December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Mijn man had meteen wakker kunnen blijven denk ik. Maar ik ben nog steeds wat dat betreft echt een b*tch.

Panos
    Fijn dat je al redelijk snel weer een beetje tot jezelf komt. Maar sommige dingen blijven lastig denk ik. Afscheid van baby-dingen blijft daar 1 van. Kan ik nu al tegenop zien.
    Een vriendin van me heeft dat ook heel erg.Ben benieuwd of er bij hun nog een vierde komt. Het zou me niks verbazen. Als het aan haar lag wel denk ik. Laatste zwangerschap is voro haar wel heel zwaar geweest dus het blijft een twijfelgevalletje.

Chicken
    Hilarisch filmpje. Bij sinterklaas kapoentje komt hij echt los!

Dees
    Wat leuk dat hij er blij mee is. Ben erg benieuwd naar het resultaat.

Dretjuh
    Je bent gek....wat een geld. Dat mag wel een supergaaf bedje zijn zeg.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @dretjuh; dat is flink geld, dat zijn wij ook in totaal kwijt geweest maar hebben daar ook nog 2 grote kasten voor gehaald.
    hij kan dan wel ff voort ;)

@hier; lig al uitgeteld op bed, beau ligt ook heerlijk in zijn bed te slapen.
    Lijkt dus goed te gaan :)

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier trouwens nog leuk bericht gehad gisteren. Vrienden van ons verwachten hun tweede kindje juni volgend jaar. Ze had nu alweer, net als de vorige keer, een mk achter de rug, maar was binnen 2 weken schijnbaar meteen weer zwanger. Leuk!!
    Ben ook wel erg benieuwd hoe snel het gaat lukken bij mijn beste vriendin. Die zijn ook nog steeds bezig, nu dus al bijna een jaar en 2 miskramen gehad. Hoop maar voor haar dat het snel gaat lukken.

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Collo: nee t zijn meer de dekbedden 2x 70 euro,
    bedje in 230-240 incl. matras dus dat valt nog mee.
    Zit nog wel een lampje bij voor zn plafond die had hij nog niet :S die is ook al 70, overtrek, kussen uiteraard

@Hier: werd om 1.50 wakker gebeld datstiefzoon WEER niet thuis wil komen.....
    Hij mocht van t gezinshuis naar n feestje, moest om 1 uur thuiszijn, was uiteraard weer niet dus die man gaat m halen.. word de deur dichtgesmeten. Stiefzoon is hoogstwaarschijnlijk ladderzat en onder invloed van drugs.
    Politie wil er niks mee doen dus kompaan en peter belt continue op en neer.
    iedereen is wakker geworden van de telefoon *behalve layla* dus t gaat weer geweldig :S

arme kindjes... dit is al t 2e weekend dat de kids weer de dupe zijn ook.
    nou.. word vervolgt....

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dretjuh
    nou lekker dan zeg.. gesloten instelling is dan zo gek nkg niet.. lijkt me voor peter ook vreselijk om zn zoon zo te zien.

net mn 3en naar beneden gegaan voor het cadeautje.. oooooh zegt ie.. en dat bekkie erbij, geweldig:) even gekleurd en toen zag hij zijn bkterham en zei: mmmm.... zo, klaar! ruimde de stiften op en ging eten.. wijsneus.. ik lig inmiddels weer in bed met een boek b kop thee en man blijft beneden bij lenn.. vanmiddag naar mijn ouders, nieuwe koeien zijn gekomen en we hebben beloofd aan lenn om dan te gaan kijken.. eerlijk is eerlijk, dan moeten we dat ook doen, ook al begrijpt ie uiteraard geen snars van zulke beloftes :D

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!

@dretjuh...wat een gedoe zeg, hoe hou je het vol. Net wat Roeltje zegt, een gesloten inrichting is misschien de enige oplossing. Zo kan het toch niet doorgaan?

@Roeltje..hihi...wij gaan zo ook maar eens naar beneden. Milan zit nu nog bij ons op bed tv te kijken. Ben benieuwd.

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen!

Lekker geslapen met zijn allen tot 7:45, heerlijk!

Gisteren een hele leuke dag gehad en lekker naar het strand geweest. En inderdaad heel fijn even zonder kind :).
    Vanmiddag met zijn drieën op pad naar vrienden, ook leuk.

Ik ga even bijlezen.

