December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @dees, die heet Fun4Kids. Ik meen te herinneren dat er twee varianten zijn. Deze en voor oudere kindjes. Leuk he! Dit is wel voor het eerst dat hij er eentje helemaal alleen doet...ik was best verbaasd.

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ohhh ben zo blij, heb eindelijk een onderwerp voor mn afstudeerscriptie! Nu nog ermee aan de gang, maar dat moet goedkomen!

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; leuk, ik ga zo gelijk eens kijken voor Beau.
    Vlot kunnen ze het dan ineens onder de knie hebben hè, ben er ook verbaasd over hoe snel ze iets oppikken!

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; heel jammer dat jullie niet kunnen komen maar geen probleem, we doen het snel over! (moeten jullie ook maar niet in Haarlem gaan wonen, is ook heel onhandig) ;)
    Vanmiddag-uh nu dus- kan het gaan varieren van 5 tot 15 man ex kinderen. Handig he :D.
    Gisteren met de familie ging erg goed maar ik ben er dan toch wel druk in mijn hoofd, ook in positieve zin.

@ chicken; ben benieuwd naar je onderwerp! Goed onderwerp is je halve onderzoek :).

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Riti...het wordt zoiets als: "De DGA en de gebruikelijk loonregeling...zin of onzin?".

Veel plezier vanmiddag met de visite!

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dees:forum -> tja.. niks van aantrekken hoor!! ze moeten toch een zwarte piet hebben, als jij het niet bent is het een ander. op zich een eer dus ;)

@ chicken: wahahaha.. das een goede! ik heb overigens een speciaal meetlint gekocht zodat je thuis zelf kunt meten :) 5 eurie, maar ideaal :) zeker aangezien ze hier van 80 B naar 75 C naar 75A gingen...

@ geboortekaartje.. pfff.. word er simpel van!! hebben een leuk kaartje gezien maar het poppetje van 1ste kind is een jongen en dat is lianne duidelijk niet.. zucht..

@ alle jarige jobjes: gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!!!!! hoop dat jullie lekker zijn verwend ;)

@ dees: tja.. lijkt idd alsofie langzaam vervalt.. nog over gehad vandaag?

@ hier: vandaag naar de sint geweest vd buurtvereniging. lianne vond het geweldig! helaas ging mannetje niet mee, die was echt nog helemaal gammel van het vliegfestijn vanuit polen naar nld..
    maar oh wat vond ze het geweldig en zat ze lekker te snoepen.. alleen toen de sint vroeg waar mama was en ze me had gevonden en toen dus vroeg wat mama in de buik had was lianne nog in de fase "kijk mama, sinterklaas.. "dus die antwoord "sinterklaas!!!!!!!!!!!!!!!! " hihi.. en toen de pietje gingen strooien 2 tellen later was ze helemaal afgeleid! "WOOHOO!"""hahaha.. heerlijk!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedenavond! Even snel hoor, ben gesloopt..
    Vanmorgen om half 9 in de auto.. Rond 10en waren we bij Wendy.. Kids deden het super samen.. Wel lekker gekibbel, maar oooo zo leuk :D Lekkere ventjes:) Lenn heeft het ook super gedaan.. Rond kw over 2 werd hij wat ondeugend/gillerig/hangerig dus lekker naar huis gegaan.. 4 uur weer thuis, gelijk met het eten bezig gegaan.. Kind heeft zitten bunkeren:$ niet normaal.. Daarna boven gespeeld en gek gedaan met papa en hup naar bed.. Nu gesloopt op de bank.. Man is de deur uit bakkie doen, dus lekker rustig avondje:)
    Ga morgen bijlezen:)

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; dga is directeur grootaandeelhouder of zoiets toch? Wel lekker actueel en levendig, leuk!

@ Joyce; wat leuk zo samen genieten van Sinterklaas en de pietjes, en het snoepen natuurlijk :D.

@ Roeltje; Wat leuk dat het zo leuk was en zo goed ging. Jullie zien elkaar niet veel dus dan helemaal leuk dat het zo ontspannen gaat :).

@ verjaardagsfeestjes: hoe was het allemaal? Hopelijk net zo leuk en fijn als hier :).

Maura had het duidelijk iets zwaarder dan gisteren maar heeft heel erg genoten. Wat is ze verwend zeg, zo veel leuks heeft ze gekregen!
    Twee dagen ook niet normaal aan tafel gegeten maar ze ging er super mee om. Ze was echt blij dat ze naar bed kon, ook al was ze nog aan het spelen en was er gezellige visite.
    Stiekem ook wel heel leuk en trots dat zo zo lekker mee-eet met de hapjes, boquerones (spaanse zure visjes) met olijf, een stukje schapenkaas met tijm, broodjes humus en tomaat-mozzarella-basilicum-spiesjes en ze had een aardige maaltijd binnen.

gut, wat een leuk kind hebben we toch, om zo veel redenen en dat al twee jaar :).

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Wat zal Maura lekker slapen vannacht :)
    Die kan gaan dromen over al haar nieuwe speelgoed etc., leuk!
    Je zal vast een boel eerst aan de kant moeten zetten of niet om wat nieuws te introduceren.

