Hihi tuurlijk Roeltje gezellig! De prik gaat nog, maar het inspuiten van de vloeistof is k*t...ze moeten dat heel langzaam doen.
@Roeltje; Tuurlijk mag je ook mee @Chicken; het staat er misschien wat betweterig, sorry! Was niet zo bedoelt, maar je snapt idd denk ik wat er bedoelt wordt. Zelfde tijd, zelfde plek..leuk!
Chicken Brr..... Was bij de longrijpingspuiten ook zo.. De prik zetten stelde niks voor, maar oooeh die vloeistof {Prikte onwijs..
Kidscity date 6 december: Dees met Beau en Luca Roeltje met Lenn en dikke buik Chicken met Milan en dikke buik
Leuk leuk! Voor Lenn ook wel lekker om weer even een dag uit te kunnen razen Zo de markt op, maar ben te lui om op te staan haha.. Even langs de kruidvat of zeeman, kijken of ik ergens Canvasdoeken kan scoren.. Kan Lenn nog even verven straks..
Kapster is trouwens net weer geweest...kleur vervaagde. Heb eindelijk een fotootje! En nog een fotootje van Milan van het weekend bij Professor Plons.
@Chicken; Leuk! Die vloeistof mag idd niet te snel worden ingespoten. @Roeltje; Geen xenos in de buurt, die hebben dat vast wel @hier; Luca is nu net pas wakker(11.30-14.00), die ga ik maar even een broodje geven. Beau ligt nog maar ik hoor hem al duimen.
Nee helaas geen Xenos.. Action wel, maar heb geen zin om daar heen te gaan.. Is me te ver lopen na een ochtend dierentuin haha.. Kruidvat ligt direct achter de markt haha.. Nouja, we gaan nu echt..
@Chicken: en hoe was je dagje weg laatst? Was t eten lekker bij Den Blijker ?? Oej 14% is wel heel veel.... tis allemaal erg rot voor haar privé gezien, maar zakelijk gezien is t een heel ander verhaal als haar werk eronder lijdt. (logisch, maar voor jou als baas is dat toch anders) @Roeltje: fijn dat t leuk was in de dierentuin! Nog veel dieren buiten of veel binnen? @Rhesus D: tja die spuit steken ze n beetje grof in je been. T valt opzich wel mee qua pijn als er wat spek zit Ik heb ze ook 2x gehad met 30 weken en na de bevalling meteen 1. @Meeting: moet ik ff kijken of ik wat met Peter kan regelen. 6 Dec.. vlieg die avond wel naar engeland als alles mee zit. Moet ff kijken of ik de goeie auto mee kan krijgen
@Dretjuh..haaiiii...het was heeeeeeeeeeerlijk eten! Echt goed om er even uit te zijn. En ik miste niet eens het glaasje wijn, zo smaakvol was het eten. Ja is heel lastig. Omdat we een groep meiden zijn op kantoor kom je al snel wat meer in elkaars privéleven ook, alleen merk je toch dat je daarmee moet oppassen, omdat je ook nog werkgever moet zijn. Voor mij en m'n compagnon is dat nog wel iets makkelijker dan andersom. Ze verwachten het dan namelijk niet echt van je als je een keertje een pittig gesprek hebt. Maar goed, komt wel goed.
@ Chicken; leuk je haar! Balen van die spuiten, niet leuk. @ meeting; ik ga eens even regelen hier....komt vast goed soow, moeders is weer uitgeshopt . Moet nu toch ook eens wat handiger worden in kleding kopen voor mezelf en voor Dennis . Maar goed, Maura is voorlopig weer voorzien. Nu snel alvast wat aan het eten doen anders kom ik later niet uit, doegie!
@Chicken; Wow, lekker chicky Staat je heel anders, zie je nog echt voor me als een een blonde chicken. @Dretjuh; Zou leuk zijn als je toch ook kunt komen volgende week. Die spuit zetten ze idd wat hard, net alsof je aan het darten bent...hij moet dan ook intramusculair gezet worden.
Drukke week deze week met afspraken, maar het zijn wel leuke dingen. Morgenochtend heeft Beau sinterklaasfeest op het KDV, die middag met z'n allen naar de tandarts Donderdag dus de koopaktes tekenen Vrijdag komt onze hypotheekadviseur want zij heeft de offertes klaar
@Chicken: staat je net zo goed als blond zijn! Leuke foto van Milan, Peter is daar ook heel vaak geweest (maritiem r'dam) @Dees: doe mn best om te komen Jeeje aktes tekenen, joehoe!!!!
Wauw, nu begint het besef ook steeds meer te komen! Ik heb er zo'n zin in, wetende dat we volgend jaar een nieuw huis hebben met lekker veel ruimte en een tuin in de zomer Ik kan er maar over door blijven ratelen, in mijn hoofd ben ik al druk bezig met de kamers in te richten etc.. Luca zit heerlijk een boterham weg te smikkelen, de broodkorstjes zijn nog meest favoriet.
Leuke dingen Dees, lekker volle vaart vooruit! hier ook morgenochtend Sinterklaasfeest, maar dan op de gym, gezellig . maak er maar gelijk een schoen-zetdag van want dat is er nog niet van gekomen.