December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Ik heb geen baby's meer :) Beide willen maar al te gauw de wereld verkennen.
    Vandaag wel een heerlijk dagje met hem gehad, even wat quality time voor hem.
    2,5 uur geslapen, jeetje je had het echt nodig..heeft het je goed gedaan?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Krijg nu net het concept van de koopakte binnen :D

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dretjuh..kans is erg klein, omdat ze nu op 12 dagen na terugplaatsing zit. Dat is in een normale cyclus gelijk aan 3 à 4 dagen overtijd. Ze test nog wel zaterdag omdat ze dan zeker weet dat ze met de medicijnen mag stoppen. Dat adviseerde het ziekenhuis ook, maar ze gaven haar niet veel hoop.

@Hier...jippieeee, net gebeld door de kraamzorg..intake gehad. Als het allemaal meezit dezelfde kraamhulp als bij Milan. Spannend..wordt toch wel echie nu!

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ EHBO cursus; afgelopen jaar was hij vol, en nu is er een extra cursus ingelast die ook lekker in de buurt is. Niet goedkoop, maar het wordt in ieder geval deels vergoed, dus dat scheelt.

@ Dretjuh; wat goed dat je even echt hebt kunnen slapen. hoe gaat het met Peter en alles wat er bij jullie speelt?

@ eten; wat eten jullie? Geen idee en geen zin hier, dus soepje van een groentela. Soort knolselderijsoepje met truffelolie en een kaaskoekje.

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Wij eten denk ik patat met frikandellen!!! Oh en Milan een prakkie...hihi

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    oooh lekker!
    Ik vind het echt te veel gedoe om het samen met Maura te gaan halen, maar anders...

Wat leuk dat je misschien de zelfde kraamhulp krijgt trouwens.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    wij eten bami met kip in zoetzure saus, luca krijgt bruine bonen met appeltjes en rundvlees.

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: heeft eigenlijk niet veel verschil opgeleverd dat slapen, werd zwetend wakker en had t bloedheet. temp voor de zekerheid maar die was 36,6. Na een appel en thee was t weer prima. (heb ik altijd na slapen in de middag, kom dr altijd raar uit)
    je hebt idd geen baby's meer.. is wel jammer he als je nagaat dat de jongste 9,5 maand is

@Chicken: goh wat sneu voor je collega zeg :( verschrikkelijk.
    Zelfde kraamhulp als bij Milan zou zeker wel fijn zijn!

@RiTi: Peter is een binnenvetter, opzich red hij zich prima maar je ziet gewoon dat hij er niet zo fris uit ziet als hij eruit kan zien.
    Als ik foto's vergelijk van toen we trouwden of vorigjaar/nu dan is hij echt ouder geworden in zn gezicht.
    Hij laat niks merken, maar ik zie het wel aan zn gezicht.
    Hij is ook (net als ik) iets snel aangebrand.

Zo moest hij gisteren meteen vanaf zn werk (was om 7 uur pas thuis) door naar zn zoon om dingen door te bespreken zodat die aanmelding bij die instelling door kan gaan. (word nu geregeld) en eer hij thuis was, was t half 10 heeft hij mij amper gezien en dani en layla helemaal niet. Dat is waar hij dan van baalt.

Je eten klinkt weer als een heerlijk culinair hoogstandje hmm yummiej

@Eten: gegrilde kippenbouten met spruitjes en gekruide mini krieltjets... hmmmmm

@Hier: kindjes zitten peppa pig te kijken, hebben vanmiddag niet geslapen. Ze hebben de hele middag met mn moeder met klei gespeeld. Zijn wel erg druk, dus heel ff dvd'tje opgezet en nu zijn ze stil :) Ze zijn anders behoorlijk vermoeiend.
    Nu wachten tot manlief thuiskomt en hem voorzien van een bordje eten :)

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; goed te zien als je foto's terugkijkt, hier ook. Dennis is ook erg weggetrokken in zijn gezicht de afgelopen paar jaar.
    Het is ook niet niks allemaal bij jullie, maar het gaat vast allemaal goed komen.
    Ik heb nu ook zin in kip, heb nog steeds trek na ons soepje ;).

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    jawel gaat ook wel goedkomen, Peter moet gewoon werk in engeland hebben, dat op en neer reizen om het weekend zal ook wel blijven tot stiefzoon 18 jaar is.
    Maar tja nu is t ff al rot, maar de rest van 2011 is eigenlijk meer dan perfect verlopen. Als we het jaar terug kijken hebben we ook niks te klagen en hebben we het meer dan goed gehad.

Even relativeren helpt al om niet depri te worden ;) gelukkig

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff ik duik op de bank met een boek.. Ben kapot.. Lenn was weer vreselijk bezig voor het eten.. Na het eten viel redelijk mee, maar zal blij zijn als man weer thuis is..

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Ik kruip mn bedje in... ben eigenlijk niet echt opgeknapt na dat middagslaapje.
    Heb net wel een blogje bij geplaatst.. maar nu weer slapen.. blijf maar moe

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha dames,
    Vandaag druk geweest. Boodschappen voor de verjaardagen gedaan. Nog wat kleertjes opgehaald bij een andere ZP mama. Nog geprobeerd om een nieuw setje voor Amy te scoren voor haar verjaardag maar jammergenoeg niks kunnen vinden. Ga zo online nog even een poging wagen, anders moeten we het maar zoeken in wat we al hebben.
    Morgen dagje vrij om onder andere quiches te maken. Nu nog even een simpel receptje vinden.

