December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Joyce; dat is echt al bijna, je verlof! Lekker dat hij 3 weken vrij is straks, ik hoop dat hij zich snel een beetje beter voelt.

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Halloooo,

@dretjuh..vind het ook moeilijk om te adviseren wat te doen. Het is lastig als ze er daar ook niks aan doen. Krijgt hij van jullie zakgeld? Dan minder geven totdat de boete betaald is?

Over woordjes gesproken...Milan zit heerlijk naast me Sesamstraat te kijken, draait ie zich naar me om, zegt ie: mama ik vind je lief en hou van jou....smeltttt. Ik vind het echt bizar wat hij allemaal al zegt. Op kdv zeggen ze het ook dat hij zo goed en veel praat..zo leuk!

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: hij heeft alle hulp binnen kompaan en jeugdzorg al gehad, de laatste mogelijkheid is een gesloten instelling, maar ja daar plaats je/plaatzen ze hem ook niet zo snel.
    We staan opzich wel op 1 lijn met het gezinshuis, alleen vinden we wel (en dat gaan we zondag ook aangeven) dat ze zich meer mogen bemoeien met zijn werk zoeken en zakgeld, dan maar zakgeld inhouden tot het geld voor die boete er is.

@Chicken: Nee hij krijgt van ons geen zakgeld meer, hij moet al een jaar lang werk zoeken en hij doet steeds niks. Bovendien is hij bij ons weggelopen omdat hij niks meer met ons te maken wilde hebben. Hij krijgt van het gezinshuis zakgeld en van ons iets extra's als hij t verdiend. Maar goed dat doettie niet...

Hij zou zelfs een scooter/brommer van ons krijgen als hij werk heeft en zou meebetalen aan een rijbewijs daarvoor.

enfin.. kids op bed, nog steeds geen stiefzoon... dat word n latertje vanavond/vannacht

4. mroos

mroos Niet meer actief

Nou, hier niks aan de hand verder, echt heel jammer.

Net even een jankmoment; mn eerste striae op mijn buik, echt walgelijk, was zo blij dat ik dat nog niet had en nu in 1 keer 4 strepen. Was bij mijn ouders maar kon me echt niet inhouden, ben er echt sagerijnig om.

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ff snel abonnementje! tot straks!!!

xx

6. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @joyce: Wat heerlijk dat je bijna verlof hebt!! Voor mn gevoel beginnen dan echt de laatste loodjes! Jammer dat je vriend zo'n terugslag heeft... Weet ook niet zo goed wat adviseren; ziek melden, vrij nemen. Iig fijn fat ie dadelijk 3 weken vrij is! Hopelijk doet dat hem goed!

@mroos: Je hebt er geen drol aan, maar heel herkenbaar!! Ik heb ook pas in de laatste weken bij uk2 mn eerste striae gekregen. Helaas!

@riti: Nog iets lekkers gemaakt vanavond? Maak me maar weer gek. Wij hebben frietjes op en uk brood. Vraag maar niet. Brood vindt ze verrukkelijk en friet vies.

@dretjuh: Wat een rotsituatie met je stiefzoon!! Weet ook niet zo goed wat te doen. Volgens mij hebben jullie alles wel geprobeerd inmiddels...

Hier net lekker ruzie met mijn vriend over zijn ouders. Bah! Kids gaan daar morgen heen ivm de viva actie en er is nog steeds niks doorgesproken. Kan daar zo boos om worden! En vind het ook niet fair naar zijn ouders toe... Als wij te slap zijn onze wensen kenbaar te maken dan kan ik moeilijk verwachten dat ze daar rekening mee houden. Meneer heeft beterschap belooft. Nu nog in de praktijk brengen....

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; begrijp de rotsituatie, hopelijk hoor je snel van hem en kan je straks gewoon naar bed. Bedoelde met begeleiding ook niet zozeer je stiefzoon, maar omdat je schreef niet meer te weten wat je er mee aan moet dat er misschien aan de jeugdzorg kant iemand is waar je je verhaal en frustraties kwijt kan wb je stiefzoon.
    Zou inderdaad wel goed zijn als gezinshuis hem achter zijn vodden gaat zitten voor werk.
    Nogmaals, sterkte!

@ Panos; heb bah wat vervelend nou dat je ruzie hebt gehad, schoonouders en hun kinderen: zucht! Wij hadden prei quiche, niet veel bijzonders, kan niet altijd feest zijn :p. (denk trouwens dat als ze beide voor haar neus krijgt Maura ook brood kiest :D).

@ Mroos; aaaah nee, dat is dan echt de druppel. Dikke knuffel meid!

8. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hier een kersverse tante!! Mijn neefje Joost is vanmiddag geboren!! Sinds gisteren had mijn zus weeën en zijn vannacht naar het ziekenhuis gegaan. Duurde best lang voordat de ontsluiting een beetje vorderde en opeens toch snel. De kleine bleek een sterrenkijkertje te zijn en in het vruchtwater had gepoept.....Met het persen lukte het toch niet om m eruit te krijgen en uiteindelijk weer een keizersnede geworden (mijn andere neefje was 2 weken overtijd en stuit..) Hij moest wel naar de medium care afdeling omdat hij wit zag en kreunde..ook zijn temp was een beetje te hoog. Nu maar hopen dat het snel goed gaat met het kleine mannetje! Ben zo benieuwd naar mijn nieuwe neefje!!!

