@ Dees; fijn dat er uiteindelijk dus geen problemen waren . @ dretjuh; Mooi toch om er iets symbolisch mee te kunnen doen? Oh lekker aardbeien, is al weer even geleden. Hier gaat het goed, de cupcakes zijn op . Morgen bakdag voor het weekend, misschien nog wel een paar dan.
Morrrrrrrrning!!!! Alles goed hier? Dretjuh, hoe is het met je? Dees, hoe is het met Luca? Collega komt maandag terug van zwverlof!!!! En dan ik nog 5 weken werken. Ik werk eigenlijk nog de eerste week van januari, dus stop 4 weken van tevoren, maar in goed overleg plak ik er nog een week vakantie van tevoren aan vast. Dus eind dec ben ik lekker vrij!!! Heb helemaal geen vakantie gehad dit jaar, dus vond dat dat wel kon..
@Chicken; Lekker vooruitzicht, nog even doorbikkelen. Straks volop genieten van je gezin Met Luca gaat het wel aardig, hij hoest nog wel maar lijkt al minder heftig te zijn. De koorts is ook weg.
Over hoesten gesproken.....ik hoest dus zo ongeveer al een week of 9. Het begon met verkoudheid en daarna gewoon heel erg hoesten. Het is nu wel stukken minder, maar zo nu en dan heb ik het nog. Nu kwam er gisteren iets op het nieuws over kinkhoest....dus ik dingen opgezocht....viel ineens het kwartje. Alle symptomen kloppen. Kan wel tot 3 maanden duren voordat het over is. Ben dus bang dat ik dat heb gehad. Manlief ook. Maar ben nog blijer dat ik het dus nu heb gehad en niet laatste 6 weken van de zwangerschap...is dus heel gevaarlijk voor baby's omdat zij pas met 2 maanden worden ingeënt.
Luca heeft tijdje terug ook kinkhoest gehad, ik denk dat dit dus nu ook nog een staartje ervan is... Zelf heb ik er nog steeds geen lekker gevoel bij, maar die gedachte zet ik maar opzij Voor die kleintjes is het idd heel ingrijpend en gevaarlijk, snap dat je ff flink geschrokken bent over het nieuwsbericht gisteren!
Andere collegaatje vertelt net dat ze vandaag al kon testen ipv het weekend. Ze had dat gezegd omdat ze niet wilde dat iedereen ging bellen. Negatief.....weer niet gelukt. Zo sneu!
@ chicken; ah wat verdrietig weer voor je collega . Zijn er nog mogelijkheden of pogingen of je weet? Lijkt me zo vreselijk moeilijk van ivf (en zo) dat je precies weet wat er heeft plaatsgevonden dus dat het zo keihard is zo'n test.
hoi! even snel een berichtje van mij... ben met verlof en tot nu toe aan het vliegen hahha dingetjes halen, wegbrengen, regelen, maken, etc maar goed.. de meeste shop dingen zijn gedaan.. nu in en om huis en lijstjes maken en inpakken enzo Ik zal wel een poging doen om bij te lezen... maar uhm.. 50 lz is wel veeel... ben iig de komende 2 dagen alleen thuis.. mannetje is naar polen voor het werk gelukkig laatste tripje dit jaar want na dit weekend mag ik bevallen...........................
@Riti...ze heeft nog twee cryo's ingevroren, deze zullen ze tegelijk terugplaatsen, dus uit deze IVF nog 1 terugplaatsing. Dan heeft ze nog 1 IVF poging tegoed, maar ze weet zelf nog niet of ze daar aan gaat beginnen. Oh ik vind het zo erg voor haar, vooral omdat je weet wat ze mist....het is gewoon het mooiste wat er is!
@Joyce; Wauw, ben je alweer zo ver?! @hier; Net met Luca maar even naar het inloopspreekuur van het CB gegaan, was wel benieuwd naar de statistieken. Ook gelijk even wat overlegd over Luca's eetgedrag, weigert steeds meer de flessen en drinkt ze moeilijk leeg (ik bied hem dus te veel aan...oops). Hij hoeft niet zo heel veel meer te krijgen en het was goed dat ik 's Ochtends pap maak voor Luca. Ook het slechte slapen besproken, heb wat nieuwe tips dus ga er maar eens mee aan de gang.
