December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chicken
    nou dat dus :D
    Ik ben er in dat geval rond 11.00 uur.. Ik rij er ongeveer een uurtje over..

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Ik ben er denk ik met 10 min. ;)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Tijd voor mijn bedje:) Heb nog een leuk flutboek die uitgelezen moet worden.. Tot morgen!

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ALS ik dinsdag kom ik ook rond 11 uur... kunnen de kids daarna in de auto in slaap vallen, heb ik n rustig ritje :D

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    whahahahahaha

Mooi, dan hoop ik er rond 10.30 te zijn.....leuk!!!

Ga ook m'n bedje zo opzoeken....nog even tijdschriftje downloaden op de ipad..heerlijk!

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Als iedereen nou lekker op tijd komt inderdaad, dan ben ik er ook nog want dan kom ik vroeg :).

@ chicken; kijk, jij hebt er over nagedacht :).
    En een huidje (perzik) kan je zowel schillen als ontvellen , misschien ook wel pellen?

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Pillen/ontschillen...
    Ik haak effe af...

Meeting
    Ook hier moet ik afhaken...nog lekker even in Disney dan. Wel jammer dat ik jullie moet missen...

Vandaag eindelijk een keukentje gekocht voor Amy bij de Ikea. Leuk leuk leuk! Vandaag zijn de uitnodigingen ook bij de meeste mensen aangekomen dus wordt overspoeld met telefoontjes wat ze voor haar verjaardag wilt. Ik heb maar een hoop boekjes gevraagd, dat is altijd goed denk ik.

Ook 2 traphekjes van Mp gescoord vandaag. Er was er 1 kapot gegaan en die kon niet meer gemaakt. Nu eenzelfde gekocht dus hoef alleen maar het hekje te vervangen en kan de ophanging als het goed is laten hangen.

Verder beginnen mijn Marktplaats advertenties goed te lopen. Ik wil er ook echt vanaf... Het staat allemaal in de weg.

Roeltje
    Ben zo blij dat alles nog zo lekker gaat in je buikie. Had ik echt niet verwacht toen je het zh in ging...was echt bang dat ze al ging komen.

Mroos
    Heerlijk toch dat alles goed gaat? Geniet, geniet, geniet....

8. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Zo hier ben ik ook weer even na een veelbewogen week...

Afgelopen zondag opgenomen met Job omdat hij het toch flink benauwd kreeg...Hij leek "gewoon" verkouden, maar bleek een virusinfectie te zijn op zijn longetjes. Gelukkig geen RS virus dus verder was hij niet echt ziek. In het ziekenhuis aan de monitor gezeten om te kijken of zijn zuurstof goed bleef, dit was gelukkig zo dus dinsdag mochten we weer naar huis.

Met mijn nieuwe neefje was het wat spannender...Na de zware bevalling (sterrekijker, alsnog keizersnede) bleek hij na twee dagen epeleptische insulten te hebben. Hij is opgenomen op de IC en aan allerlei toeters en bellen gelegd. Er is een MRI gemaakt en daarop zagen ze een hersenbloeding en andere afwijkingen in de hersentjes. Gelukkig niet in vitale delen. De dagen erna was spannend, het kon alle kanten op. Gelukkig gaat het nu een stuk beter, hij is 48 uur insult vrij en de medicatie wordt afgebouwd. Nu afwachten hoe het verder gaat. Je ziet hem vooruit gaan (weer wakker, meer kleur, minder opgezwollen) dus krijgen weer hoop dat het wel goedkomt. We kunnen met een camera op het internet naar hem kijken, dat is wel erg fijn omdat ik nu ook niet kan gaan kijken ivm Job... Het is allemaal wat he....

Zal zo even een beetje terug lezen...had gezien dat er een meeting is dinsdag?! Balen dat ik nu weer niet kan komen. Moet met Job binnenblijven en contact met andere kindjes vermijden...Tijs is op dinsdag ook altijd op het KDV...

Zijn trouwens super trots op Tijs want die is helemaal van zijn tut af! Kwam dan wel door die dikke lip van twee weken terug...maar hij hoeft hem echt niet meer en gaat weer zoet slapen; gelukkig maar!

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    Jee zeg, wat een heftig nieuws van Job en nog meer van je neefje. Hoop dat de trend zich met je neefje nu mooi doorzet en dat het allemaal bijtrekt. Lijkt me zo akelig als kersverse moeder.
    En hoe lang moet je Job nu binnen houden? Hij mag wel contact met zijn broertje? In ieder geval beterschap voor hem!

Hier trouwens ook 2 piepende blaffende kindjes die qua temperatuur tegen elkaar aan het opbieden zijn. Bij het naar bed brengen won Lizzy met 39,3 graden tov Amy met 38,7 graden. Hebben Lizzy zelfs voor het slapen gaan laten puffen met Ventolin want die was zo benauwd aan het piepen, waardoor het hoesten al helemaal niet meer ging. Gelukkig is mijn leipe meissie wel gewoon vrolijk als altijd. Die is niet down te krijgen... Amy heeft denk ik pijn in haar keel. Moest vanmiddag een paar keer huilen na het hoesten, arme schat. Hoop maar dat het morgen goed komt want zowel Ferdy als ik kunnen niet thuisblijven...oh, oh....

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    meiden ik zoef weer heel snel voorbij! :D

@spammetjes: heel veel mooie gezien hoor! ;)

@zieke Maud: nog steeds....flinke koorts, keelpijn, zeer hoestje, slap, hangerig en op PCM nog enigszins te mobiliseren....Vandaag weer een dagje hangen bij oma dus....
    Ik ga werken! Doei!! xx

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Happy
    Jeetje zeg, dat was schrikken.. Fijn dat het met Job wat beter gaat nu :) Wat een verhaal van je kleine neefje:( Zielig hoor.. Arm kereltje..

