@ Panos; hahaha ja jullie winnen @ Collo; taart is heel leuk geworden en wat een geweldig filmpje! @ Moos; beetje verkreukeld van een onrustige nacht zijn we bijna onderweg . Maura heeft altijd een eigen speeltje mee, ze gaan er wel uit komen samen. Tot straks! @ hier; brrr auto zonder verwarming
owww RiTi wat heb jij t koud nu zonder die verwarming Veel plezier bij Mroos!! @Hier: jeej mn kindjes zijn er binnen een half uurtje @All: vanmiddag om 15.00 bij Joyce? Wie gaan er nog meer mee?
@kraaamvisite: Ikke! @riti/mroos: Veel plezier! En sterkte in de koude auto!! @dretjuh: Wat fijn dat je zo Dani en Layla weer ziet!! Hopelijk heb je ook een beetje kunnen 'genieten' van het even niet hoeven zorgen. Het suffe is dat mijn vriend vertelde dat hij dus heel voorzichtig door de dubbele klapdeuren reed met de kinderwagen vanwege uk2 (die dus nog in de auto zat...). Het was echt hilarisch. We staan druk te praten bij onze tafel, kinderen rennen rond, jassen worden opgehangen, we gaan zitten. En opeens ziet mn vriend de lege kinderwagen (ik had het nog niet door)
Dretjuh Jaaaa fijn dat de kids weer bijna thuis zijn Lekker knuffelen en genieten van je kindjes!! Riti Ai, zonder verwarming is vandaag echt niet prettig! Kouddddd panos Sorry moet er stiekem wel om lachen één ding scheelt, dit overkomt hem nooit weer Nou, hele onderneming om die twee in de jassen te hijsen en in de auto te krijgen, maar ging (bijna) zonder problemen.. Lenn liep tussen mij en de kinderwagen in, want hij moest natuurlijk duwen.. Ging super.. maarja, dan nog in de auto.. Eerst Elise is niet handig, want Lenn sjouwt alle kanten op, behalve de goeie Eerst Lenn is makkelijker, maar waar laat ik die verrekte wandelwagen (auto stond niet in de straat, maar twee straten hier achter) Wil haar wel in het zicht hebben, maarja dat lukt haast niet.. Lenn boos, want hij wilde verder duwen.. Maar goed, tis gelukt, wel een klein boos mannetje, maar was snel over.. Is lief meegelopen van de auto naar het KDV.. Pfieuw, weer overleefd Elise ligt inmiddels weer te slapen en ik zit met een kop koffie niks te doen.. Vanmiddag visite van een vriendin en haar vriend.. Heerlijk..
kraamvisite: gezellig!! Hier: papa en lianne lekker zwemmen en ik heb met de kleine man gedoucht! was de 1ste keer met yoeri en sowieso alleen! deden we bij lianne altijd als de ander in de buurt was.. ging best goed ruiktie iig weer leker als jullie er zijn, haha
@Kraambezoek Joyce: ik kom wel alleen... liet peter wegrijden met beide kinderstoeltjes, helemaal vergeten.. dus kan geen uk meenemen :S stomme dre ook he.... @Roeltje: fijn dat het goed is gegaan! tis ff alles uitvogelen maar dat gaat elke keer een stukje beter! @Hier: nou kids hebben geschilderd, heb layla geschminkt, dani ligt inmiddels weer op bed, layla is doornroosje op de laptop aan t kijken....
Zo hier ben ik ook weer eens ga zo een paar paginas teruglezen alles zal niet lukken denk ik. Al weer de derde week aan het werk. Moet zeggen dat ik er nog steeds niet inzit heb er gewoon niet zoveel zin in. Voel me moe en blijf liever bij mijn jongens. Alles is zo anders dan het was. Moest van functie wisselen om 3 dagen te kunnen gaan werken en heb nu hele andere collegas. Mis het vertrouwde een beetje.. Met Tijs gaat het best goed. Hij begint steeds meer na te zeggen en heeft voor sommige dingen een eigen naam. Wel grappig dat je dat dan als mama weet, ow hij zegt dat hoor. Slapen gaat eigenlijk sinds kerst weer wat moeilijker. s Nacht weer regelmatig wakker en het inslapen is s avonds echt een drama. Het lijkt echt alsof hij niet moe is. Nu doet hij nog een middagdut van max 1 ½ uur en is dan wel echt moe en gaat zoet slapen. s Avonds leggen we hem tegenwoordig er pas rond half 9 in en slaapt dan meestal wel voor half 10 s morgen altijd tussen 7 en 8 wakker. Moeilijk hoor .Weet het soms ook niet meer. Donderdag naar het CB dus misschien weten die wel raad Jobje gaat ook al seen speer. Lekkere dikke prop van bijna 7,5 kilo. Alles gaat goed op het slapen s nachts na. Hij wordt eigenlijk elke nacht wel wakker, niet eens om te drinken maar om zn tut of gewoon even te checken of er iemand is. Zijn bedje staat ook weer terug naast mijn bed, zodat ik er niet te vaak uitmoet. Best vermoeiend op dit moment. Verder slapen op de dagen dat ik moet werken mijn man en ik apart. Gewoon omdat ik zo lang wakker lig van zijn gesnurk ook niet leuk dus. Nou, beetje down dus hier hoop dat het snel 5 uur is en ik lekker naar mijn kereltjes kan Ga ff teruglezen hoe het met jullie is!
