oh ja. Krijgen ook'n oproep voor de heupen van Yoeri omdat hij met 30weken nog in'n stuit lag. Ben benieuwd. De oproep voor z'n piemeltje moet ik ook nog krijgen.
Was ik toch zo maar in slaap gesukkeld in het zonnetje . @ Collo; hihi herkenbare humor van die Camel . Wel vervelend dat ze zo verkouden zijn, maar wie niet momenteel? Zit moed te verzamelen, overweeg een megafietstocht te gaan maken de stad in aangezien het eigenlijk alleen vandaag kan wb het weer. Ik moet alleen naar een paar winkeltjes waar het wel héel leuk is voor grijpgrage peuterhandjes . Nog de hele weg om daar iets zinnigs over te bedenken in ieder geval.
Hoi hoi! Heb echt compleet een schoonmaaktik. Doe normaal niet zoveel in huis, omdat ik een hulp heb, maar nu....ben verslaafd aan de geur van bleekwater!! @dretjuh...bah meid, vervelend dat er weer rotdingen zijn. @joyce..wat is er ook alweer met z'n piemeltje? Had net een goed idee...al zeg ik het zelf. Ik krijg zwangerschapsuitkering voor zelfstandigen en denk dat ik dat lekker apart zet en een compleet nieuwe voorjaarsgarderobe voor ga kopen...ben deze kleding zo zat!!
chicken goed idee! kun je straks lekker shoppen riti lekker uitferust nu dus? joyce goed gegroeid! collo herkenbaar.. lenn is in precies zo'n bui.. zit te wachten tot het cb belt voor een buisbezoek om te wegen.. kan geen kant op nu want weet niet of ze al op haar geboortegewicht zit.. is ook altijd hetzelfde liedje hier..
Ben benieuwd Roeltje. Oh ja ook nog vk geweest. Alles goed! Ze vroeg of ik deze keer wel in bad ging bevallen...hihi. De vorige keer wilde ik er namelijk niet meer uit, maar omdat ik een rand kreeg die ze moest wegmasseren moest ik er toch uit. Ik had dus in m'n hoofd dat die rand door het bad kwam, maar dat was dus helemaal niet zo!! Ik zou het wel heeeeel bijzonder vinden om te doen.
Goedemiddag! @Chicken, in bad bevallen is wel bijzonder ja! @Roeltje, mijn kraamhulp zei dat het belangrijker is of ze zichzelf warm kunnen houden dan dat ze op geboortegewicht zit.. Ze is al bijna 2 weken oud hé, ik zou het gewoon lekker doen(maar dat ben ik). @Riti, wat voor leuke winkeltjes? @Collo, Ferdy al overgehaald? Hier een dramanacht gehad, Abel had al 6 dagen niet gepoept en vannacht verging hij van de kramp. Ik heb dus wel staan roeren met een thermometer (Collo), omdat ik dit dus niet aan kon zien. Na een tijd kwam er dan eindelijk 1 lading uit, maar aan zijn kramp vandaag te zien nog lang niet alles. Hopelijk komt het snel want dit is ook niks. Boaz is vandaag voor het eerst bij de peuters, zal wel kapot zijn als hij thuiskomt. Abel ligt naast me op de bank te maffen, in bed krijstte hij het uit dus dan maar zo, kom ik ook nog een beetje aan mn rust toe.
ROELTJE Hoop dat ze snel bellen en komen. CHICKEN Doen!! Met die garderobe en in bad!! 2x dus!! Hihi. Yoeri z'n piemeltje ziet er breed uit en voorhuid zit er niet helemaal overheen. Lijkt te komen doordat't stukje huid aan de onderkant van't piemeltje, dat stukje dat naar de balletjes loopt, Iets te kort is. Maar hoe en wat moet'n kinderuroloog gaan beoordelen. Verder is alles helemaal goed in aanleg maar ziet er dus anders uit en om zeker te weten dat hij er geen last van krijgt als't gaat groeien. RITI Lekker he wegdutten!! PEUTERBUIEN 't hangt dus0weer in de lucht? DRE Sterkte bij oma.
mroos met haar temp heeft ze totaal geen moeite.. zit sinds dag 2 altijd op 37.1 dus daar maak ik me niet druk om.. lees op google dat het over het gewicht behoorlijk achterhaald is.. nouja, morgen of overmorgen maar even wandelen.. lenn gaat eindelijk naar maat 92 dus even bezoekje brengen aan de Zeeman,. 86 past nog wel maar aankleden ia hier nooit echt gezellig met kleding die precies past..
