@ Dees; dat is een mooie systeem trouwens zeg, de telefoon met chip, ideaal. Gefeliciteerd met Jeroen trouwens, dat is vandaag toch? @ Mroos; de reden van de vertraging vind ik eerlijk gezegd een beetje een slordige, ze hebben haar dus gewoon het diepe ingegooid en dan is het kijken hoe het uitpakt met wachttijden of zo? Maar goed, je bent nu gestript en je hoeft er nooit meer langs want je gaat nu snel bevallen . Niet echt plannen verder, nog wel even met Maura naar buiten. Productieve morgen al gehad, deegje voor de quiche voor vanavond is klaar. Lekker samen met bloem en deeg spelen en dan samen poetsen en stofzuigen is altijd leuk.
@Joyce; Balen dat Lianne een beetje aan het spoken slaat, dromen? Ik denk ook zelf dat het niet verstandig is dat mannetje zijn uitje afzegt, daar haalt hij hopelijk toch weer even positieve energie uit. Doet hem vast goed, maar hij moet idd zelf beslissen. Bijna verlof, jeej! @RiTi; Thanx, vandaag idd 32 jaar geworden. Bij de cliënten hangt dan een pasje die wij moeten scannen, elke pas is geactiveerd en geregistreerd met alle gewenste zorg. In de telefoon staat ook je dienst met alle cliënten waar je moet zijn, erg ideaal.
@ joyce; Wat rot voor hem dat hij zich zo voelt, en het is nog lang geen lente. Sterkte voor jullie! Wat wijsheid is, is zo lastig, voor beide valt wat te zeggen. Lekker bijna verlof, wanneer precies? @ Dees; Wat lekker jong nog . Feestje vanavond? en nu het toetje nog....
@ Dees; o wauw, charlottes zijn móoi (vind ik dan). Aardbeien zijn nu helaas niet zo lekker meer. Ik zoek eigenlijk een smokkeltoetje, zo eentje waar je eigenlijk helemaal niets aan hoeft te doen en dat je dat er dan weer niet aan af ziet .
@ Dees; dat is zeker vlot! Fijn zeg. Ik vind een panna cotta maken eigenlijk nog wel een aardige klus . Geloof dat ik wat kleine bolletjes vanilleijs door een chocolade-notenmengsel haal os zoiets, kopje koffie er bij en klaar is klara . Nog even een rondje Bol, TNT, nieuwe bewoners oude huis en oude buren gedaan via mail en telefoon. Vreselijk rotgevoel krijg ik er van, iemand in ons oude pand heeft het zeer waarschijnlijk gewoon, bah-bah.
@RiTi; Het leek mij wel simpel, is het dus niet oops. Jou idee is dan denk ik net wat meer toepasselijker Vreselijk dat rotgevoel, dat mensen zo kunnen zijn!
@Riti, ja vind het ook wel slordig maarja. Voordeel is dat ze niet zo mondig was en me dus niet ging overhalen om pas na de 41 weken ingeleid te worden (is eigen keuze namelijk, mag hier in R'dam, is een proef om te kijken of babysterfte zo omlaag gaat -wat ook al wat zegt natuurlijk-. Fijn dat jij het leuk vindt, zo'n rommeltje en dan weer opruimen haha. Ik begin er even niet meer aan met Boaz, ben langer bezig met het opruimen dan met het deeg zelf. @Dees, dus jij ook effectief gestript? Ik hoop het zo, maar juist daarom durf ik weer niet te erg te hopen zeg maar. Ik ben alleen ja, Gijs is om half 5 thuis(of eerder wanner nodig natuurlijk) en ouders en souders wonen op 5 min. afstand. Tot nu toe wat lichte rugweeen, pijnlijker dan dat ik ze gehad heb maar ook weer niet verschrikkelijk pijnlijk, en zeker niet regelmatig. Begon vorige keer ook met lichte rugweeen, maar wel wat heftiger dan dit. Ben er op voorbereid dat het ook wat gerommel kan zijn en zo weer kan stoppen.
@mroos; Destijds bij Beau ja, gestript bij 41+5 om 13u en die avond rond 17u begonnen de weeën. Ik weet het allemaal nog erg goed, ging allemaal vrij vlot! Het pakt voor iedereen ook weer anders uit, bij mij was het dus een klein zetje wat nog nodig was..liep ook al weken rond met zeker 2 cm ontsluiting. Wat is je planning nu, lekker op de bank met een kruikje? Boaz is op het KDV?
