@Dretjuh; Dat wisselt dan idd heel erg, dat hij maar gauw weer wat heeft voor de time of being. Logisch dat je gaar bent, hopelijk slaap je een beetje vannacht. @Suus; Ja wel toch hè, ik zie ze later al staan op het gemeentehuis Ohw nee, nu ben jij dus aan de beurt Beterschap dan maar. Gauw onder de wol dan maar en opknappen voor het weekend!
Suus Beterschap meid! Volgens mij is dit jaar echt iedereen aan de beurt... Dees Maak jij die quiche met een pakje of heb je een receptje? Ik zoek iets dat niet kan mislukken... Balen van de antibiotica... Dretjuh Mocht hij ooit echt zonder werk komen te zitten dan kan hij eens kijken of bij mijn man zijn bedrijf geen mogelijkheden zijn. Dat is zo'n hard groeiend bedrijf (9 bv's) en die zijn altijd op zoek naar personeel in de I(C)T sector. Ze maken alleen in principe geen gebruik van freelancers, dus dat is minder... RiTi Wat een hoog knuffelgehalte heeft die dochter van jou....zo lief!
pffffffffff halve avond bezig met een heel klein miezerig schroefje dat halverwege het schroeven afbrak grmpf gelukkig had ik nog wat fairy-cakejes om mijn frustratie weg te eten @ Roeltje; aaah, na zo'n middag zit je er natuurlijk zelf ook volledig doorheen. Een goede nacht zal jullie beiden goed doen. @ Suus; he bah, beterschap! jullie vieren dit weekend ook de verjaardag van Maud? Dan ben je zeer waarschijnlijk al weer beter .
@RiTi; Een schroefje dat afbrak? Ikea zeker? Ohw cakejes...maak me gek @hier; Ga zo naar bed, op het forum was het net weer ff flink rellen... Hopelijk blijft het nu rustig
Dees Zag net idd een staartje van het rellen in de lounge... Topic was trouwens sneller weer weg dan ik het kon lezen. Jullie zaten er goed bovenop...
er kwamen ineens tig meldingen binnen dus handen wel ff wat werk We waren idd lekker vlot met een aantal. hmm dat cakeje lust mij wel Beau ligt nu flink te hoesten in bed, luca nog niet gehoord trouwens. ondertussen lig ik al lekker in bed
Goedemorgen! Dees Hoe is het met Luca gegaan vannacht? Half 8 hij was wel bij me komen liggen vannacht, maar ach, hebben verder heerlijk geslapen Hij was er duidelijk aan toe haha.. Bijna klaar met ontbijten, zo douchen en aankleden.. Rond 10 uur naar de kapper.. Sowieso stukje eraf en kleurtje.. Maar welk kleurtje?
Whaha Lenn is er ook één van twee uitersten en niks er tussen in.. net naar het KDV gebracht.. Beetje gepraat met de leidsters.. Lenn kronkelde inmiddels dus die neergezet op de grond Hij sjouwt zo weg, geen kus, geen aandacht, helemaal niks.. Sinds ik in het zh heb gelegen is hij compleet over de rooie als ik wegga.. Zit dan bij de leidster op de arm, omdat hij anders aan mn benen gaat hangen.. Nouja, blij dat hij er plezier heeft O jaaa! We kwamen binnen en kwam een meisje langs lopen.. Zit bij hem op de groep.. Meisje heet Zenna.. Hij wijst naar d'r en zegt: Zessa!
@ Roeltje; hihi gekke Lenn. Al een idee voor de kleur, iets gezelligs? Wat is je kleur nu? @ hier; was, was de de eeuwige oneindige was
Riti nee geen idee.. Laat het aan hun over.. Heb nu blonde highlights.. Kan natuurlijk niet zomaar een kleur overheen gegooid worden en weet niet of ze het mag ontkleuren ivm mijn zwangerschap.. Als dat idd niet kan laat ik de plukken bijwerken en wacht ik tot na de bevalling.. Jeetje zag net een filmpje voorbij komen in de lounge.. THIS IS POWERFUL!!!!! | Facebook Vind m zo ontroerend
@RiTi: hmmmm die cc ziet er heeeeeerlijk uit zeg!! @Roeltje: half 8 = netjes hoor! Veel plezier bij de kapper, altijd leuk hihi Grappig dat je dat verschil zo goed kan merken sinds je uit het ziekenhuis bent, maar wel sneu voor Lenn dat hij je dan zo goed mist. @Hier: Opzich redelijk geslapen, in het begin nog veel buikpijn gehad toen ik op bed lag. Het bloeden is ook wat minder. Ben wel meteen weer een flinke kilo afgevallen :S volgens mij heb ik echt wat te weinig gegeten de afgelopen dagen. Maar goed dat eet ik er zondag wel bij aan taart whaha Layla heeft vanaf haar geboortedag al een armbandje met haar naam aan, die word nu te krap en krijgt dalijk een nieuwe, best een apart momentje.
