goedemorgen.. dretjuh het is ook niet niks natuurlijk.. pak je rust en praat er over.. dikke knuffel.. collo haha ach wie weer verrast Lizzy jullie en blijft ze voorbeeldig liggen.. riti durf er net als Collo vaak niet naar te vragen.. het is verbazingwekkend hoe goed Lenn luistert.. niet altijd direct maar hij weet wanneer hij te ver gaat en dat ik dan boos wordt en dus straf krijgt.. en dan boeit het me echt niet waar we zijn, boos word ik niet alleen thuis dees fijn dat het werken bevalt hopen dat dat zo blijft hier is aapje al een uurtje wakker.. speelt wat, komt wat knuffelen.. zo naar beneden, even ontbijten..
hallo! @riti: een hele dikke knuffel van mij komt nu jou kant op! Je moet maar even kijken wanneer je hem het meest nodig hebt, want hij is echt heeel dik @collo: hmmm, geen zin in werk juist? Hopelijk snel over....En ja, de zomer is al snel!!! leuk, leuk hoor!!! Ik weet niet of ik komende zomer al meedoe @dees: Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk!!! @roeltje: 35 weken hoera!!! Nu zul je zien dat zusje blijft zitten tot het allerlaatst Dat zou wel een grap zijn @chicken: fijn dat de spuit meeviel! Ukje ligt dus al goed, mooi zo houden @hier: snel naar mijn werk zo! Eerst nog even de hondjes uitlaten, doei!!!
Suus denk dat het niet lang meer gaat duren.. Kreeg dat idee vanmorgen.. Ben benieuwd of dat klopt.. Werkse vandaag!
Goedemorgen! Was vanmorgen lui en zit alweer thuis achter mn laptoppie. Heb vanmiddag wat 1:1's dus dan ga ik weer naar kantoor. ZO thuis opstarten is zoveel relaxter. Bij ons is namelijk groot tekort aan parkeerplaatsen, dus of je komt vroeg en hoeft niet ver te lopen. Of je komt iets later en dan mag je een kwartier wandelen. Op zich niet erg, maar we hebben ook te weinig werkplekken (zeker di, wo, do), dus dan kan moet je soms op een andere verdieping zitten (en dan kan je net zo goed thuis werken). Leuk hoor het nieuwe werken, maar niet altijd even handig. Alhoewel de vrijheid (je bepaalt zelf wanneer je werkt en waar) wel echt super is. Zeker omdat we ook veel internationaal werken is dat fijn. Ik kan dus 's ochtends gaan shoppen en 's avonds meetings met de Ameriken doen bijvoorbeeld. In de praktijk werken de meesten trouwens wel gewoon standaard kantoortijden hoor. Echt een ideale en flexibele constructie als je kleine kinderen hebt. Ik kan me echt niet meer voorstellen van 8.30 tot 17u verplicht op kantoor te moeten zijn.... Nu nog weer wat meer plezier in mn werk en dan klaag ik helemaal niet meer GIster trouwens relaxed saunadagje gehad was met die vriendin van die vent met de rode lul (weten jullie nog?). Speelt daar nog van alles thuis. Hij liegt en bedriegt en zij heeft het gevoel geen keuze te hebben (2 kids, 1 met down, eigen gordijnen/bedden zaak). Erg sneu. Hoop dat ze er samen uit gaan komen, maar hoop ook dat ze een beetje om zichzelf denkt... Ze klonk erg gelaten. Heftig! Heb gister wel bijgelezen met mn mobieltje, maar dat ben ik nu natuurlijk weer vergeten.... @riti: Dikke knuffel! Hoop wat iedereen hoopt (en julie zelf nog het hardst)! Kom maar op met die witte rook! Als je er over wil praten kan dat echt altijd! Ik hou het nu ook maar een beetje op de vlakte omdat ik het idee heb dat je het er liever niet over hebt (wat je ook vooral niet moet doen als je daar geen zin hebt). Anyway, want ik heb het er inmiddels ook alweer 5 zinnen over....Dus... Hoe bevalt Maura dr nieuwe keukentje (subtiel he?)? @dees: Wat fijn dat je het weer zo naar je zin hebt! Is dus de juiste beslissing geweeest! @dretjuh: Een miskraam, hoe vroeg ook, hakt er atlijd in. Neem er de tijd voor en voel wat je voelt! @3e kindjes: Ik pas.... Hoe verslavend je voortplanten ook is. Ik geef deze ronde niet toe! Want dan heb ik dadelijk die 3e (die niet in huis of de auto past) en dan? Dan willen die suffe hormonen vast weer een 4e. Ben erg blij met mijn spiraaltje, want anders vrees ik dat we een lief, klein zomer 2012 kindje hadden gehad. Hahaha. Neemt niet weg dat een deel van mij wel heel graag een 3e wil.... Uk2 heeft trouwens al bijna 2 tandjes. Daaaaaag lief klein pasgeboren babytje! Mama wil een nieuwe!
