December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; Hahaha, spui maar lekker hoor.
    We hebben allemaal in datzelfde schuitje gezeten en kennen het allemaal.
    Ik hoop echt voor je dat hij vandaag ook de wereld wil verkennen, het is een hele mooie datum ;)

@hier; Kreeg net een telefoontje, iemand wil de familyfix al op komen halen.
    Hoe snel wil je het verkopen?!
    Anyway, die man is hier zo :D
    Kan ik op zoek naar een nieuw stoeltje voor Luca ;)

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mroos
    Joh dat is toch logisch.. lekker van je af praten hoor:)
    Misschien haalt het wandelen nog iets uit.. ze zeggen dat het kan helpen.. Idd, 41 weken duurt niet zo lang meer, maarja, daar heb je weinig aan..

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; het zou toch gek zijn als je het er niet over had

Poesje is er inmiddels, Sjoukje (onze poes) is argwanend onder het bed gaan zitten hihi

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Mroos: fijn dat je gestript bent, hopelijk heeft het vandaag effect en beval je vandaag nog (zo'n leuke datum)

@Joyce: klinkt alsof je man flink oververmoeid is, en dan dalijk nog een kindje extra, ben je niet bang voor wat er dan gaat gebeuren met hem?
    Arme hij....
    Maar fijn dat Lianne al ietsjes beter is!

@Dees: ahhh jaaa jouw mannetje is vandaag jarig!! Gefeliciteerd xxx 32?? goh dat geef je hem echt niet! Dacht 28 ofzo
    handig systeem met die foon zeg!

@Pannacotta: maak ik best vaak, vind t best gemakkelijk, maar wellicht ook omdat ik t vaak maak.

@Panos: WOW wat n lekkere reus!
    Fijn dat je broertje adequaat gereageerd heeft, is toch een geruststelling lijkt me.

@Roeltje: fijn dat je niet meer misselijk bent en hoeft te spugen, gammel dat snap ik dat zal morgen vast weer beter zijn als je kan aansterken van het eten dat je vandaag wel binnen houd.

@Hier: nou ben weer helemaal schoon en netjes, zat helemaal onder de verf, kids zijn met mn moeder aan het kleien :) zijn wel lief vandaag.
    Nog geen nieuws van peter, straks heeft ie nog een telefonische intake. en morgenochtend komt ie deze kant op :) jeeej

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; gaat de goede kant op gelukkig!

@ dretjuh; foto van de muur? pannacotta is inderdaad niet moeilijk, maar kost meer tijd dan ijs uit een bak scheppen.
    Wat fijn dat Peter morgen komt!

@ hier; nou ben wel zo'n beetje klaar geloof ik. Boodschappenlijstje voor morgenochtend ligt klaar, programma Sint-intocht-kijken ook.
    Avondeten is al halverwege, poezen zijn stil :(..
    Wat zullen we eens gaan doen vanmiddag...

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    het is blijkbaar een goede marktplaatsdag in de regio Maarssen want ik verkoop zojuist ons oude espressoapparaat :).

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: ehm.. heb ik nog niet want mn batterijen van de camera zijn leeg hihihi, kan wel foto met mobiel maken maar t kabeltje ligt ook thuis. Morgen komt peter dan kan ik t wel laten zien die neemt n oplader mee voor de batt.

Lekker dat jullie zoveel verkopen ineens, ik heb waarschijnlijk mn draagdoek verkocht die zit nog in de verpakking!
    heb altijd de blauwe gedragen ipv de grijze :S

8. mroos

mroos Niet meer actief

@Dretjuh, voor hoeveel? Ik wilde namelijk nog wel een grijze ipv alleen maar de blauwe haha.

Net even gedoucht en alle pijntjes zijn helaas weg. Ga er dus maar vanuit dat het niet gelukt is. Boaz is net wakker, straks even naar buiten toe, zinnen verzetten;).

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; ben benieuwd naar de muur in ieder geval, kijk maar wanneer je hem kan showen :).
    Fijn dat je je draagdoek hebt kunnen verkopen, helemaal als hij nog nieuw is.
    Hier gaat het hard, ook omdat ik er niet zo veel voor hoef te hebben allemaal, maar als je 15 dingen weg doet en je kan er nog een tientje per stuk voor krijgen loont het toch wel.
    Als iemand biedt ga ik ook niet handelen om er nog 5 euro meer voor te krijgen, ik moet er van af en hoe makkelijker en sneller hoe beter :).

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Haha, hier ook productief.
    Familyfix is zojuist opgehaald, gelijk een demonstratie gegeven en het geïnstalleerd in zijn auto.
    Hij was er helemaal happy mee :D

Nu afwachten tot onze adviseuze komt, spannend!

