Dretjuh He getver.. Gecondoleerd meid Arme kindjes.. Nou boodschappen zijn binnen en uh.. LENN AT EEN PLAKJE DORA BOTERHAMWORST!!!! Mijn kind eet geen plakjes vlees of worst.. die proeft niet eens.. Mama doa! Mmmm... Ik geven voor de gein en zeggen dat Dora's neus heel lekker is.. Hij scheurt een stukje af en stopt t zo in zn mond 'Lekker he? Maar Dora's haartjes zijn nog lekkerder.. probeer maar en anders geef maar aan mama' Hoppa, ging weer een stuk! gek kind komt vanzelf goed dus dat eten
Haha hier gaat er bijna niks in de afgelopen weken.. Soms gaat t een paar dagen iets beter maar nu alweer 2-3 weken hopeloos. Vanmorgen nog niet eens n vierde van een broodje en dat was het... Wil geen fruit terwijl hij dat normaal altijd heel goed eet.. Volgende maand naar het cb met hem, als ie zo doorgaat valt ie af
@Roeltje: ik geloof dat ze echt alles mogen hebben hoor. tenminste.. ik voer die van mij alles.. sushi, schaal en schelpdieren (zelfs toen ze nog geen 2 waren) chorizo ook, gerechten die pittig zijn met pepertjes en sambal enzo @Hier; gaat kids op bed leggen
@ Happy; jeetje wat schrikken, sterkte en een dikke knuffel voor jullie! @ Dees; Beau had ook ab toch? Wat ontzettend sneu dat hij zich zo naar voelt, en vermoeiend voor jullie ook want het is erg zwaar zieke kindjes. Sterkte! @ roeltje; hihi die Lenn, lekker hoor. Wat hij 'mag', mag je zelf verzinnen inmiddels lastig he. Leuk dat hij het allemaal probeert zo. Maura is dol op worst en hoe pittiger hoe beter. @ Dertjuh; jeetje, gecondoleerd, wat een verdrietig nieuws. @ Suus; beterschap voor Maud! @ hier; Maura heeft heerlijk uitgebreid gebadderd vanmorgen en met haar nieuwe bootjes gespeeld. Daarna enorme trek en 3 boterhammen weggewerkt. Nu lekker rozig in een schoon bedje dus ik hoop dat ze heerlijk zal slapen . Kan ik verder op zoek naar het verjaardagscadeau voor Dennis, een lekker weekendje weg (begin februari pas, maar nu is er nog lekker veel keus).
Riti haha Lenn is een miepert met vlees.. Heeft ook een tijdje geduurd voor hij vlees bij het avondeten wilde.. Alleen lijkt het me niet zo best voor zn maag/darmen als hij ineens scherp gekruid spul naar binnen gaat werken Ben een beetje aan het neuzen wat een beetje gezond is en wat hij maar een paar keer per week 'mag' (zoals paté etc.) Leuk een weekendje weg Al een idee welke richting je op wil? Lemi Praat me er niet van.. Lenn eet zo bar slecht de laatste weken.. Ja patat gaat er wel in Brood is wisselend.. vandaag slecht, gister hartstikke goed.. avondeten gisteren geen hap en maar 3 stukjes vlees.. Kreeg net de brief van het CB binnen.. 5 dec. moet hij heen, maar aan zijn broeken te zien gaat hij óf de lucht in, óf hij valt af..
@ Roeltje; lijkt me ook heftig in eens veel pittig spul in zijn buik. Met Maura ook begonnen met kleine beetjes tegelijk. Zit ook altijd te puzzelen wat per week en hoe veel en zo, wil ook niet steeds het zelfde geven. Ben er voor vanavond ook nog niet uit, zucht. Weekendje weg, op vrijdag neemt hij maar vrij (is zijn verjaardag) en maandag is zijn vrije dag, ideaal. Wil liever niet te lang in de auto dus heb daarmee een aantal waddeneilanden, noord Groningen en Zuid Limburg een beetje afgeschreven. Wil graag een huisje, liefst met open haard en op een park met een leuk zwembad. Verder niet te hysterisch en graag in een mooi natuurgebied of zo. Zag al dat duinen en strand wat minder keus hebben, dus misschien dat ook maar niet.
Zal eens kijken waar wij vroeger altijd zaten in een bungalowhuisje.. Konden vanaf het park naar het dorp fietsen door een super mooie omgeving. Weet alleen niet meer waar en hoe het heet.. zal even googlen.. Gingen er elk jaar heen, geweldig Geen idee ook of het nog bestaat trouwens haha
Het Hart van Drenthe - Home Hier zijn we een aantal keer geweest.. Als ik de foto's bekijk ziet het er nog redelijk hetzelfde uit..
