December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: da's best een hoge temp. voor Luca, huisarts al gebeld?
    Gefeliciteerd met jullie trouw jubileum!

@Roeltje: jaahhh 34weken :)
    Wat leuk dat je zondag naar timo gaat :D

@Riti: ja speelt heel veel in mn hoofd nu... t loopt ook ff over :S
    1 voordeel is dat peter weer werk heeft en dani jarig is anders was t helemaal niks.
    Fijn dat Maura's feestje zo leuk was! Altijd leuk he :)

@Chicken: sneu voor je collega, wat de reden ook is

@Hier: de hele ochtend buikpijn gehad, niet erg maar behoorlijk irritant.
    Crematie ging opzich wel oke, altijd sneu natuurlijk. Maar t laatste liedje is ook een liedje dat bij mijn oma gedraaid werd en dat liedje wil mijn moeder ook hebben als ze komt te overlijden, dus toen had ik t ff niet meer (mama van celine dion)

Daarna nog ff wat gedronken met de familie en toen kwamen de tranen bij mij pas :S gewoon van t opkroppen.
    Nu nog steeds wat buikpijn, heel lichtjes...

Ben dr eigenlijk heel erg moe van

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; :( Hij is er nog even niet nee als ik je zo hoor. Jullie kunnen allemaal wel wat extra rust en weerstand gebruiken. Maar het gaat goed komen hoor :).

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Rotochtend dus.. Nog plannen voor de rest van de dag?

Straks maar weer langs de bieb.. Was vanmorgen in een boek begonnen, maar kwam er achter dat ik m vorig jaar al gelezen had.. En aangezien het een boek is met moord en doodslag is dat natuurlijk niet veel aan.. Wist nog wie het gedaan had haha.. Maarja, meer boeken heb ik niet meer, gisteravond ook al één uitgelezen.. Zucht..

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Je hebt een best pittige ochtend achter de rug meid, kun je zo straks niet even gaan rusten?
    Mooi nummer van Celine Dion :(

@RiTi; Ik kijk dan alweer zo uit naar die blije momenten van Luca, hij is altijd zo vrolijk en ondernemend maar nu een zielig hoopje.
    Ik mis hem echt. Ik hoop maar dat hij snel weer opknapt..
    Zit nog het meeste met morgen in mijn maag...dat ik weer moet werken en Luca dus niet naar de opvang kan...

@Roeltje; je leest graag zo te horen, lekker ontspannend ook.

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ja een behoorlijk rotochtend...

trouwens maar goed dat peter gisteren zn vliegtuig niet heeft gehaald..
    Alle vluchten vanochtend landen niet in Eindhoven maar in Weeze (D) :S

enfin.. nee geen plannen voor vandaag, gewoon lekker van de kids genieten en hopen dat de buikpijn snel over gaat.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Kan Jeroen niet een dag thuis blijven? Of Luca naar je schoonouders? Lastig, zeker omdat je net weer opnieuw begint..
    Ja lees graag haha.. Een zoetsappig verhaal kan best leuk zijn, maar heb liever thrillers.. Moord en doodslag zeg maar:)

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ roeltje; hihi dat heb ik ook, lekker spannend!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Straks maar eens overleggen wat te doen morgen, heb er nu al buikpijn van...:(
    Boeken die lekker veel spanning hebben lees ik ook graag, al moet ik zeggen dat de boeken van kluun ook heerlijke humor hebben en dat ook wel lekker weg leest.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Baalde gisteravond ook al flink.. Was met de dagen in de war, dacht dat het gisteren woensdag was. Dus om half 9 op veronica gezet voor criminal minds.. Voorstukjes gezien van de week en was behoorlijk spannend.. Baalde enorm.. Maar goed, vandaag is het echt woensdag..

Op zich wel jammer, want ben niet zo snel bang:( Ik zit nooit op de bank met een angstig gevoel zoals ik dat van anderen weleens lees/hoor/zie.. lijkt me zo gaaf om eens met een bang gevoel naar boven te rennen en onder de dekens te kruipen omdat er misschien een enge vent door je tuin sluipt:)

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Kluun is idd een goede schrijver, al ben ik niet door zijn boek 'haantjes' gekomen.. Krijg het niet voor elkaar.
    Zit nu te wachten op het nieuwste boek van Tess Gerritsen..is gereserveerd, maar net in bieb dus zal wel even duren denk ik..

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dees; kan ik me goed voorstellen, het is echt een spagaat waar je dan in komt te staan. Jullie komen er vast uit.

Ben hapjes, taartjes en baksels aan het samenstellen voor het weekend :p. Moet alleen wel gaan schrappen want het is wat te veel werk zo ;).

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hahaha!!!
    ècht bang zijn is helemaal niet leuk!
    Maar begrijp wel wat je bedoeld, echt lekker spannend, heerlijk.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha nee snap ik.. Weet nog wel dat ik van verschillende mensen het advies kreeg om een bepaald boek niet 's avonds in het donker en alleen te lezen, want ik zou niet normaal kunnen slapen..

Het boek was idd spannend en soms wat eng, maar heb m weggelegd en de hond uitgelaten en ben naar bed gegaan.. Als de hond 's nachts aanslaat stap ik ook gerust naar beneden of naar buiten om te kijken.. Wil voor één keer wel eens echt bang zijn na het lezen van een boek, maar tot op heden niet gelukt.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; No way!! Ik heb dat meegemaakt maar scheet echt in mijn broek van angst :(
    Tess Gerritsen zeg mij niks, ga zo eens googlen op die naam.

@RiTi; Gelukkig ben ik een beetje lenig ;)
    We komen er ook vast wel uit maar leuk is anders..heb me iig al wel van mijn goede kant laten zien en al heel wat gaten opgevuld in het dienstrooster de komende maanden.
    Qua eten zal het vast allemaal goed zijn aankomend weekend, ik zal eens gaan nadenken over het eten op 1e kerstdag...mijn ouders+zusje+ oma komen dan gezellig langs en blijven eten.

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; wat leuk dat je je familie over krijgt met de kerst.
    We willen voor het weekend wat uitloop naar de avond hebben door naast zoet ook wat hartig te hebben. Ook fijn als mensen nog een lange terugreis hebben of lekker blijven plakken.
    Wil geen vreetfestijn vooral en wel graag een beetje smaakvol en origineel. Ben ook helemaal niet veeleisend of zo als het om eten en drinken gaat ;).

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Goed over nagedacht toch, je wilt iedereen tevreden stellen met wat lekkers waar ze even mee vooruit kunnen.
    Soep met brood en quiche zijn altijd wel lekkere ideeën vind ik :)

ik hoor luca wakker worden, ben er vandoor!

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Riti: krijgen net jullie kaartje aan voor Dani's verjaardag :) Lief van je bedankt :D

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; oopsie, beetje aan de vroege kant ;).

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    mijn frummeltje....

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768