Joepie! Taart is gelukt. Niet perfect, maar voor een eerste baksel niet onaardig. Nou maar hopen dat Amy hem leuk vindt. Hij staat nu in de schuur want de schaal waar hij op staat past niet in de koelkast, maar zal straks als ik hem afwerk even een foto maken. Dees Succes vanavond. Heb geen gtst gezien dus weet niet precies wat je bedoeld....hoop dat Jeroen toch snel weer thuis is. Roeltje Niet te druk maken meid....tis klote, maar het is nu niet nders. Laat je straks je man jou en Lenn maar goed verwennen om het go te mken.
@Collo; Ik vond het stukje dat Rikkie en sjoerd toch eigenlijk wel graag hun kindje willen zien erg aangrijpend. Dan komt bij mij echt dat moedergevoel naar boven. Vooral op het einde toen Rikkie naar sjors en bing ging om haar zoontje te zien en te willen vasthouden...zat echt met natte ogen op de bank en een flinke knoop in mijn maag. Ik ben benieuwd naar het resultaat, tegen welke tijd ga je hem afwerken?
hoooooi! Lief! Bedankt voor jullie felicitaties voor Maud! Ook op hyves en FB! We hebben een redelijk normaal dagje gehad, marc en ik allebei gewerkt en de kindjes bij opa en oma, maar ze heeft wel cadeaus gekregen en heeeeeeel veel slingers en ballonnen En natuurlijk d'r mooie verjaardagskroon van de psz! Zondag word helemaal geweldig voor d'r! Heb er echt zin in! Ik heb er ff snel overheen gelezen dus sorry als ik mensen oversla, niet met opzet ! @collo: hoe is je taart gelukt? Kun je een fotootje spammen? ben heeeel benieuwd! @riti: gaaf die vlinders! Ik zou willen dat ik de tijd en energie ervoor had om dat allemaal te freubelen, zou ik ook wel kunnen denk ik namelijk @Dees: leuke Beau-foto! @roeltje en joyce en Manoe en dretjuh, en, en, en, en.....: hoooooooooooooooooooi!
pfffff ben gebroken Wel enorme lol hier met alle feest-voorbereidingen. Kind krijgt veel te veel cadeaus, we hebben veel te veel leuke slingers en ballonnen, veel te veel taart, cupcakes, koekjes en hapjes. Gelukkig ligt ze lekker te slapen, tegen de tijd dat ze wakker wordt kunnen wij vast weer normaal doen .
@Suus; Wat heeft Maud allemaal gekregen? Leuk dat het dagje zo al geslaagd was, wordt het zondag helemaal een groot feest. @RiTi; Hihi jullie zijn heerlijk enthousiast, super toch. Voel je je weer kind door denk ik dan @hier; Ik durf het bijna niet te zeggen maar volgens mij heeft Beau nu koorts...die werd net huilend en hoestend wakker. Kom ik bij hem ligt hij helemaal in elkaar gekropen...loeiheet! Hij is nu weer stil en heb hem weer beetje rustig gekregen, hopelijk slaapt hij wel weer door
@ Dees; ach arme Beau, die is ook nog niet helemaal beter geweest. Feestje voorbereiden is ook leuk, was al weer lang geleden en brengt weer leuke herinneringen met zich mee. De inpak-technieken van Dennis doen ook wonderen voor je lachspieren trouwens. @ Suus; Dank je, vind de vlinders ook leuk. Het is ook echt een Maura taart geworden. Het valt mij ook iedere keer weer tegen hoe veel tijd het kost dat gefreubel.
hoi!! uhm.. volgens mij heb ik nesteldrang.. vandaag 3 verdiepingen gestoft en gezogen, 2 gedweild, was gedaan (wacht nu op vouw en strijk).. boodschappen gedaan, checklist voor mannetje gemaakt voor als de bevalling begint, vluchttas ingepakt, adressenlijst bijgewerkt, .... dusss maar goed.. nadat de stofzuiger was doorgebrand wel lekker ff pauze gehad tot schoonvader stofzuiger kwam brengen en vanavond daar meegegeten stephan zit dus in polen en zou om 00 thuis zijn maar helaas.. mist... dus nu moetie met de bus naar ander vliegveld (lees 5 uur in de bus)... om daar dan hopelijk wel te vliegen en om 9 te landen en dus hopelijk om 1030 thuis te zijn.. wel sneu want had lianne gezegd dat als het donker was en ze ging slapen papa thuis zou komn dus als het weer licht was papa er zou zijn... maar goed.. hoop datie stiekem 'n snellere reis heeft..
@joyce; goed bezig geweest, productief dagje Balen dat mannetje last heeft van de mist, hoop dat hij toch eerder thuis kan zijn. @hier; lig in bed, J. is nog niet thuis...