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Stiefzoon: tja nog zo'n probleem... gesloten kan kennelijk niet.. tenzij hij iets illegaals doet en de rechter een uitspraak doet. In die andere instelling kan hij ook weglopen.
    Dus soms is het afwachten tot zo'n jongen iets uithaalt en dan pas kan hij gesloten geplaatst worden, maar ja hoe lang wacht je dan en hoe lang blijf je doorsukkelen.

Ik ga echt niet om de week naar NL met die 2 kleintjes voor hem en dan uberhaupt afwachten of hij wel komt :S
    Die stress is ook voor Peter niet te doen, t gezeik van vorig jaar begint gewoon weer opnieuw alleen nu woont ie niet meer bij ons... pfff shit zooi

@Roeltje: wat lief van Lenn, ik vind die reacties op die sint cadeau's altijd zooow schattig he. die blije smoeltjes :)

@Riti: ahh lekker strand!!
    Veel plezier bij vrienden vandaag :)

@Hier: nou ja rotnacht dus, layla sliep wel verder, dani niet.. vanmiddag naar LittleWonder, haar en Sophie dr verjaardag vieren :)
    Ohhh Sophie alweer bijna 2 jaar, wat gaat het toch hard allemaal he!

Vorig jaar op haar verjaardag kon Dani niet eens lopen en had hij nog geen tanden en korte haartjes.... zucht.....
    Nog 1 week..... aftellen

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Morguh meiden..

Hier een hele lange nacht achter de rug, Beau was weer eens flink aan het hoesten en werd hem steeds pijnlijker...
    Uiteindelijk bij ons in bed geslapen wat ook niet echt succesvol was helaas.

Bij deze 2 foto's van Beau zijn nieuwe bed en kasten

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ziet er leuk uit dees!!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Mooi hoor:) Beau helemaal blij met zijn kamertje?

Man sluit de bluerayspeler aan.. Heb gisteren de dvd van Dombo gekocht :D

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    oeh dombo is leuk :)

Hier aan t lunchen, daarna dani ff op bed en daarna richting esmee en sophie :)

13. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    hoi hoi!!!

@ Dees wat een leuk kamertje joh! Super! Vervelend dat Beau zo aan het hoesten is, Morris heeft een hele pijnlijke hoest en heeft er ook koorts bij, zal wel weer wat heersen denk.

@ Intocht sint! Leuk leuk, helaas konden wij niet, Morris is ziek ook al is hij wel te spreken hij heeft koorts en is rillerig dus ging maar niet, wel jammer maarja je hebben 26 nov de sint op manlief zijn werk! Ook leuk!

@ Roeltje leuk leuk, dus lekker filmpie kijken zo leuk Dombo! :D

@ Dretjuh jeetje zeg wat een gedoe weer,,,hoe houd je het vol idd. Knuf

@ Collo leuk baby nieuws :D Heb ook weer iemand in me omgeving die zwanger is, pff heel leuk hoor maar wordt gek van mn hormonen!!! Ik dacht na 2 kids ben ik wel ff klaar! haha nou mooi niet dus, al zal ik echt wat jaren wachten manlief wil echt nog niet.!

haha hier had ik toch weer lekker wat, alles ingepakt hup in de auto op naar de winkel, eenmaal daar ....o ja tis zondag :( nou hier gaan de winkels om 16.00 uur pas open maar bekijk het maar is bestel wel wat! Of eet bij me ouders...

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Bah bah bah.. Hier is het zo ontzettend mistig.. Vanmiddag bij mijn ouders geweest.. Terugweg nauwelijks zicht.. Nu hadden ze afgesproken dat ze pas maandagochtend de haven uit gingen.. De 'afspraak' was dat ze op zondagavond weggingen en vrijdagochtend terug zouden zijn.. Maar het werd elke keer eind van de middag of de avond.. Kortom: Net zo laat thuis als dat ze op maandagmorgen weggaan..

Net smsje dat ze alsnog om 12 uur vannacht weggaan.. En het is zo ontzettend mistig! Heb nog geen 100 meter zicht:(

kutzooi..

15. mroos

mroos Niet meer actief

Hoi allemaal!

@Dees, leuk kamertje! Vond Beau het wel leuk om erin te slapen (ondanks dat hij bij jullie eindigde)?

@Roeltje, bah, rijden in dichte mist en donker is niet fijn.. Succes!

@Riti, Dank voor je kaartje:D.

@Manoe, nu al zin in een derde..? haha. Man en ik denken klaar te zijn:). Ben benieuwd of dat ooit nog veranderd.

