@Panos: ging opzich allemaal prima hoor *denk ik, weet eigenlijk niet zo goed hoe het met mijzelf gaat whaha*... peter tja is een twijfelkontje dus laat m maar ff lekker gaan met zn hersenschudding.... *arme man* jaha vanmiddag kom ik, alleen wel alleen maar goed, kan wel ff kneiterharde metal opzetten, heerlijk! @Mroos/Riti: fijn dat t leuk was Spam ??
@dees: Bij ons hielp de forlax na een paar dagen en heb het toen nog een paar dagen extra gegeven (4 in totaal). Ik deed de forlax altijd door de papfles (is het enige dat ze altijd goed drinkt). Werkte prima. Klinkt trouwens als een heerlijk dagje gister! Mooi weer he?!
@Panos; Ik wil nu eigenlijk 1x per dag geven, mag 2x. Dan houd ik het er maar mooi in om het te mengen met zijn melk...daar vraagt hij soms nog wel eens een 2e beker van. Het was ook een heerlijk dagje, was zo voorbij! Het weer was bijzonder mooi, ook om te fietsen
@Dees: klinkt als n lekker dagje ahhhh wat goed van BEAU!!!! grote knul ook erg fijn dat de Florax goed werkt!
oh nee, wo, do en vr 90% kans op heel veel mm neerslag, de helft van mijn plannen zo door de gootsteen . Vandaag en morgen nog zo mooi, heerlijk als het zo helder en zonnig is.
ga mn haren ff doen, dacht gisteren krullen te maken maar tis 1 grote ontplofte boek geworden :S dani ligt ook nog op bed dus kom niet verder dan n borstel :S zie dr eigenlijk helemaal niet uit als ik mezelf ff bekijken..... naja..... boeie
Toch nog even uk2 spam. Hier zit ie voor het eerst in de verbouwde kinderwagen (en vlak voor we hem vergaten in de auto....). Alleen past ie zo te zien niet al te lang in de bugaboo... En dan is dit nog zonder dat zonnescherm. De reus! Bekijk bijlage 215297
nee opa je moet hallo kitty geen billenkoek geven, dat is niet goed voor de billen. Koekjes zijn voor in de mond whahahaha bijdehand moppie @Panos: had je foto op FB gezien, wat is t toch een lekker mannetje!! Ik ga zo maar ns aantussen, moet nog tanken *heb ik een hekel aan bah..* hihi ben alleen aan t twijfelen - cd met takkeherrie - cd met nog meer takkeherrie tot zo panos en joyce
@RiTi; Time to change plans..helaas @Panos; Wauw, echt een beer! Dan is Luca maar een iel mannetje @Dretjuh; Hoe is het nu met je haar? Gelukt? @hier; Hamsterbingo heeft me weer geen prijzen opgeleverd, had nog wel 15 kaarten...bummer!
Hallooo, Zo, net even heerlijk geluncht met een vriendin en slappe tong van het bijkletsen..hihi @dees..oh fijn dat het beter gaat zo met Beau! @rest..nu alweer vergeten..had nog wel zulke goede voornemens.. Oh heb zo'n overheerlijke citroencake gebakken...denk dat ik nog maar een stuk pak en dan lekker filmpje kijken. Rotleven zeg, verlof en alles is klaar...genieten!
Heb net zo'n mooi setje gekocht via internet...een pyjama met voedingstop en nog een truitje erop voor overdag. Vond hem al dagen te duur, maar dacht, what the f*ck, ik doe dit nog maar één keer...hihi. Snel betaald, niet meer aan denken! Deze dus Love of my Life voedingspyjama-top van HOTmilk MamaMea.nl - MamaMea: luxe, vrouwelijke en comfortabele lingerie voor mama’s!
Wauw Dees, goed dat Beau het zelf al zo goed aangeeft. Hier wil Tijs ook telkens op het potje zitten, maar er komt niks...dan staat ie op en zwaait hij Daaagg plasje Chicken; chique pyama! Ik slaap niet in een pyama dus heb het al die tijd met een voedingstopje gedaan. @Dretjuh geniet van je dagelijkse portie takke herrie! Ik heb ook altijd de radio keihard als ik er alleen inzit, heerlijk. Lekker ventje heb je Panos...nou lekkere vent moet ik haast zeggen; wat een bink! Pfff last van de blue monday...wil naar HUIS!!