Middag! net terug van een bezoekje bij de Ikea, lekker ingeslagen alvast Beddengoed draait nu een rondje mee in de wasmachine, dan kan dat morgen alvast schoon en fris op bed van Beau. Matras zo ff uitrollen en dan de tas pakken voor de kids. Vanavond logeren ze bij opa en oma...hoop maar dat Beau een beetje gaat slapen. @RiTi; Beau heeft geen AB gekregen, wil het vanmiddag wel even bespreken want dit kan zo niet langer duren vind ik. Kind is helemaal op en hoest zich suf. Ik ga weer snel verder!
@ Dees; gaan jullie wat leuks doen vanavond dat ze bij opa en oma slapen? Of bouwen jullie zijn nieuwe kamer al op, leuk! @ Roeltje; grappig, zat net ook in Drenthe te kijken . Ken het daar niet zo dus voelt al snel als echt vakantie. Mooi park, je link. Nu een 6 persoons huisje gevonden met open haard op een leuk park met een heel leuk zwembad en ook een hele leuke binnenspeeltuin (ballenbad en zo). De omgeving is er sowieso super dus dan hebben we veel keus. Aangezien 6 persoons maar heel ietsje duurder is, is dat misschien wel grappig. Mocht er iemand erg graag op zijn verjaardag willen komen dan hebben we de ruimte . gut, nu al zin in
Als het in Drenthe is komen we wel een bakkie doen (en taart halen)kan vanaf hier nooit ver rijden zijn.. Welke plaats is het?
@Riti: leuk n weekendje weg, heb ik ook gekregen voor mijn verjaardag (3 mei...) moet nu nog weg gaan whahahaha woow 3 boterhammen netjes! @Dees: altijd druk bij ikea he .. las t op je fb.. succes met beau, is idd TE zielig met al dat gehoest @Hier: vanmiddag vind er een gesprek plaats betrefd stiefzoon. School en iedereen zit erbij. Ons standpunt is bekend dus ben benieuwd wat er uit gaat komen, word sowieso veel bellen maar laat jullie meer weten als ik wat weet
Dretjuh Succes vanmiddag! Toch spannend he.. Ha, maar ondertussen ligt mijn kind al wel mooi 1.5 uur te slapen!! *zal nu wel wakker worden dus * vanmiddag maar eens buiten spelen.. man is toch laat dus hoef niet in de buurt te blijven..
goedemiddag!!! Lekker gezwommen met Milan, hij vindt het zo geweldig die kleuterles. Het is echt genieten met hem. Nu even lekker op de bank..uitbuiken...baby ligt enorm laag, kan bijna niet lopen..
@ Chicken; heerlijk samen zwemmen, wat goed van Milan dat hij zo goed meekomt in de kleutergroep @ Dretjuh; succes vanmiddag! @ Roeltje; wees welkom! Deze is het geworden Landal Aelderholt | Bungalowpark Aalden - Drenthe Lekker veel mogelijkheden zowel op het park als in de buurt. Ze hebben een ballenbad, en dat hoorde ze. Zag mezelf dus genoodzaakt de zakken met ballen in de woonkamer los te laten want ze kon niet wachten
Uhm.... ik blijf me verbazen hoor.. 'Maaaamaaaa!' Ik loop naar boven.. 'Ben je uitgeslapen jongen?' 'Nee.. Daaaaag!' Draait zich om, kruipt in bed en gaat weer slapen? Echt slapen. niet doen alsof, maar hij slaapt echt weer..
@RiTi; Vanavond alvast de meubels iets demonteren en leeghalen. Morgenochtend word de set om 9.30 al opgehaald. Daarna rijden we met de bus door naar de Ikea om het bed op te halen + kasten. Morgen dus een drukke planning @Roeltje; leuk en gezellig park lijkt het! Toch nog weer 1,5 uur geslapen, dat is best lekker. @Dretjuh; Spannend weer vanmiddag, ik hoop dat jullie eruit gaan komen. @Chicken; Lekker gezwommen, heb ik ook wel weer zin in. Milan ligt lekker afgemat op bed, kun jij ook even bijkomen. @hier; Beddengoed hangt te drogen, matras ligt zich te vormen, logeertas is ingepakt, boodschappen gedaan, was opgevouwen en nu ff rustig aan. Ben zo benieuwd hoe het gaat worden morgen. Ze hebben trouwens wel erg leuke overtrekken bij de Ikea, heb er 3 meegenomen