@Dees, zit net op de site van Ikea te kijken. Ook leuke kledingkasten daar. Denk dat ik de rest ook lekker bij Ikea koop...het beddengoed vind ik echt gaaf! Heb jij matras ook van Ikea?
Ahhhh ik zie nu pas de tijd....ik ben er vandoor! Beau halen van het KDV en dan om 16.15 bij de HA zijn...tot later!
@ dees; spannend hoor, is morgen als hij terug komt heel zijn kamertje anders! hij gaat het vast erg leuk vinden allemaal. @ Chicken; ook een leuk bed. Wat slaapt Milan lekker, komt vast door het zwemmen. @ hier; ik heb een 'ik weet het niet'-dag. Grote moeite wat te eten te verzinnen, wat voor leuks te doen met Maura en wat ik aan zal doen straks (ga de kroeg in met vriendin vanavond). Gek he, ben gewoon helemaal blanco vandaag met alles.
Chicken leuk bedje! haha ook een langslapertje vandaag.. hangt er iets in de lucht? Hier een peuterbedje van de Ikea dus kan niet anders dan beddengoed halen van de Ikea.. maar genoeg mensen in de omgeving die daar regelmatig heen gaan.. schoonmoeder is er vorige week geweest en heeft nieuw bedspul meegenomen.. mooi handig..
Kasten halen we daar morgen ook, de Stuva serie met blauwe deuren en in het wit. Matras is de Sultan Fonnes geworden
@Roeltje..heerlijk he die langslapers...maar hoor er nu toch eentje geeuwen...denk dat ie zo wakker wordt. Nog even lekker naar buiten dan maar!
@Dees...hahaha zit net naar die Stuva in het blauw te kijken...nou volgens mij kunnen Beau en Milan zo van kamer ruilen..hihi
ff snel n berichtje van mij t komt erop neer dat Peter en iemand van kompaan dinsdag in gesprek gaan met stiefzoon en hem ervan moeten zien overtuigen dat hij elders beter af is. Het is een instelling waar school en alles op 1 terrein zit, tis wel midden in de bossen bij Deurne. Dus weg van zn huidige school en "vrienden" dus hij moet wel vrijwilliger gaan, en anders blijft ie zo doorsukkelen, dus.. op hoop van zege en verder......... heeft t bedrijf in boxmeer alsnog laten weten peter aan te willen nemen :S dus dat word de hele avond onderhandelen met peter en de 2 bedrijven :S
@Dretjuh, inderdaad duimen dat hij te overtuigen is! En leuk dat Peter nu keuze heeft zeg! @Happy, jee wat schrikken zeg! Van zowel Job als je neefje. Gelukkig beiden in de stijgende lijn! Veel sterkte. @Riti, veel plezier in de kroeg vanavond! @eten, Boaz eet alles goed behalve z'n avondeten, met 10 happen zijn we blij en soms verrast hij ons door wel z'n bordje leeg te eten. Een 2e keer opscheppen komt hier vrijwel nooit voor(alleen bij spaghetti met spinazie.. haha). Morgen alweer de laatste dag kraamhulp, we zijn er klaar voor! Boaz is snel overprikkeld door het vele bezoek, niet helemaal te voorkomen maar wel erg aandoenlijk dat hij er soms zoveel last van heeft, komende tijd dus iets meer rekening mee houden nog. Vanmiddag wilde hij voor het eerst zelfs niet slapen, na 1.5 uur alsnog in slaap gevallen(de aanhouder wint). Abel doet het nog steeds hartstikke goed, vanochtend voor het eerst samen gedoucht, ook weer genieten! Vandaag iets te druk gehad en dus moe, op tijd naar bed en hopen op een goede nacht dan maar (vannacht zat er 1x 4 uur tussen, erg prettig!).