Chicken
    Wat sneu voor je collega. Onverbiddelijk zo.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Het klinkt of jij jezelf eindelijk aan het tegenkomen bent na alles van de afgelopen tijd. Lekker slapen en rustig aan even. Goed eten en zuinig zijn op jezelf...

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    100 suikervlindertjes in 7 kleuren later.....

:D

@ Dretjuh; slaap lekker meid, morgen weer een nieuwe dag die vast een klein beetje beter zal zijn als de dag van vandaag

@ Roeltje; slaap lekker

@ Collo; wat voor iets zoek je? iets van een Lorraine met een bodem van bladerdeeg?
    Ik ga voor de mini's hier, eet lekker uit de hand.

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ hoe gaat het met de zieke kindjes?

@ eten: hier voornamelijk goed, behalve spinazi... en laatt had ze weer rode puntjes op der tong en ging het ook wat minder..

@ joepie! lianne was lief geweest op de opvang!! :) geweldig!!niemand gebeten! :) ms hadden ze dus iets aan de tips.. net wel weer "kindje spelen, au, pijn, bijten.. " dus maar weer uitgelegd dat dat idd niet mag, wel lief spelen maar au is pijn en das niet leuk ... hihi ze is er zelf dus ook mee bezig:)
    Maar ze was echt super vandaag , leek wel alsof ze zich begrepen voelde.. echt leuk om te merken.. super veel kletsen ook.. en aan tafel ineens zoe zoeken (zoe is kindje op de opvang).. hadden ze verstoppertje gedaan en dat was "leuk" :) hehe..

@ ikea: volgens mij zijn alleen de matrasjes anders toch?die zijn net iets langer dan andere peuterbedjes.. zijn de dekbedjes ook anders??

@ oh ja, had laatst toch verteld over dat gedoe met schoonzusje van mijn zusje en dat die een babyshower wilde doen etc etc? wat denk je? mijn zusje heeft gister een verrassingsbabyshower gehad! in de sauna! en er werd verteld dat wij niet konden :O naja... de genoemde datum was een zaterdag.. maar goed.. zusje had het gelukkig leuk gehad maar had wel eigen mensen gemist en vond het jammer dat wij niet hadden gekund.. ook miste ze een goede vriendin en die had ze gesmst van ben je niet uitgenodigd en die had meteen gereageerd met "ik denk dat niemand uitgenodigd is en je zus keihard gepasseerd en dat vind ik stom.."

@ dees: leuk he die reacties van die kleintjes? hier soms ineens "WOW! HARD! " (Als je optrekt in de auto of ze hard rent) of als ze een vrachtwagen ziet of grote hap neemt "WOW! GROTE! " heerlijk

@ mroos: hoe zijn je 1ste dagen alleen bevallen?

@ drejtuh: zie nu je berichtjes... echt zoooo vervelend voor je! veel sterkte meis!!

@ lakentjes: ja!! volgens mij zijn ze gelukt! :) :)

@ dees: wow... die luca is ook lekker snel!

@ luierbroekjes: heb ik wel eens gebruikt maar lekte langs alle kanten.. gister toen ze 7 keer om een potje vroeg was het wel erg handig ;)
    1 nadeel: die dingen zijn vrij dik dus meenemen is echt niet handig..

@ joepie! maura mag naar de psz!! :)

Nou, ben al op 78.. dus schiet op
    ga nu douchen, drinken en naar bedje toe :)

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Hoe maak je die suikervlinders? Is dat met dat spul wat ik laatst heb gehaald?

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ riti: lianne vind de friettent geweldig ;) maar goed, geloof dat jij geen auto hebt toch? dan word het wel stukken lastiger..

hihi.. stiekem toch bijgelezen, ok, wel gesmokkeld met 2 pag tegelijk, maar geeft niks toch? :)

uhm tja... volgens mij had ik al op het meeste gereageerd.. vind dat ik mijn best heb gedaan dus ga nu echt naar de douche en bed!

morgen boodschappen doen en huis verder poetsen :)

trusten dames!

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Joyce; inmiddels wel een auto maar geen rijbewijs :D. kan ook met de fiets hoor, maar ik zie me er vooral niet wachten met Maura als ze al honger heeft zo aan het einde van de dag. Wat een heerlijke meid is Lianne toch, leuke filmpjes op fb!

@ Collo; ik heb ze nu met een uitsteker gemaakt uit fondant en, net als de bloempjes, tylose er door gekneed. Ze liggen nu te drogen.
    Ik maakte ze wel eens van icing met de spuitzak, ook leuk, wordt een hele andere vlinder.

Ik verkijk me er wel weer op het geheel, dacht veel meer te kunnen doen vanavond. Maar goed, de vlinders zijn leuk geworden en het het kinderkeukentje is in elkaar gezet :).

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    en zo liggen ze er dan bij, morgen blijven ze ook los zo staan :).

Deel Deze Pagina