December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!
    net wakker:) Even ontbijten en op zoek naar het laatste verjaardagscadeautje.. Kom vanmiddag weer buurten!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Helemaal vergeten. M'n zus is gisteren opgenomen in het zh.. Hoofdpijn en hoge bloeddruk.. Gisteravond en vanmorgen CTG gehad, die was prima gelukkig, dus baby maakt het prima.. Ze smste net dat ze vandaag een kwartiertje uit bed mag, kijken wat haar bloeddruk doet, die was inmiddels gezakt, maar ze vertrouwen het nog niet helemaal.. Vanmiddag gaan we dus even buurten.. Vannacht moet ze nog blijven en morgen kijken ze verder..

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    o das wel schrikken voor je zus zeg!!

Nou stiefzoon is nog steeds chagrijnig, als dat vanavond nog zo is dan sturen we hem naar huis... want zo wil ik hem niet hebben op dani's verjaardag morgen.

boodschappen zijn gedaan, strakjes alleen de staantafels.
    Muziek is klaar, pepernoten deeg is gemaakt, ga ik zo balletjes rollen. Als dani dalijk naar bed gaat doen we ff de cadeautjes inpakken en zn fiets in elkaar zetten :)
    leuk leuk... tis al een klein beetje feest zo .. :)
    Kindjes zijn met mn vader op youtube leuke liedjes en filmpjes aan t kijken, ballonnen vliegen al in de rondte :)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja, mn vader belde gisteravond.. Ik moest zelf aan zwangerschapsvergiftiging denken, maar in het zh blijkbaar nog niet.. Ik heb zo'n gevoel dat ze haar gaan inleiden, maar goed, mijn gevoel klopt nooit dus schiet ook niet op :D

Leuk leuk, zo de verjaardag voorbereiden:) Hier net de uitnodigingen in huis om te versturen..
    Hopelijk trekt stiefzoon nog bij straks.. Veel plezier vandaag:)

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje Roeltje, dat is schrikken. Hoe ver is ze?

@ Dretjuh; leuk al dat verjaardagsgerommel, veel plezier!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @joyce; Ik heb ook echt weer zin om te gaan beginnen, kan wat dat betreft zo de draad weer oppakken van toen. Zijn wel een boel nieuwe cliënten bij gekomen maar dat maakt het er niet minder om.
    Op het forum was er wat commotie ontstaan omdat ik een aantal leden had aangesproken op hun handtekening, of die kon worden aangepast…ging niet helemaal soepel en werd echt even flink afgezeken door een aantal…die zijn ook even geband voor korte tijd..
    Beau was idd alleen flink aan het hoesten, vandaag….hij lijkt iig niet ziek.
    Ohw wat heerlijk hè als ze zo kunnen gaan zingen en zich uiten dat ze je lief vinden

@RiTi; Zie wat betreft forum bij Joyce..
    Prachtige taart trouwens, lekker creatief en vrolijk!

@Collo; Taart spam kom maar op :D
    Zo te horen ben ook jij er helemaal klaar voor, alvast een fijne verjaardag gewenst!

@Dretjuh; Nou idd een drukke dag, gaat ie wel lekker snel van voorbij :D

@Roeltje; dat is even schrikken voor je zus! Hoe ver is ze in haar zwangerschap?
    Dat ze het maar rustig aan gaat doen, beterschap voor haar.

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Mroos: bedankt voor jullie kaartje, krijgen hem net binnen :)

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zus
    36 weken en een beetje is ze volgens mij.. Elk geval 24 dec. uitgerekend.. Dus ze is er bijna.. Vind het wel heel spannend, kan elk moment gebeuren..

Zitten nu nieuwe film van de smurfen te kijken.. Is net 5 minuten begonnen en liggen nu al in een deuk.. Lenn slaapt alweer 1.5 uur:) Die is goed te spreken vandaag dus tot nu toe kan de dag niet meer stuk.. Straks bij mn zus langs en morgen naar Wendy.. Superdag..

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Nou we zijn er klaar voor!

Maura slaapt en wij zitten gewassen en gestreken een beetje te wachten :D

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Dan is het idd spannend voor je zus!
    Is die film leuk ja, ga ik eens kijken of ik hem kan binnen lurken ;)

@RiTi; Leuk, maak er een geslaagd feestje van!

@hier; Kon het niet laten en heb net de 'verkocht' stickers op de borden geplakt :D
    Beide kids liggen nog te slapen, zo straks een verjaardag van het buurmeisje...niet zo heel veel zin in ;)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Veel plezier!!!!