Lotte Ah, huilen bij de prikjes deed ik ook bij Amy hoor. Vond het echt vreselijk. Kan het nu iets beter handelen.... Had wel het idee dat ze bij het CB je dan extra gaan ondervragen of het allemaal wel goed gaat met je en of je het wel allemaal aan kan... En daar houd ik dus helemaal niet van... Maar ach... Gekrompen? Zegt meer over het CB dan over Levi denk ik. Dretjuh Bah, wat een rotnieuws. Sterkte ermee. Dees Oh, bij jou is het ook echt stuivertje wisselen. Hier vannacht ook weer erg vaak wakker geworden van Lizzy. Arme meid had vanmorgen een korst snot op dr neusje niet meer normaal! Heb echt een half uur moeten peuteren om weer een neus tevoorschijn te toveren. Eten Moet zeggen dat ik hier nog niet echt problemen heb gehad met Amy qua eten. Soms eet ze eens een dagje heel weinig, maar meestal wel ok. Ben wel heel blij dat ze nu inmiddels een normaler postuurtje heeft gekregen. Niet meer die (overigens lekkere) dikkop die het een jaartje geleden was. hahaha Moet zeggen dat sommige jurkjes haar nu echt leuker staan. En bovendien past ze nu al heel lekker lang in dezelfde broekjes. Ze worden nu alleen te kort. Dretjuh2 Mooi dat Peter weer aan de bak komt. Je ziet het ook aal Dees, werk komt nooit alleen...
@Mroos: ahh arme Boaz.. maar opzich begrijpelijk ineens zoveel mensen over de vloer. Maar wat ontzettend fijn dat Abel het zoo goed doet zeg! @Collo: Ja maandag beginnen in Eindhoven, dat contract was al bijna getekend met de fax mee, en toen kwam het Boxmeer verhaal alsnog aan hem aan te willen nemen. Tja te laat... peter laat eindhoven nu niet schieten, dus nu zitten ze beide in salarisstrijd want peter heeft eindhoven wel laten weten dat boxmeer hem ook wil hehehe @Hier: voor de liefhebbers.. of niet.. heb net een heel deel van mijn moeders verhaal over haar ziekte op mn blog geplaatst. Ben er deze week veel mee bezig geweest, komt ook de actie van "sta op tegen kanker" nog op TV. Ik vond het een goed moment om alles van me af te schrijven. Toch bijzonder om de boel opgesomt te zien staan.
oke kruip bedje in, morgen vroeg dag..weer naar NL, verwacht halverwege de middag weer online te zijn.. of iets later ligt aan drukte op de weg
Even spuien:x Gisteravond verjaardag van vriendin van de buurman.. Prima, ik heen.. Rond half 11 naar huis zodat man nog even heen kon.. Werd ik vanmorgen om kw voor 5 wakker, maar geen man.. Dus toch maar even gebeld.. Voor hetzelfde geldt ligt hij stomdronken ergens in de kroeg, dus dan kan ik de deur op tijd op slot draaien *evilpoppetje* Maar nee, hij was nog bij de buurman.. Paar biertjes gehad maar niet aangeschoten of dronken.. Prima, deur kan open blijven.. Uiteindelijk komt hij om half 6 thuis.. Op zich voor een keer niks mis mee.. Maar iedereen wel zeiken en zeuren dat ik het zo rustig aan moet doen. Ik moet nog boodschappen hebben voor de hele week, in huis nog genoeg te doen.. En dan wel voor 1 uur, want om 2 uur is hier de intocht van Sinterklaas.. Maar goed, om half 6 komt ie dan thuis.. Zijn oom had de fiets hier voor het huis staan en die ging gelijk mee.. Staan ze hier nog een kwartier te ouwehoeren voor de deur. Eerlijk is eerlijk, man was aardig rustig en stil.. Maar mijn god, de rest.. Hoppa, Lenn half wakker.. Maar bleef stil dus prima.. Komt man boven en ja hoor.. 'Papaaaa!' Fijn.. Uiteindelijk Lenn dus klaar en klaarwakker:x Dus we zitten nu aan het ontbijt.. Voordeel: Hij eet een broodje met grillworst
@ Dretjuh; goede reis! Is het gesprek met stiefzoon goed gegaan? Ik wil graag je verhaal lezen over je moeder, maar even op een ander moment. Knap van je dat je er over kan schrijven. @ Mroos; het is ook niet niets al die aandacht en visite, wel goed dat Boaz dat aangeeft op zijn eigen manier. Wel lekker ook voor jullie misschien? Door een beetje rekening met Boaz te houden wb de drukte kom je zelf ook wat meer aan je rust toe. @ hier; gezellig bijgekletst met vriendin gisterenavond in de stad. En aangezien het hollen of stilstaan is hier ga ik straks naar mijn andere vriendin in Den Haag . Dennis is aardig opgeknapt dus ze gaan zich wel vermaken samen.