@Happy: tis ook allemaal raar, je hele leven is weer veranderd nu je 2e kindje geboren is... Jij bent ook niet meer wie je eerst was. In je 'werk' ritme komen zal misschien heel lang gaan duren, maar tuurlijk ben je liever bij je kindjes dan op je werk, dat is logisch. En als je tijs nou wakker laat vanaf 7 a 8 uur en 's middags terug op bed ipv doorslapen tot half 10?? Of is dat geen optie? met het slapen van Job betrefd is dat heel herkenbaar, dat heeft dani nog steeds! *errug vermoeiend idd* @Hier: kreeg net een mailtje dat er een paar proefboeken klaar zijn die worden vandaag verstuurd dus zal damn wellicht meer weten over de bestellingen die online geplaatst kunnen worden. Zal ook deze week wel zijn denk ik! SPANNEND!!!!
Goedemiddag! Rianne, Dennis en Maura zijn net weg, was gezellig ze weer te zien en altijd eigenlijk te druk en te kort om elkaar echt goed te spreken. Boaz was vooral fan van Dennis, die de taak op zich had genomen om de kinderen te entertainen. Boaz heeft net 2 boterhammen op (om het fruit dat hij niet gegeten heeft te compenseren) en ligt nu lekker op bed, Abel ook trouwens dus even rust! @Happy, kan me goed voorstellen dat je er niet inkomt, ik moet over 3 weken weer en moet er ook echt nog even niet aan denken.. Vervelend ook dat ze zo slecht slapen 's nachts, want als je zo moe bent heb je helemaal geen zin om te werken natuurlijk.. @Dretjuh, lekker om ze weer thuis te hebben zeker?! @Panos, En was uk2 overstuur of lag die nog lekker in de auto te pitten? Was er nog geen politie ingeschakeld?
@mroos: fijn dat t leuk was met ze! Leuk dat Dennis de taak van entertainer op zich genomen had Kan me ook heeel goed voorstellen dat je nog geen zin hebt om straks weer te werken Enne ja fijn om ze weer thuis te hebben eventjes rust en fatsoenlijk slapen was ook nodig hoor daar nie van maar ik heb ze wel gemist
Hallo! Wij zijn weer thuis, als het meezit net iets langer van een half uurtje rijden. Met jas aan best goed te doen, alleen erg koude voeten. Was leuk! Mroos, sorry dat we zo bleven plakken, voor je het weet raak je weer aan de klets en waren we nog steeds niet de deur uit. Dennis maak je heel erg gelukkig met kinder-entertainment, maar dat zag je wel. Wat heb je leuke, lieve kinderen en respect dat je het zo piekfijn op orde had allemaal met twee kleintjes in je eentje vanmorgen! En toen was het papa dag en had ik nog niet zo goed nagedacht wat ik met de middag wou (moet).
@mrooos: Uk2 had nog niet door dat ie vergeten was . Toch handig af en toe die mannen om de kids te entertainen! Wij kunnen 4 feb, alleen heeft mijn vriend die avond (tijd nog niet bekend) nog een afspraak. Het wordt voor ons dus lastiger jullie kant op te komen. Jullie zijn van harte welkom bij ons en als dat lastig is voor jullie dan prikken we een nieuwe datum! In februari is de agenda nog behoorlijk leeg. @school: Mijn eerste kennismaking met de dorpsschool is helaas niet positief. Op mijn mail niks gehoord. Vervolgens mail gestuurd naar email adres van directeur volgens schoolgids. Foutmelding ontvangen. In nieuwsbrief ander email adres gevonden. Wederom een foutmelding (toch echt copy-paste) en daarna een melding met het 'juiste' email adres. En nu weer wachten....Ben benieuwd naar hun reactie. Heb er bijgezet dat mijn eerste, digitale, contact met de school maar moeizaam verloopt... Uiteraard heb ik van de Montessori ver weg school binnen een dag een hele leuke en uitgebreide mail ontvangen met een aantal voorstellen voor een kennismaking en rondleiding. Zo hoort het! @happy: Kan me voorstellen dat het even behoorlijk wennen is! Hopelijk zit je snel in een lekker ritme en leer je je nieuwe collega's ook beter kennen! Wat rot dat de nachten nog zo moeizaam gaan!! Uk1 slaapt gelukkig goed, maar uk2 had tot een week geleden ook vaak kuren, dus ik weet hoe het voelt... En snurkende vent helpt dan ook niet.... @dretjuh: Wat leuk van je boek! Hoe is het om de kids weer te zien? Hoe was het gegaan bij Peter? Wat balen dat de autostoeltjes nog in zijn auto staan!!! Kom je wel vanmiddag?? Vanmorgen naar Dierenrijk in Nuenen geweest met uk1. Was wel leuk, maar ik vond het de entreeprijs (16 euro voor een volwassene) niet echt waard. Gelukkig zijn de abonnementen beter geprijsd en hebben ze de actie dat een entreekaart automatisch een winterabonnement is tot 29 februari (kan nu dus onbeperkt de komende anderhalve maand). Nu ligt uk1 te tukken en als ze wakker is gaan we richting Joyce.