@Panos, lijkt me heerlijk om thuis te kunnen werken! Alhoewel ik betwijfel of ik dan door alle huishoudelijke taken heen kan kijken haha. Heb jij een hormoonspiraaltje of eentje zonder(die heb je ook toch?), ik zit te twijfelen wat voor soort ac ik na de borstvoeding wil, de pil vind ik echt iritant. Nu doen we het maar met condooms. Je vroeg trouwens laatst of ik geen last heb van de hormonen met bv, vast wel haha, maar het is iig een heel stuk minder als tijdens de zwschap, ben benieuwd hoe fit ik me straks dan wel niet voel. @dretjuh, toevallig heeft mijn beste vriendin laatst ook een vmk gehad met ongeveer 4/5 weken, ook zij is er erg mee bezig, doet haar ook meer dan ze in eerste instantie dacht(was ook niet gepland). Dikke knuffel iig. @Roeltje, ik ben benieuwd of zusje eerder komt, ik denk stiekem dat ze lekker tot 40 weken blijft zitten. Hoe voel je je verder? Ben je nog een beetje wendbaar enzo? @3e kindje, hier hebben we allebei het gevoel compleet te zijn, wil in de toekomst wel heel graag pleegkinderen. Maar we zullen zien wat de toekomst brengt, ben pas 23 natuurlijk. @Snoepen, zag hier laatst wat over snoepen enzo voorbij komen, Boaz mag al geen chocola vanwege de koemelk, en aangezien we ander snoep nooit in huis hebben is dat wel makkelijk. Een paar chipjes af en toe, of kruidnoten, heb ik geen moeite mee. Het gelukkigst maak je hem vooralsnog met een totram, een nana of een madrijn. Abel slaapt al 2 nachten lekker, wel om de 3/3,5 uur drinken maar daarna lekker meteen weer slapen, heerlijk! Vandaag een dagje met Boaz en Abel zonder bezoek, gister het hele huis gedaan, dus vandaag hoef ik alleen te genieten.
@Dees: heel fijn dat je het zo naar je zin hebt weer met werken, super fijn gewoon! @Collo: tja in engeland staat je huis maar in NL werkt je man :S geen goede combi, daarnaast met stiefzoon dat gedonder.. neej tis nix :S @All: bedankt voor de knuffels! @RiTi: de grootste knuffel verdien jij, jullie zijn alweer een flinke tijd bezig.. en elke keer maar prikken en naar het ziekenhuis en wachten... dat lijkt me erg slopend voor jullie. @Roeltje: jeeej 35 weken!!! Jah idd zul je zien dat ze tot 40 weken blijft zitten :S lol! @Panos: wat sneu voor je vriendin dat het nog steeds speelt Wel relaxt dat je met je werk zo flexibel kan zijn! @Hier: Dani werd om 6.10 al wakker! Verder maar 1x wakker geweest, Layla kwam om 7.45. Ga zo even naar mijn oma een stukje taart brengen Ow ja... merkte dat Dani sinds een paar dagen met 2 benen los van de grond kan springen Zo knap van hem!
