Dees we zijn alleen 1x een avond (toen hij sliep) weggeweest toen hij 9mnd was. Maar verder dus niet. Nu voor t eerst weer samen (met levi wel) shoppen
@Lemi; Levi is nog zo lekker klein dat je hem overal mee naartoe kan nemen, met Milan is dat toch even anders. Je hebt iets meer je handen vrij. Waar ga je shoppen, alleen voor kleding of ook de sint/kerst/verjaardagscadeaus? Heb je trouwens al werk, of laat je dat nog even wachten? @hier; Brrr het is koud in huis, 18.2 graden. Draai de verwarming maar even op. Kopje thee erbij en ontspannen. Taart heb ik vanmorgen al vroeg gehaald, lekker veel keus
@mroos; Dat meen je!! Kun je niet even op de deur kloppen van hun kamertje? Of is dat niet mogelijk? Ik dacht hey die heeft nieuws!
Dees daarom. Die hoeft alleen af en toe melk te drinken en n schone luier. We gaan hier bij ons naar de stad. Sowieso kleding halen, want dat is echt nodig en als we nog tijd hebben (R komt rond 12:00 thuis) dan even kijken voor n Sint en kerstcadeautje voor Milan. Levi is pas 7 weken dus heb nog geen werk nee. Ben wel soms n beetje aan het rondkijken nu. Helaas geen vacature in het ziekenhuis, leek me wel leuk.. Ik wil ook best ergens anders werken (bijv savonds supermarkt voor tijdelijk), maar vindt R geen goed idee. Hij wil eigenlijk 1 dag vrij doordeweeks en dat ik dan n doordeweekse dag en zat of zon werk.. Dat wil ik eignlijk liever niet, dan ga je zo langs elkaar heen leven. Of iig wij denk ik wel.. Maar ja dan kan R bij de kleintjes blijven en hebben we geen opvang nodig.
@Lemi; Wij hebben dat toen ook gedaan met Luca, Beau was bij mijn schoonouders. Ging prima. Snap dat je nu nog niet gaat werken maar in doelde meer op de komende periode aangezien je al een tijdje ook zonder werk zit en volgens mij ook wel graag weer zou willen werken. Wat voor een vacatures zoek je in het ZH? Is wel erg leuk werken hoor Willen jullie liever geen opvang? Ik denk dat je ook even aan jezelf moet denken hoor wat betreft werk, het is ook jou leven en jou baan...
@Lemi: ahh joh da's wel lang geleden, shop ze @Dees: sorry.. whaha dat jong is belachelijk lui en heeft een flinke schop onder zn reet nodig Hij doet alsof hij het belangrijk vind maar zn daden spreken alles tegen. Hij blijft veel liever buiten bij zn vrienden, van werken word hij moe.. (zijn eigen woorden) Jammer dat het CB je afwimpelde.. zeker met de argumenten dat baby's vaak ziek zijn en dat normaal is. @Mroos: serieus? Belachelijk.. dalijk zijn ze je vergeten..
@ Mroos; allemachtig, 40 minuten al. je bent ver genoeg voor bezoek aan huis vind ik eigenlijk. Maar goed, wellicht spoedgevallen en gekke dingen die er bij de praktijk aan vooraf gingen. @ Lemi; veel plezier vanmiddag! Ook even lekker er uit samen, misschien ergens even gezellig wat drinken ook? Neem het er even van! @ Dretjuh; wat vervelend nou weer hoe het gaat met je stiefzoon, erg vermoeiend voor je. Van werken wordt je inderdaad moe, maar niet werken = geen geld, tja kiezen of delen dan toch? @ hier; in afwachting van ons logéetje, de poes van Doortje . Ben zo benieuwd hoe het zal gaan . Rommeldagje voor het weekend, het belooft erg gezellig te worden dus wat ik dan al gedaan heb is maar gedaan. Op zoek naar een leuk en lekker eet-idee waar ik de laatste uurtjes helemaal niets meer aan hoef te doen. Krijg er alleen altijd zo'n vreselijke trek van .
