Dees En ruimte genoeg voor een zusje,...hahaha Sorry, kon het niet laten. Heel fijn dat je je daar zo op kan verheugen. Ik kan me er alles bij voorstellen nadat je zolang geen tuin hebt gehad en hebt gesjouwd met je kids. Dretjuh Knuf! Wat een ellende die onzekerheid... Hoop echt dat jullie nog mogen blijven. Chicken Vind het knap dat je dat kan. Ik ben daar echt heel slecht in. Kan zake;lijk en prive vaak maar slecht uit elkaar halen. Wou dat ik daar wat beter in was, dan had ik nu ook vast meer verdiend...haha
@RiTi; Schoen zetten is hier ook nog niet gebeurd, wel op de opvang vorige week. Die zat heerlijk vol met pepernoten en chocogeld. @Collo; Whahahaha, die roze kamer Ik zit er serieus over te dubben maar no way de eerste tijd...wanneer gaan jullie ervoor?
@3e kindje: hoorde al zoiets.. wij willen pas in sept/okt echt serieus voor een 3e kindje gaan. als er weer genoeg rekeningen gespekt zijn en we wat kalmer leven @Dees: oww ja een tuin en niet meer sjouwen met die trappen! Heerlijk toch! @Schoentje zetten: hier vanaf de intocht in tilburg elk weekend dus tot nu toe 3 keer gezet. 2x met cadeautje en 1x met snoepjes erin (zo'n sinterklaas gevuld met die balletjes) @Hier: kreeg net n mailtje van oei ik groei dat je een gratis e-book kon downloaden "van partners tot ouders" 27 pagina's. Altijd interessant om te lezen!
Dees Nee, gaan jullie maar eerst lekker verhuizen. Daarna kun je altijd nog zien... Denk dat wij volgend jaar zomer ervoor gaan. Is al best snel eigenlijk... En even zorgen dat mijn rug weer wat beter is. Afgelopen weekend weer veel te veel gedaan...
@Dretjuh; Dat is dus echt hetgeen wat ik niet ga missen, al die trappen en dat gesjouw! straks lekker de auto voor de deur op onze oprit Die mail kreeg ik net ook, altijd handig om even door te nemen. @Collo; Ohw ja, je rug..dat is waar ook! Nog steeds aan de fysio daarvoor? Aankomend zomer is al snel! Ben benieuwd! @hier; Luca hangt in de gordijnen Haha, zo leuk om te zien dat hij steeds meer controle krijgt over zijn lichaam. Hij zit nu ook steeds vaker op zijn hurken al te spelen!
Dees Goed nieuws dus Bijna donderdag Haha Luca in de gordijnen,, zie het al helemaal voor, klein aapje ergens boven in de hoek te bungelen 3e kindje Dacht al: Wanneer gaat het gebeuren Volgend jaar zomer is idd al best snel Tijd vliegt dus duurt niet zo lang meer Poeh, heb hier een klein engeltje met een heeeeele enkele keer een driftbui.. De markt over geweest en hij wilde uit de buggy.. Prima, lekker lopen.. Luisterde super goed.. Heeft heel trots een euro (wisselgeld) vastgehouden alsof het goud is.. Was dus even drama om die euro aan de bakker te geven Hij pakte het brood onder uit de buggy en zegt: Mama? Die? (wijst naar zijn buik) Ja he? Aaah mama? Die? Mama kus? Whaha, aan één stuk door he, kreeg geen kans om antwoord te geven.. Meestal dramt en dreint hij om een broodje o.i.d. maar dit leek zowaar op netjes vragen Daarna door naar de kruidvat, hartstikke druk dus omgekeerd en terug gelopen.. Lekker naar huis en gaan verven.. Daarna helpen met het eten klaar zetten en zit nu lekker met zn auto's te spelen.. Ondertussen komt hij met potloodjes aan lopen.. Had ie op de grond gegooid dus heeft ook nog even staan opruimen.. Aaaah mama die he.. Ik: Nee jij hebt ze op de grond gegooid, dus jij ruimt ze even op (geen ruimte voor discussie) Hij: Neeeeeeeee, mama? Wijsneus.. Heeft ze uiteindelijk zelf opgeruimd, maar af en toe vind hij er nog één geloof ik
@ derde; kamertjes genoeg en ook mijn rug en bekken kunnen het goed hebben. Nu alleen die tweede nog.
