December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @joyce..ok ik snap het. Ben benieuwd wat ze er van zeggen dan.

@mroos..ach wat zielig als hij zo verstopt zit. Hopelijk komt de laatste lading er heel snel uit.

@roeltje..wow ook al in 92! Ik heb zojuist voor Milan nieuwe schoenen binnengekregen van Zalando. Maatje 25!! Hij heeft z'n oude echt twee maanden aangehad ofzo.

@hier..Milan eet eindelijk weer een beetje normaal 's avonds. Heeft nu gewoon zitten bunkeren zeg maar..haha

Zo, man heeft tafel afgeruimd etc en doet ook Milan nog naar bed. Heerlijk! Ennnn weer twee dagen voor mezelf nu!

@dretjuh..als ik weer zoveel in bad lig, ga ik het misschien wel doen. Wil het dan ook echt op film. Vk zag het wel zitten in ieder geval. :)

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Nou, er speelt weer van alles hier maar het allemaal nog net niks.

Weer redelijk dicht bij een superbaan, maar dan moet er ook een beetje geluk bij komen kijken (want er zijn er zó veel die de leuke baan zoeken natuurlijk). Heb wel weer een persoonlijk contact dichtbij uit mijn werkverleden, maar ib is het ook weer alleen intern.

En ik heb nu toch met enige regelmaat een eisprong, wat op zich helemaal super is en ook de bedoeling. Maar weten dat je een kans maakt en dan niet zwanger zijn is echt een stuk erger dan weten dat je nauwelijks kans hebt om zwanger te worden. En als alles zo compleet willekeurig verloopt ga je bij je beginnende menstruatie nog nadenken over innestelingsbloeding ook, het moet niet gekker worden.

Voor zo ver jullie het nog niet wisten, ik hou van duidelijkheid en dit is heel erg niet duidelijk allemaal :).

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    ooow dat lijkt me idd nog erger.. Wetende dat je een kans hebt die maand en het dan toch niet gelukt is.. Zo weet je van tevoren niet waar je aan toe bent.. Hoewel de onzekerheden in zekere zin bij horen, blijft het rot..
    Wat voor baan is het? ben wel nieuwsgierig.. 2012 is bij deze het jaar van geluk, dus duimen voor een baan!

4. mroos

mroos Niet meer actief

@Riti, wat leuk! Hopen dat je op gesprek uitgenodigd wordt, wat voor een baan is het? Innestelingsbloeding, had je dat bij Maura ook? Ik heb het bij beide niet gehad dus geen idee in hoeverre dat anders is dan een gewone ongesteldheid.

@Roeltje, morgen lekker naar buiten dus, heerlijk! Elise dus ook last van dr darmpjes.. zielig he.

@Dretjuh, hij heeft een beetje aan de leidsters gehangen, duurde even voordat hij in slaap kwam en liep in het begin tijdens het buitenspelen een beetje verdwaald rond, verder een goede eerste dag gehad, zal nog wel even wennen blijven.
    We hebben hem iig lekker verwend en ontzien toen hij thuis was.
    Bijna je boeken thuis! Spannend!

@Chicken, jeetje 25.. Boaz zit nog in 22 haha. Alhoewel.. misschien maar weer eens tijd om op te meten.

5. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Deze controle freak snapt je gevoel al te goed. Helaas geen oplossing behalve de suffe dooddoeners. Ik hoop dat je snel een duidelijk kruis op een duidelijke test hebt. Is het zo duidelijk?

@roeltje: Wat rot dat Lenn weer zo aan het hoesten is.

@collo: JIj ontaarde moeder!! Lekker peukie roken... Arme kids!

@rest: Beetje half meegelezen op telefoon....

Morgen naar huisarts met uk2. Onze modelbaby is al weken geen modelbaby meer. Iets gaat er niet goed... Vervelend. Maak me er best zorgen over eigenlijk. Hopelijk morgen meer nieuws.

Vandaag weer wel een ontaarde vader actie (jaja, niet de eerste deze week). We gingen net nog even uiteten in dat kindvriendelijke gebeuren hier vlakbij. Uk1 kan daar lekker rauzen (zeker op dinsdag, dan is er niemand). Op een gegeven was ze op een barkruk aan het klimmen en donderde daar uiteraard af. Bleren geblazen. Stephan troostte haar zonder er veel drama van te maken (we maken expres niet teveel stampei bij een valpartij). Komt even later de serveerster naar ons toe met de opmerking: 'heeft jullie dochter toevallig iets roods gegeten of bloedt ze?'. Had ze dus een flinke bloed lip. Oepsie...

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: leuk dat je weer contacten hebt en bezig bent om aan een leuke baan te komen, hoop dat het je snel gaat lukken!

Lijkt me heeeel erg slopend om te moeten wachten OF het gelukt is inderdaad, zeker als je weet dat je een kans hebt en het lukt dan niet. Dat is verschrikkelijk :(

@Mroos: tis misschien even wennen maar hij gaat er vast en zeker komen!

@Maten: hier ook nog 22-23, Layla heeft ook nog maar 23-24
    Kledingmaat heeft hij 92 absoluut, broekjes nog heel soms 86 maar koop ze toch in 92 :p

Ow ja nog 1 tandje en dan issie er hoor!! pff vandaag was 1 van zn hoektanden door, dus nog 1 te gaan ;) werd tijd

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @panos: ah zo ontaard is dat niet hoor... snap helemaal dat je meteen je kindje troost en dan wat bloed niet kan zien.
    Arme Uk :(

Succes bij de HA, vreselijk als je je zo'n zorgen maakt om je kindje en hij duidelijk niet lekker in zn vel zit.