@ maud: gefeliciteerd met je verjaardag!! @ collo: taart dus gelukt? joepie! @ verjaardag: hier word het ff kijken hoe het loopt, maar denk dat we het feestje naar volgend jaar verzetten.. @ roeltje: duidelijk je dag niet.. balen hoor!! @ 16000 posts? wow.. ik kom op bijna 4000... @ dees: klinkt alsof je klaar bent voor een vliegende start in je nieuwe baan! @ dretjuh: wat balen dat het met je stiefzoon weer zo loopt... bah.. hoop datie ooit het ligt nog ziet.. @ dees: wat was er op het forum dan??? toch niet weer wat personen die je liepen te stieren he? Want dat pikken we niet hoor, kom nou, ons vriendinnetje kwetsen is not done ja! Duss.. maar wel balen dat je alleen zit! en jullie zijn op de goede weg met zijn 2 dus probeer iig vertrouwen te hebben! oh en ms was beau heet van het huilen en hoesten? heeft lianne ook wel eens... zal duimen datie niet ziek word! @ hier: lianne heeft heerlijk nog ff tadrie gezongen toen ze in bed lag! wahaha.. heerlijk.. had wereld is mooi opgenomen en begon met liedje van k3 en probeert ze nu mee te zingen en te dansen, zo leuk! liep weg en ze aapte me helemaal na met welterusten, slaap lekker, hou van jou, tot morgen, doei.. HEERLIJK!
@ dees: hoop het ook, maar ben niet zo bekend met poolse maatschappijen en vliegvelden.. balen dat J nog niet thuis is, hopelijk maaktie het niet al te laat, kun je lekker slapen
Oh ja! voor de geinteresseerden. had via bellyfashion de miranda pyama van mamalicious besteld en binnen gekregen .. WAT een fijn stofje!!! heerlijk!! heb er meteen nog 1 besteld (degen die ik kreeg was korte mouw en hebben nu ook met lange mouwen.. en als je bv wilt geven kan dat dus ook met die pyama.. .. vorige week al een mooi bv-truitje gekocht bij het shoppen en nu die pyama .. ben helemaal in mijn nopjes)
@ Joyce; ik weet nog goed hoe heerlijk het kan zijn, lekker zittende kleding/pyama als je zwanger bent. Zeker ook bv kleding, heel fijn. Wat een heerlijk meisje is Lianne toch! @ Dees; hoop dat hij snel thuis komt. Wat was er vanmiddag op het forum wat je niet lekker zat?
Hier weer helemaak vertederd. Zaten daarstraks nog even op de bank lekker te keutelen, hoor ik Amy ineens Sinterklaas kapoentje zingen....zo lief.... Vrder komt de taart spam morgen. Had hem net weer ingepakt toen ik aan een foto dacht. Quiche 2 staat nu in de oven. Niet mooi, maar smaakt prima. Ferdy staat het keukentje in elkaar te zetten. Slingers hangen, balonnen zijn oogeblazen... Nu nog even de snoepzakjes maken voor de kindjes morgen en dan zijn we er...
Qiche met spekjes kastanjechampignon, rode ui en prei. Had alleen bij mijn tweede quiche dat het deeg in de oven kromp. Dus die ziet er een beetje vreemd uit zonder zijkanten.... Snoepzakjes ook gemaakt en van namen voorzien. Nu snel naar bed. Morgenochtend eerst nog sint op Ferdy zijn werk en smiddags feest deel 1.
Goed morgen! Wat een heerlijke ochtend! Ze is/was helemaal enthousiast over de slingers en de ballonnen. Gezellig samen ontbeten met wat kleine pakjes en toen het grote cadeau uitgepakt. Ze herkende het gelijk, ook al was er nog maar een klein stukje zichtbaar 'keuken!'. Alle vlinders overal vindt ze geweldig . Wij maken er een verjaardags-pyama-ochtend van!
@Collo: je taarten en quiches zullen vast en zeker heerlijk smaken!! @Riti: heb al een prachtige taart op facebook voorbij zien komen lekker zo'n rustige pyjama ochtend... @Hier: een drukke dag vandaag.... laatste boodschappen halen (dranken en ballonnen, ow ja en staantafels) pepernoten bakken, heel misschien nog ff kijken voor iets van een truitje voor mij en/of dani als we tijd hebben... Muziek regelen (nog wat nieuws downloaden en laptop op boxen aansluiten) slingers en al strakjes alvast ophangen, kan niet lang genoeg duren dat feest Best slecht geslapen, Dani wilde pas vanaf 12 uur slapen en Layla wilde ook niet slapen die had nachtmerrie's.. Peter is maar bij dr gaan liggen :S