@dees: Van harte (met je baan en met J)!! @mroos: SPannend, ben benieuwd of het gaat beginnen!! En dat is toch geen proef? VOlgens mij is het tegenwoordig landelijk beleid dat je je met 41 weken kan laten inleiden. Hier althans wel. Verbaasde me hier op het forum al dat ze iedereen zo lang laten doorlopen. Mag volgens mij namelijk helemaal niet meer (behalve als het eigen keuze is natuurlijk). Heeft er miss mee te maken dat verloskundigen de bevalling dan niet zefl mag doen.... Anyway hopelijk ga jij gewoon bevallen vandaag!! 111111 is een super datum. Jammer dat het al 11:11u geweest is.... Kan het hier een keer niet over eten gaan??? Water loopt me weer in de mond.... Oja, net terug van cb. Reus is nog steeds een reus!! 8300gram en 70cm!! En meneer moet nog 4 maanden worden... Arts zei dat het ook echt zijn bouw is, meneer heeft namelijk ook een brede botstructuur, kon ze goed zien bij zn knieeen bijvoorbeeld. Denk dat ie later gaat rugbyen. Verder alles goed en hij heeft zijn 2e ronde prikken er ook weer op zitten....
@ Mroos; hoop zo voor je dat het doorzet! Ben ook langer bezig met opruimen dan met deeg maken . 'Plan' het ook een beetje, stofzuigen moest toch al, en laat Maura ook even uitgebreid met een stukje spelen. Levert mij in ieder geval meer op dan dat het verf of klei is, hier hou ik in ieder geval mijn deegje aan over. Zou helemaal nergens meer aan beginnen als ik jou was, rugweeen ai.
@Panos; Man man man, wat gaat hij hard! Hij weegt onderhand nog meer dan Luca!!! Lekker hoor dat babyvet en een brede bouw, hele tegenstelling tot Uk1
@Dees, van harte met J trouwens! Nee Boaz is wel thuis haha, maar die slaapt, tot zeker half 3 nog. Daarna denk ik even een stukje wandelen met hem. @Panos, landelijk? Zou kunnen, iig in Rotterdam ook haha. maar de vk's zijn er niet happig op nee, ik snap nooit zo goed waarom. Altijd maar dat natuurlijke seintje dat moet komen, maar ondertussen wordt de kans op complicaties steeds groter. Daar pas ik dus ook voor, maar merk wel dat je dan bij je standpunt moet blijven, en echt je zin door moet duwen.
@mroos; oke, je kan het iig wel lekker rustig aan doen. Ben benieuwd of je straks nog aan de wandel kan met hem, anders is dat misschien ook wel even lekker dat het door een wandeling doorzet.
@mroos: Landelijk in rotterdam en eindhoven dan . Verloskundigen moeten dan volgens mij de bevalling uit handen geven. Of niet trouwens. Als je al een paar cm hebt kunnen ze gewoon de vliezen breken toch? Snap de weerstand eigenlijk ook niet... Gelukkig liep ik al bij een gynaecoloog en die luistert altijd heel goed naar mijn wensen. Super mens! Oja... gister reageerde mn broertje op de sms en ze komen de 20e. Ben benieuwd! Weet ff niet of mn moeder er iets te mee te maken had, want hij reageerde heel toevallig een uurtje nadat ik het hele verhaal aan mn moeder uit de doeken had gedaan.... Maakt ook niet. Mn moeder vindt trouwens dat we mn broertje moeten accepteren zoals hij is, omdat we hem toch niet kunnen veranderen. Vind ik net even iets te makkelijk... Zo kom je overal wel mee weg. Net zo'n dooddoener als 'maar ze bedoelen het goed'... Kind huilt. Ga rennen.... Reageer later verder.
Mroos Hopelijk zet het vandaag door.. Zou wel fijn zijn he Succes meid.. Hier gaat het vrij aardig eigenlijk.. Inmiddels een broodje gehad en wat kopjes thee.. Blijft allemaal binnen en de misselijkheid komt ook niet terug.. Alleen moe moe moe en lusteloos.. Gammel, rillerig.. Voelt als een fikse verkoudheid maar dan zonder snotteren Zoiets zeg maar.. Schoonmoeder haalt man vanmiddag op gelukkig.. Of haar vriend, is maar net hoe het loopt.. Dan hoop ik nog even mijn bed in te kunnen.. Goede nacht gehad maar ben gesloopt.. Net wat zittende spelletjes gedaan met Lenn.. Vooral toren bouwen is hier ineens favoriet.. Dan komt ie met een lego-autootje aanzetten en ik moet die toren dan omgooien met veel kabaal.. En een lol dat ie heeft! hup weer overnieuw.. Hij ligt compleet in een deuk
@Riti, dat is waar ja, dan kan je het mooi combineren. @Panos, ben het helemaal met je eens en snap de weerstand ook niet zo goed. Vorige keer was het ook een kwestie van vliezen breken en de echte goede weeen kwamen op gang, en dat was zelfs met 38+5. Maargoed, er wordt wel geluisterd nu hoor, alleen volgens mij niet echt van harte haha. @Dees, zoals ik me nu voel gaat wandelen straks -helaas- nog prima. Hoop ook dat het iets oplevert. Vanavond bij mijn ouders eten voor de afleiding. Duss, ik denk maar zo, mocht het niet helpen, dan is het nog 2 lange dagen en 3 nachten doorkomen en dan word ik ingeleid, is te overzien vind ik. Ik kan het echt over niks anders meer hebben he, sorry. Fijn dat ik iig even mn hart kan luchten.