Hier idem... met Dani.. alleen weet ik wel waar t van komt.
    Alleen de nachten nog :(
    Morgen CB bellen kijken of we een keer terecht kunnen, ze moeten nog een paar bezoeken inhalen zeg maar

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ baan; beleidsmedewerker bij een Hogeschool. Sluit niet direct aan op mijn studie en onderzoek maar wel bij het werk dat ik daarvoor deed :).

@ Mroos; bij Maura geen inestelingsbloeding gehad, het is ook iets compleet anders dan menstruatie aangezien het enigszins oud bloed is en nooit zo veel, maar ja dat wist ik bij het eerste toiletbezoek ook niet.
    Ben ook in de afgelopen 15 jaar nauwelijks ongesteld geweest dus een beetje leek.

@ Panos; wat sneu zeg, denk wel dat je gevoel goed is als moeder zijnde, tijd om aktie te ondernemen. Hopelijk is het niks en zit hij snel weer helemaal lekker in zijn vel.

@ maten; 92 en ....ja ja maat 25 al weer een tijdje aan haar voeten en tijd voor een voetmeting ;).

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
  10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @maten: 98 en heeeeel soms al 104. Voeten 24/25

@riti: Baan klinkt leuk! Spannend! Staat de vacature wel al open voor extern?

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Panos: zoow reusje ;)
    104 heeft Layla heeeeel af en toe, hehehehe maar jouw uk1 is best lang he!

@RiTi: klinkt goed die baan!
    15 jaar bijna niet ongesteld kan handig zijn, behalve als je dolgraag een kindje wil :(

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Ze is idd lang. 104 is ook echt maar heel af en toe hoor, het meeste is gewoon 98.

@collo: Jullie hadden toch een grondbox? Doen jullie die heel toevallig weg? Ik wil hier de gewone box weghebben en een grondbox lijkt me ideaal.

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ik ga douchen en kruip mn bedje in, heb t weer helemaal gehad voor vandaag :(

Morgen ff belastingdienst bellen, al mn toeslagen worden dalijk natuurlijk berekend vanaf 2 inkomens... dus minder toeslagen, ik ben dus de pineut wat ik ook doe :S Kinderopvang is niet te betalen als ik het bereken via digid.... dussss...word er niet vrolijk van

Morgen verjaardag in Breda, mn ouders met de auto en de kids en ik met de trein.
    Moeilijk :S maar vinden ze vast wel leuk denk ik

Op naar n goede nachtrust voor iedereen (fingers crossed)

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Grondbox is helaas al weg. Vond het toch wel sneu om Amy daarin te zetten. Die deed eigenlijk geen vlieg kwaaad als ze alleen beneden bleef en als ik haar in de grondbox zette stond ze met grondbox en al aan het traphekje hysterisch te huilen. Heb hem toen in Best gehaald voor iets van 100 euro ofzo, via Internet.

Verder
    Net terug van de Ikea. Amy ging helemaal los. Dat is eindelijk een normale peuter aan het worden. Liep voor ons uit bij de Ikea, alle kastjes openzetten, lekker rennen etc... Voorheen wilde ze liever in de kar, of gedragen worden. Ben blij dat ze deze sprong heeft gemaakt.

Panos2
    Hier is het nog steeds een mysterie hoe Amy nou een stukje van haar tand is kwijtgeraakt. Ik geef het KDV gewoon de schuld...;)

Chicken
    Heel benieuwd hoe dat gaat, in bad bevallen. Denk dat het niks voor mij is eigenlijk. Krijg het vaak heel erg warm in bad en dan moet ik er meteen uit anders wordt ik gek. Hoop voor jou dat het dit keer wel gaat.

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Jee, maar dat is toch wel een beetje vooruitgang toch? Zonbder eisprong wordt het helemaal niks...

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Trusten! Hopelijk een goede nacht!

@collo: Jammer van de box. Is trouwens niet voor uk1, maar voor uk2 alvast. Vind de gewone box zo'n lomp en lelijk ding in de woonkamer... Zag laaatst niks op mp, maar zal het in de gaten houden. En wat grappig dat Amy zo lekker aan het loskomen is!!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Kom ff snel hoi en doei zeggen :)

kom echt wat energie tekort de laatste tijd lijkt wel..ben zo moe!
    Zal ook wel komen door de onrustige nachten afgelopen week, het stappen zaterdag en aansluitend weer hard aan het werk.
    De bankgarantie is ook nog niet rond, en dat vreet echt ontzettend veel energie..ik wil hier nu zo graag weg :)

truste!

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Truste Dees, kan me voorstellen dat je energie mist. Hier vandaag ook weer met de dames op bed gegaan vanmiddag, was echt kapot. Nu gaat het wel weer, maar toch weer proberen op tijd naar bed te gaan.

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; ja het is ook zeker positief, ik kwam van geen eisprong dus eisprongen (mv) is echt heel goed al. Alleen reageer ik er blijkbaar een beetje op alsof het afvinken is, ok, gelukt en nu de volgende stap :D.
    Bij Maura was ik de eerste keer dat we seks hadden gehad in de periode van 3 vruchtbare dagen ook gelijk zwanger, heb nu al een aantal eisprongen gemist, moet ik nog even aan wennen.
    Geslaagd bij de ikea?

@ Dees; rust pakken waar het kan, kan me goed voorstellen dat je moe bent. Wat ontzettend balen van de bankgarantie.

@ hier; Sherlock de serie gekeken, fantastisch maar helaas weer voorbij voor een jaar.

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ikea
    Lekker gegeten en voor de vorm maar een paar opbergbakken meegenomen. Ikea in Son is helemaal verbouwd en het restaurant is echt supermooi geworden. Denk wel 4 x zo groot. Ben bang dat we nog veel vaker gaan nu...

Deel Deze Pagina