Hmm.. 'T is nog stil in kamer 1en2... Ben benieuwd of ik't allemaal geregeld krijg deze morgen. Voeden Kolven Lianne aankleden en voor 930 afzetten bij opvang en voor 11bij cb zijn...zal maar eens opstaan dan...
Joyce Inmiddels al uit bed? Fijn dat hij iets meer tussen de voedingen heeft gelaten vannacht.. Hij komt er wel Hier vannacht wederom zo'n rare luier gehad.. Complete stevige drollen.. Lijkt me ook niet goed.. 4 uur kwam ze pas voor een fles.. Daarna kw over 7, precies op het moment dat Lenn ook wakker werd.. Die heeft heerlijk geslapen gelukkig.. Elise ligt inmiddels weer te slapen.. Zo Lenn maar eens aankleden en kijken wat we gaan knutselen straks..
ja zit nu te voeden en te proberen een peuter met ochtendhumeur te kalmeren.. Als iets lukt is't piepen maar zeggen wat ze wil doet ze niet... Neus zichzelf al gebeten en ligt nu op de grond te huilen en papa toe te poepen!!
@Joyce: papa toe te poepen? da's knap dus ze heeft n lekkere bui nu da's minder... @Roeltje: nee echte dikke poep lijkt me nog niet zo best voor zo'n kleintje @Hier: slecht geslapen, dani kwam wel pas vanaf n uurtje of 2-3, iig heel laat. Maar sinds dien minstens elk uur of nog meer, daarnaast pff konk zelf niet zo fijn slapen :S
Morgen dames! Nou blue monday is gelukkig voorbij. Had echt even een down dagje geloof ik. Vannacht iets beter geslapen, die gekke Job blijft regelmatig wakker worden, maar Tijs gelukkig doorgeslapen. Op dinsdag gaat Tijs altijd naar de opvang dus is het een bedrijvigheid thuis. Wel lekker; heb ik ten minste alle 3 mijn mannen een kus kunnen geven voordat ik ging werken. Voel me dan altijd al meteen een stuk beter! Vervelend dat ze van die harde ontlasting heeft Roel...moet meestal erg dun zijn nu toch? Gelukkig hielp de tip van Collo! Nee toch Dretjuh....niet nog meer ellende?!? Voeden en typen gaat nog niet helemaal goed of wel Joyce...een neus die zichzelf bijt en naar papa toe poepen?!? Hihi. Balen dat je gisteren nog zo laat moest gaan koken...
ja ben best zenuwachtig, ik wil gewoon van die uitkering af dus ik hoop echt aangenomen te worden. enneh ja nog meer ellende.... ben vooral kwaad
dre succes straks!! En je mag mailen He!! TEKST tja er had moeten staan peuter die zichzelf bijt. Iets lukte niet dus beet ze in haar hand. En poepen is roepen maar denk dat jullie dat wel snappen. Voorbeeld: ze deed een deken over zich heen als spook om vervolgens boos en hysterisch de deken weer proberen af te doen... Ze wil van'n boekje een hoedje van papier maken om vervolgens als er een kreuk in zit heel zielig maken te roepen... Tja... Vandaag naar de opvang, moest wel gaan werken maar mocht niet weg... Verder wel goed nieuws!! Ws toch salaris verhoging terwijl ik't beoordelings gesprek nu niet kan hebben en er best lang uit ben!!
word er een beetje moedeloos van.. nu is lenn weer niet fit.. snottert wat af, hoest ontzettend veel slijm op, hangt wat op de bank.. ligt nu languit tv te kijken.. totaal niet zichzelf.. hij was net 3weken van het hoesten af.. we blijven bezig zo..
@roel: balen van de kleine meid met haar harde keutels...Is het al beter? En wat sneu voor Lenn dat hij weer niet lekker is! Die ukken moeten ook ontzettend veel weerstand opbouwen nog he...dus is het af en aan soms... @happy: werkze! komt goed! @joyce: Arme Lianne, ze zat zichzelf dus een beetje in de weg? Sneu is dat... Sorry dat ik gisteren vergat af te zeggen... Had onverwacht best een druk dagje...Maar ik kom nog wel een keertje kijken als dat mag! Ben ook benieuwd hoe je woont enzo @dre: arme jij! Ik zou ook kwaad zijn! Ennuh, heeeeeeel veel succes met je sollicitatie! Volgens mij ben je er al of niet? @riti: kei schattige foto op FB! @hier: Maud op PSZ, Stijn in bed, mamatijd!