@Dretjuh; Whahahaha, tja dan zei ik niet veel verkeerd. Van werken wordt je ook moe, maar het hoort wel bij het leven Hij gaat het ooit nog wel eens inzien. CB wimpelde me idd af met dat hij eigenlijk nog wel heel klein is en het vanzelf wel weer over gaat, verhaal over bindingsangst (kan kloppen hoor) en dat ze idd vaak ziek zijn en dan hun mama nodig hebben. Verhaal uitgelegd dat Luca idd vaak en veel ziek is, gaf aan dat ik daar een overzichtje van heb gemaakt maar daar vroeg ze helemaal niet naar... Ze wimpelde me echt af met: "Over een tijdje gaat het vast weer beter en dan vraag je je af waarom je je zo druk hebt gemaakt" "geef hem de tijd om zijn ritme weer op te pakken" "hij gaat vanzelf wel weer beter eten"...etc etc. *zucht*
@RiTi; Een lekkere pasta uit de oven, heerlijk. Ik denk dat ik daarvoor kies vanavond. De kat van Doortje gaat naar jullie, ik zag de oproep staan...moest er ff over dubben of wij uitkomst konden bieden. Fijn dat hij/zij naar jullie kan.
@ dees; mmm lekker, alleen hebben we dat deze week al 2x gegeten. (wel echt een hit, macaroni bloemkoolschotel) Het zijn grote (vlees) eters dus ik denk dat ik een hele lamsschouder in de oven doe of zoiets.
De vertraging had de maken met het feit dat het een nieuw iemand was. Doet zw.verlof voor 1 van de 4.. In ieder geval ben ik gestript, was goed te strippen zei ze, nog steeds 2 cm en alles verweekt. Als het geen effect heeft kan ik zondag nog een keer gestript worden, en anders maandag bellen voor een afspraak in het zkh om ingeleid te worden. En nu maar afwachten.. (even bijlezen nu)
Denk dat ik voor zoete paprikapoeder ga, heb nog een hele lekkere deze Omdat ik het blikje zo mooi vond Met knoflook en tijm, kikkerewtenpuree er bij en een muntsaus/salsa. met iets van een gezellige salade of zo.. Kindjes een pizaatje met een gezichtje of zo (of dus wéer pasta, voor de 3e keer dan )
@Lemi, lekker om even met R 'alleen' weg te gaan, iig met een baby die weinig aandacht nodig heeft. Geniet er maar even van! @Riti, klinkt allemaal heerlijk! Nog plannen vandaag? @Dees, wanneer ga je daar eigenlijk weer beginnen? Ik vind het zo leuk voor je! en zo snel!
@RiTi; Het blikje is idd leuk, als deze leeg is kun je er leuk kruiden in zetten o.i.d.. Je gerecht klinkt heerlijk Pizza met een gezichtje is leuk!
@Mroos; Had even je bericht gemist, wat fijn dat je nu gestript bent...bij mij had het zo'n 4u later effect Ik duim voor je, ben je alleen vandaag? Ik hoor maandag meer, hopelijk als mijn werktelefoon er is kan ik gelijk aan de slag. In de telefoon zit een chip waar ik mijn diensten mee kan klokken bij de cliënten thuis.
nou ja zeg, ff paar dagen geen tijd om te lezen en reageren, is er alweer een nieuw topic! @ dees: gefeliciteerd met je nieuwe baan! @ mroos: nog steeds rustig dus? hopelijk heeft het strippen snel effect!! @ hier: Lianne wel weer beter, maar nog steeds niet helemaalziochzelf.. woensdag op donderdag 1,5 uur wakker geweest 's nachts.. mannetje was echt boos.. maar ja, da helpt nie he.. vannacht ging ze weer lekker slapen na een knuffel en sliep vanmorgen nog! heb der gewoon wakker moeten maken.. en was ze dus beetje chaggie van.. mannetje wilde nu bijna zijn uitje van vanavond gaan afzeggen wegens te weinig fut.. hij was woensdag vrij om bij te tanken maar door wat probleempjes met de lease auto (don't ask....) heeftie nog de halve dag vanalles moeten regelen en na 1 dagje issie gewoon niet bijgetankt.. sterker nog.. hij ziet dan echt op tegen de dag erna. heb vanmorgen gezegd dat ik schrok datie iets leuks wilde afzeggen en of eht dan niet tijd word om ziek te melden.. maar goed.. hij moet het beslissen.. met mij gaat het eigenlijk wel goed! bijna verlof he.. woehoe! werk zo goed als overgedragen