@Joyce; Niet verder over gehad omdat hij echt niet lekker was na zijn knuffelmoment met de toiletpot vannacht...ben eerder druk geweest met hem weer wat op te peppen en de kinderen te vermaken.

@Roeltje; Klinkt als een geslaagde dag, leuk!

@hier; Moe! Ga zo mooi bij tijds naar bed, morgen weer aan het werk vanaf 7.30.
    Zal weer wennen zijn :)

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; wel een beetje zuur om dan na zo'n avond ook nog voor je vent te moeten zorgen omdat hij zo beroerd is ;).

Aan de kant zetten valt op zich wel mee. Ze heeft een aantal spellen/puzzels/memory gekregen waar ze nog even niet aan toe is maar die kunnen mooi in de doos gestapeld blijven staan, kan ze ze wel pakken mocht ze dat willen. Gelukkig niet veel grote dingen in omvang, maar gut wat leuk allemaal zeg. Heb weer samen met Dennis met alles zitten spelen toen iedereen weg was :D.

Nu alles opruimen en morgen een hele normale rustige dag. Wat zal ze balen dat de slingers weg zijn, die vond ze zó leuk.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ik was er vannacht ook flink zuur van, in eerste instantie deed ik net alsof ik het niet door had :)->)...maar had toen toch wel door dat het flink menens was en tja dan lig ik ook niet rustig...
    Memory en puzzels zijn altijd leuk, die hoef je idd niet zo aan de kant te zetten wat je idd met de grotere dingen wel moet.
    Hihi lekker samen aan het spelen, leuk idee!

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @riti, ja klopt inderdaad. Ik krijg er ook regelmatig vragen over, dus vind het leuk me er in te verdiepen.

Wat heerlijk dat ze het zo leuk heeft gehad!

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; ze heeft echt leuke dingen gekregen waar ze nog tot voorbij haar volgende verjaardag plezier van heeft, echt super.
    Als je mannen weer helemaal fit zijn en jij je werkdraai te pakken hebt, zin in een date?

@ chicken; leuk! Weet er niets van en is ook niet mijn hoek maar krijg wel de kriebels, mis het onderzoek doen.

Wij gaan moe en voldaan richting bed!

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    even kleine update
    esmee is nu een half uurtje geleden ongeveer gegaan geloof ik, kids op bed gelegd en wat opgeruimd.

was een zeer geslaagde dag...

Lotte met familie stond rond 2 uur voor de deur :D was erg leuk! Milan en Dani hebben heeel leuk met elkaar gespeeld en mn tante's waren gek op Levi :)

alleen bijna op t einde een akkefietje tussen stiefzoon en mn vader, mn vader (had pilsjes op) werd best kwaad, en peter nam t voor zijn zoon op uiteraard, dus dat vond ik echt niet leuk.. en ben best kwaad op mn vader.. (die ziet elke scheet van stiefzoon) dus dat was minder.... ik schaamde me echt dood :(

In totaal 30 mensen, dus de cadeautafel puilt weer over :S
    http://desmond.yfrog.com/Himg615/scaled.php?tn=0&server=615&filename=zr4gar.jpg&xsize=640&ysize=640
    en da's nog niet alles :S
    fiets zit er nog niet bij, en in engeland nog plaspotje :p

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier ook de familie verjaardag overleefd. Nu echt helemaal gesloopt. Nog even snel wat spam op facebook gooien en natuurlijk mijn Bumba taart!
    En hij was nog lekker ook!

16. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dretjuh was gezellig helaas te kort hallen we snel in.*smak*

@hier ga snel alles hier opruimen.en me bedje in morgen vroeg in het zh zijn moet me schoonmoeder.

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; Hij is echt super je taart, heel goed gelukt! Wat vond Amy er van?

@ Dretjuh; fijn dat het een geslaagd feest was! Jammer van de botsing tussen je vader en je stiefzoon.
    Indrukwekkende cadeautafel, Dani hoeft zich voorlopig niet te vervelen :).

@ hier; heel veel behoefte aan een hele normale dag met zijn allen :D.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    Mooie taart!

Allemaal geslaagde dag gehad gisteren dus:) Fijn..

Hier het andere uiterste van normaal.. Om 8 uur eerst Lenn wegbrengen en daarna pas mn man.. Was slecht weer dus gaan vanmiddag de haven pas uit :D

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen!

Als het het goed is had ik alle drie de feestvarkentjes via fb of Hyves gefeliciteerd!!

Het korte uitje naar het kasteel was leuk! Staan n paar foto's op Hyves....

Gisteren naar Dani zijn verjaardag geweest. Was gezellig! Kereltje is gigantisch verwend!!!

Lig nu nog met Levi op bed;). Ga even terug lezen en dan eruit..

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    Peter had toch wel gezegd dat hij tegen mij had gezegd dat we mochten kijken hoe laat we kwamen? Daarom waren we wat eerder hihi. Kon Milan z'n slaapje in de auto doen:)

Deel Deze Pagina