December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @dretjuh...het mag ook vloerbedekking zijn, kan ik hem daar inrollen..hihi

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; je bent er maar weer druk mee.
    Aankomend weekend vier je dani's verjaardag?

@chicken; kom ff lekker tot rust nu, ga je ook even liggen?

@hier; J. doet zo straks de boodschappen...ik kom er niet aan toe en durf de deur niet uit met Luca.
    Luca spuugde net weer alles eruit....man man man wat kwam daar een hoeveelheid uit :(
    Dan ben je blij dat hij nog wat eet...en dan krijg je dat...*zucht*
    Luca ligt nu weer op bed, hopelijk slaapt hij nog een beetje want er is echt geen land met hem te bezeilen :(

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; citroentaart, jummie! Ben gek op alles wat citroenig is :D. Wat voor een is het? Recept? Ennuh, je weet dat mama's van uittestende peuters een hele citroentaart ter compensatie mogen opeten he, echt waar :p.

@ Dretjuh; wat een drukte toch. Hoop dat alles soepel loopt en de rust snel weerkeert bij jullie.

@ bakken; 24 mini muffins en 12 grote staan af te koelen :).
    Ik ga het mezelf een beetje gemakkelijk maken door ze niet te versieren. De grote zijn fairy cakes, dus stukje er af/uit snijden, vullen met lemon curd en ze als vleugeltjes er weer op zetten. Beetje poedersuiker en klaar is klara.

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @dees..zit even amer next tm te kijken...moet eigenlijk wel even slapen....maarja!

@riti...portugese citroentaart! Zal receptje even opschrijven zo!

@dees...ach gossieeeee arme Luca...heel veel beterschap!

5. mroos

mroos Niet meer actief

@Dretjuh, wat mis ik allemaal?! Heb je positieve testen gehad..??? Spannend zeg, wat zou dat leuk zijn! Nu pas overmorgen testen?

@Dees, gefeliciteerd met de koop jullie woning! Heerlijk. Toch nog snel gegaan nu allemaal hé:), lekker hoor.

@Riti, je weet nu in ieder geval dat Maura binnenkort naar psz gaat, ben erg benieuwd hoe ze het vindt! Spannend hoor.
    Gonnie het gansje is zo leuk, Boaz vindt 'monnie' helemaal geweldig haha.

Vandaag mijn eerste dagje alleen met Boaz en Abel. Boaz is flink aan het huilen en nee zeggen (als ik zeg 'neus snuiten?' 'nee, nee!' 'oke..'-ik loop weg-, dan pakt hij de zakdoek en doet het alsnog, zo ook met boterham eten, luier, drinken etc.), hoort erbij maar wel vermoeiend zo af en toe zeg.

Ik had niet verwacht dat je met een tweede nog zo onzeker kon zijn over dingen; is het normaal dat hij na 2 uur alweer komt, heeft hij wel honger of zijn het krampjes, waar doe ik goed aan om hem te laten slapen, etc.). Opzich is hij best makkelijk, maar met krampjes ben ik onbekend, en daar heeft hij dus wel last van. Nou goed, het is gewoon opnieuw uitzoeken allemaal, ik heb nu in ieder geval het vertrouwen dat het allemaal goedkomt;).

Ondanks de drukte heb ik vandaag rustig weten te douchen en net een uur geslapen! Straks wordt het weer even druk; Boaz wordt zo wakker en Abel ook, die moet dan gevoed worden, haha. Ondanks de drukte nog steeds heerlijk aan het genieten;).

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; klinkt weer lekker :D

@chicken; hop hop, ff gaan liggen hoor.

@mroos; volgens mij gaat het helemaal goed komen bij je, je hebt het naar mijn idee prima onder controle.
    Dat je onzeker bent klinkt mij bekend in de oren, geef het even weer de tijd.

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Heerlijk om te horen mroos....genieten! Lastige peuter??? Geen last van...:p:p:p

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ohhh heb slaap...maar als ik nu ga liggen zal Milan wel wakker worden..dom dom dom

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: ja vieren het zondag, leuk want dan is hij ook echt jarig :)
    Arme Luca, hopelijk houd hij snel wat eten binnen

@RiTi: ik ben ook echt een citroenengek... wow..zo veel cupcakes, lekker man!!
    Tja rust.. die zullen we denk ik nooit krijgen als we op en neer MOETEN blijven reizen voor peter's zoon.
    Tja krijg je dat uberhaupt wel met chaoten zoals peter en ik hihi

@Mroos: ja overmorgen pas opnieuw testen...
    Ik snap je onzekerheid, dat komt omdat elk kind anders is. Al heb heb 6 kids zelfs dan blijft dat altijd lastig in het begin lijkt me.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; echt respect, wat goed allemaal! Douchen en een uurtje liggen/slapen, dat doe je goed. Kan me inderdaad zo voorstellen dat je bij een tweede weer helemaal verloren bent qua onzekerheden, maar zoals je al zegt, je weet nu in ieder geval dat het goed gaat komen :).

