Ik wacht dalijk MvM af, en anders overmorgen nog ns. Peter heeft er niet zoveel vertrouwen in, dat heeft hij pas als hij een dikke streep ziet staan. maar ja.. ben 4 dagen overtijd, zere borsten, pukkels, haren willen niet zitten :S hoe verklaar je dat dan :S enfin... ff afwachten @Roeltje: jahh 34 weken!! super goed van je kleine meid
@ Dees; wat gaaf, gefeliciteerd! Heeft hij jullie bod geaccepteerd of zijn jullie elkaar tegemoet gekomen? Ik schreef inderdaad kort geleden dat het nog wel even kon duren, een plek bij de psz, namelijk tot maart nog ongeacht of er plek is. Dus nu heeft ze een plek in maart, baal er nog steeds ongelofelijk van dat het hier zo moet gaan. @ Suus; beterschap voor het hele stel! @ Happy; fijn dat het met Job en jullie neefje de goede kant op gaat! @ Roeltje; lekker, cakejes! hier ook vanmiddag op het programma . 34 weken, super! Wij zijn lekker aan het rommelen saampjes, vanmiddag bakken voor de traktaties van morgen en misschien de nog wat knutselen aan de verjaardagsslinger. Merk echt dat Maura de afgelopen week nog een beetje moet verwerken, die was druk en vol voor haar. Een rustige dag met een beetje extra geduld en aandacht en ze zit weer 'op de rails'.
@roeltje: jeej! Goed hoor! Over 3 weken is het al zover dat de beeb normaal thuis mag komen! @dretjuh: zoooooooooooow spannend! Ik duim voor je meid!!! @dees: voor jou duim ik ook!!! @hypotheken ed.: hier ook nog steeds aan het wachten op goedkeuring van de bank! Financieringsvoorbehoud liep afgelopen woensdag af en hebben we dus met een week verlengd en nu hebben we nog geen bericht....Hopelijk voor morgen wel, anders moeten we weeeeeer verlengen....
@riti: wat maak je voor traktatie? Ik ben namelijk ook een beetje aan het zoeken naar iets leuks voor op de psz donderdag....
Ik heb gisteren trouwens 4 dozen a 3 pakken pampers gekocht bij de Makro, 3+1 gratis... Omgerekend is dat 7,91 per pak Scheelt toch een hoop nu met die prijsstijging van 15%
nou de MvM test was negatief..... maar die blijken dus helemaal niet gevoelig te zijn. Dus ik wacht nog 2 dagen af tot ik nog een test doe :S balen.... eigenlijk
Dretjuh Dat meen je! getver, nog langer in onzekerheid Mijn duimen draaien! Suus jeetje, je hebt gelijk.. Over 3 weken mag ze thuis komen.. Eng eigenlijk haha.. Eerste lading cakejes is geslaagd.. ze zijn perfect.. Lading 2 zit er nu in.. na Lenn zn slaapje gaan we ze versieren.. Net al stiekem één geproefd
@ Dretjuh; aaah neee, wat balen zeg. Hopelijk snel een knaltest. @ Suus; ik heb van die uitdeelboekjes, in een cellofaanzakje met een balon en vrolijke lintjes er aan. Er is altijd uitgebreid koffie en thee bij de gym dus ik maak mini-bananenmuffins (omdat Maura er dol op is) voor de kindjes en citroencupcakes voor de mama's en dat zet ik op tafel. Niet alle kindjes mogen alles dus dan kunnen de moeders het zelf organiseren wat ze er mee willen. Pakketje van de H&M komt net binnen, leuk, leuk, leuk
@Suus; Ohw maar dat is ook best spannend zeg, je blijft wachten op goed bericht. Enig idee waarom het zo lang duurt? Leuke aanbieding bij de makro, ben alleen nu volledig overgestapt op de KV luiers. @RiTi; Dankje, we zijn beide tegemoet gekomen Leuke deal waar we beide blij mee zijn. @Dretjuh; Wat vreselijk balen Ik blijf duimen!
weet je wat dubbel zo raar is... die test die vanochtend zoooow licht in het 2e streepje was is nu ietsjes donkerder opgedroogd....