@Chicken: leuk vooruitzicht dus met je voorjaarsgarderobewhaha Ga je nu dan wel echt in bad bevallen?? gaaf zeg! @Mroos: spannend boaz bij de peuters! Grote knul al haha jij wel staan roeren met de thermopeter, deed ik ook altijd toen ze nog heel klein waren. @Hier: net bij oma'tje geweest, word snel overgeplaatst naar een verzorgingstehuis waar ze haar 24 uur per dag in de gaten kunnen houden. Nu afwachten waar ze geplaatst gaat worden. Dani was behoorlijk hangerig op t ziekenhuis... en we waren nog meer net thuis en hadden de jassen nog aan of Layla vroeg al of ik haar wilde schminken ze is nu een prinsesje
tis weer half 5, kids worden weer ns strontvervelend... begin zelf ook helemaal in te kakken, voel me maar rot... gatver ff heel negatief momentje nu.....
Dretjuh Ik negatief even met je mee Geen idee waarom, want het loopt (op de buien van Lenn na) redelijk soepel.. Maar die hond!! Oh mijn god! Klerebeest.. Wat een humeur heeft ze zeg.. luistert totaal NIET.. En dan een puberende peuter die het beest constant loopt uit te dagen.. Blegh, echt niet grappig.. Elise doet de hele middag een poging om te poepen, wat uiteraard gepaard gaat met flink brullen van de pijn.. Arm ding WVP gesproken, komt donderdag langs.. Vanavond 10cc extra water bij de fles en morgenvroeg gelijk Barle Duc halen.. Kan zijn dat ze reageert op de kalk in het water.. Lenn gaat morgen denk ik gewoon naar de opvang, die kan zn energie binnen niet kwijt en hoewel ik me prima voel, lukt het me nog niet om hem buiten bij te houden met spelen en rennen buiten.. Snottert nog wel, maar lijkt elk uur wat minder te worden.. Hoesten alleen als hij slaapt blijkbaar, heb hem sinds zijn slaapje vanmiddag niet meer gehoord..
@ Chicken; ik hoop dat je deze keer in bad kan blijven. @ Mroos; ach wat sneu zeg die kramp . Hoop dat het snel over is dat verstopt zitten, vreselijk. Oeh, geen idee hoe de winkeltjes heten, maar eentje met allemaal leuke (aziatische) prut, en ook veel porseleinen kastknopjes en een paar winkels met lekkere (en een beetje orginele) dingen. Mijn vriendin is zaterdag jarig en net een week met verlof, ze heeft enorme trek en vroeg om 'lekkers'. Ik maak dus een pretpakket met mooie verpakkingen met lekkere dingen . Hoe heeft Boaz het gehad? @ Roetje; hihi niet uitgerust maar alle beetje helpen, al zal het niets zijn vergeleken bij jou. Komt het CB langs nu? Geeft misschien wat meer zekerheid voor het naar buiten gaan. jeetje wat zwaar zo, hopelijk helpt het (andere) water wat. @ hier; Flink gefietst! Was leuk, al was ze niet heel handig in de drukke winkels maar ze deed het top. En wat een heerlijk weer, ik heb dat echt nodig, lekker bewegen en lekker buiten in het licht, wordt er vrolijk van en heb weer helemaal energie (al zijn mijn benen wel moe nu) @
riti haha vind het zieliger voor de kinderen dan voor mezelf hoor.. maar elise slaapt en lenn lijkt thomas de trein.. heerlijk, een stuk fietsen.. vanaf morgen word het weer slechter begreep ik.. groot gelijk om er vandaag dan uit te gaan.. kan gewoon met haar naar buiten zij het cb.. maar doe even een boodschap en smiddags even bij de zeeman naar binnen en thats it..
ai dat klinkt pijnlijk! Jammer dat het slechter wordt, dat maakt even op pad met Elise wel een stuk leuker als het ook een beetje mooi is.
Tja, als het maar droog is.. Anders is het even snel met de auto heen en met maxi cosi en al de winkel in.. Moet echt kleren hebben voor Lenn.. die heeft me toch een groeispurt gehad Heb wel 2 shirtjes kunnen scoren online bij de Hema, maar hebben momenteel weinig leuk spul helaas..
zo heb net wat canvas doekjes opgehaald bij mn neefje.. zn vriendin had er nog een paar, erg lief van ze, kon ik meteen mn achternichtje weer bewonderen. boeken nog niet binnen helaas, maar wel TE gave foto's van de shoot @Roeltje: arme lenn en arme hond hehe ken t wel, dani is de hond hier soms ook stierlijk aan t vervelen @3gasten: HOI!!! @RiTi: lekker gefietst dus brrr super koud, heb respect voor je hoor!
@ dretjuh; boeken komen vast morgen dan, spannend zeg! Ik kom toch graag 1x per week en liefst vaker in de stad (qua winkels en zo dan). Dennis fiets er 4x per week door, dus ik kan hem altijd ergens langs sturen maar als ik niet echt een idee heb komt hij er ook niet uit. Even lekker zelf overal rondneuzen is toch wel het fijnst.