December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Pff lees net een nieuwsbericht over Sietske H, die moeder uit friesland die haar 4 kinderen heeft vermoord.
    Bah wordt er gewoon naar :(

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Vind het wel leuk staan hoor..

Panos
    heerlijk, morgen een dag met zn tweetjes:)

Goedgekeurd door de vk.. bloeddruk goed, meisje ligt 'mooi vast in mijn bekken' (ze zei het zo leuk) Hebben een stagiaire en ze legt alles stap voor stap uit:D Alles is goed en over twee weken terug komen:)

Ik word geloof ik virtueel onthoofd hier op het forum omdat ik geen medelijden heb met een stel vissen:cool:

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; verklaar je nader..is het weer eens zo ver?

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hele ophef omdat 114 redt een dier niet in actie komt nadat gemeld was dat het zuurstofgehalte in de vijver te laag is..
    Toen zei ik: Sorry maar we hebben het over vissen..
    Maar goed, ik ben en blijf getrouwd met een visserman;) dus in die zin heb ik al weinig met die beesten.. En dan daarbij, er is zoveel ellende en gezeik.. Zeker het komende jaar met alle bezuinigingen en dan gaan we met zn allen zeiken om een paar vissen?
    Super hoor dat er mensen zijn die die beestjes overzetten naar een ander kanaal, maar ik zou het belachelijk vinden als daarvoor de brandweer o.i.d. voor moet uitrukken:) maar goed, wie ben ik..

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heb even via je berichten historie gezocht, kwam ook bij het topic uit en zie dat iedereen ff mikt op jou mening.
    Trek het je niet aan meid, zitten d'r echt weer een paar bij die al gauw lopen te spuwen op andermans reactie...

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kan er niet mee zitten:D Vind het wel leuk.. Het lijkt de laatste tijd wel alsof je helemaal perfect moet zijn, zo niet, dan word je aangevallen.. En vooral geen andere mening hebben, want dan heb je het helemaal verprutst.. Ach ja..

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Lekker belangrijk :D

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik zal verstandig zijn en me er buiten houden daar :D

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Joehoe..waar is iedereen?

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hiehier! Ondertussen aan het koken. Bedacht me ineens dat ik nog een plakboek wilde kopen voor Lenn zn knutselspulletjes van het KDV.. dus gelijk even gedaan.. Daarna langs de bieb en toen Lenn opgehaald.. Oja en wat boodschappen gedaan.. Nu staat het eten op en Lenn kijkt tv..

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Plakboek heb ik inmiddels ook een start mee gemaakt, erg leuk al al die creaties!

Ben bezig mijn boodschappen lijstje bij de ikea alvast klaar te zetten, wat een bedrag al om alleen het bedspul compleet te hebben.
    Bed+matras+matrasbeschermers+molton+hoeslakens(3x)+overtrek(3x)...€271,- En nu nog een kast....

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Vind het sowieso allemaal vrij duur wat je soms moet aanschaffen.. Peuterbedje op zich was niet zo duur, maar dat matras:$ en dan de hoeslakens, dekbed, overtrek etc. Tel maar op.. Ga er vanavond mee beginnen.. Ligt ook nog een heleboel op het KDV.. daar houden ze ook een boek bij.. erg leuk allemaal:)

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    ohw ja..nu vergeet ik het dekbed...met alleen een overtrekje kom ik er niet natuurlijk :)

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Totaal nu €300,-...wat een klap geld.
    Ben blij dat we nog €400,- voor Beau zijn kamertje krijgen :)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha nee niet echt he :D

eten is bijna klaar.. Mannetje even verschonen en dan eten..
    tot vanavond!

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Tot vanavond roeltje!

Scheelt wel natuurlijk dat we met dit kamertje en spullen weer jaren vooruit kunnen ;)

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik ga ook, mijn kroost van het KDV halen.
    Tot laters!

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    whahahahaha Roeltje, ik heb de discussie gelezen en er ook een heeeeeeeeerlijke opmerking bijgezet. Kon het niet laten....hihi

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Panos: versace heeft nu een lijn bij H&M dus dat is de komende dagen een gekkenhuis.. don't go there!

@Dees: dat kapsel ja psies.... pff soms ben ik echt een wandelend reclamebord voor domme blondjes whaha.

@Roeltje: Ik ben het volkomen met je eens wat de vissen betrefd.
    En al helemaal met het feit dat je perfect moet zijn en anders word je aangevallen... *geloof me die mensen doen zich vaak anders voor*

@Dees/Bed: 250-300 euro...
    Dat was hier de prijs voor layla's bed, de rest ook bij ikea gehaald behalve dekbed overtrek, goedkoopste was 15 euro en duurste 60. In totaal is t grof geld .... volgende maand willen we Dani's bedje aanschaffen, ben benieuwd wat daar t prijskaartje van zal zijn in totaal...

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha thanks meiden.. Volgens mij hebben ze helemaal niet door hoe het visje van visboer daar komt :D Ach ja.. Hoppa, met duizenden tegelijk.. En af en toe komt er ook een dolfijntje mee (oke, die zijn al dood voor ze opgevist worden)

Dees
    Pff toch een klap geld.. Scheelt idd dat je het kamertje nu kwijt bent.. compenseert weer een beetje..

Lenn heeft 3 stukjes vlees en een toetje gegeten.. Meer had ie geen zin in :( Maar net wel zeuren om een mandarijn.. Vooruit, mandarijn geschild/gepeld (hoe noem je het eigenlijk?) eet ie zo een halve mandarijn op:$

Deel Deze Pagina