@Dretjuh..hihi..grappig, ik wil het nu ook laten filmen...lijkt me toch wel heel bijzonder. En ik zit ook nog steeds te dubben of ik het leuk vind als m'n moeder er bij is. Het is natuurlijk vreselijk bijzonder voor een moeder om bij de geboorte van je kleinkind te zijn......maar denk niet dat manlief daar op zit te wachten...en ik weet het zelf ook eigenlijk niet..whahaha. Moeilijk hoor! Wij houden het bij twee (tenzij er een (on)gelukje) tussendoor komt, dus het is hoogstwaarschijnlijk mn laatste bevalling.
ja idd erg knap dat je het ook durft! maar je weet wie ik ben hezal me best doen om zoooo veel mogelijk dan vast te leggen. over test van morgen zal we goed zitten. @hier ga me bedje in ben moe,(slecht geslapen) ik ga kapot van me jeukende huid
@chicken/dretjuh: Ik heb van uk2 foto's laten nemen van 'le moment surpreme'. Heb dat nl erg gemist van mijn eerste bevalling. En nee, de foto's komen in geen enkel album terug, maar ik vind het zelf wel heel fijn dat ik ze heb. Verder zou ik trouwens niemand bij de bevalling willen. Of iig niet bij het persen. Heb bij het persen me al geergerd aan het ademen van mijn vriend (arme jongen), dus die had ik nog het liefste eruit gegooid... @riti: Ben ook heel erg benieuwd naar jou en de andere december mama's die ik nog niet in het echie heb gezien. Wat dat betreft is het gewoon balen van de afstand (en natuurlijk dat ik morgen fijn mag werken).
@Chicken: hier ook allebei de keren mn moeder erbij geweest, had er geen problemen mee... op dat moment.. ben eigenlijk hartstikke preuts maar op zo'n moment is dat helemaal weg. @LW: tja als ik het iemand toevertrouw dan ben jij dat wel. kan t ook wel aan lucas vragen whahahaahahaha LOL
Halloooooo val ik toch ff met mijn neus in de boter Dretjuh wat gaaffff! Gefeliciteerd @meeting; ik ben ook van de partij! Ik zal in de loop van de ochtend verschijnen @Chicken; Leuk je morgen ook weer eens te zien, de laatste keer is alweer een hele tijd terug! @Suus; Mooie statistieken weer, ze groeien goed! Was Maud nu afgevallen?? @hier; Beau heeft prinsheerlijk geslapen in zijn nieuwe bed, hij lag vanmorgen nog languit te slapen/snurken. Hij lag nog heel mooi bovenin bed met zijn hoofd op het kussen Vanmorgen eerst werkochtendje gehad, was leuk en ik heb er weer zin in!
WAUW dretjuh wat een verassend maar prachtig nieuws zo even tussendoor!!! Waren jullie ook al echt bewust bezig voor een derde uk of is het sneller dan gedacht? Supercool en alvast voorzichtig gefeliciteerd!! @LW: wat een eer idd dat je erbij mag zijn @panos: maar mijn Stijntje is nog steeds het langst @foto's/film bevalling: hier ook alleen van de 2e bevalling wat foto's, ik vind het toch ook wel mooi om te hebben hoor... @hier: 2 zieke kindjes! Maud is aan de beterende hand, maar nog niet echt helemaal in orde, Stijn is nu ineens echt heel beroerd...Was al 2 dagen wat aan het hoesten, maar nu is ie ineens 1 hoopje ellende....Arme kindjes! @morgen: ik wilde dus eigenlijk Maud nog een keertje thuishouden van de psz en dan toch even naar Utrecht komen, maar als Stijn morgen nog zo ziek is blijf ik echt ff binnen met ze...Hij is echt heel zielig nu... @CB: op het CB stonden ze te kijken van Stijn z'n ontwikkeling, hij gaat als een speer!!! @Bijna verjaardag: Ik stuur dit jaar geen kaartjes....hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen....Ik vond het vorig jaar al heel moeilijk om er aan te denken op de juiste dagen en nu met de verhuizing in aantocht zal het wel helemaal dramatisch worden...Maar ik ga jullie gewoon allemaal hier online feliciteren met jullie kindjes ok! Stijn is Wéér wakker....pffff, ik ga er ff naartoe.... @dees: hoe is het met het huis??? spannend joh!!! @collo: lekker coasteren!!! :d
Foto's maken/mensen bij bevalling Whaaaaa echt niet Hier geen camera's die mee naar binnen gaan.. Ja die blijft in de tas tot baby er is.. man heeft foto gemaakt toen ik in de weeën lag, maar daar kreeg hij direct spijt van geloof ik Vind het altijd zo knap als mensen anderen dan hun partner bij de bevalling willen/kunnen hebben.. Ik moet er toch niet aan denken.. Maar goed, ik beval met mn man of met niemand.. Chicken heee wat goed dat je svader weer thuis is joh! super Neem aan dat hij nog wel onder controle staat? Zwangerworden is nu eerst aan de beurt geloof ik, samen met Joyce.. Dan ik en dan Caruli.. Die zit maar een paar dagen na mij geloof ik.. En dan jij idd.. hihi en uiteraaaaard Dretjuh net even laatste dingen in huis gehaald en boontjes gedopt.. Straks alleen nog aardappelen schillen.> Doe ik altijd samen met Lenn.. qualitytime tussen opvang en eten door Puzzel en stickers gehaald bij de Action.. Zn spaarpot begint te slijten (varken van de rabobank) dus een nieuwe gekocht van Cars.. Mag hij straks allemaal over zetten.. Is ie weer even rustig Boeken gehaald bij de bieb, dus heb nu thee gezet en kruip op de bank tot 16.00 uur
Hij is weer stil.... @dees: Maud woog vorige week op de weegschaal thuis 12,4 ongeveer... Nu bij CB 11,6, maar aangezien ze al vanaf woensdag nauwelijks eet vanwege d'r ziek-zijn, zal ze dus aardig in de buurt van 12,4 kg komen wanneer ze weer normaal eet....