Jeetje Dretjuh...vervelend weer zeg! Zou ook niet weten wat je nu het beste kan doen...

mRoos....nee toch. Snap het wel hoor dat je daar verdrietig van wordt :(

Panos...hopelijk komen jullie er uit.Misschien gewoon een briefje meegeven??

Knap dat Milan al zo goed praat Chicken en wat heerlijk lijkt me dat om te horen!! Hier alleen nog maar een paar losse woordjes..

Joyce; lekker bijna verlof!

Tijsje al wat sneller gaan slapen vandaag zonder tutje. Ben benieuwd of hij weer goed doorslaapt. Nu al een paar dagen rond 6 uur even wakker maar gelukkig wel weer gaan slapen tot een uur of 9.

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @mroos...he balen meid..je bent er bijna en dan op het laatste moment nog striae.

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Riti: wij hebben ook al ruim 3 jaar hulp/begeleiding gehad vanaf jeugdzorg.. werd alleen maar erger..
    voorbeeld: wij worden erop aangekeken dat hij destijds te laat op school kwam, maar waar hij nu zit halen ze hem niet eens uit bed als hij er op n schooldag om 11 uur nog in ligt..
    en zo nog meer tegenstrijdigheden...

@Mroos: begrijp dat je flink kan janken van striemen, wil je mijn buikfoto wel opsturen, dat zal je vast opvrolijken ;)

@happy: jeeeej tante !! gefeliciteerd met de geboorte van je neefje! Wat leuk :)

@hier: nog steeds geen stiefzoon.. dat feest waar hij heen wilde was om 23.00 afgelopen dus als hij hierheen komt is hij tussen 23.30 en 23.45 thuis... zo niet.. word dat weer slecht slapen :S

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoiii kom even snel neuzen of mroos al nieuws had, niet dus :(
    Meid ik hoop dat het nu vlot mag gebeuren. Die striae ken ik, kreeg bij Luca ook pas in de laatste 2 weken striemen.

@happy; gefeliciteerd met je neefje!

@joyce; snap ff je vraag niet over die familyfix. Ik heb er nog 1 te koop, gaat dus om het systeem waar de pearl op wordt geklikt, evenals de cabriofix.

@hier; tijd om mijn bed in te kruipen en een poging te doen om te gaan slapen. Luca nog niet gehoord...

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    dani is ook al de hele avond aan t huilen, die wil duidelijk niet slapen. Heeft in totaal 1,5 uur geslapen :S
    Ik ga er ook zo in, neem Dani naast me..
    Nog geen stiefzoon .. :(

13. mroos

mroos Niet meer actief

Jaaaa, hij is er!

Om half 12 werd ik wakker van de weeen, om 1.11 bevallen van een gigantische mooie jongen; Abel, 5020 gram! Alles gaat goed, ben blij dat het erop zit, later meer!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wooow gefeliciteerd met jullie 10 ponder hihi!!! Tjeempie zeg, je overtreft panos en mij gewoon hihi.
    Ben benieuwd hoe alles is gegaan! Hoe lang is hij?? Geniet lekker:)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wow van harte met jullie zoon! prachtige naam en wat een belachelijk snelle bevalling aha! lekker genieten en laat je lekker verwennen.. je hebt het verdient.. super!

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    JAAAAAAAAAAAAAAAA MROOS!!!! Gefeliciteerd met jullie zoon ABEL!!!

wow dus toch een flinke 10 ponder!!
    Je maakt me dag weer een beetje goed mroosje
    Hoe is het allemaal gegaan?

WOW van 1ste wee tot bevalling een dikke 1,5 uur ?? JALOERS!!!

@Hier: ga nu peter van t vliegveld halen.. stiefzoon is nog steeds niet thuis :(

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Mroos en Gijs en Boaz, gefeliciteerd met de geboorte van Abel!
    Wat een geweldig nieuws zeg, en wat fijn dat het zo goed met jullie beiden gaat.

Ik ben altijd supervroeg, lig ik per ongeluk eens uit te slapen, lag er al die tijd een sms met dit mooie nieuws al klaar.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Mroos; Gefeliciteerd met jullie zoon Abel, wat een heerlijke flinke knul!!
    Geniet ervan met z'n 4'en :D

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Mroos!!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Abel!!! En wat enorm snel joh! wow! Geniet lekker van jullie reusje en ik ben heel benieuwd naar het hele verhaal! Dat moet een recordtijd zijn ;)

@mroos2: dat mutsje van Barts heb ik ook voor Stijn, TE schattig! :D

@Happy: jij ook gefeliciteerd met je kleine neefje! Wat leuk zeg!

@all: hoooooooooooi! :D

Ow en dees: je hebt weer werk!!! JOEHOE!!! fijn joh! :D:D:D

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @mroos: 11-11-11 is net niet gelukt, maar wel grappig dat hij dan toch om 1.11 geboren is! haha! net te laat ;)

Deel Deze Pagina