Boaz heeft trouwens een schaafwondje op zijn knie en werkelijk waar elke 10 minuten doet hij zijn broek omhoog en zegt hij 'oooh pij!', maar dan met een lach op zn gezicht haha.
@Mroos: toch prettig om te horen dat ik niet TE emo reageer en het heel normaal is. Wel sneu voor je vriendin Vandaag lekker genieten van de rust x
@mroos: Ik heb de mirena laten zetten. Ben dr heel erg blij mee, want wij zijn niet zo consequent met condooms en de pil wil ik niet meer. Dit is de enige manier om de gezinsuitbreiding te beperken . Ik merkte dat de mist pas echt opklaarde toen ik stopte met de BV. Wat een energie! Ondanks dat ik de de BV nog steeds mis (suf he?) voel ik me wel stukken beter. EN wat fijn dat Abel het zo goed gegaan heeft de afgelopen nachten! Doet ie het verder goed? En ik merk juist dat ik thuis veel efficienter werk (op zp na dan). Op kantoor loop ik toch veel te kletsen en me met alles te bemoeien. Thuis krijg je wat meer gedaan. @dretjuh: Knap van Dani! Uk1 doet dat al heel lang (is blijkbaar bijzonder, maar dat wisten we niet...). Uk1 heeft trouwens thuis wel een trampoline om te oefenen
@Dretjuh, beter nu even goed verwerken dan dat later de klap nog komt toch? Neem er de tijd maar goed voor hoor. Wat knap van Dani zeg, Boaz probeert het af en toe, maar het lukt hem echt niet hoor haha. @Riti, ik hoop echt dat 2012 voor jullie een broertje of zusje voor Maura mag brengen.
Dretjuh Wat knap van Dani! Hier doet hij verwoede pogingen, maar hij komt niet van de grond. Met huppelen net zo.. Hij huppelt wel maar zijn voeten blijven staan.. net een kip Mroos heerlijk, zo'n rustig dagje.. Mag ook wel eens toch.. Ja hoor, ben nog aardig wendbaar.. Ben het 'rustig aan doen he' nu wel een beetje zat en gisteren in de dierentuin ging ook goed, dus wil nu wel iets meer zelf doen. (keer stofzuigen beneden ipv 3x pd swifferen) Lenn breng ik nu weer lekker op de fiets 's morgens en 's middags kijk ik hoe het gaat.. Kleine dingen weer oppakken zeg maar.. Panos Lijkt me heerlijk, thuiswerken, maar ook lastig.. Heb je dan niet dat je meer niks doet dan wel doet? Dat zou iets voor mij zijn namelijk Lenn is op de opvang, nog even niksen en straks even doek door de slaapkamers halen.. Lenn had een enorme explosie in zn luier en alles ruikt er naar boven.. Ramen staan al open, maar helpt nog niet echt..
@Panos, ik ga me er binnenkort ook maar eens in verdiepen. Als het moet zijn we heel consequent met condooms, maar liever niet de komende 20 jaar en steriliseren gaat me voorlopig te ver. Lekker dat je zo goed thuis werkt, je hebt er nu ook wel de goede ruimte voor natuurlijk. Ik heb bv ook heel lang gemist na Boaz, vind het nu ook heerlijk om weer te doen ondanks dat het je ook wel veel energie kost en weinig vrijheid geeft. Abel doet het hartstikke goed. Krampjes heeft hij gelukkig niet meer zo heel erg last van nadat ik een goede tip had gekregen van de lactatiekundige hier op het forum. Hij slaapt het merendeel. Wel alleen maar in zn wandelwagenbak en niet in de mooie hangwieg die we hebben(dan wordt ie meteen wakker) maar daar ga ik me na 1 a 2 maanden pas druk om maken denk ik. Hij huilt bijna niet, hij moppert gewoon als het niet naar zn zin is haha.
