December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Nou hoe kan dat nou! :(:(
    Sterkte straks meid..

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Wat rot meid! En heel veel sterkte vandaag!

@collo: Fijn dat jullie zo genoeten hebben! Grappig, mijn vriend en ik hebben die tijd met zn 2-en juist keihard nodig. Afgelopen vrijdag heeft ons echt heel veel goed gedaan. En tuurlijk genieten we van onze kids, maar dat maakt juist die tijd met zijn 2-en zo speciaal. Ik word daar erg gelukkig van altijd! Thuis zit je altijd in een soort van rat race (voeden, aandacht, spelen, huishoude, werk) en samen weg is echt een escape voor ons.

@lemi: Heel veel plezier!

@dees: Arme Luca! Het zet hem even niet mee met ziek zijn... Hopelijk knapt ie snel en voor langere tijd op!

@riti: Klinkt weer als heeerlijk traktaties! En fijn dat je een plekje op de psz hebt, al duurt het nog een paar maanden...

@strijdende kids: Op zich kan uk1 er goed tegen als uk2 aandacht krijgt. Alleen wil ze wel altijd heel toevallig het speeltje wat haar broertje net vast heeft. Vermoeiend! Nu uk2 nog zo klein is laat ik haar altijd eerst een ander speeltje voor hem pakken en dan pas mag ze zijn oorspronkelijke speeltje. Dadelijk als uk2 wat groter is en meer besef krijgt van de wereld om hem heen, wil ik uk1 leren dat afpakken helemaal niet mag. Maar tot die tijd vind ik dit wel een prima oplossing...

Ik zit vanochtend lekker thuis te werken. Ongepland. Had vanmorgen de kids naar kdv gebracht en reed meteen de drukte in.... En daar had ik geen zin in! Lekker omgedraaid en laptoppie thuis aangezet. Mooie met Communicator en LiveMeeting is dat je dus echt altijd volledig thuis kan werken. Ook met meetings enzo.

Uk2 heeft trouwens weer iets nieuws (en irritants...). Na een paar nachten doorgeslapen te hebben (wij blij) istie nu opeens klaarwakker 's nachts. Hij ligt dan echt een half uur tot een uurt te kletsen en te kirren. Erg lief, MAAR ik wil slapen.... Meestal stoppen we er na een tijdje maar een fles in en dan gaat ie gelukkig weer verder slapen. Rare jongen :cool:

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

@Dretjuh; Ahh neee :( Heel veel sterkte vandaag :(

@Collo; Jullie zijn echt een familiegezin, lekker samen met de kinderen weg. Is ook niks mis mee maar op zijn tijd eens met z'n 2e weg is ook lekker.

@RiTi; Veel plezier vandaag, lekker al in een feeststemming :)

@Suus; Hihi, Beau is dus niet de enige met zulk gedrag ;)
    Moet wel zeggen dat wanneer Luca op bed ligt en ik Beau hier alleen beneden heb hij heel knuffelig is geworden en dan heerlijk bij je kan hangen/knuffelen etc....daar geniet ik nu echt van.
    Hoe is het met jou ziekenboeg?

@Lemi; Veel plezier in Limburg!

@Panos; Haha lekker thuis werken dan, wel lekker hoor dat je dat zo a la minute kan beslissen :)
    Werkt een stuk rustiger volgens mij.

@hier; Weer een lange nacht...Luca is 5x wakker geweest en is echt niet lekker :(
    Vanmorgen getempt...39.8! Dus net gelijk de HA gebeld, wordt zo straks terug gebeld om te overleggen wat nu wijsheid is.
    Gisteren heeft hij wederom veel gespuugd, is erg benauwd, reutelt en rochelt behoorlijk en tja dat hoesten hè :(
    De AB zou nu toch wel zijn werk moeten doen maar twijfel nu of hij dit wel binnen heeft gehouden vanwege het overgeven.
    Zijn ontbijt blijft iig tot nu toe binnen...*fingers crossed*

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    prima oplossing tussen uk1 en uk2 toch? Zolang dit werkt niet te druk om maken :D

Dees
    Arme Luca. Wanneer heb je de AB gekregen? Sneu he, zo ziek zijn:( Zeker een longontsteking kan er flink in hakken.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Maandag avond gelijk gestart met de AB, is dan ook voor de duur van 3 dagen. Luca krijgt dus vanavond alweer de laatste dosis.
    Ik zou echt maar al te graag willen dat hij op zou knappen.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dan zou de AB idd zeker wel moeten werken nu.. Is er helemaal geen verandering? Vind longontstekingen nog steeds doodeng:)

Waarom horen voorweeën er ook alweer bij?

Maarrr......... wel de 34 weken gehaald :D:D:D

Jaja, ik blijf het vandaag herhalen whaha

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    nee niks geen verandering :(
    heb eerder het idee dat hij er slechter op wordt...dit omdat hij nu ook behoorlijke koorts heeft.
    Het hoesten is ook vreselijk, ik blijft het eng vinden.

voorweeën ja?? vertel!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heeft de ha al teruggebeld?

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: ZOu idd maar weer de huisarts aan zn jasje trekken! Volgens mij had die kuur al lang iets moeten doen.... Arme Luca!