@Suus; Ahhh vandaar, ik begon al te denken Zou wel leuk zijn als je er morgen ook bent, maar zieke kindjes moeten thuis blijven en niet verplicht gezellig zijn. Beterschap met Stijn! Maud lijkt dus weer op te knappen?! Vandaag spannend, heb nu nog geen nieuws...hopelijk vanavond of straks al. Moet zo straks eerst om 16.30 weer met Beau bij de HA zijn vanwege het vele hoesten en zijn nog opgezette nek/klieren.
@suus: Sneu hoor zielige kindjes! Hopelijk is Stijn morgen voldoende opgeknapt voor de meeting (ik wil ook, zucht). Enne, over paar weken mag uk2 weer voor zijn prikken en denk dat ie dan zomaar langer zou kunnen zijn . Wat knap dat Stijn zo snel gaat!! Hier geloof ik het tegenovergestelde met uk2. Hij vind op zn rug liggen en rustig om zich heen kijken een prima manier om de dagen door te komen. Lui monster! Lijkt ie toch op zn moeder @roeltje: Ik wil ook geen bekenden bij mijn bevalling (behalve mijn vriend). Heb er geen moeite mee dat er 4 man personeel mee staat te kijken, maar hoef er verder niemand bij. Bij heeft trouwens de verpleegkundige de foto's gemaakt. Erg blij mee! @dees: Wat heerlijk dat Beau zo goed geslapen heeft in zijn nieuwe bedje!!
@Panos; Whahaha lui monster, daar komt hij vast nog wel op terug Luca is echt ineens ook vlot! Die gaat al even overal aan staan maar loopt dus nu ook rondom de tafel en stapt van de tafel naar de bank en omgekeerd. Gisteren zat ik op de grond naast de tafel en Luca stond aan de tafel, dus ik zei tegen hem "kom maar" en strekte mijn armen uit naar hem en hij bedenkt zich geen seconde en 'loopt' zo in mijn handen...
@ meeting; ik ga nu toch een beetje twijfelen. De kans wordt nu wel heel erg groot dat het wel een heel klein gezelschap wordt, meer een date dan een meeting zeg maar. Niet dat dat niet leuk is, maar ik zet de boel er hier aardig voor op scherp en straks sta ik alleen met Maura bij Kc .
@Riti....ik kom zeker hoor! Alleen net wat je zegt..ik vind 50 minuten rijden ook wel veel als we met z'n drieën zijn. Ik heb hier ook Ballorig en dat is 10 minuten rijden...hahaha. Maar nogmaals erg gezellig! Ik laat het even aan jullie over. Als het doorgaat dan ben ik erbij.
@dees: wauw superknap van Luca!!! Dus nog steeds net zo vlot als z'n broer @riti: ik bekijk het echt pas morgenvroeg....Maar idd, ik snap je punt!!!
@Suus; Yup, helaas Zou het ergens ook wel fijn vinden als hij een stapje terug zou doen, maar hij is net zo lomp en merk wel verschil in zijn doen en laten. Beau dacht het uit en Luca gaat gewoon...die ziet wel waar het schip strandt
@ Suus; helemaal logisch hoor, zou ik ook doen. Ik zo ook zeker niet gaan met een ziek kind trouwens. hihi ben Maura-traktaties in elkaar aan het knutselen. Best grappig hoor maar na een stuk of 4 heb ik het wel gezien, moet er alleen nog 12