December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: die vent die ging daaruit omdat ie ging scheiden en nu is het steeds aan en uit en aan en uit... en als t aan is wil hij terug, maar 2 weken later is t weer uit en mogen we weer blijven.
    Die vent heeft veel schulden dus verkopen zou voor hem financieel beter uitkomen, daarentegen is dit nu ook wel gemakkelijk en kost t hem geen moeite ;)
    dus tis een luiwammes die niet weet wat hij wil :S

als t niet doorgaat zullen we op 6 januari moeten verkassen :S
    dat is t laatste wat ik wil...weer weg.... weer naar een tijdelijk iets... weer dit die kids aan doen :(

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Wat een vreselijk onhandige situatie!
    Jullie zijn min of meer nu ook wel toe aan wat vastigheid, kun je niet wat op papier laten zetten zodat jullie nog even de tijd hebben en zo wat zekerheid kunnen krijgen met de tijd.
    6 januari is al snel!

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ik ben er ook weer even!!!

Helemaal vergeten:

@iedereen die een kaartje stuurde naar Maud: keilief, dankjewel!!!!
    En sorry dat ik dit x geen kaartjes heb....:(

@hier: druk druk druk....Ik moet alvast wat in gaan pakken enzo, maar ik heb er nu al de kracht niet meer voor! haha :D

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: tja wat kan ik op papier zetten? Ik zou t niet weten.
    we moeten een huis achter de hand hebben daar voor als we eruit moeten. En verder word er nu nog heen en weer gemaild met de makelaar.
    Hopelijk kunnen we die man overhalen :p

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    de makelaar gaat er in ieder geval alles aan doen om die man over te halen tot wat meer duidelijkheid is net gemaild. Dat is al een beetje hoop ;)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Kijk, dat is al een positief iets!
    Gaat goed komen meid.

@Suus; Hahaha, weet waar je aan begint ;)

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Dani slaapt nog lekker.. Layla is aan het kleien..
    ze zijn errug lief en hebben vanmiddag ieder 2 boterhammen op.
    mn moeder net ook meegeholpen met wat keukenkastjes poetsen, gordijnen wassen en ophangen. Verder niet zoveel nieuws :p

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; bedankt voor jullie kaartje, hij komt net binnen, superleuk! ("lieveheesbessies")
    Wat een gerommel bij jullie, zou zo heerlijk zijn als eea even op zijn plek ging vallen. Maar het kan maar zo he, hoop het voor jullie.

@ Doortje; dank jullie wel voor het leuke kaartje. Nu weet maura ook wie Elmo is :D.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ik zie dat jou banner niet doorloopt, volgens moet je even een nieuwe aanmaken ;)

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: krijg je m nu pas binnen?
    heb m wel wat later verstuurd/laten versturen (zaterdag) maar dinsdag is wel errug laat :s

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    ow hahaha, zo blijft ze eeuwig jong :D

Voor wie het niet gezien had in de gids: Kerstboom voor één piek - IKEA

Kerstboom kopen bij de ikea voor 20E, krijg je er een waardebon van 19 E bij :).

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemiddag!

Zo even wat foto's op hyves en facebook zetten.. Ochtendje dierentuin was erg geslaagd.. Lenn heeft lekker liggen slapen op de heen en terugweg dus was goed te spreken.. Daar lekker gegeten en wat gedronken.. Laatste weken zit meneer zowat vastgelijmd aan zn buggy maar aan het einde wilde hij toch graag zelf lopen.. Heeft het toch goed 3 kwartier volgehouden, rennend en vliegend:D Wist van gekkigheid niet waar hij heen moest haha.. en mama er maar achter aan..

Nu zijn we weer thuis en kijkt Lenn even een filmpje, is nog best moe maar wil niet verder slapen.. Ik even op de bank... Straks knutselen en even langs de markt.. Heb helemaal geen eten voor vanavond in huis:)

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Haha, je kan er geen genoeg van krijgen dan. Ze is en blijft lekker 2 :D
    Leuke actie van de Ikea trouwens, hier alleen geen echte boom...misschien volgend jaar ;)
    Zie me die boom al hier naar boven sjouwen.

@Roeltje; Geslaagde ochtend in de dierentuin leuk, het was ook nog best lekker weer ook.
    Ik wacht rustig de foto's af :)

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ola, ben ik ook weer, eindelijk momentje voor mezelf.

Collega is terug van verlof...heeeerlijk. Andere collega is er niet echt bij met haar hoofd. Ze vergeet echt belangrijke dingen en heeft haar werk niet af....maar wilde wel 14% loonsverhoging!! Ik vind het allemaal echt rot voor haar, maar ik heb ook een zaak te runnen. Heel dubbel en lastig mee om te gaan.

Moet onverwacht vandaag al naar vk. Heb antistoffen in mn bloed, dus moet een injectie. Kindje heeft dus positieve bloedgroep.

Dus als er nog mensen willen daten...ik kan wel volgende week dinsdag!

Ga nu even bijlezen.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Aii rhesus positief dus, injecties zijn niet leuk maar het is voor een goed doel! Sterkte meid.
    Pfff 14% loonsverhoging is niet mis, als het dan ook nog eens de moeite waard zou zijn..moeilijk hoor!

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @dees...is idd een vervelende prik, maar zeker voor een goed doel! Kon blijkbaar niet wachten tot volgende week. Hoest bij jou? Zin in een date volgende week?

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Nee je blijkt trouwens rhesus negatief te hebben.
    Van alle zwangeren is 85% rhesuspositief. Er zijn dan geen gevolgen voor de zwangerschap. Bij 15% is de rhesusfactor negatief. Omdat dit gevolgen voor het kind kan hebben, is extra bloedonderzoek rond 30 weken en na de bevalling nodig.
    Ik heb wel zin in een date volgende week dinsdag, kidszity?

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, foto's staan erop..

Chicken
    Aah rhesus prik.. Die schijnen idd vervelend te zijn:( Maar goed, alles voor de baby he;):p

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Als de date in kidzcity is en de baby zit nog kan ik ook..

Als ik mee mag natuurlijk;)

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @dees, ik ben idd negatief. Voorheen kreeg je dan standaard een injectie, maar nu kunnen ze in je bloed dus de bloedgroep van het kindje zien....heel bijzonder. Vandaar dat de injectie nu nodig is. Bij Milan kreeg ik standaard een injectie, maar bleek na de bevalling dat hij ook negatief is. Was dus achteraf niet nodig geweest.

Ja leuk kidscity! Zelfde tijd?

Deel Deze Pagina