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Mroos: mijn hoogste bod is nu 22,50 excl. verzendkosten..
    Als ik voor morgen geen nieuw bod heb accepteer ik deze.
    Nieuwprijs is 50 euro (is van tricot slen)

En voel je al wat meer?

@RiTi: t zijn gewoon 2 grijze muren in dezelfde kleur grijs als die ze al hebben op hun kamer thuis. althans hij is ietsjes gemengd met een creme kleur zodat ie een mini tintje lichter is..
    Zodra ik een foto heb show ik m ;)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
  13. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @marktplaats: Hier ook lekker veel verkocht deze week. Wel 5 jongensjasjes in 62 en 68. Deel zelf gekocht, deel kado gekregen. Nooit gedragen, met dank aan onze reus.

Uk2 slaapt weer, dus zit weer relaxed op de bank. Mn vriend is even boodschappen doen met uk1. Goed geregeld :D.

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    pff inmiddels is stiefzoon al een dik uur te laat.
    had ik t gezinshuis gebeld, bleek dat ie een uur moest nakomen op school, toen terug naar t huis moest om zn kamer nog op te ruimen en zo nog n hele lijst :S
    Maar stiefzoon zal zelf niet bellen :S pfff begint alweer goed met hem...
    Ach ja als hij niet belt weet ik zogezegd ook van niks, issie te laat met eten heeft ie pech gehad.

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    en nu ff bijlezen ;)

@ deuren open doen en knipjes: gelukkig hebben we geen knip, en had ik al eens de tip gekregen om de onderste in ieder geval 1 te doen zonder beveiliging..
    maar idd.. alle deuren kunnen open en ze oefent al op de deuren met d eklink omhoog.. oeps!

@ stoute kindjes: hier zag ik er woensdag 1 haren trekken!! maar ze bleef ook goed in de hoek staan dus had door dat ze fout was

@ bol: helaas hoef je niet te tekenen voor ontvangst...
    riti: hoop dat het snel opgelost word...

@ zindelijk: meisje had zondag in de douche gepoept.. even uitgelegd dat ze volgende keer op het potje moet.. afgelopen week zei ze iets wat leek op wassen.. tijdens het badderen.. maar ze stond dus te plassen.. weer uitgelegd dat ze best wel mis kan zijn maar dat ze ook mag zeggen"mama potje" of "mama plassen" en dat mama dan het potje brengt en ze daar op kan zitten om dan poepje of plasje te doen..
    ben benieuwd..

@ dees: hoe is het met vogeltje afgelopen? denk trouwens dat dierenbescherming enzo niks doen want koolmeesjes zijn niet beschermd... zijn er nog genoeg van zeg maar..

@ vrachtwagen: is ook lianne der nieuwe woord en klinkt echt superrr brabants! maar soms verward ze vrachtwagen met vasthouden.. enb dan is mama ineens een vrachtwagen ;)

@ eten: hier eet lianne ineens slecht savonds.. en uitspugen.. sowieso heeft ze rood tongetje, maar goed.. ook toetje wil ze niet
    (we doen als ze weinig eet wel toetje, maar dan meestal gewoon wat yoghurt en niet veel.. maar ja, wil ze niet, dan niet!)

@ roeltje: wat een domme opmerkingen!

@ suus: lekker snel je manneke :) fijn toch?

2 chicken: mooie fotos!

@ 3d echo: had tocen aangeboden om te springen maar was niet nodig... ligt echt aan de echomaker he..

@ dees: joepie! nieuw kamertje! :) ben benieuwd

@ minnie: overtijd dus? spannend!

@ meubels: wij hebben vorig jaar bij verouden alles nieuw gehaald voor 4000 euro..... (stoelen, eettafel, salontafel, tvmeubel, buffetkast, boekenkast)

@ riti: hoe gaat het met je benauwdheid?

@ luca: 9 maanden sprong?

@ matras: lianne heeft ook ikea matras, werden goed geholpen in de winkel. je kunt wel zelf gaan zitten en hupsen, maar kids zijn een stuk lichter he.. dus is niet te vergelijken.

@ panos: sterkte met kerst regeldingen..... hoop dat je broer nog reageert

@ stan: lekker ventje hoor!

zoo.. deel 12 bijgelezen!

16. mroos

mroos Niet meer actief

Geen krampen van betekenis hier helaas. Gaan zo naar mn ouders toe!

