@Panos: volgens mij hebben peter en de kids daar geen last van, van het op en neer reizen. Ik eigenlijk ook niet gehad, alleen de laatste maand heb ik wel zoiets van ... laat mij maar gewoon ff thuis met de kids. Ehm.. mwah die klus was een eitje volgens peter, maar tis iets Ohh lekker ff met zn 2en weg! Kan me voorstellen dat je daar van genoten hebt. Ahh doorslapen da's ook al zoiets fijn!
@dretjuh: Even relaxed werken is ook wel eens fijn toch? Iig lekker dat ie iets heeft! Enne, dat doorslapen doet ie nog niet helemaal stabiel hoor .... Gisteren was idd heeeeeerlijk! Zo fijn om met zn 2-en erop uit te trekken. Dat mis ik eigenlijk best wel. Vind moeder zijn geweldig, maar kan ook genieten van mn andere rollen
aaaaaaaaaaah wat een k-dag! nu op de bank en doe helemaal niks meer. nutteloos bericht maar ach, had ik zin in
@roeltje....sluit ik me bij aan...lekker op de bank! Ik had geen k.. dag, maar een heerlijke dag. Met Milan naar de intocht geweest, hij heeft gedanst bij het draaiorgel...echt hilarisch. Ik zal filmpje uploaden!! Daarna boodschappen gedaan etc etc en nu heerlijk op de bank. Hoest hier?
Pff Lenn had besloten om geen middagslaapje te gaan doen.. je snapt hoe de dag verliep vanaf 14.00 uur denk ik ? Intocht werd ook niks.. boos, huilen, gillen, dus maar weer naar huis gegaan.. Hangen, miepen, huilen.. Slecht gegeten, wel veel gedronken.. En toen was het kw voor 7.. Hij op bed, ik even snel pyama aan gedaan.. 'Mama gaat andere kleren aan doen, kom ik dan even bij je zitten.' hij: Ja! Daaaaa mama! Toen ik omgekleed was sliep hij al.. Hoefde niet eens bij m te zitten.. Zegt genoeg hoe moe hij was Schoen is gezet, cadeautje (kleurplaten met stiften van Cars ala 2.50 en wat lekkers, dus stelt eigenlijk niks voor) ligt erin.. Chicken haha ben benieuwd naar het filmpje
Snapt Lenn het een beetje met zn schoen? Hier ook schoen gezet, maar die peen erin vond ie maar raar..hihi
@Chicken: ahhh cute!!! hehehe wiebelkontje is Milan @Panos: ik snap je helemaal, je bent naast moeder ook nog eens vriendin, werkneemster etc... @Roeltje: Ik vind t een leuk schoencadeautje hoor!!
Chicken haha geweldig! Zo danst Lenn ook, alleen wat meer houterig heerlijk Mwa hij snapt het niet zo geloof ik hoor.. Hebben wel uitgelegd dat Sinterklaas er een cadeautje in doet als je lief bent geweest.. En dat hij maar snel een tekening moest maken voor de sint en piet.. Daarnaast een bakje water voor het paard en een suikerklontje.. Maar vraag me af wat hij er van mee krijgt hoor.. Staat een voor en een na foto op m'n hyves.. Heb het lekkers in een bekertje gedaan en ook ingepakt.. Vind het ook weer niet nodig dat hij zo vroeg gaat snoepen.. Of tenminste, wil wel dat hij eerst een broodje eet
Bah! Verkoudheid begint steeds meer op griep te lijken... @chicken: super filmpje! Ga weer verder met snotterig op de bank liggen...
Hoiii ladies, Beau vond zijn kamer helemaal wauw!! Dat was het eerste wat hij zei! Ben nu doodop, ik ga lekker languit op de bank een dvd kijken. Morgen zal ik een foto spammen van zijn kamer, hij ligt er nu lekker te slapen
@Grotere kamer: had t deze week met dees nog over hoe duur alles bij elkaar toch word. Hier de hele avond besteed aan online zoeken... Wilde eigenlijk t lief bed maar die verzenden niet naar engeland en in de auto passen doet t niet. dus moest op zoek naar n ander bed. Uiteindelijk alles bij elkaar incl. overtrekken enzo.. zou op 520 euro uitkomen :S tering............. maar goed.. zijn we wel voor een hele lange tijd klaar