December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee hoor helemaal niet erg.. Zeker weten deed je het niet toch?
    Spannend.. Nummer 3 op komst!! :D:D

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dretjuh..hahaha nee hoor, bij mij wisten jullie het beide zwnagerschappen ook eerder dan m'n man..hahahaha. Is heeeeeeeeel normaal!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Volgens mij is dat een natuurlijke kwestie van vrouwen met hormonen enzo........

:D

4. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dretjuh heey moppie, ik heb je test gezien en ik vindt heb ook positief :) Gefeliciteerd. oww ik vindt het nu al spannend hoe peter zal reageren, was je over tijd of iets??
    heb gister amper na omstandigheden met jou gepraat.
    ps me moeder van lucas heeft gister avond haar enkel gebroken dus zit in de gips, en weten jullie al meer over de zoon van peter.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; gefeliciteerd! Wat leuk zeg, wat een mooi nieuws zo tussen jullie stress door!

@ Chicken; nee joh, logisch ik ben er ook niet zo vroeg hoor. Als jij rond 1030 11 uur er bent zorg ik dat ik er net daarvoor ook ben!

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    whaha ohh ben dus geen buitenstaander dat jullie t eerder weten dan de vader zelf whahahaah

@Littlewonder: joh hoe heeft ze dr enkel gebroken dan?

Hmm chuvy is terecht, die belde gisteravond om half 12 op dat ie in Dongen zat en niet terug wilde.
    Peter heeft zodanig op m ingepraat dat ie toch ging onder t motto dat wij hem gingen helpen dat ie daar weg kon.
    Kwam goed uit want hij moest daar weg dus meer kans dat ie instemt in die instelling.

maarem ga het zondag pas aan familie bekend maken en daarna pas online zeg maar.. dus nog ff sttt mondje dicht ;)
    Gaan we zondag vieren he meid :D

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Echt leuk Dretjuh!! Wanneer zou je uitgerekend zijn?

8. littlewonder23

ze was naar dat bij een kennis nog was geweest terug gelopen omdat dirk haar auto had, en heeft zicht verstapt op een 2 cm stoepje en ze hoorde het kraken en is naar het zh gegaan en naar een foto kwamen ze er achter dat het gebroken was.

en bij wie zat hij in dongen een vriend?het is toch al den zotte,morgen was het gesprekje over de ingesloten inrichting toch? duimpje draaien.

ik hou me mond moppie,weten je ouders het wel?
    gaan we zeker vieren!! jij aan de ranja drink ik dubbel voor jou:p hahaha,IK WORDT TANTE :p hahah lol
    was je over tijd ??nu is bekant van het groepje zwanger of zwanger geweest.

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in Belgiƫ
    @Chicken: ehm.. 27 juli, maar ik denk zelf een paar dagen eerder.
    Bevruchting zou volgens calculator 4 nov moeten zijn geweest maar was 30 of 31 oktober. iig 3e week van Juli

@LittleWonder: Oej stoepje en krak.. auwa
    Ehm.. hij zat bij een vriendin :S gesloten setting doen ze alleen als hij ook iets crimineels heeft gedaan dus stelen of geweldpleging of zijn drugsgebruik moet te bewijzen zijn. Dus dat zal vast ooit nog wel komen.
    maar die andere instelling is wel 1 groot terrein waar school en woning en therapie in 1 zit. dus hij heeft geen mogelijkheden om rare dingen te doen.

ehm... ik neem maar jip en janneke champagne :)
    ja ouders weten het wel :D
    cyclus is altijd onregelmatig maar moest uiterlijk gisteren ongesteld zijn geworden. Heb van alle onregelmatigheden een gemiddelde van 31 dagen cyclus...

Morgen samen met peter ff uitzoeken/regelen hoe we dat doen, echo en vk in engeland maar wil in NL bevallen.
    enneh.... leer maar mooie foto's maken want jij bent erbij he!

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Jij stiekemerd!! Van harte meid! Wat een super nieuws!!

@meeting: Mag helaas werken morgen.... Erg jammer! Kunnen we niet volgende keer op een andere dag iets prikken? Maandag of donderdag komen mij toevallig erg goed uit!

@dees: Wat een stoer kamertje!

@suus: Durf het bijna niet te zeggen.... Maar uk2 is gewoon al zwaarder dan Stijn!

@collo: Lijkt me heerlijk hoor een paar dagen weg zonder kids! Geniet ervan!!

Hier lijkt de verkoudheid/griep weer een beetje beter te worden. Wat waren wij beroerd van het weekend!

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Was weer eens de helft vergeten....

@lw: Auw! Enkel breken is niet fijn! Moet ze lang in het gips?

@chicken: Hoest nou met je schoonvader? Gaat het weer de goede kant op met hem?

12. littlewonder23

ow,oke. wat een gedoe elke keer weer waar jullie door heen worden gesleept.door heb vindt het echt kut.

namens me moeder Gefeliciteerd:)

haha is dat is ook een goede plan,
    vindt het super gaaf en spannend dat jullie een 3e wondertje verwachten :)
    jaaa ik ben zeker bij jou bevalling,vond het een eerder toen je dit tegen me vertelden en nu gaat het werkelijkheid worden.
    zal me best doen met oefen :)

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Panos...hihi...neeeeeee, ik kan niet op maandag of donderdag. Alleen op dinsdag of vrijdag!! En ik was al zo blij dat ik er weer eens bij ben!!
    Svader is thuis!! Ging ineens met sprongen vooruit en is vrijdag thuisgekomen. Hij voelt zich prima, nog wel moe, maar dat is logisch. Fijn he!

14. littlewonder23

@panos ze moet moet een week in deze gips blijven als ik het goed begreep,dan moet ze weer naar het zh veghel voor een foto en daarna een strakkere gips/loop gips voor 6 weken.

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @littlewonder....wowwwww...wat een eer dat jij bij de bevalling van Dretjuh mag zijn. Super zeg!

16. littlewonder23

gaaaaf he :) voel me echt vereerd.

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ah..nu ben ik niet meer de laatste op het bevallingslijstje!! Hoe is de volgorde eigenlijk...Joyce, Roeltje, ik zei de kip, Dretjuh..toch? Of vergeet ik iemand?

18. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @chicken: Vandaar dat we elkaar nog nooit gezien hebben :D. Maarre, over paar weekjes heb jij lekker verlof en dan kunnen we dus prima op een maandag of donderdag meeten toch?! En, wat fijn dat je schoonvader weer thuis is!!

@lw: Zeker een eer! Lijkt me heel mooi om een keer mee te maken (vanaf de andere kant dan, zelf heb ik het natuurlijk al 2 keer meegemaakt haha).

19. littlewonder23

hmm volgens mijn heb je iedereen.
    (of minnie is straks zwanger)
    haha zijn er ineens veel die een 2e en een 3e kindje krijgen of hebben gekregen :D hihi

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in Belgiƫ
    @LW: ja moet iemand hebben die foto's maakt he... kan peter mn handje vast houden en heb ik toch het lef om eens alles te laten fotograferen en/of filmen. heb ik van de 2 anderen niet.

maar goed... wacht voor de zekere 100% morgenochtend de test eens af. Hij is wel heel dunnetjes ingedroogd :S

Deel Deze Pagina