Ik zou wel willen uploaden maar hij geeft steeds aan dat de afbeelding een PNG is terwijl t toch echt een JPG is :S ff zoeken via linkje
http://catalog.static.kixx.nl/l/36825a.jpg Dit is m.. beetje met een colletje, pof bij de schoudertjes, achterop "vingino" in zilver.. een strikje met hartje "vingino" voor en glitterpailletjes in het ballon gedeelte onderin
ik denk dat je hem echt moet zien bij layla om.. als ik t jurkje zo zie vind ik t maar n rommeltje Ze krijgt m zondag aan dus maak wel foto's
Whaha ik zit maar wat te sufmutsen hier op de bank Heb niks beters te doen Hoop dat het zo droog is als Lenn wakker wordt.. Die lag trouwens verrassend snel te slapen.. Even uitnodigingen halen en cadeautje voor Jesse en Timo.. Pff, moeilijk.. Heb nog niks leuks gevonden.> ja, van dat prul, maar is ook niks
Ow jah Timo en Jesse, goh leuk zeg Hier was t ook aan t miezeren, was gelijk klaar voor n douche :S bah is maar vies weer zo! kids zitten hier op de rand van de bank samen wat aardbeien weg te smikkelen... tis nog rustig maar inmiddels heeft layla al 4 dikke krassen dankzij dani 2 op dr gezicht en 2 in dr hals.. zo zielig
Och arme Layla. Klein draakje is Dani af en toe.. *Stiekem een beetje 'blij' dat Lenn dus niet de enige is met zulke streken* Ja heb onwijs zin in zondag.. Oh Lenn is wakker.. zo terug
nou oh... layla kan soms uitdagen... dan houd ze bijvoorbeeld een deur dicht die hij open wil maken. en dan zet ie zn nagels in dr huis
@ Roeltje; lastig he cadeautjes, hebben ze een verlanglijstje oid? @ Dretjuh; echt een lekker stel die twee, volgens mij zijn ze ook wel aan elkaar gewaagd ondanks het leeftijdverschil. Wat een leuk jurkje voor Layla zeg, zal haar super staan. Sta echt te genieten in de keuken, heerlijk om zo mijn gang te kunnen gaan. Ben nu bij de mini kastanjequiches beland, overigens geen idee of ik op schema lig, want die is er niet .
@Riti: wat !! jij geen geen plan van aanpak.. shame on you!! whaha Layla en Dani zijn zeker aan elkaar gewaagd, toen Sophie van LW ruzie zocht met Layla toen nam Dani t voor zn grote zus op. Zien we ook heel vaak.. tis samen lachen en huilen.. heel ontroerend ...
Zo, taart staat even in de schuur op te stijven. Daarna de grote uitdaging...het bekleden...advies welkom... Nu nog even snel receot voor quiche zoeken.