Dees
    haha ach, feitelijk is jullie woning toch ook verkocht:D \Ja onwijs gave film.. goed voor je lachspieren haha

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; haha, zo dacht ik dus ook :D
    Ik had toch die stickers in huis dus dan maar gelijk kenbaar maken.
    Hij zal vast zijn financiering rond krijgen en tja voor ons was het ook wel duidelijk dat het kan.
    Is alleen ff zien hoe het gaat met mijn contract.
    Waarschijnlijk gaan het 1 maart worden trouwens.

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: helemaal goed gedaan.. heeeeel veel plezier vandaag, lekker genieten met Maura van haar dagje :)

@Dees: haha zou ik ook niet kunnen laten hoor om die dingen op te plakken :p gewoon doen!

@Hier: alles is opzich klaar, alleen nog een paar mooie witte slingers (heb hele mooie witte katoenen met kanten slingers)
    en dan morgen nog wat speelgoed opruimen en alles klaarzetten + nog wat schoonmaken en dan zijn wij er ook klaar voor
    Alleen vanavond nog een cd'tje met foto's van dani branden om op de tv af te spelen.. kunnen de people ergens naar kijken

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemiddagggggg!!

Alles goed hier?

Moeten jullie horen:
    ik had iedere keer zo'n last van mn bh's. Had al een zwangerschaps/voedingsbh via internet gekocht, zat ook niet lekker. Dus ik was vandaag in de stad, ik denk schijt, ik loop de Marlies Dekkers winkel in. Hebben ze ze ook. Dus zij kijken en opmeten.....mevrouw u moet 2 cups groter...whahaha...wat gekkkk dat het pijn doet!! Heb er een gekocht...jeeeeh wat een verademing! Zit nu met 75 E aan!! Mn man trok er wit van weg...hahaha

Verder met Milan vandaag naar Maritiem museum. Daar hebben ze voor de kleintjes Professor Plons, staan allemaal dingen die met boten enzo te maken hebben om te spelen. Hij vond het zooooo leuk! Gaan we vaker doen. Zal even spammen zo. En eindelijk eerste pakje voor de baby gekocht, Milan uitgezocht hihi....ben wel blut nu.

Verder uit eten vanavond bij de Engel van den Blijker.....zin in!!!

@riti, wat heerlijk dat ze zo verwend wordt!

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Bij mn collega is het definitief niet gelukt. Balen.

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Chicken: wat balen van je collega :( Heb t erg met haar te doen.
    oehh uit eten bij de Engel kewl!!!!
    Is dat museum speciaal gericht voor kleintjes? althans is het de moeite waard om daar heen te gaan met Dani ? :)

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    75E ?? LOL! Extra cadeau voor je man ;)
    Hier in een 70B :S

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    gaat de kids op bed leggen... net bij dani, layla en mn moeder de puntjes wat geknipt.
    Nu de kindjes op bed leggen en dan mn vader bewerken met de tondeuse ;) oehh en een scheermes.. dat word bloeden ;) whahaha

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; 75E, wat super dat ze nu gemeten zijn en dat je een fijne bh hebt, wat een verademing moet dat zijn zeg! Leuke dag en lekker eten, heerlijk weekend zo, geniet er van.

Ik heb een erg wisselende cupmaat en helaas komt de speciaalzaak niet altijd meer in beeld, maar mijn hemel wat een verschil als het hele zaakje goed zit zeg. kan echt chagrijnig worden van irriterend ondergoed, dat zeurt dus letterlijk de hele dag, weg er mee.

@ Dretjuh; nogmaals heel veel plezier morgen! Mooi slinger als ik het zo hoor, ben wel benieuwd, heb je een foto? Hier nu ook alleen maar gezellig stoffen, erg leuk.

@ dees; natuurlijk, verkocht! Er af halen kan altijd nog. Geeft ook een positieve boost voor iedereen, juist heel leuk!

@Hier; heerlijke dag, Dennis brengt nu Maura naar bed. Ze heeft het heerlijk gehad en is enorm verwend!
    Wij vieren nog lekker even verder vanavond!

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    nou foto gevonden..
    t zijn gewoon hele dikke katoenen witte vlaggen, met om en om een kanten randje.
    en een satijnen lint *mooi mini glimmetje erin*

Stippels Webshop

Bekijk bijlage 201903

Deel Deze Pagina