Morguh! Ff snel tussen mijn werk door, had een uurtje speling! @Dre; Toi toi toi met je gesprek! Het is te hopen dat je snel bericht terug krijgt. @Roeltje; Ik weet er helaas alles van, hier gaat het vaak net zo...hollen en stilstaan met hun weerstand! Misschien iets meet water toevoegen aan de fles om haar ontlasting dunner te houden? @Suus; geniet van je mama-tijd! @Collo; Hoe is het nu met Amy? @hier; Beau en Luca sliepen beide voorbeeldig! Moest ze vanmorgen weer wakker maken Nu druk aan het werk tot 15.30! Ik krijg zeer waarschijnlijk mijn oude dagen weer terug..dus toch weer terug naar de donderdag! Ze zijn erg tevreden over mij en snappen mijn kdv probleem...
@Roeltje: lijkt me ook echt super zwaar om voor een pasgeborene, jezelf en een zieke peuter te zorgen, sterkte (knuf) @Dees: fijn dat ze op je werk flexibel zijn en tevreden zijn! Heerlijk dat de 2 ook een goede nacht hebben gehad @Hier: gesprek.. tja.. ehm.. ging wel goed denk ik. tis veel verkopen en daar heb ik niet zo super veel ervaring in, hoor binnen een week of ik een 2e gesprek en/of try-out krijg maar er komen de komende 2 weken nog meer sollicitanten, dus ik acht mijn kans zeer klein eigenlijk.
dre kop op!! Wel positief blijven He!! ROELTJE balen van lenn.hoe gaat't poepen nu? SUUS Geeft niks hoor en weer welkom!! REST ben ik alweer vergeten... HIER goedgekeurd op cb. 4860 gram en 56 cm. Dus weer 700 pan aangekomen in 2 weken. Spugen is ws overlopen. Bewegen in combi met veel voeding. Snapte't gepuzzel en heeft wat tips enzo gegeven en vooral veel complimentjes. Kwam ook mevrouw van huisbezoek tegen ook lief en belangstellend. Volgende week belt ze om vd kijken hoe't gaat en evt nog puzzel tips te geven
nou met n beetje geluk gaan de kindjes vanaf aanstaande maandag, elke maandag en woensdag naar de kinderopvang. tis even de vraag of ze al aanstaande maandag kunnen beginnen, maar dat hoor ik snel fijn voor ze, kunnen ze zich ff uitleven!
Dre Dat is fijn, ook voor jou en je ouders. Kunnen jullie ook weer even je rust pakken allemaal. Is je vader weer helemaal ok? Dees Amy is inmiddels weer ok, maar vandaag echt een ENORME draak. Kan helemaal niks van Lizzy hebben en alles is Nee en jengelen...pfffff Hoera peuterpuber. Nu gelukkig op bed allemaal. Denk dat ik er maar even achteraan duik. Moet eigenlijk speelgoed gaan opruimen/uitzoeken zodat de box weg kan. Verder kwam ik er gisteren achter dat de kast die ik graag voor in de woonkamer wil, ongeveer 1000 euro kost...poeh... Heel veel plannen, maar het komt er maar niet van. Eerst bij de Ikea maar een tweede speelgoedkast kopen dan. Verder beide dames wel heel verkouden. Die kunnen beide zo lekker overdreven rochelen. Dat de hele supermarkt zo ongeveer staat te kijken of ze niet ter plekke dood neervallen. En mij dan vervolgens een beetje verwijtend aankijken als ik het niet eens hoor en gewoon doorga mijn pakje vlees uit te zoeken... Ik ben het nou eenmaal gewend, ze hoesten nou eenmaal als een doorgerookte zeebonk. Ze als we in de supermarkt staan wel eens hardop tegen Ferdy dat we voortaan toch beter Camel Light voor de kindjes kunnen kopen ipv zware Van Nelle... Zin om vanavond naar de Ikea te gaan....even denken hoe ik Ferdy zover kan krijgen.
@Collo: hmm bij mn vader is het nog niet helemaal weg, maar hij had gisteren nieuwe medicijnen gekregen en tis al wel iets meer weg dan daarvoor. hehehe goeie grap van die sigaretten Jammer dat de 2 spruitjes verkouden zijn en Amy zo aan het draken is, maar hopelijk kun je strakjes lekker los gaan bij ikea en ben je het zo vergeten @Hier: ga zo Dani wakker maken en naar oma'tje toe