dames dank je wel voor de kado's!! Erg leuk!! En panos dank je voor de tip!! 'T lijkt te helpen!! Sneu voor uk2 trouwens... Ben benieuwd wat't is.thuis is hij weer normaal toch? Oh, collo en Roeltje. Jullie Hadden't laatst over kaartjes, die heb ik nog niet gezien. Geen probleem als ze niet verstuurd zijn hoor!! 'T is meer dat jullie't er over hadden dat ik nieuwsgierig ben zeg maar want verwacht't niet. Snap je?
Vrijdag naar ziekenhuis. Ook thuis heeft hij duidelijk last. Zijn net overgestapt op de pepti voor KMA. Is het enige was ik zelf nog kan proberen... Het us echt duidelijk zijn buik (maag of darmen). Hij spuugt ook eens heel veel de laatste weken. Bah, maak me zorgen...
@ panos; kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Gelukkig had je het al aangekaart bij de ha en staat er een afspraak bij de arts vrijdag, al duurt dat nu met je zorgen natuurlijk nog erg lang. Sterkte!
Panos Erg vervelend dat Uk2 zoveel last heeft. Hoop dat je vrijdag wat wijzer wordt of er in ieder geval aktie wordt ondernomen. Dre Gezellig bij je tante? Fijn dat je alleen toeslagen aan kunt vragen! Dan kun je weer een beetje door. Joyce Kaartje ziet er inmiddels uit alsof het een wereldreis heeft gemaakt en als deze doos nou eens op het juiste moment eraan denkt om het uit de tas te halen en bij de post te doen... Schaam mij dubbeldiep...
Joyce Huh? Geen kaartje gehad? Hoe kan dat nou?? Nog meer meiden geen geboortekaartje gehad? Gatver, die kutpost hier ook:x Word er gestoord van.. Heb er al een aantal na moeten sturen omdat ze niet allemaal waren aangekomen.. Maar heb nog over, dus doe er morgen gelijk één op de bus.. Die kaart zal aankomen.. *zul je zien dat je er twee binnen krijgt* Panos hopelijk geeft dit resultaat meid.. En gewoon de boel voorleggen bij de ka vrijdag.. Succes meid.. Rot om te zien dat je kindje zichtbaar ergens last van heeft Uhm.... ik zit met koffie, kruik en deken op de bank.. Lenn slaapt, Elise slaapt na een fles en tja.... GTST kijken dus.. Krijg het idee dat het allemaal te perfect loopt.. Lenn heeft geen driftbui gehad sinds hij thuis was.. is lief gaan slapen.. Beetje aangerommeld op zn kamertje, bleef ook netjes liggen.. Tjonge......
@Roeltje; geen idee of er een kaartje deze kant op is gegaan maar hier ook niks ontvangen. Beau is vandaag ook ineens superlief en alles lijkt qua slapen ook op rolletjes te lopen. @panos; Gut nee, ik snap volkomen dat je je zorgen maakt! Kan ook best de reactie nu zijn op de pepti idd. @hier; Niks bijzonders, alles loopt goed.....najaa bijna alles Moet morgen op zoek naar een nieuwe spijkerbroek, ben er vandaag uit gescheurd (stof werd te dun...nee ik ben niet dikker geworden )
Dees haha ooooh hopelijk was je thuis? genant anders Gelukt met punten slijpen? *(&&^(*&)@ Ja, naar iedereen is een kaartje gegaan! Jij en Joyce zaten wel bij de tweede lichting.. Man was de helft vergeten op de bus te doen, dus bracht de dag erna de rest van de kaarten naar het postkantoor.. Wie nog meer niks of wel gehad?
Dees Je kunt het anders ook wel hebben hoor. Je bent beslist niet te dik. Roeltje Hier ook geen kaartje gezien. Raad eens waar jouw kaartje van mij zich bevindt? Juist, in mijn handtas knus naast het kaartje van Joyce (driedubbelschaam). MOrgen lekker dagje zwemmen met de jarige bij CP. Vindt ze volgens mij toch het allerleukst om te doen. Hoop dat het een beetje rustig is.
@ Collo; wat leuk dat jullie morgen lekker gaan zwemmen op Lizzy's verjaardag, veel plezier! @ kaartjes; Zowel van Youri als Elise ontvangen en ik hoop onze felicitatiekaartjes ook .
@Roeltje; haha, ja ik was gelukkig thuis Punten slijpen is idd gelukt...stond ze te slijpen en bedacht me echt dat dat een hele tijd terug is geweest eer dat ik dat voor het laatst gedaan had.. @Collo; Morgen is het alweer zo ver, damn! Wat had Lizzy noi gekregen voor haar verjaardag van jullie? Ik denk dat het morgen best rustig zal zijn, de meeste kids zitten op school...geen vakantie oid
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/330126-december-2009-mamas-deel-14-a.html#post11865330 kletsen we hier gezellig verder? Dan gooi ik deze gelijk weer op slot voor het overzicht
Dees Luca is de volgende.. Ook alweer bijna 1.. Gaat snel.. Nou, kaartjes zijn opnieuw geschreven dus kan morgen op de post..