@Dretjuh, ik heb het met je te doen joh, wat een gedoe. Dikke knuffel. Superleuke blog weer op je site trouwens(foto's van Dani), je hebt echt talent.

De decembermamaverjaardagen komen eraan! Leuk:D.

Vandaag eerste dagje zonder kraamzorg, en zonder bezoek:-D, ook geen ouders oid. Boaz kwam helemaal los(dwars doen, huilen etc.), had ik wel verwacht, dat heeft hij altijd als hij een drukke periode gehad heeft. Echt even nodig in ieder geval, 's avonds was hij uitgeraasd en lief. Op abel is hij nog steeds apetrots, hij wil niet meer naar buiten zonder Abel, wil Abel kusjes geven en op schoot, etc. echt genieten.

Abel doet het ook hartstikke goed, zit nu op 8 voedingen. Hij heeft wat last van krampjes, maar niet overdreven.

Morgen laatste dagje dat Gijs thuis is, vanaf dinsdag mag ik het alleen doen, maar heb er alle vertrouwen in dat dat goedkomt:).

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Het is idd vrij mistig, hier ook heel weinig zicht.
    Doe aub rustig aan meid, het is zeker niet leuk :(

@Dretjuh; Hoe is de situatie nu verlopen met stiefzoon?
    Was de verjaardag leuk bij Esmee?

@RiTi; Je hebt een lekker dagje gehad in Den Haag las ik, voor herhaling vatbaar :)

@hier; Wat een dag...ik ben gesloopt na vannacht.
    Kinderen waren ook goed moe, zijn eigenlijk af en aan en om en om naar bed geweest. Ze zijn net lekker in bad geweest, alleen Luca spuugde net in bed zijn fles weer uit :(
    Kon ik hem weer verschonen incl. bed...zielig voor hem. Hij lag te tutten met een doekje en stopte deze net even te ver in zijn mond.

Beau vind zijn kamer nu steeds leuker volgens mij, hij ging zojuist zelf al in bed liggen en wees naar de lamp dat die uit moest, gebaarde voor een kus en is lekker gaan slapen.
    Hoop zo dat het hoesten hem vannacht bespaard blijft.

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Manoe; oh balen zeg, ben je er net helemaal klaar voor zijn de winkels dicht. Ik zou ook niet meer gegaan zijn ;).

@ Roeltje; nou wat een rotmist inderdaad. Wij net van Amersfoort naar huis ook heel erg slecht zicht. In jou geval extra balen dat dat ook betekend dat het onduidelijk is wanneer je je man kan verwachten :(.

@ Mroos; Wat heerlijk dat jullie vandaag even helemaal met elkaar waren en Boaz zo lekker zijn 'ei' kwijt kon. Leuk te lezen hoe je geniet van alles :).

@ Dees; Hopelijk kunnen jullie allemaal lekker en rustig slapen vannacht.
    Den haag was inderdaad leuk, het is ook mijn beste vriendin die er woont dus kom er gelukkig wel vaker.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; Beau vond het zeker wel leuk, begin van de avond ging alles ook prima. Totdat hij begon te hoesten en erin bleef hangen en het hem zeer ging doen :(
    Boaz is een heerlijke trotse grote broer, leuk om te zien! Beau is dol op zijn broertje, ben blij dat ze het zo goed kunnen vinden..net in bad was het ook weer dolle pret :)

@RiTi; Ik hoop het ook, mag morgen weer voor het eerst werken en wil wel graag iets fit zijn :)
    We wachten het af, het is en blijft nu nog lekker rustig.

@hier; Gaan morgen de makelaar bellen dat we akkoord gaan met de deal...we willen heel graag het huis hebben en dit huis kwijt zijn in deze periode.
    Beter gaat het toch niet worden en dan kunnen we beter nu actie ondernemen.

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Wow wat spannend! Gaat het er toch eindelijk van komen...een tuin!!! Mooi kamertje van Beau hoor.

Hier
    Net lekker even wat gegeten in de Disney village, beetje winkeltjes gekeken en in mijn hoofd alweer veel te veel geld uitgegeven.
    Mis de meisjes wel enorm hoor. Het is heerlijk zo "licht" te kunnen reizen. Had mijn tas in 2 minuten ingepakt, maar toch zou ik ze er graag bij hebben. Morgen meer afleiding want dan gaan we de rollercoasters in!

Roelltje
    Rij voorzichtig meid!

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goeoeoeooeoeoedemorgen!

Deel Deze Pagina