@RiTi; Veel plezier vandaag, gaat vast gezellig worden. @Roeltje; Oef, dat is niet leuk zeg Heb je hem er al op aangesproken? @Collo; Lizzy vandaag alweer 10 maanden!! @hier; Heerlijk nachtje door kunnen slapen, zit nu aan het ontbijt en verwacht zo elk moment die mensen voor het kamertje van Beau. Daarna gelijk door naar de Ikea, ik heb er zin in!
@ Roeltje; oeh wat een irritante aktie zeg. @ Dees; veel plezier straks, ben heel benieuwd hoe het wordt en wat hij er van zal vinden. Lekker zo'n nachtje doorslapen! Heb ook zin om straks lekker op pad te gaan, naar de film of even naar het strand misschien. @ eten; Maura eet ook niet veel meer s avonds, alleen dingen die ze echt heel lekker vindt. Een paar happen lukt altijd wel, en dat is genoeg.
@Collo: ben ff voor n paar dagen op en neer gegaan, maar vind t zelf zo vermoeiend om overal neer te zetten wanneer ik ga enzo.. mensen vragen toch wel waar ik op dat moment ben @RiTi: gesprek met stiefzoon komt a.s. dinsdag zelf. gesprek OVER hem is gisteren geweest. Veel plezier in Den haag ook @Roeltje: hmm da's wat minder voor Lenn... Jammer dat die anderen geen rekening hebben gehouden met jullie qua lawaai @Dees: jij Ikea't wat af he maar wel leuk hoor hihi @Hier: kids helemaal gek op hun schoen-cadeau's... Dani had een piano'tje maar daar vechten ze soms wel ns om vandaag. Layla had de nieuwe K3 cd (met schrijfsetje), die cd vind ik persoonlijk niet zo. Daarnaast nog een sint knutselschriftje waar n cd'tje bijzat met sint liedjes, die is wel leuk Net de auto laten wassen, ziet er altijd uit na zo'n reis :S vooral in de herfst..
Wat een rust hier, kan ik het ook eens bijhouden @roeltje: Vervelende actie van je man! Ik neem aan dat hij ook gezellig aan het ontbijt zat met jullie...? @riti: Veel plezier! Heerlijk he die kindloze dingen? @dees: Jullie heel veel plezier met het omtoveren van Beau zn kamer! Ben erg benieuwd wat hij ervan vindt vanavond!! @dretjuh: Haha, was ook even lost waar jullie waren... Lijkt me trouwens erg vermoeiend dat op-en-neer gereis! En wat fijn dat Peter een nieuwe opdracht heeft! Beetje leuke klus? @mroos: Het is ook niks voor Boaz: en een broertje en al die drukte! Lekker van de gelegenheid gebruik maken en rustig aan doen!! @happy: Wat vervelend van Job, fijn dat jullie weer thuis zijn!! En wat erg van je neefje!! Hopelijk blijft het hierbij en gebeuren er geen gekke dingen meer met Joost. Hier alles goed! Ben alleen een beetje ziekjes geloof ik. Errug verkouden, keelpijn. Bah! Uk2 begint het doorslapen te ontdekken gelukkig! Scheelt iig weer in de nachtrust . Verder ff weinig spannends. Morgen komt mn broertje dus op kraamvisite. Ben erg benieuwd of het een beetje gezellig wordt. Oja, gisteren hebben mn vriend en ik een heerlijk dagje met zn 2-en gehad. Echt genoten!! Hebben op zich weinig spanneds gedaan (meubels shoppen in Rotterdam), maar het is gewoon heerlijk om er met zn 2-en op uit te trekken. Merk ook dat ik echt weer mezelf ben (humeur, energie) sinds ik met de bv gestopt ben. Heel fijn gevoel (al mis ik de bv nog steeds, stomme hormonen). Ben ook wel erg bezig met het afscheid nemen van het babygebeuren. Als het goed is houden we het bij 2. Mmmmm.... toch nog een heel hak op de tak verhaal geworden zo. Ga nu nog even genieten van de rust nu beide kids liggen te tukken. Laat die chips meer aanrukken!