hmm.. buikfotos.. jaja.. mijn moeder heeft er laatst weer 1 gemaakt.. maar die heb ik dus nog niet... dacht dat ik er wel een had zelf ook, maar helaas Overigens vorige week heerlijk geshopt, lianne deed het super! leuke laarsjes voor der gekocht ook Ze is wel weer van het bijten overigens.. heel vervelend, maar cb gebeld en eigenlijk doen we al wat we kunnen en de redenen die ze gaven waarom kindjes het doen die herken ik wel.. dus dat scheelt.. @ lemi: lianne is nu ook weer meer van het klimmen dan een tijdje terug, komt goed hoor.. vind de opmerking van psz raar en milan zijn pijngrens zit vast goed hoor! Hoe gaat het met luca zijn reflux? @ dees: wat hebben jullie uiteindelijk besloten? @ Lianne gister 7 x naar potje gevraagd! 4x poepje erop gedaan!! en 2x dat der luier warm voelde du ze echt net had geplast woehoe! ! chicken : hier ook altijd maaltijd stress vertrek om 17 op werk (normaal dan).. 1815 thuis, snel koken, eten, spelen met lianne, lianne op bed, en dan om 20 kunnen we eindelijk genieten van bakje kofie op de bank.. afgelopen week was het zooooo druk op de weg dat ik pas 1845 terug was van ophalen! :O en dan heb je nog wel gewoon verlof he! dus tegen 2030 lekker op de bank met koffie.. we eten nl wel ltijd samen met lianne, das iig het plan.. ZOOO stort spul is weg, garage is opgeruimd.. heerlijk in tussentijd wat filmpjes op fb en hyves gezet Oh, heb nu besloten per 2 pagina'te lezen hoor.. word anders wel heeeel veeel.. Oh vraagje voor de knutselaars.. wil zelf een woezel en pip lakentje voor de beeb maken mbv t-shirt strijk stransfer papier... is dat beetje veilig denken jullie? @ dees: en nog naar kapper geweest? gelezen tot 45.. pfff.. ik ga ff slapen! dan nog ff wat doen en lianne ophalen! tot vanavond denk ik
Kom ff mijn Luca spammen Die maakt weer eens grote sprongen en begint te lopen!! Wel achter een stoeltje maar het begin is er...gut die kerel zet er echt vaart achter
Weer thuis! Nieuw kleurtje, donkerder dit keer.. zal vanavond spammen.. Na de kapper bij mn werk langs geweest en wat gegeten.. Nog even half uurtje zitten en dan Lenn alweer ophalen Tot vanavond!
Gáaap is het al bedtijd? @ Chicken; kan me er wel iets bij voorstellen dat ze overwegen niet verder te gaan, je bent ook een keer uitgestreden. Hoop dat het de volgende keer lukt! @ Joyce; oeh verlof, druk druk druk . let je goed op jezelf? @ Dees; Leuke foto's van Luca! Heb er geen verstand van maar zijn gewicht en lengte geven ook niet echt weer dat hij te kort komt, het loopt wel los met wat hij eet denk ik. Een lekker vlotte is hij dus . Met 9 maanden een beetje gaan stappen is niet zo heel gek toch? @ Roeltje; benieuwd naar je haar! Leuke middag gehad dus? Heb me net ingeschreven voor de cursus kinder-EHBO, kan die nog mooi in 2011 van mijn zorgverzekering af . Dennis doet later een andere waar extra aandacht wordt besteedt aan kinderziektes, ook wel interessant. Voor nu vonden we het een beetje zonde van onze toch al erg schaarse oppas om die in te zetten voor een gezamenlijke cursus, pakken we liever een concert mee . pff ik denk dat ik een extra rondje koffie ga inlassen (doe ik nooit) anders haal ik het avondprogramma niet .
@RiTi; Hij kwam ook idd niks te kort blijkt alweer, zat me alweer zorgen te maken om niks. Als hem vergelijk met Beau destijds eet hij gewoonweg heel anders. Beau dronk echt veel meer flessen nog, Luca haalt alles ook al uit zijn pap, brood en warme hap...die at beau toen nog niet. Nu al stappen is niet heel gek, maar wel erg snel voor mijn gevoel...zo ineens vanuit het niets pakt hij de stoel vast en gaat erachter lopen. Kinder EHBO, goed idee zeg! Ik pak nog een kop thee erbij, Luca ligt nu net weer op bed
@Chicken: ahh wat sneu voor je collega... maar hij kan over enkele dagen toch positief zijn.. dat ze te vroeg heeft getest? @Joyce: die man van jou vliegt wat af voor zn werk hoor! Chique jeeej verlof!! Lekker genieten meid! Je bent al druk bezig zo te lezen @Dees: wat een prachtige foto's van Luca weer zeg! Lopen? whahahaa hoe snel is hij! Wel jammer voor jou, zo snel baby af Maar ben heel trots op hem hoor @Riti: staat ook nog op mn verlanglijstje, kinder ehbo cursus. Heb wel app-s en boeken en info kaarten aan kastjes hangen maar da's niet genoeg vind ik. @Roeltje: ben benieuwd naar je haar foto @Hier: vanmiddag een dikke 2,5 uur op bed geslapen :S was hartstikke moe. Bloeien is een stuk minder als gisteren. Vond 1 kleine mini stolsel van een paar mm maar Verder alleen bloed en slijm *eet smakelijk* Kids waren net sinterklaas aan t kijken, Layla is blij met dr nieuwe armbandje