@Dees: ongesteld.. tja na een postieve test? geen idee... ik denk het niet want het bloeden houd soms ook op. Afgelopen nacht helemaal niet gebloeid en vanochtend begon t pas. whahaha dat filmpje, wat een slimmerd is Beau zeg!
@Dees....oh heerlijk....vooral dat bloedserieuze gezicht erbij . Lekker soepel ook in de heupen..hihi..geweldig filmpje!!
@Dretjuh; Bij een vmk zou het volgens mij wel kunnen Ik vind het nog steeds erg voor je! @Chicken; Nou idd, hij kan echt heel serieus kijken! Hij is dan ook bloedfanatiek! Is er weer 1 om te bewaren
@Dees: oke dan weet ik dat... werd me net ook verteld dat ik pas de HA hoef te bellen als ik langer bloei dan normaal. Het is erg raar... het was eigenlijk ongeplant en die dag dat ik positief teste staat ff alles op zn kop.. in positieve zin welliswaar. Helaas voor korte duur, maar beter nu dan over enkele weken. Ik had ook voornamelijk angst.. gelukkig is die nu weg nu ik weet dat ongesteldheid alsnog kan doorzetten bij een vmk en ik pas hoef te bellen als ik langer en veel meer bloed dan normaal. Stukje angst is weg... gelukkig
Dretjuh Tja, het blijft k*t natuurlijk.. Wel fijn dat dat gevoel van je af is.. Lekker rustig aan doen nu.. Verklaring voor zijn gedrag gevonden: Compleet afgedraaid.. Tig keer moeten corrigeren (en dan heb ik toch flink wat door de vingers gezien) Constant schoppen en slaan (word dus NIET geaccepteerd) dus die kon tig keer de hoek in, waar hij uiteraard niet meer blijft staan (normaal wel) Pyama aan: Mama nee! Zucht.. Slaapzak aan: Mama neeeeee! Oke, laat de slaapzak maar zitten.. Verhaaltje lezen: Mama neeeeeeeee! Zucht, dan niet.. Zet boekje terug: Mama jaaaaaaa die die die die DIE! zucht, oke.. Op schoot gekropen, 3 bladzijdes gelezen.. mama nee! Klaaaaaar.. zucht.. Oke, dan niet.. Ga maar liggen dan.. Neeeeeee.... uh echt wel, tijd om te slapen.. Uiteindelijk gaan liggen en gezegd dat mama nu naar beneden ging, maar dat mama nog even kwam kijken na een paar minuten.. Mama weg! Mama daahaaag! Draait zich om en doet zn oogjes dicht.. Naar beneden gegaan en stiekem was/ben ik best verdrietig Alles wat ik deed was niet goed, constant nee wil ik niet, slaan, schoppen.. En aan het eind van het liedje word ik nog weggestuurd ook met een boos gezicht Na 3 minuten weer boven gaan kijken en hij lag al te slapen
@Dretjuh; Ik wou het eigenlijk niet tegen je zeggen maar ik vroeg me al af waarom je al gelijk de HA wou bellen Neem je tijd meid, dit is ook even niet niks @Roeltje; En achteraf denk je: "eigenlijk is hij best duidelijk geweest". Ze weten al zo goed hoe ze het willen, en niet anders
Haha ja eigenlijk wel. maar normaal word hij hangerig als hij moe is.. Gaat bij je op schoot, wil liggen op de bank of gaat op de grond zitten tv kijken.. Maar nu gewoon echt etteren.. Hij zegt ook niet zoveel en ik moet nog steeds zoeken naar wat hij precies zegt (terwijl het idd vaak wel duidelijk is) Alleen ik mag nooit zomaar weglopen als hij gaat slapen.. Wel naar onze kamer of badkamer, maar als het te lang duurt komt ie me zoeken.. Nu werd ik letterlijk de kamer uitgezwaaid.. En dat ik ken ik dus niet van 'm..
Ze veranderen met de dag! Beau was vandaag ook heel duidelijk dat hij nog wel graag een fles pap wou voordat hij ging slapen, hij sleepte me zowat de keuken in Gisteren vertikte hij het om de fles maar aan te raken en er wat uit te drinken... Hihi de kamer uitgezwaaid, daar krijgt meneer hier ook een handje van
Haha ja Lenn stapt op het krukje 's morgens in de keuken, trekt de koelkast open en zegt Koe.. Wil dus een beker melk.. Weet precies wat hij op brood wil, waar hij wel en niet mee wil spelen.. Allemaal leuk hoor, maar niet op zo'n avond Nu was hij vanavond ook wel lief hoor, daar niet van.. maar was er flink zat van
Whahaha ohw wat herkenbaar Het is dat er hier in de keuken geen trapje staat maar anders had hij me de melk, boter etc ook uit de koelkast gepakt. Hij kan wel zelf zijn broodbeleg uit de lade vissen, daar is hij me ook altijd mee voor
Panos Die rat-race thuis snap ik wel. Maar als we met zijn allen op vakantie zijn, zijn we ook echt op vakantie. Ik vind alles gewoon leuker met de dames erbij. Ik vind het wel lekker om samen eens naar de film of een bruiloft te gaan, maar dat nachten weg zijn....neuh... Ik kan echt helemaal glimmen van geluk als we met zijn allen plezier hebben, daar kan Ferdy in zijn eentje niet tegenop boksen. Dretjuh Klote..nogmaals... Vind het zo jammer voor jullie.... Met een positieve test ben je toch ineens helemaal zwanger, hoe kort het ook maar mag duren. Wil Peter trouwens free-lancer blijven of is het voor hem ook een optie om in dienst te gaan bij een bedrijf? Dees Ja, wij zijn best een kleffe bende...hahaha... Had ik zelf ook echt nooit verwacht hoor, als je het me had gevraagd voor ik kindjes had. Ben wel heel blij dat Ferdy hetzelfde heeft, want anders kan het best benauwend zijn om altijd maar alles met zijn allen te doen denk ik. Dees2 Quiche...wat een goed idee! Roeltje Ben nu bezig in Bonita Avenue... Weet nog niet precies wat ik ervan moet vinden, maar heb wel de drang om door te blijven lezen... Knulletje had blauwe oren gehad bij mij denk ik...en de meester ook. ALlergie voor mevrouwtje....