@ Dretjuh; Veel mini-cupcakejes vooral. Die vries ik deels ook in als tussendoortje voor Maura. Grote oven en genoeg vormen dus dan kan alles er mooi in 1 keer in.

@ Chicken; ben nieuwsgierig naar het recept, klinkt veelbelovend. Even lekker liggen, Milan slaapt misschien nog wel even?

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ik ben net bloed verloren................... hoe kan dat nou :(?
    Ik heb gisteren (licht) positief getest, iedereen feliciteerde me al op het forum.
    hoe kom ik dan aan die ader die altijd opzet als ik zwanger ben, de pukkels, de zere borsten, het haar dat niet wil zitten.

Ik ben even helemaal van de kaart.....

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Aah dretjuh, wat naar zeg. Een beetje bloed of zet je menstruatie echt door? Hormonen zijn gekke dingen, ze kunnen je ook flink op het verkeerde been zetten. Dikke knuffel voor jou!

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    tot nu toe een beetje bloed, heb wel meteen tampon ingedaan uiteraard, heb wel hele lichte krampen... beetje zeerig.. maar licht.. dus vrees t ergste..

maar hoe kom ik dan aan die posi test van gisteren ? *snik*

t was nog zo licht dat ik t niet kon uitschreeuwen, maar .. pff.... nevermind... ben echt ff :S

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Luca is echt ziek :(
    Heb hem nu net voor de 3e keer alweer op bed gelegd omdat hij alleen maar huilt/krijst/gilt en geen 'hulp' van mij wil.
    Hij kruipt en wurmt zich dan uit mijn armen en is min of meer boos lijkt wel...kan wel janken :(
    Ik voel me dan zo slecht als ik niks kan doen...rustig met hem op mijn arm zitten met een speen is ook niks aangezien Beau er dan ook bij komt hangen en alle aandacht opeist.

Hmmm nu ligt hij in bed te gillen...:(

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; ik moet eigenlijk gelijk aan een vmk denken, verklaart wel je licht positieve test...
    Sterkte meid!

16. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dretjuh reageer even tijdens het koken door. huh?hoe kan dit nou had dit niet zien aankomen:( is het rood bloed verlies of bruin. ik duim nog voor je!! love ya.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Nah hoe kan dat nou?! Ik zat ook gelijk aan een vmk te denken.. Verklaart wel alles natuurlijk.. Maar goed, hoe cliché het ook klinkt, bloedverlies zegt ook niet alles.. Enige wat je kan doen is afwachten.. He wat een domper:(

Auto was eind van de middag pas klaar.. Beetje jammer.. Net eitje gebakken voor op brood, wil meneer het ei niet:( Dan niet..
    Straks nog stukje fruit proberen en dan naar bed.. Had een mega rekening verwacht van de auto maar was 'maar' 276 euro.. Vorige grote beurt kostte ons ruim 800 dus koopje dit keer :D
    Hij doet het weer en rijdt weer soepel.. En jaja, hij startte in één keer.. :D

Nog even tv kijken en dan klaarmaken voor bedje..

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Littlewonder: ik zag een heeeel klein beetje bruin in mn ondergoed, en veegde helderrood af en urine was ook met vlokjes bloed. Heb tampon ingedaan, zat ook wat rood-bruin bloed op/in, maar niet echt veel. en tijdens t plassen ook niks.

dus wacht gewoon ff af...... vrees t ergste maar kan niks anders doen

19. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

zit idd niets anders op dan wachten:( toch blijf ik hopen.

20. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Getver nee toch Dretjuh :(

Roeltje wat heerlijk dat je nu al 34 weken zwanger bent en dat het nu goed gaat met je. Elke week is er 1 voor die kleine meid!

Chicken ook al bijna 30 wauw!!

Arme Luca :(. Lastig is dat als je hem niet kan troosten zonder dat Beau erbij komt hangen...laten huilen is ook niks toch; zeker als hij normaal zoet is. Dan maar met z'n 3en kroelen in het grote bed.

Tijs weer zoet gaan slapen gelukkig. Hij wordt de laatste tijd weer regelmatig huilend wakker (vooral 's morgens). Raar hoor...hij is overdag gewoon vrolijk en gaat dus ook meestal wel goed slapen...Zou het gewoon dromen zijn of misschien mist hij zijn tutje??

Deel Deze Pagina