@happy; lastig is het om niet precies te weten wat er is met Tijs. Beau sliep afgelopen week ook heel slecht en wordt nu in de ochtend ook huilend wakker.. @Dretjuh; hoe is het nu met jou meid? @hier; luca spuugt er wat af!! Pfff ben echt benieuwd hoe het vannacht gaat met hem. Nu vanavond ook weer 2x overgegeven, ook net wanneer ik hem in bed legde...hoppa! Alles zat onder Morgen maar even weer bellen met de HA
@Dretjuh, ooo, wat balen zeg, zacht uitgedrukt! Zou idd een vmk kunnen zijn.. @little wonder, gefeliciteerd met Sophie, ik was een dagje te laat met de kaart, maar toen ik hem net op de post deed was de post ook al opgehaald, kaartje komt dus pas overmorgen -beetje verlaat-, maar niet minder gemeend. @Happy, als het zijn tutje zou zijn zou hij dat wel kenbaar maken toch? Boaz wordt huilend wakker als hij niet uitgerust is maar wel wakker wordt, kan ook 's ochtends zijn.. @Roeltje, fijn dat bedrag meevalt! en 34 weken zwanger, goed hoor! Is toch wel even spannend geweest he. Nou, wij gaan naar bed! Morgen gaat Boaz naar het kdv, dus dan heb ik mijn eerste dagje alleen met Abel.
@Happy: zou van alles kunnen zijn met het wakker worden van Tijs. @Dees: arme luca, zoveel spugen.. geef je groot gelijk dat je de HA ff belt, zo'n kleintje moet wel wat binnenhouden natuurlijk. Hier.. tja.. in de war en lichamelijk merk ik niks. Dalijk even naar de wc om te kijken hoe t ervoor staat. @Mroos: lekker morgen een dagje alleen met de kleine beeb
jah idd slopend..... maak me helemaal gek :S Ga maar naar bed toe... hopelijk stopt het bloeden en test ik over 2 dagen gewoon positief Maar dat zie ik niet gebeuren om eerlijk te zijn. Truste, morgen weer n update... en een crematie... alsof t zo moet zijn
Lieve LW Van harte met de tweede verjaardag van je mooie meid! Hoorde van Dretjuh dat ze enorm was verwend afgelopen weekend. Hoop dat jullie vandaag een leuke dag hebben gehad! Mroos Heel veel succes morgen met je eerste dagje alleen. Gaat helemaal goed komen. Jij rolt de kraamtijd met gemak door volgens mij...heerlijk! Dees Ach, wat sneu dat hij weer ziek is. Ik ben dan even echt hard, maar stuur Amy echt weg als ik even tijd met Lizzy wil, want Amy is een partij een jaloers krengetje! Dus die moet ik af en toe echt even op haar plek zetten. Happy ik zou toch echt denken aan het wennen om te slapen (en vooral wakker worden) zonder speentje. Hoop dat het snel over is. Dretjuh Oh, nee....wat klote... Roeltjue 34 weken, wat goed! Nu is echt het grootste gevaar geweken. Veel artsen zijn van mening dat kindjes vanaf 34 weken er helemaal klaar voor zijn en sat dus in geval van twijfel vanaf deze zwangerschapsduur kan worden ingeleid. Maar het fijnst zou het zijn als ze gewoon nog een paar weekjes blijft zitten. Uitje Is dus toch niet doorgegaan lees ik. Volgende keer probeer ik er weer bij te zijn. Het beste werkt als er 2 mensen afspreken en dan maar zien wie er aansluiten... Komende maand is wel een lastige maand om af te spreken natuurlijk... Maar we kunnen vast wel een plekje vinden...
@collo; hoe was disney? Of zit je er nu nog..nee toch? Ik wou het niet zeggen maar Beau is zo bezitterig, eist veel aandacht van me wanneer luca de aandacht echt nodig heeft. Ook wanneer aandacht geen rol speelt en luca iets wil ontdekken banjert beau er dwars doorheen en wil luca dan alles ontnemen. Wel erg sneu om te zien. Ik ben mijn bed maar ingekropen, heerlijk schoon bed Aii hoor luca alweer huilen...