@Dretjuh; Maar zijn dat niet de befaamde indroogstreepjes..ik wil je niet ontmoedigen hoor!! Denk zelf dat je lichaam nog niet genoeg HCG aanmaakt voor een knaltest, die 2e streep is er wel maar nog erg licht. Is er geen mogelijkheid elders een KV of een test van de trekpleister te doen?
ik ga morgen naar de trekpleister en doe overmorgen een test.. niet eerder want anders zit ik me dalijk weer gek te maken.
@riti: ow, goed idee! Wat voor boekjes heb je??? @dees: ik had een werkgeversverklaring nodig en toen weer afschriften en werkgeversverklaring ingevuld door de accountant van mijn broer want ze hadden wat argwaan over mijn werk bij mijn broer.... (vermoeden dat het bijv. in scene is gezet om een hypotheek te krijgen zeg maar....Op zich best logisch maar wel heel vervelend...) Maar we krijgen de hypotheek wel hoor! Het is alleen een hele lange papierwinkel geweest....that's all...
@suus; logisch dat het dan idd even wat vertraging oploopt. Kan hier ook nog wel gebeuren denk ik, dit omdatvik nog geen contract heb voor een jaar...dit blijkt wel nodig te zijn. Hoe is het nu met Stijn? Luca ligt nog steeds te slapen, die is weer aan het bijtanken. Beau ligt er net op en is ook in slaap gevallen, zo leuk hoe hij nu zelf in bed klimt, gaat zitten en mij dan een kus geeft en dan duidelijk maakt dat ik weg kan gaan...
@ Suus; heb de boekjes van Dunrea, Gonnie het gansje en zo. Dikkie dik en jip en janneke zijn er ook, die zie ik wel vaker in winkels liggen. Ik heb ze van bol.com trouwens. @ dees; leuk dat Beau zo gek is met zijn nieuwe bed.
@RiTi; die boekjes zijn ook leuk! @hier; Luca is wakker, heeft iets melk gedronken maar veel is het niet. Spuugde net wel een flinke dot slijm uit.. Echt vrolijk is hij ook niet, kan alleen maar jammeren en huilen Moet zo nog boodschappen doen maar heb geen zin.
@dretjuh...ahhhhh neee, toch nog even geduld hebben dan. Ik dacht altijd dat mvm pas vanaf 6 weken is? Misschien dat de test daarom ook nog negatief is. Ik duim voor je! @hier..het lijkt wel of Milan vooral mama uitprobeert...5 rollen behang zijn niet genoeg. Hij slaapt nu, dus kan even afkoelen . Ben citroentaart aan het bakken en straks maar even een uurtje of 6 buiten spelen.. Wow, zie ineens bijna 30 weken... Jij gaat ook goed Roeltje!
@RiTi: die boekjes zijn leuk @Chicken: tja mijn behang is op anders had ik je wat gegeven Succes met de kleine draak. Jaha bijna 30 weken, ook al wat aftellen @Dees: ahh joh arme Luca Zo sneu om die kleintjes zo ziek te zien lijkt me @Hier: ga zo die 2 van mij onder de douche zetten. We hadden nog telefoon van kompaan gehad dat stiefzoon het daar verpest had en hij eigenlijk nu nergens anders heenkan dan die instelling die ze in gedachten hadden. Dus hij zal wel moeten. Dat gesprek vind om 4 uur plaats. Vanavond vliegt peter ook op en naar naar huis om wat laatste spullen te halen, dani's verjaardagsslingers bijvoorbeeld, morgenvroeg vliegt ie weer terug en is praktisch meteen op zn werk dus... ga dr 2 onder de douche zetten is dat gebeurd alvast