@roeltje: Eigenlijk werk ik dus juist harder dan op kantoor . Op kantoor zoek ik afleiding en thuis werk je gewoon door. Op zp na dan.... En gefeliciteerd met wederom een mijlpaal! 35 weken! @mroos: 23 is idd wel erg jong voor sterilisatie! Mijn vriend is 42 en ik 35, dus voor ons is het wel een mogelijkheid. We hebben de beslissing alleen even uitgesteld met het spiraaltje! Wat fijn dat het zo goed gaat met Abel!! Wat was trouwens de tip van de lactactiekundige? WIj zijn sam simplex gaan geven, maar ben benieuwd of het ook anders had gekund... @dretjuh: Neem de tijd! Gevoel kan je niet sturen en ontkennen heeft geen zin... Dus rustig aan! Zit nu in een webcast over het nieuwe operating model. En dan ga ik dus wel weer afleiding zoeken hier....
Panos haha nou niks voor mij lees ik alweer Al zal het misschien ook aan het soort werk liggen. Ben te lui om op te staan.. Eind van de ochtend komt een vriendin buurten dus heb alle tijd
Wat een rust hier! Webcast afgelopen en ik ga lekker even douchen. Zo fijn werken met je slaperige kop in je ochtendjas! Laat de webcam 's ochtends altijd maar uit
Panos whaha ja das maar beter ook dan douchese! Lenn zn kamer is inmiddels schoon.. Nu die van ons nog en de was en hopelijk net op tijd klaar..
Nou zeg.. Zit ik mn best te doeno p het huishouden.. Boven alles schoon, wasje draait en zelfs boven gestofzuigd.. Snel doek door de woonkamer gedaan (oke, met de franse slag maar het lijkt weer ergens op) begint mijn welverdiende mandarijn te uh....spuiten.. Zit ik hier op de bank met een rood oog :x
Dank voor de lieve woorden en de knuffels allemaal. Ik heb het er niet veel over omdat ik er simpelweg ook niet zo veel over te melden heb . Het enige nieuws van het afgelopen jaar was dat er zeer waarschijnlijk 2 en misschien wel meer eisprongen zijn geweest. Dat is gunstig. Bloedwaardes zijn ook al ruime tijd erg goed, dat is ook gunstig. Je bent vrij snel uitgepraat als het er allemaal best heel gunstig uit ziet. Vanmorgen een superleuke Sinterklaasgym gehad, wat een pret was dat! Maura zit nog een beetje bij te komen en dan kan ze lekker naar bed.
@Roeltje: oej mandarijn in je oog doet zeer! @Panos: zooo relaxt is dat thuiswerken, deed Peter ook altijd.. met zn slaperige kop achter zn laptop in de woonkamer of eetkamer soms een meeting via skype, dan weer verder programmeren. Heel moeilijk om thuis zo hard te werken lijkt me! @Riti: snap je wel.. je kan slechts elke week zeggen "zoo weer geprikt" "zo weer naar t ziekenhuis" Maar wel heel positief dat je meerdere eisprongen hebt gehad. Maar probeer jij je ei ook op te sporen zodat je weet wanneer je actie moet ondernemen ? @Mroos: mopperkontjes moeten er ook zijn hihi Wel fijn dat de tip je zo goed heeft geholpen! Dat zal vast n hele verademing zijn geweest. @hier: nou een uurtje of 1,5 bij mn oma gezeten, taart had dr goed gesmaakt zei ze. Kids op bed gelegd, waren moe. Net de hele tijd online gekeken voor sint cadeau's maar kom er niet uit. Veel is online uitverkocht (qua kleertjes) en dan heb je nog verzendkosten :S vind dat zo zonde. Dus morgenavond maar ff t centrum onveilig maken
@ Dretjuh; Ga ook niet meer iedere week bloedprikken gelukkig, uitslagen bleven gunstig dus ga nu alleen als ik vermoed dat het nodig is. Ik doe niets om een evt ei op te sporen. De methodes zijn onbetrouwbaar en vertellen je in het meest gunstige geval dat hij geweest is en niet dat hij er aan komt. Dat werkt vooral als je een cyclus hebt met bijbehorende normale hormoonspiegel. Wat zoek je nog voor sinterklaas, kleding vooral?