@ Dees; Wat sneu zeg, zwaar ook voor je. Volgens mij is het niet gek wat Beau doet, hoor het wel vaker. Wel sneu voor hem want hij moet er toch doorheen en langzaam wennen en leren dat hij niet meer de enige is. @ Collo; hebben jullie het leuk gehad? Wij zijn helemaal in de verjaardagsstemming al. Morgenochtend staat de gym in het teken van jarig zijn (aangezien het een thema is waar ze al langer iets mee wou maar het er steeds niet van kwam). En ze gaat dus ook trakteren voor het eerst, ben vreselijk benieuwd hoe ze er op zal reageren (ze is niet zo'n fan van expliciete aandacht). Doos slingers en versieringen staan al klaar voor het weekend, het komt wel echt dichtbij nou. Leuk!
Dees Disney was erg leuk, maar we zijn het erover eens dat het toch echt leuker is met de dames erbij.... Wij zijn er gewoon niet voor gemaakt om zonder onze kindjes romantisch te gaan doen. Bij alles wat we zagen..."Oh,. dat had Amy leuk gevonden!" Of Lizzy oid.. We waren vandaag om 15.08 uur thuis... Dat vond ik echt laat genoeg. Was zo blij ze weer te zien. Amy natuurlijk de hele avond een enorme draak en veel huilen, maar dat is schijnbaar alleen maar goed. Denk wel dat je Beau af en toe echt even weg moet zetten om Luca echte mama-tijd te geven. Het sluipt er zo snel in dat die oudste weer ineens alle aandacht heeft zonder dat je het merkt. Hoop dat hij snel een beetje opknapt en lekker gaat slapen....(en jij ook). Van harte trouwens met de (ver)koop van je huis!
Collo, jullie vieren Amy's verjaardag ook dit weekend? Is het een beetje op zijn plek gevallen allemaal met de hoeveelheid bezoek en de hele logistiek?
Ff snel vanuit bed een korte reactie op Dees: Dat gedrag van beau herken ik echt precies bij Maud sinds een week of 2! Als Stijn door de kamer kruipt en hij iets gaat pakken dan pakt zij het gelijk af met gevolg dat hij begint te piepen etc... Volgens min begint ze nu ineens echte concurrentie te merken als het gaat om spulletjes delen enzo. Maar best logisch voor deze leeftijd denk ik. Neemt niet weg dat het sneu is voor de ander....
Weet niet wat het is, maar bijlezen lukt me steeds niet... Ga t zo wel ff doen We vertrekken om 8:15 naar Limburg voor 4 dagen. We zijn uitgenodigd door m'n schoonouders voor n uitje. Schoonzus en zwager gaan ook mee. Is nog vanwegen hun 45 jarig huwelijk..we slapen in n kasteel! Ben benieuwd! Heb maar 1,5uur geslapen tot nu toe. Ging laat naar bed en R snurkt heel erg.. Ach ja ga ff lezen xxx
Lemi Leuk!! Veel plezier meid! Lekker genieten Poeh ging gisteren laat slapen.. Had een mooi boek, enorme tranentrekker.. En dacht dus: Ach Lenn wordt toch wel wakker rond 11 uur.. Niet dus. half 1 werd ie wakker omdat de buurjongen langs kwam en gezien het feit dat dat ding een kapotte uitlaat heeft......:x Kind overstuur dus die heeft wederom bij me geslapen.. Wel tot kw voor 7 dus ik vind t best Nu ontbijten en Lenn wegbrengen.
ff snel kleine update ga straks reageren hoor.. de hele nacht niet gebloeid maar voelde net wat nat worden, ga naar de wc en plas alleen maar bloed dus ik geef de hoop op hoor
@Collo: fijn dat het leuk was ,en zoo herkenbaar "ohh dat had .. leuk gevonden" @lemi: ohh wat leuk! Nou heeel erg veel plezier in Limburg, oehh kasteel mooi!!!! leuk leuk leuk @Roeltje: ah toch fijn dat ie doorgeslapen heeft! @hier: net gedoucht, heb een licht pijnlijk gevoel onderin.. nog geen extra bloed geloof ik. Dalijk mezelf en mn moeder een beetje voorzien van wat plamuur en een borstel door mn haar gooien. En dan naar Helmon voor de crematie... pfff ... geen zin in