Iets langer dan een half uurtje valt wel mee! Ik vond helemaal niet dat jullie bleven plakken hoor. Dennis is volgens mij een geweldige papa. Geniet lekker van je middag! En nogmaals bedankt voor je kadootje, ik vind de vormpjes erg leuk en maak Boaz er denk ik ook wel erg blij mee.
Wat een enorme rust trouwens met maar 1 kind. Je komt nog eens ergens (met 2 was het me echt nooit gelukt zo'n uitje te hebben als vanochtend). Bovendien kan je zelf net iets meer genieten ipv alleen maar zorgen, zorgen en zorgen (eten, drinken, slapen, luier, flesje, boertje, spugen, driftbui....). Zeker nu uk1 haar nieuwe hobby achteruitlopen is. En ze was al niet snel in de vooruit...
@ Mroos; . Is eigenlijk helemaal geen kraamcadeau he, maar wie weet hebben ze er allebei nog jaren lol van. @ Panos; wel leuk dat je nu wel snel en gemakkelijk nog een keer kan gaan.
Hoiiii Ik heb jullie gisteren een beetje verwaarloosd Moest natuurlijk werken tot 11.30, kwam thuis en de kids waren super vrolijk etc. We hebben ze toen lekker ingepakt en zijn een stuk gaan fietsen, kwamen uit bij de kinderboerderij waar we gezellig zijn blijven plakken, toen doorgefietst naar J. zijn ouders..daar ff een kop thee gedronken en toen weer naar huis. Kids lagen om 15u weer op bed en bleven liggen tot +/- 17u...wat later gegeten en kids lagen om 20.45 weer op bed. Hihi, ik was zo gaar als een klontje en ben om 21.30 ook naar bed gegaan... @Collo; Hihi foutje bedankt! Je taart is wel erg mooi geworden nog Heeft Lizzy nog wel gesmuld van haar taartje? Wat hebben jullie haar nou cadeau gedaan? @Roeltje; met 2 kids de deur uit vergt toch wat meer planning he Komt allemaal wel goed terecht, kwestie van vaak genoeg doen en voila je weet niet anders meer. @RiTi & Mroos; Leuk dat het gezellig was, zou wat zijn als dat niet zo geweest was Nog foto's gemaakt? @Panos; Wat een verhaal van uk2!!! Ik moest er ergens ook wel ff om lachen hoor Weet jij toevallig of je de Forlax door elk soort drinken mag mengen...ik weet dat Beau sowieso zijn melk opdrinkt en het dus ideaal zou zijn het daar in te mengen. De ranja/roosvicee drinkt hij niet altijd gelijk op. @Happy; hmmm klinkt allemaal niet zo heel vrolijk nee Je werk moet ergens natuurlijk ook wel leuk zijn en blijven...heeft het misschien nog meer tijd nodig? vervelend ook dat de nachten zo waardeloos zijn, daar haal je natuurlijk ook grotendeels je energie uit...sterkte hoor! @hier; Beau wil volgens mij nu zindelijk worden! Hij geeft telkens aan wanneer hij geplast heeft..zelfs vannacht! Hij begon echt om een nieuwe luier te roepen en gisteren toen hij in bad zat greep hij naar zijn *piep* en gaf aan dat hij moest plassen. Toen gelijk op de wc gezet, maar wellicht was ik net te laat. De Forlax lijkt goed te werken, gisteren de hele dag nog geen ontlasting gehad en gisteravond een uur voor het slapen gaan nog wat te drinken gegeven met de forlax en met een 15min. had Beau een heerlijke luier geproduceerd!
Het is ook echt heel grappig, maar het schiet dus echt voor geen meter op. Bovendien wilde ze ook heuveltje af achteruit (dat werd dus vallen) en tussen paaltjes door (dat werd dus botsen).