Zieke Kindjes
    Nog steeds allemaal zieke kindjes.. Beterschap!!

Goedemorgen!

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen

alles weer bijgelezen;).
    Levi ligt op m'n buik te snurken en Milan in z'n bed te spelen
    gisteren bij cb geweest... Arme Levi kreeg z'n eerste prikjes:(. Waar Milan totaal niet reAgeerde ging het bij Levi door merg en been:(:(. Ik moest zelfs ook huilen en Milan ook bijna:(. Wat is dat hartverscheurend zeg:$!!
    Onze grote man is 1cm gekrompen sinds 9nov in het ziekenhuis;):$!
    Hij is 59cm en 6390g!!!! Volgens mij had Milan dat gewicht met 4mnd ofzo?? Ff terug zoeken;)

ga nu Milan uit bed halen:)

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lemi
    och die ellendige prikjes:( Vreselijk.. Heeft hij er na die tijd nog erg last van gehad? Goed gegroeid zo te lezen:)

Lenn zit ineens te VReten in het fruit:$ zelf 1 appel, met mijn appel meegegeten en stukjes mandarijn.. En nog te miepen om meer.. Eerst maar eens spelen en boodschappen doen.. Zien we daarna wel weer..

Oja, staat inmiddels foto op hyves.. Ze hebben gisteren op het KDV een pietenmuts gemaakt voor morgen.. Dan is hier de intocht.. Staat m wijs! En hij is er helemaal gek mee haha.. Mama kaas! Ik gok op mama sinterklaas?

nouja, zo boodschappen doen en wachten op man..

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    nee, gelukkig nog niet echt last v gehad:). Alleen n vreselijke nachtmerrie vanmorgen! Dat dat al zo heftig kan zijn zeg:$ was heel overstuur in z'n slaap:(.

Ik ga je foto ff bekijken:)

Milan
    oja die heb ik ook ff gemeten;) 88cm.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Morguh...*gaap*

@Happy; Meid wat schrik ik van je bericht! Gelukkig gaat alles nu weer goed met job en lijkt het met je kleine neefje ook de goede kant op te gaan.
    Heel veel sterkte gewenst, hou je taai!

@Collo; Volgens mij is er echt een virus gaande, baal er flink van want ik blijf doormodderen met die 2.
    Lizzy is ook echt een bikkeltje hè, leuk!
    Toch het Ikea keukentje geworden :)

@lemi; Levi gekrompen ja? Verkeerd opgemeten dus de vorige keer...lekker dan.
    Wat groeit Levi goed zeg, dan is Luca maar een iel mannetje volgens mij ;)

@Suus; Beterschap met Maud!

@hier; Aaaargggh wat een nacht! Nu slaapt Luca door maar is Beau flink aan het spoken. Ben tot 5u met hem bezig geweest, niks anders dan hoesten en huilen...met hem beneden gezeten, naast zijn bedje gezeten, bij ons in bed laten liggen maar niks hielp. Uiteindelijk na wat pushen heb ik hem wat kunnen laten drinken en terug in zijn bedje gelegd waar hij welgeteld 1,5 uur heeft geslapen.
    Om 16.15 moet ik weer met Beau bij de HA zijn, klieren en nek zijn nog steeds dik en gevoelig...

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Happy: had het verhaal van Job al op i-net gelezen, zoo sneu :( maar wat verschrikkelijk ook van je kleine neefje, een hij is nog zoooo jong... Hoe gaat het nu met hem?

@Roeltje: wat fijn dat Lenn ineens fruit eet
    Ga meteen ff foto speuren op je hyves

@Hier: Krijg net n telefoontje dat een kennis is overleden.
    Het is de schoonmoeder van mijn tante, ken haar nu een jaartje of 10 geloof ik. contact was erg goed, ze kwam soms naar verjaardagen van ons. Mn moeder belde haar ook regelmatig.
    Ze lag al een paar keer erg slecht (heel haar darmstelsel lag in de knoop en zat aan elkaar verkleefd)
    heeft maanden in het ziekenhuis gelegen en allerlei omleidingen gehad en n paar keer gedotterd.

Nu was alles opzich nog rustig (lag nog wel in het ziekenhuis) Ze at eindelijk weer goed, maar ze voelde haar eigen niet zo lekker, en is in bed overleden.
    Ze is beter af.. maar ik vind het zo sneu.. ook voor mn nichtje ne neefje (8 en 9) die hebben 2 jaar geleden ook afscheid van onze andere oma moeten nemen...

voel me maar rot nu... bah......

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    vind luca er totaal niet iel uit zien eigenlijk:). Ook n lekker postuur hihi. Milan zat altijd onder de onderste lijn en Levi zit boven de bovenste;)

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    ach meis:( gecondoleerd... Sneu ook voor je neefje en nichtje inderdaad! Dikke vette mega cyberknuffel!!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Wat een akelig nieuws zo op de vroege ochtend :(
    Hoe oud is ze geworden?
    Gecondoleerd meid.

@Lemi; Haha, ik kleed Luca aan met wijde kleding ;)
    Dan lijkt hij wat voller :D Ik schat Luca nu op zo'n 9kg...

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: 76 geloof ik.. kan ook 77 zijn inmiddels.
    9 kilo is toch best goed voor een kindje van 9 maanden?
    9 maanden + 9 KG is in grote autostoel :) jeej

@Hier: keukenkastjes wat uitgedaan, zijn tog allemaal zo goed als leeg :p bijna geen boodschappen gedaan voor die paar dagen.

Deel Deze Pagina