December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff ben bezig met de financiën.. Man, wat een werk.. Ben nu aan het uitpluizen wat de uitgaven zijn geweest de afgelopen 3 maanden.. Vaste en periodieke lasten.. Wat een gedoe zeg.. Maar goed, is even nodig om de boel op een rijtje te krijgen.. maar best lastig nog..

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goedenavond allemaal...

even geen puf om op alles te reageren. Straks misschien.... Beetje moe.

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Panos: whaha jah cadeautjes vergeten, kind vergeten.. muts ;) whahaha flauw sorry :p

@Roeltje: financien. brrrrrr..... niet leuk
    bij mij nu wel heel simpel
    0... 0 :p

@Collo: Lange dag gehad?

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    kraamvisite was leuk idd!! Jammer dat uk zo onrustig was.. Ff geslapen toen gegeten en in bed weer huilen etc. Nou dames ging door tot man thuis was en we gegeten hadden en Lianne in bed. Wat'n gepuzzel. Gelukkig niet steeds huilen maar wist echt niet meer wat hij wilde. Steeds zo kort slapen... De kleine dames moesten weer wennen. Maar goed uiteindelijk hadden ze de grootste lol... Alleen toen had uk van panos al bijna de jas aan... Ach ja Lianne vond't wel leuk zei ze

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Lianne is echt een deugenietje :p dat straalt ze uit, maar tis echt een schat!! Echt een wijsneusje en een meisje meisje! Die 2 staartjes stonden ook echt prachtig *al dacht ze daar zelf anders over hihihi*

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    grrrr krijg nu ff iets te horen... en ben vet en vet pissig....kan dr ook weer niks over zeggen..... bah..... voel me weer ns flink genaaid... nondeju..

sorry moest er ff uit :p

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @joyce:uk1 vond het ook erg leuk! En ik ook trouwens :). Rijd van de week nog even langs voor de cadeautjes!!

@dretjuh: wat is er gebeurd??? Mail?

@collo: druk weekend gehad met Lizzy haar feestje? Vanavond lekker bankhabgen en vroeg naar bed!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Tja, en toen?
    Meisje heeft nu 2.5 niet gepoept.. Zit al een paar uur te persen, maar er komt niks.. En huilen! Zo zielig..
    speentje helpt niet (hielp bij Lenn super om die krampjes weg te zuigen, maar lijkt nu geen succes)
    Buikje masseren werkt ook niet.. Rechtop, liggen, scheef, op haar buik op de arm.. Ze vergaat onderhand van de pijn, maar het komt er maar niet uit..

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @dre; mail!!

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; ach arm meisje, wat naar zeg. Geen idee wat je kan doen, veel sterkte!

@ Andrea; ach meid, wat rot nu weer voor je :(.

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Afgelopen weekend idd niet bij kunnen tanken en dat breekt nu even op. Zometeen lekker mijn bed in. Morgen een dagje rustig aan. Ben gisteren ook ongesteld geworden dus vandaag even een algeheel zwakte dagje, heb ik altijd de eerste (2) dag(en).

Heb het gedoe op mijn werk in mijn hoofd omgezet naar iets poitiefs, maar ik zal wel een stuk harder aan de bak moeten om echt iets toe te voegen in mijn functie. Klinkt een beetje vaag besef ik me, maar is te saai om over uit te weiden. Het is kortom druk in mijn hoofd, maar in ieder geval niet meer alleen negatief. De PMS is weer voorbij....hahahaha

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Geen idee hoe je haar verder kunt helpen. Ik heb zelfs wel eens Amy's poeperd met een billendoekje zachtjes gemasseerd om alles een beetje zacht te masseren. Klinkt een beetje raar misschien, maar het hielp volgens mij wel wat. Ik vond het iig een beter idee dan met een thermometer "roeren".

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: warm doekje tegen de anus aan??
    buikje beetje massseren?
    Roep maar iets hoor

@Collo: owww PMS heeel vervelend!
    Maar fijn dat je wat positiever denkt al! Zal vast wel goedkomen met je werk

@Hier: ga zo slapen *als me dat nog lukt* morgen om 11.15 sollicitatie, spannend!!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; ik duim voor je morgen!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    collo
    je bent geweldig! was weinig voor nodig.. maar ze is het kwijt.. een compleet ontspannend kind ligt in de box. waren complete harde drollen.. geel met zwart.. keihard huilen ondertussen.. logisch dat dat zeer deed..

nu nog klein flesje voor het slapen gaan.. verklaart ook het vele spugen van vandaag denk ik..

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    baalmoment. Wil je friet eten ben je wederom vergeten dat he op maandag dicht zijn en dus uiteindelijk toch nog moeten koken om7uur...

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    dre: ze vind d'r staartjes wel mooi hoor. Had ook gevraagd om pippi staartjes en't blijft er soms in tot iemand er naar vraagt haha. Voor haar is staartje en elastiek't zelfde dus dan wil ze laatst genoemde zien. Plus vind ik altijd dat d'r hoofdhuid dan flink rood word dus volgens mij is't best gevoelig en dan zou ik ze ook uit willen. En ontdeugend? Hoezo? .... Ze had later mogen helpen om wortels in'n pan te doen. Later was ik aan't voeden en dacht goh stil in de keuken. Had ze de bak vd blokjes op z'n kop voor't fornuis gezet en was er op gaan staan pannetje gepakt en alle wortels eruit gehaald... Ze schrok ook dat ze betrapt was.. En ik was blij dat't fornuis nog niet aan stond me had gestaan en dat ik't slot erop had gezet... Niet grappig!! Oh en ben ook benieuwd naar wat er is...

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Roeltje fijn dat ze't kwijt is.. Collo rust goed uit. Rest hoi!! Sorry als ik niet op je reageer. Is lastig via telefoon en alles onthouden enzo... Morgen naar cb en een mama Yoeri dagje!!

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
  20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    collo thanks voor de link. Was alleen nu niet handig aangezien mannetje net thuis was en niet vd peilen hoe laat hij er zou zijn. Einde vd straat ongeveer zit de friettent dus hij had dan onderweg de friet meegenomen. Met bestellen word de timing erg lastig. HIER/ HALF .10 laatste voeding en ben'm nu rechtop aan't houden na eten deel 1... Is ruim 5uur later!! Gaat de goede kant dus op!!

Deel Deze Pagina