December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; leuke foto´s van de dierentuin!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Noem het hoe je het noemen wilt, maar toch wel frapant dat na de tweede tvloze avond, hij wederom zonder problemen is gaan slapen.. En hoefde niet eens te zeggen dat mama een speen ging zoeken..
    'Mama gaat even opruimen boven en komt zo bij je kijken.'
    Daaag mama zegt ie.. Oke schat, trusten :D
    Na 5 minuten gekeken en hij lag al lekker te tutten op zn speen.. Aai over de bol en hij mompelde wat en was vertrokken..

Hier geen tv meer dus 's avonds.. Zit nu voor de tweede avond op rij lekker op de bank, klaar voor het nieuws.. Heerlijk..

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: grappig van dat tv-kijken en slapen.
    Hier staat de tv vaak wel op de achtergrond.. thuis wat minder dan bij mn ouders, maar zal het zeker proberen als ik weer thuis ben.

@Hier: foto's van net staan op hyves en facebook!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Nu nog hopen dat het ooit gaat helpen om door te slapen;) Al moet ik zeggen dat hij heel zachtjes doet als hij bij me komt liggen.. Hoor dat hij in bed kruipt en komt dan tegen me aan liggen en valt direct in slaap.. prima hoor, kan iedereen binnen 3 minuten weer in bed liggen slapen:)

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    da's idd wel handig als iedereen snel weer doorslaapt.
    Hier word dani de laatste weken ook maar 1x wakker, wil bij mij liggen en word dan om 7.45 wakker van peter die uit bed gaat :)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier gebeurd het net zo.. Ergens tussen 12 en 3 wordt hij wakker, komt bij me liggen en slaapt weer verder.. Scheelt me minstens een uur frustratie 's nachts en zijn beide vrolijk als we wakker worden.. Heerlijk..

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    precies vind ik ook! hier idem!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Het heeft ook wel iets heel erg liefs zo samen slapen vind ik.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lekker knus toch:D Wel krapjes in het weekend, beide mannen liggen zo uitgebreid mogelijk...

Lenn net wakker, maar kon zonder problemen weglopen.. Wel in het zich gebleven op de overloop en af en toe ging zijn koppie omhoog om te kijken waar ik was.. maar hij slaapt weer:) Haartjes nat van het zweet dus dekbed maar even recht getrokken en hem er boven op gelegd:) Kijk NCIS nog even af en dan ga ik ook richting bed..

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dames ik ga lekker slapen.. Tot morgen!

Edit: Pff, word er soms zo moe van he.. Heerlijke dag gehad en dan zitten er mensen tussen die zitten te miepen over het feit dat we wel snel door de dierentuin zijn gesjeest.. Zucht..
    halloohooo! Ik ben 35 weken zwanger! wat had je dan gedacht?!

Jaaaa vanuitgaande dat ALS ik vanavond nog ga bevallen het sowieso pas na 00.00 uur gebeurd zal zijn: 35 weken zwanger!!! :D:D:D:D

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: ahh ja had die opmerking wel gelezen. Tja de ene blijft de hele dag in de dierentuin, de ander een ochtend.
    Zal vast niet lullig bedoeld zijn van dr.

Jeeej morgen 35 weken !!! :) *doet dansje*

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee waarschijnlijk niet, maar jeetje, dat gaat toch nergens over? :)
    Nouja, nu echt naar bed.. trusten!

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Grappig hoe dat kan verschillen he.
    Eerste wat ik dacht was jeetje, in je eentje met een peuter naar de dierentuin met 35 weken pffff dat je er uberhaupt bent gekomen vind ik al een hele prestatie! Respect meid, top dat je zulke leuke dingen lekker gaat doen met Lenn en er samen zo van geniet.

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    kruipt ook bedje in.... truste x

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    surfte nog wat laatste website's af voor ik naar bed zou gaan...
    en kreeg ineens een raar gevoel over me heen :S
    Ik was gewoon echt zwanger vorige week! dat dringt nu pas tot me door!

We wilden volgend jaar sept/okt pas voor een 3e kindje gaan. Nu nog steeds omdat we eerst wat rust willen, maar wat als we dan voor een 3e gaan.... ik denk dat ik hartstikke bang ben dat t weer mis zou gaan.

was net een paar daagjes weer wat vrolijker, maar sinds gisteren is het bloeden gestopt en nu ineens weer nadenken daarover.. en ineens een rot gevoel.

Ik wil dolgraag dat 3e kindje, maar weet dat het nu niet uitkomt en het niet goed zou zijn als het nu echt zou gebeuren.

bah :(

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dretjuh; het is ook niet niks, sterkte :(.

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @dretjuh...he wat naar dat je je nu weer zo rot voelt, maar wel heel begrijpelijk. Het is toch niet niks om mee te maken. Het heeft gewoon even tijd nodig. Jullie hebben ook best wat stress de laatste tijd. Als je over een tijdje weer lekker in je velletje zit, dan komt dat derde kindje er ook echt wel! Dikke knuf!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Avond!

Mijn dienst zit er alweer bijna op, ging weer lekker.
    Ik zit echt weer super in mijn rol en ga met plezier heen werken!
    Cliënten zijn leuk en lief dus dat scheelt ook een hoop ;)

@Dretjuh; Dikke knuffel meid, het is ook niet niks meid.
    Pak je rust ook hè, het is een drukke periode nu.

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Nog maar een knuf meid... Probeer alles weer op een rijtje te krijgen want het is zo onrustig in jullie leven de laatste tijd.

RiTi
    Ik durf er bij jou niet meer zo goed naar te vragen omdat ik weet dat jullie alweer zo lang bezig zijn en ik het idee heb dat je het er niet zo graag over hebt. Zo cru omdat het bij Maura wel zo snel lukte. Hoop dat het toch heel snel mag gebeuren voor jullie.

Roeltje
    Lijkt me heerlijk als je manneke zo bij je komt slapen. Hier is het bed helaas te hoor voor Amy om zelf in te kruipen en daarnaast komt het niet eens in haar op om snachts of smorgens uit bed te komen. Die blijft in bed wachten tot ik haar kamer op kom, dan klimt ze er wel uit... Daar heb ik bij Lizzy een hard hoofd in...

Chicken
    Fijn dat de spuit meeviel! Leuk! Nog een groeiecho over 2 weken... Ben nog steeds zo benieuwd of het een jongen of meisje wordt...

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Wat super dat je weer zoveel plezier hebt in je werk! Ik heb juist helemaal geen zin meer de laatste tijd.... Komt vast wel weer.

Deel Deze Pagina