@RiTi; Oops ff niet bij nagedacht dat jullie natuurlijk nog een grote wens hebben voor een 2e. Zitten jullie middels in een traject of wil je er liever niks over kwijt?
Ik heb het er erg weinig over omdat het via tekst (forum) niet altijd makkelijk uitleggen is hoe een traject daadwerkelijk in zijn werk gaat als je er in zit. Het woord traject klopt ook niet echt. Kan me ook goed voorstellen dat het niet altijd even duidelijk blijft hangen als het een klein zinnetje is geweest en dat is ook niet erg. In januari 2011 zijn we er voor gegaan en dit in die maand ook zo besproken met de fertiliteitsgyn, waar ik onder behandeling was/ben. Ik onderga geen behandeling met duidelijke stappen en prognoses dus een tussenstand valt moeilijk te geven.
Hier is het meer 'alsnog' , nadat Maura ruim anderhalf uur in bed heeft liggen zingen (ok wel slaapliedjes voornamelijk) bedacht ik me dat ze er wel uit kon. tegen de tijd dat ik binnenloop lag ze in te soezelen dus heb ik me stilletjes weer teruggetrokken. Nu slaapt ze .
@RiTi; Traject is dus niet de juiste woordkeuze, ik dacht dat namelijk omdat je er zo vaak wat over hoort. Jeetje, alweer bijna een jaar dus onderweg voor een 2e wondertje voor jullie Ik begrijp dat je dus nu niet meer onder behandeling bent van die fertiliteitsgyn? Ergens begrijp ik ook dat het allemaal net even wat anders in elkaar steekt en dus ook moeilijk over valt te schrijven, dat doe je niet zomaar even. Maura neemt het er dus ook even flink van, toch nog wat 'schade' van de feestpartijen Beau wordt nu net wakker hoor ik, ik ga hem maar uit bed halen anders wordt het echt te dol vanavond..
Nee hoor, ben er zeker niet weg, nooit weg geweest zelfs. Het is natuurlijk ook wel een traject, naar een zwangerschap, maar er zijn vaak geen standaarden. Die lijken er bij sommige typen behandelingen wel meer te zijn, daar komt de associatie vandaan.
Ah ik hoor haar, heeft ze toch nog een uurtje geslapen, fijn! Kunnen we nu wat leuks doen, heel even .
nou 2 bakken lasagne gemaakt, 1 voor ons en 1 kleine voor peter voor als hij van zn werk komt. Ben nu via vistaprint een fotokalender voor 2012 aan t maken, kreeg aanbieding thuis, hoef alleen verzendkosten te betalen.. Mee doen natuurlijk
@chicken; wauw, goed dat uk al goed ligt! Over 2 weken weer even naar binnen spieken. @Dretjuh; lasagna, lekker! @hier; Beau uit bed gehaald met vreselijke oorpijn..dat was het eerste wat hij 'vertelde'. Heb nu dus maar even de HA gebeld of ik morgen even terug gebeld kan worden door mijn eigen HA om even de situatie weer te overleggen. Luca ligt nu net weer op bed om nog even een uurtje bij te slapen voor het eten. Hopelijk is J. zo thuis dan kunnen we bij tijds eten aangezien ik om 19.00u weer moet werken tot 23.00u.
Chicken Die ligt al vroeg goed Leuk, weer een echo Hier heeft er één met smaak zitten eten.. Lijkt weer de goede kant op te gaan.. Nu nog even spelen en zo richting boven.. Kan ik nog mooi even de was opvouwen en snel douchen voor Lenn naar bed gaat.. Morgen komt een vriendin bakkie doen dus dan is er ook geen tijd voor.. Zal wel een paar uur blijven plakken Is zelf net 13 weken zwanger dus één keer raden waar het de hele dag over gaat.. heerlijk.. Op naar boven..
ahhhh stond zwarte piet net ineens voor de deur Kindjes super blij!! een hele bak vol pepernoten, wat leuke foto's en hij is weer gegaan... is de vriend van mn tante, die heeft een pak gekocht dus die kan nu elk jaar voor piet spelen Zondag mag ik m schminken dan gaat ie naar mn achterneefje om piet te spelen Dalijk kids op bed leggen en na gtst foto's online zetten