ahw lief! lekker meisje is het ook he Pff aanvaring gehad met een ettertje van groep 7/8 in de bieb.. En de meester legt de schuld nog bij mij ook als ik er wat van zeg:x Achterlijke kerel.. Ik citeer het knulletje: Jezus, kun je niet uitkijken met dat dikke lichaam? Terwijl HIJ samen met zijn andere 14 klasgenootjes iedereen omver loopt in de bieb.. Zal niet neerzetten wat ik heb gezegd, is niet echt voor herhaling vatbaar zegt de meester: Nou mevrouwTJE (waarom noemt iedereen me deze week toch mevrouwTJE?) ze zijn gewoon enthousiast.. Uhm, dat noem ik niet enthousiast, maar respectloos en asociaal..
Luca had net geen koorts, 37.6. Broodje eten was niet zo'n succes, gaf al gauw te kennen er klaar mee te zijn...naderhand een fles melk van net 100cc op. Nu zien of het binnen blijft
Altijd bovenin inderdaad, nooit anders geweest malle meid. Roeltje; tsss, mooi momentje voor de meester om er een pedagogisch verantwoorde draai aan te geven, maar nee...zucht. Adem in, adem uit..
@Roeltje; Ohw my!! Jij treft ook altijd dezelfde soort mensen he...Lekkere leo's hebben ze daar bij jullie Enthousiast?! Nou zeker asociaal!
Hypocriet zijn ze hier hoor (zei ik dat hardop?) Ging de laatste tijd best goed, maar hou niet zo van onbekende kinderen Vind ze nooit zo leuk dus dat helpt niet mee..
Denk (hoop) alleen wel dat het ventje de volgende keer 10x beter nadenkt voor hij een grote waffel opzet tegen een zwangere vrouw
Ja denk het ook, maar wie weet.. Viel me vreselijk tegen van die meester zeg.. Echt hoor, als ik merk dat Lenn later zo'n grote smoel krijgt heeft hij serieus een probleem.. Dat wordt flinke huisarrest..
@Roeltje; dat zeker, als je het maar weet. @RiTi; Ze heeft serieus lang geslapen of niet, zal haar goed doen. Beau is nu aan het wakker worden, Luca staat hier aardig 'vrolijk' aan tafel te schuiven. Ben benieuwd wat de middag gaat brengen
@Riti...wat is Maura toch een plaatje! Meen me te herinneren dat wij al een huwelijksdatum hebben voor onze kids toch....whahahahahaha
@ chicken; even wat kamelen over tafel schuiven @ Dees; ja toch zeker 2-2,5 uur al kan ze ook heel goed stil en wakker zijn.
Wat lief! Beau is aan het wakker worden en roept Luca "kaka?!" "kaka!?" We gaan hem maar even samen uit bed halen..
@Dees..goedzo, je kan het niet vroeg genoeg regelen, om allerlei vervelende vrouwen en aanhang van schoonfamilie enzo te vermijden. @Riti...oeh kamelen...heb wel een berg klei uit onze tuin in de aanbieding...kun je daar iets mee? @Dees..ahh dat is schattig zeg!
@RiTi: geeft niks dat het te vroeg is, des te langer plezier hebben we er van Wat een schone slaapster is maura @Roeltje: vind ik ook asociaal hoor van de bieb! Hoeven Dani en Layla ook niet te proberen later bij mij.. @Dees: toch fijn dat Luca geen koorts meer heeft! @Hier: eigenlijk de hele tijd op de bank gehangen, viel steeds bijna in slaap dus dat word vroeg naar bed. Dalijk wel ff wat eten.. heb niet veel op sinds gisteren eigenlijk. Totaal geen behoefte aan eten. Tampon daarstraks was zo donkerrood doorweekt dat ik gewoon doorlekte. Wacht nog 1 dag af met bloeden voor ik een huisarts ga bellen.
@Chicken; Precies, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn @Roeltje; Dat is 1 ding wat zeker is! @Dretjuh; Sterkte meid! Ben je nu niet gewoon ongesteld? Of wil je het sowieso met de HA overleggen? @hier; Net er toch heel even uit geweest met de kinderen, Luca lekker ingepakt en boodschapjes gedaan voor vanavond. Luca ligt nu net weer op bed....en dan beginnen ze ineens weer te boren bij de buren Die boren echt op de meest vreemde momenten op de dag, zit ook echt geen logica achter volgens mij. Net van Beau een heel leuk filmpje gemaakt, hij weet precies hoe het liedje gaat van "in de maneschijn". Heb het maar even vastgelegd