heb ik weer, wordt net gebeld door het kdv dat Luca ziek is...koorts, rode wangen, slecht of nauwelijks eten/drinken, overgeven en rode oortjes en wederom een naar hoestje Ga het arme kind zo gelijk ophalen en neem Beau gelijk mee, dan kunnen we beide zo gezien worden door de HA waar ik toch al heen moest.
@Dees: ahh arme Luca weer ziek tis wat met dat arme mannetje, maar wel handig dat je toch naar de HA moest. Sterkte bij de HA en met Luca!
Zit net even m'n kraampakket te bestellen (krijg ik niet meer, niet aanvullend verzekerd...) en stuit op deze site. Ik heb normaal altijd pampers, maar ga dit gewoon eens proberen. Luierservice
@ Chicken; kende het wel , maar wist niet dat het zo goedkoop was! Ga je het ook voor Milan proberen? Ben erg benieuwd.
Hallo allemaal Wil de hele tijd reageren maar heb er niet de tijd voor gevonden sorry Is hier een heleboel gebeurd moest naar het ziekenhuis ivm hoge Bloeddruk maar viel gelukkig allemaal mee Voel me nog steeds niet top en heb afgelopen week ook die Buikgriep meegepakt waar jullie ook last van hadden... Nu proberen we de babykamer op orde te krijgen maar Dat lukt nog niet onzr kleine sliep net zonder problemeb En nadat ze verhuisd is naar nieuwe kamer lijkt hey weer mis Berder lijken de laatste loodjes ook bij vriend zwaar te wegen Want alles is hem teveel met als gevolg eeb huis vol spanning Denk dat ik de eerste ben? 16 december.....vind het zelf nu ook veel spannender
Meiden, als het toch niet doorgaat morgen, willen jullie dit dan tijdig laten weten? Ik ga hier om 9.30 weg en check ervoor nog even snel zp. Dees en Riti, ik laat m'n telefoonnummer even per pb achter bij jullie voor de zekerheid!
Is er een van jullie nog na half 2 bij kidzcity??? Anders heeft het voor mij geen zin om te komen. In de ochtend gaat het mij echt niet lukken.
@Happy: dank je wel Zeker spannend... @hier: heb moeders voor moeders gewoon al gebeld en ze de situatie voorgelegd dat ik vaak in NL zit maar toch in engeland woon. Maar elk druppie was meegenomen dus die komt morgenochtend al! whahahaha ben dr wel heeel vlug bij HA en VK weten nog niks maar MvM wel
Dretjuh Ach, je kan niet vroeg genoeg bellen naar MvM toch? zwangerworden och jeetje, wat rot die spanning.. Voor uk1 is het natuurlijk een hele verandering allemaal.. Komt vast weer goed Dees Hoe was het bij de HA? Arme mannetjes.. Sukkelt wat aan momenteel he.. Meeting baal nog steeds dat ik de auto niet heb morgen Zooo, dat is lang geleden dat Lenn zonder problemen meewerkt Geen driftbui gehad thuis.. Redelijk gegeten in vergelijking met afgelopen week (weken eigenlijk) Lekker samen gespeeld, gedouched.. Zit al 20 minuten beneden Normaal een strijd om hem op bed te krijgen, nu zonder mopperen gaan liggen.. Ben er lekker bij gaan zitten (we nemen geen risico) en binnen 10 minuten lag hij te slapen. Na gtst gaat de tv en laptop uit en lees verder in mn boek.. spannennnnnd
@Pelikaantje; ik gok op een nee, sorry! @hier; luca heeft dus longontsteking, ook zijn oortjes zagen wat rood.. Heb gelijk AB gekregen voor 3 dagen, 1e dosis heeft hij al binnen gelukkig! Als het woensdag nog niet beter gaat moet hij er een puf (ventolin) bij krijgen, hij piept en rochelt ontzettend. Beau knapt aanzienlijk op, knobbels in de nek zijn nog wel aanwezig wat erop duidt dat zijn lichaam nog flink aan het opruimen is. Zijn longen zijn schoon, 1 oortje ziet nog wel iets geiiriteerd..
Dan ben ik er morgen niet bij helaas. Gaat me echt niet lukken. Volgende keer beter! @Dretjuh: mag ik je voorzichtig feliciteren . Is het al helemaal zeker. @Dees: ach, wat naar. Beterschap! @Zwangerworden: het zit niet mee zeg. @Roeltje: wat fijn dat het nu goed gaat met Lenn, hopelijk gaat het vanaf nu beter. @hier: gisteren Robijn weer overgegeven in de auto. Nu weet ik dat ze dus echt wagenziek is......