@happy, ik ook normaal niet, is ook meer voor uit bed, lekker in huis. Ik heb er een topje bij voor de nacht. En ik heb 's avonds ook vaak dat ik een loungsetje aanheb, dus is nooit weg. Balen dat je het niet zo naar je in hebt. Nog eventjes en je mag naar huis!
@Dees: hmmmm opzich wel gelukt met mn haar alleen nog een beetje pluizig :S Hamsterbingo.. heeft t uberhaupt iemand wat opgeleverd? Heb al zovaak gehoord dat mensen 15-20 kaarten hadden maar geen resultaat. @Chicken: lekker toch ff bijkletsen met n vriendin! Geniet lekker van je cake voedingspyjama voor 45 euro, hmm niet schrikwekkend duur toch? Ik denk dat je daar in de kraamperiode heel veel profijt van zal hebben! @Happy: hoe is het met je blue monday?? Hopelijk beter als je dalijk weer lekker thuis bent! @Hier: kraambezoek bij Joyce was leuk hoor wat n schattig klein moppie, zou zooo graag nog een 3e dr bij willen. Maar ja, word n bankje opzoeken ofzow whahaha ging echt iets door me heen toen ik dat hummeltje zag. Grotere kids waren ook lief, echte dametjes Ukjes hier zijn aan t kleien en zijn opzich best wel lief, layla gaat er optijd in vanavond die is nogal krielig maar verder doen ze t prima nu
@dretjuh..hihi...alleen het bovenstuk is 45 euro, dan broek nog en topje... Ach lief weer he zo'n kleintje, kan me goed voorstellen dat dat je iets doet.
hoopte op tijd op de bank te kunnen ploffen.. ware het niet dat Lenn net zn bed onder spuugt.. is flink verkouden en na een hoestbui zegt hij mama bah.. hopla, daar ging zn avondeten. bed is inmiddels verschoond, gelukkig geen koorts maar voor de zekerheid wel een zetpil.. straks de boel maar vast in de was gooien..
@Chicken: whaha alleen bovenstuk.... dit domme blondje heeft kennelijk te vlug gelezen.. ehhh ja dan is t duur whaha @Roeltje: ahh arme Lenn, hopelijk morgen weer lekker beter! Hoe is het met jou en met Elise?
@roeltje: Pittig hoor zo in je uppie! Hopelijk een goede nacht! @kraamvisite joyce: Was gezellig!! Alleen was deze muts de cadeautjes vergeten (ik zei toch dat je dit niet aan mij moest overlaten...?). Gelukkig is het maar 10 minuutjes rijden, dus ik gooi ze van de week nog even af. Uk2 was weer erg onrustig geweest op de creche. Veel huilen, slecht slapen. Ze herkennen hem de laatste weken niet terug (en wij ook niet). Ook thuis was het niet veel soeps helaas. Ben het nu een beetje zat en ga morgen of overmorgen naar de huisarts.
Dretjuh Gaat verder goed hoor Beetje aangeklungeld vandaag.. Vanmiddag visite gehad van een vriendin en haar vriend.. Was wel even blij achteraf dat hij slecht gegeten had vanavond 2 stukjes aardappel, 1 boontje en 3 stukjes vlees.. Panos Ach gos, zo uit zn doen Bezoekje aan de ha kan nooit kwaad.. Ploft eindelijk op de bank.. Over een uur zal Elise zich ook wel melden denk ik..
@ joyce/Panos/Dretjuh; leuk dat jullie het gezellig hebben gehad. @ Panos; he wat naar dat hij niet lekker in zijn vel zit en hij zo onrustig is, kan me voorstellen dat je nu wilt weten wat er speelt en wat jullie kunnen doen. @ Roeltje; ach arme Lenn, beterschap! @ hier; opperdepop!