@roeltje: Yihaaaaaa! 34 weken alweer! Wat goed!

Zit nog steeds lekker thuis. Net meeting gehad. Ga zo denk ik maar eens richting kantoor (kan ik nog lekker lunchen in de kantine, hier zijn alle kastjes weer eens leeg....)

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha, weinig bijzonders hoor.. Gewoon wat gerommel zoals vaker de afgelopen weken.. Zit totaal geen regelmaat in en is meer vervelend dan echt pijnlijk.. Straks maar even douchen, misschien dat het dan minder wordt..

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nog geen bericht terug van de HA, ik verwacht dat ook ergens tussen 12u en 13u..

@Roeltje; Zo lekker douchen dan :)

@Panos; hahaha, lekkerbek ;)

@hier; Voordat ik het helemaal vergeet, vandaag 2 jaar getrouwd...was het helemaal vergeten :)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    gefeliciteerd! Whoeps.............. Wij vorige maand, maar was het helemaal vergeten.. Oke, kwam die dag thuis uit het zh, maar totaal niet meer aan gedacht haha..

Leuk detail: Officieel met verlof :D Daaahaaag ziektewet :D

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; jeetje wat speelt er veel bij je nu zeg, hele dikke knuffel en heel veel sterkte met alles!

@ hier; wat een superkinderfeestje had Maura :D. De traktaties vielen erg in de smaak en ze is erg verwend met aandacht en liedjes en spelletjes die ze het leukst vindt. Een dolle vrolijke boel was het, compleet met grote opblaas 2 hihi.

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemiddag!!

Heb geprobeerd bij te lezen, maar was wel weer veel.

@Dretjuh...oh neeeee, ik vind het kl*te voor je meid. Veel sterkte ermee en veel sterkte bij de crematie.

@Dees..arme Luca..weet je al iets van de HA?

@Riti..wow Maura morgen 2!!! Leuk dat het partijtje leuk was!

@Hier..tja...aan het werk, weinig te melden!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Fijn dat het gezellig was:) Vind het nog steeds een raar idee.. De kindjes worden twee jaar!

Zondag gaan we trouwens bij Wendy (Xenas) op bezoek.. Timo wordt ook 2 en dus tijd voor een feestje:D Ben benieuwd.. Laatste keer dat we elkaar zagen was met kerst.. Alweer bijna een jaar geleden:$ wel even krappe 2 uur rijden :D

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; zondag wordt ze twee, niettemin nog nog steeds 'wow' :$ :D. Hoe gaat het met werken, en met je collega?

@ Roeltje; wat leuk dat jullie naar de verjaardag van Timo gaan.

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Riti...ah zondag, zat in de banner te kijken en dacht morgen....een maand heeft natuurlijk geen 4 weken..hihi
    Met werk gaat het goed, het einde komt in zicht. Heb nog wel wat te doen, maar voel geen stress ofzo, dus dat is wel fijn. M'n collega zou het weekend kunnen testen. Ze heeft al getest, maar was negatief. Ze voelt zich wel heel ziek....maar ik vraag me af in hoeverre dat met een zwangerschap te maken heeft, omdat ze ook hormonen spuit/slikt etc... We wachten het af!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Die opblaascijfers zijn leuk, heb ze hier ook liggen :D
    Leuk geslaagd was het dus, super.

@Roeltje; Wat een gezelligheid, leuk hoor :D
    Moet zelf ook even wennen aan het idee dat Beau alweer 2 jaar wordt.

@Chicken; Toevallig net gebeld, hij vind het wel zorgelijk.
    Moet nu 1 dag extra AB geven omdat het bijna zeker is dat hij niet alles binnen heeft gehouden..vandaag nog even aankijken hoe Luca eet en drinkt.
    Morgen of vrijdag wil hij Luca nog even zien voordat we het weekend in gaan...ik moet hem goed in de gaten houden.

Net gelijk maar even het KDV gebeld dat Luca hoogstwaarschijnlijk morgen niet komt, aldaar dus ook weer op de hoogte van de kleine man.

Beau ligt nu net op bed, Luca slaapt nog...

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; wat goed dat je geen stress hebt! Dat heb je goed geregeld en georganiseerd. Spannend voor je collega zeg, valt niets van te zeggen met vroeg testen helemaal als je een hormoonfabriekje in je hebt. Hopelijk is ze zwanger, dat zou fijn zijn.

@ Dees; arme Luca, hij was natuurlijk al niet fit en wat kwakkelig en nu is het met die longontsteking helemaal op natuurlijk. Ik zou ook het zekere voor het onzekere nemen en hem goed in de gaten houden, sterkte!
    Die opblaascijfers zijn inderdaad leuk. Ze heeft hem gekregen, ken ze wel maar niet zo groot.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Luca moet zich echt even opwerken tegen al die weerstand, die is nu echt laag :( Heb echt flink met hem te doen, het vreet alleen zoveel energie...en laat ik daar nou ook niet zo heel veel van hebben.
    Ben al blij dat hij nu iig slaapt, dat is goed voor die kleintjes.
    Hopelijk eet hij straks wanneer hij wakker is ook weer een beetje en blijft het binnen...beetje bij beetje weer opwerken.

Deel Deze Pagina