Dretjuh Hoe voel je je verder? Layla is 3 toch? Dan heeft ze het armbandje een flinke tijd om kunnen hebben Bijzonder om dan nu een tweede te halen.. Hij hangt sinds die tijd veel meer aan mij en mijn man.. Is niet erg, wordt steeds een beetje minder, dus zal vanzelf over gaan.. We gaan er maar in mee, scheelt van beide kanten een hoop frustratie.. Doet me er gelijk aan denken dat ik nog een armbandje moet uitzoeken voor mijn verjaardag.. Wil een bedelarmband met 3 bedeltjes.. Man, Lenn en *naam baby 2* Nou nog even de hond uitlaten en dan richting kapper. Tot vanmiddag!
@Roeltje; Hihi, lekker onvoorspelbare Lenn Ik zou denk ik een donkere tint doen in je haar, dit vanwege het seizoen. Luca heeft bij ons in bed geslapen, die zette de boel weer eens flink op stelten. Eenmaal bij ons in bed als een blok geslapen. @RiTi; Wasdag vandaag, succes! @Dretjuh; Je moet wel blijven eten meid. Het bandje wordt vervangen voor een grotere, speciaal momentje dan idd. @hier; eerste deel van de nacht bij Beau in bed gelegen omdat hij zo flink hoeste en er van moest kokhalzen en huilen. Heb hem wat drinken gebracht en bij in bed gekropen (heerlijk dat dat nu kan). Tja en toen begon Luca te keten in bed, die zette het flink op een krijsen en accepteerde zijn speen niet... Had niet het idee dat hij honger of pijn had, dus J. heeft hem bij ons in bed gelegd. Daar heeft hij heerlijk in de breedte liggen tukken
@ Roeltje;ben benieuwd naar je haar straks! Leuk idee een bedelarmbandje. @ dretjuh; van de stress en de spanning val je ook af natuurlijk, hoop zo dat jullie snel in rustig vaarwater komen. Armbandje van Layla te klein, wat worden ze groot he. @ Dees; Beau ook nog steeds niet fit, het heeft echt nog even nodig bij jullie. Hoe hebben jullie het vandaag opgelost wb werk en opvang en zo? Wassen en drogen doe ik dagelijks tussendoor, maar dan komt die enorme vouw en opruim berg . Maar goed, hij is al praktisch weg, zo gedaan. gezellig beneden samen met Maura.
@RiTi; Het heeft idd echt flink tijd nodig, ik geef het dan ook maar gewoon want meer kan ik toch niet doen. Ik bleek vanavond te moeten werken, dus ik blijf thuis met Luca. Beau is vanmorgen door J. naar het KDV gebracht en haalt hem vanmiddag ook weer op zodat we vroeg kunnen eten. Ik moet om 19u beginnen. Zat weer in problemen te denken terwijl het niet nodig is.
@Roeltje: voel me verder wel oke, alleen voel ik het flink rommelen in mn buik onderin, soms krampen soms rommelende darmen :S, soms niks... of een lichte pijn.. Layla is 3 ja, dus ze kon het idd lang omhouden vanmiddag kunnen we hem ophalen, naam word er nog in gegrafeerd. Leuk een ketting of armband met namen van kids en man. Heb hier een ketting met hartje en daarin de namen van de kids + stiefzoon. Maar wil graag een mama ketting met de namen erin en dan wil ik 3 geboortesteentjes erin.. 1 van layla, 1 van Dani en 1 van 2 dagen terug gewoon als gedachtenis ofzo.... Moet altijd iets doen met een gebeurtenis lijkt wel :S is niet erg.. is een plekje geven denk ik @Dees: arme beau ook tis wat met die ziekenboeg bij jou weer he Hoe voel je je zelf? @Riti: zal pas vanaf januari wat rustiger worden denk ik als Peter gewoon weer in engeland zit bij ons. Maar daar verheug ik me wel heel erg op Zit na sint 2 weken met mn moeder en kids bij ons thuis, daar heb ik ook wel zin in! Hoe is t met Maura? en de cupcakes ? @Hier: kids hebben net een mega groot portie aardbeien op.. ze zagen er echt niet uit die aardbeien maar goed ze eten ze toch wel Dani is met mn moeder de bovenverdieping aan t stofzuigen en ik en Layla keuvelen wat aan met haartjes vlechten, disney kijken en voorlezen
@Dretjuh; Je gevoel blijven volgen hoor meid, als jij het een plekje wilt geven is daar niks mis mee. Lekker dat je je moeder straks 2 weken om je heen hebt, ik geniet daar ook wel eens van. Ik voel me redelijk Thanx for asking @hier; Luca maar weer op bed gelegd, niks was goed en hij kon niet spelen met mij of zichzelf vermaken...dan maar weer op bed en hij lijkt er genoegen mee te hebben. Tijd voor kopje thee