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ verlof: alleen maandag en dinsdag nog :)
    en dan dus 4,5 week vantevoren gestopt :)

@ woordjes: ja? ok? zo!! en dan liefst in die combinatie ;)

@ gister lagen we al om 2130 in bed! heerlijk, gelukkig sliep lianne goed.. rond 3 ff wakker maar nieuwe broek, ff knuffel en weer verder geslapen

waar ze last van heeft? tja, begin vd week veel hoesten.. en heb nu het idee of koud, of tandjes, of nog niet helemaal on orde of denken dat mama en papa weg zijn... maar ja, geeeen idee..

@ verjaardga: tja, moeten we nog gaan bedenken.. vind het erg lastig aangezien ik op zelfde dag ben uitgerekend...

@ dees: niet fijn van het cb

@ riti: wat leuk dat je op de poes van doortje past :)

@ mannetje: tja, hij neemt gelukkig 3 weken vrij als de baby er is.. sowieso moetie vrij nemen tussen kerst en oud en nieuw, maar wel fijn..
    hij moet zelf doen wat hem goed lijkt, maar vind het nu langzaam tijd worden voor ziek melden ipv 1x in de week een dagje vrij om de dagen erna bij te pezen..
    en vond idd dat hij beter dan dat waar hij altijd veel zin in heeft en altijd positief van terug komt kon laten staan.. snap datie moe is na het vermoeiende nachtje van lianne afgelopen week en zeker nu-ie al herfst heeft, maar goed...
    weet overigens niet zeker of het door het seizoen komt, maar ik vind het opvallend..

@ dees: familifix: alleen de plaat?? of alles?? wij zijn nog op zoek namelijk.......
    hebben voor lianne de pearl stoel erop staan en lijkt ons wel handig om nu meteen vanaf het begin een plaat te hebben...

@ panos: hangt af vd verloskundige, je situatie etc.. mijn verloskundige maakt het vanaf 40w bespreekbaar.. die tijdens lianne wachten tot je in de 42ste week zat.. afhankelijk van hoe de baby het doet..

@ dees: gefeli met J!

@ roeltje: fijn dat je je alweer beter voelt!

@ heir zeiden ze overigens al dat ze er nu rekening mee gingen houden dat vliezen breken laatste zetjes was en het toen heeel snel ging en dus wellicht eerder gingne doen..
    moet alleen wel de baby ingedaals zijn en er ontsluiting zijn natuurlijk..

maar goed, gelukkig is deze aan het indalen! wel al in bekken maar nog niet vast dus nog steeds beladvies (sowieso omdat het te vroeg zou zijn, maar goed)

@ dretjuh: toen ik bijna van lianne beviel was hij ook zo (iets minder, maar toch).. ging op zich wel goed.. was ook reden dat hij toen ging skien... ff opladen..
    alleen jammer dat zijn zus toen viel en uiteindelijk hij maar 1 dag heeft geskied en 4 dagen weg was etc..

@ mroos: zet hem op! en kleine krampjes kunnen ook veel doen he! :)

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    grrr t word alleen maar erger hier :S
    Kreeg net telefoon van iemand van het gezinshuis, stiefzook is ook daar niet aangekomen :S
    ik heb een vermoeden dat meneer vandaag niet thuis gaat komen :S
    Dat word weer een lekkere stress avond

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    pffff val om van de stress gewoon... had al zoveel aan mn kop komt dat pokkejong *sorry hoor* er ook nog ns bij...

Ik wil daarom ook ff jullie advies..

Het probleem is dat hij een grote boete heeft, waarvan hij voor de zomervakantie al wist dat hij die ging krijgen en zelf moest betalen (gaat slordig met boeken om van school en dus kwijt = boete)

enfin.. sinds dien heeft hij nog geen euro zakgeld opzijgezet (waar hij woont doen ze daar niks mee want is stiefzoon zn verantwoordingt vinden ze)
    ook vertikt hij het om werk te zoeken..

en nu dit weer.. (is nog steeds niet thuis)

we weten gewoon niet meer wat te doen met hem.
    Een duidelijke vraag heb ik eigenlijk niet echt.. behalve "wat te doen?"

sorry voor mn gezeik weer over dat kind hoor.. moest t gewoon ff kwijt

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; in ieder geval regelmatig je verhaal doen hier of elders, is niet iets om allemaal binnen te houden.
    Ik neem aan dat jullie samen (jij en Peter) het er ook regelmatig over hebben. Is er vanuit jeugdzorg begeleiding mogelijk? Die bieden ook begeleiding bij het gezinshuis als dat nodig is. Misschien is het mogelijk een beetje op 1 lijn met het gezinshuis te komen, dat biedt voor jullie ook houvast en duidelijkheid (al gaan ze daar wellicht niet zo met de zaken om als je zelf zou doen).
    Pittig voor jullie, sterkte meid!

Deel Deze Pagina