@ Dees; wat leuk! Maak je foto's morgen? leuk overtrekken ook. @ Roeltje; hihi grapjas die Lenn @ hier; Maura heeft dus helemaal niet geslapen. Anderhalf uur liggen kletsen en spelen en toen was ze het zat, ook een luier vol dus dat zal het geweest zijn. Lekker op tijd naar bed vanavond.
@RiTi; Hmmz wordt dus een lange dag, vanavond idd lekker op tijd naar bed. Dacht dat ze wel zou slapen na lekker te hebben gebadderd. Ik ga morgen zeker foto's maken. Kreeg net trouwens nog een leuke vacature binnen van het uitzendbureau *lekker op tijd ook* Nu ik zelf werk heb gevonden komen zij met werk op de proppen.. Vacature: Bij het Militair Revalidatiecentrum in Doorn kunnen zowel burgers als militairen revalideren. Het revalidatiecentrum behandelt mensen met lichamelijke functiestoornissen die een multidisciplinaire behandeling nodig hebben. De aandoeningen die MRC Aardenburg behandelt, kunnen zeer uiteenlopen. Voor het MRC zijn wij op zoek naar 2 VIG'ers die 38 uur per week willen werken en één VIG'er die 24 uur per week aan de slag wil. Ervaring met revalidatie is een pré. Startdatum: 1 december 2011 Verwachte einddatum: 1 juni 2011 Wij bieden: - een contract voor bepaalde tijd - Inschaling obv FWG 35 - Reiskostenvergoeding
Dees haha zul je altijd zien.. leuke vacatures komen met bosjes als je eenmaal werk hebt gevonden Riti haha gekke Maura.. En dan blijft ze ook gewoon netjes in bed liggen al die tijd? uh hij slaapt gewoon echt weer he.. in totaal nu ruim 2 uur.. iets na half 1 is hij er in gegaan en net dan 2 minuten wakker..
@ Dees; zal je altijd zien inderdaad, maar lijkt het je veel leuker dan wat je nu gaat doen? @ Roeltje; ze ligt nog in een ledikant dus ze heeft niet heel veel keus . Maar, ja ze vermaakt zich wel, ze is gek op haar bedje. hahaha Maura is de ballen in de ballentent aan het tellen, malle meid
Ik zit nu dus echt te twijfelen of het niet wat is, lijkt me een hele leuke uitdaging! Net even wat promo filmpjes bekeken en dat sprak me wel aan..
Zijn dat geen lastige maten dan? Ik heb altijd problemen met beddengoed bij Ikea. Heb jij een peuterbed voor Beau?
Heb ook een dekbedje van de Ikea, maatvoering is 200x150. Ik heb voor Beau een 1 persoonsbed, dan hoef ik later niet nog eens de overstap te maken naar een nog groter bedje. Nu is hij in 1x klaar. Naar mijn idee zijn dit de gewone standaard maten.
Kneiter, haal hem net uit bed.. 'Ben je nu wel uitgeslapen? Of ben je nog een beetje moe?' Neeeeeee....... pakt speelgoed en gaat spelen.. Klaarwakker dus.. 2 uur en 3 kwartier geslapen
Whahahaha roel toch, stiekem wou je dat hij nog langer zou gaan slapen Nu maar hopen dat hij vannacht niet de boel op stelten gaat zetten
Haha nou ik zat al een uur te wachten tot hij wakker werd.. 1.5 uur is precies genoeg om te slapen haha.. Maar als hij langer gaat slapen verveel ik me.. Nu stond ik met de buurvrouw te kwekken buiten.. Hebben hun huis verkocht.. 1 maart is de sleuteloverdracht dus vanaf dan nieuwe buren.. Hebben een kindje van 4, dat scheelt.. Is nogal gehorig hier en heb geen zin in gezeur omdat Lenn een keer schreeuwt ofzo Nog maar even naar de speeltuin denk ik..
Dat is wel een goeie maat inderdaad. Wanneer gaat Beau erin slapen? Ik koop voor Milan een doorbouwbed, is ook eenpersoons en kunnen we later nog een stapelbedje van maken. Dan ga ik voor Milan ook eens bij Ikea kijken voor beddengoed. Ik heb altijd dat de kussenslopen niet passen. Tenzij je de kussens natuurlijk ook bij Ikea koopt..whahaha
@Chicken; ook een leuk bed zeg! Beetje zelfde idee wat we gaan halen voor Beau Beau slaapt er morgenavond voor het eerst in, vind het reuze spannend. Kussen heb ik idd ook van de Ikea, dus geen gezeik dat iets niet gaat passen. En voor de prijs hoef je het ook niet te laten.
Oh superleuk Dees! Ik vind het heel spannend, ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden...andere kamer, groot bed...