Ja die poging doet Lenn ook elke dag haha.. alleen hier zitten klemmetjes op de lades en kasten.. Maar als ik de la open doe haalt ie de vruchtenhagel en jam uit de la, zet het netjes op het aanrecht.. Dan koelkast open en dan vliegt de boter door de keuken (pakt m steevast beet bij de deksel, dus het kuipje valt op de grond) dan is het : mama die? houdt dan een pak vleeswaren omhoog.. als ik nee zeg pakt hij net zolang door tot ik ja zeg
Dees Als ik het zo een beetje lees gaat het vandaag wel wat beter met Luca? Sterkte nogmaals voor je manneke. Al zijn alle kindjes die ik ken wel zwak/ziek/of onderweg op het moment.
@Collo; Luca maakte eigenlijk voor de rest van de dag een goede indruk, alleen nadat hij vanavond zijn bordje leeg had gegeten begon hij ineens alles er weer uit te gooien. Toen ik hem de AB wou geven weigerde hij alles en bleef zijn mond echt stug dicht houden, zelfs met de avondfles....uiteindelijk wel 150cc binnen weten te krijgen hoor Nog even getempt en kwam uit op 38.7...dus wel even met een pcm supp op bed gelegd. Morgen blijft hij sowieso thuis bij mij, nog even wat proberen aan te sterken en dan zien we vrijdag wel weer verder of hij dan naar het KDV kan? Quiche is zoooo lekker! Ben daar echt helemaal dol op. Lekker met ham, brocolli, prei, kaas, ui, spekjes etc. @Roeltje; Ik heb echt zelf een hekel aan die klemmetjes Beau moet gewoon leren uit de kastjes te blijven en tot op heden gaat dat eigenlijk heel goed...nu moet ik alleen Luca nog weer zover zien te krijgen Pfff dat wordt me er ook 1 zeg, vooral nu hij overal aan kan gaan staan. Ik krijg trouwens best leuke reacties op het filmpje van Beau, ik wordt er gewoon blij van
Is ook alleen in keuken waar klemmetjes opzitten.. Hij had in een onbewaakt ogenblik besloten dat de halve voorraadkast wel aan de hond gevoerd mocht worden.. Arme beest heeft er flink last van gehad.. En dat risico wilden we niet nogmaals lopen.. Hij zit er verder ook nooit bij hoor, alleen als ik vraag of hij wil helpen met de tafel dekken.. Gelukkig heeft Luca toch zijn AB binnen gekregen.. Alles is meegenomen natuurlijk.. Collo haha klef stel.. Leuk toch Lijkt me ook vreselijk hoor, nachten zonder Lenn.. Heb dan liever deze gebroken nachten Volgende keer met kindjes dus? Zal even googlen op het boek.. Heb nu weer een Suzanne Vermeer.. Volgens de dame van de bieb heel spannend, maar vind het aardig tegenvallen.. Leuk boek hoor, maar zit wederom niet met kloppend hart in mn strot op de bank.. Nu lekker mn bedje op zoeken.. Tot morgen!
@Collo: jah idd klote Ehm... tja voor peter is bij een bedrijf werken alleen een optie als hij er financieel niet veel op achteruit zal gaan. Hij verdient als freelancer 3x zoveel als dat hij in dienst zou gaan. @Roeltje: hier ook van die kids die alles uit de koeling graaien :S voor je het weet lopen ze met een stuk worst of een pak sap @Quiche: lekker!!
@Roeltje; De AB heeft hij helaas niet binnen gekregen...ja 1ml van de 3ml...niet genoeg dus maar meer kreeg ik niet naar binnen bij hem Lekker slapen meid, ik kruip er ook niet al te laat in vanavond. @Dretjuh; 3x zoveel als freelancer? Wow! Dat wist ik helemaal niet. Tja dan heb je je keuze al gauw gemaakt denk ik, mits je natuurlijk wat kan vinden.
hij heeft in het begin wel in dienst gezeten en verdient nu 3 tot 4 keer zoveel, afhankelijk van het contract dat hij afsluit. Kan soms wel 20 euro per uur schelen dus wisselt heel erg.. Ik kruip zo mn bedje in ben helemaal gaar....
Hallo! Nu heb ik het virus van de kids ook!.... balen! Hopelijk snel beter want dit weekend staat in het teken van FEEST natuurlijk! @dees: wat een eer dat Maud met jullie Beau mag trouwen! Ze is trouwens ook ongeveer evengoed met het liedje 'in de maneschijn', misschien dat we daar later op de bruiloft nog een leuke herinnering aan kunnen maken hihi! @dretjuh: wat moet jij een klotedag hebben gehad, dikke knuffff! @collo, panos, chicken, roel en Riti: hoooooooooooooooi! Ik ga weer terug naar de bank...pfffff @riti: het blijft een mooie meid en heel herkenbaar die blonde krullen in die slaapzak hihi! Ook die van ons ligt altijd met d'r bol tegen de spijlen of het hoofdeinde