December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Grmbl..had ik een heel verhaal gepost vergeet ik op 'reageren' te drukken :)

Ik haak hier weer even in

Luca en beau liggen net op bed, was een leuke ochtend op het KDV.
    Beau heeft het allemaal erg leuk en interessant gevonden en zat op de terugweg op de fiets te neuriën.
    Luca en ik hebben vanmorgen eerst boodschappen gedaan en thuis even wat quality time gehad met z'n 2e.

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ola!

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    ola!

Beau is alweer even wakker, Luca slaapt nog.
    Moet eigenlijk zo om 15.30 naar de tandarts maar J. heeft even laten weten dat hij geen tijd heeft en nu zit ik dus met de vraag wat ik dan moet.
    De tandarts zit in Amsterdam dus ik rij er ook niet zomaar even heen...

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: was nu alleen namens mn ouders aan t kopen. 30 euro per kind, wilde wel iets van kleertjes en de rest speelgoed.
    heb nu het speelgoed, morgenavond de kleertjes.

@Dees: leuk dat ze het naar hun zin hadden op het KDV
    Zoow tandarts helemaal in Amsterdam, hoezo zo ver?

@Hier: nou hehe toch maar ff naar de winkels voor speelgoed voor sinterklaas, morgenavond voor wat kleertjes.
    Was namens mijn ouders, nu nog iets kleins namens mij en peter voor de kids.
    Zondagmorgen komt Piet (die van gisteren) weer op bezoek, leuk leuk

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; ah dat is nog een beste klus dan lijkt me.
    Hier gelukkig niet dat probleem. We hebben lootjes getrokken onder de volwassen, iets voor een tientje en iedereen heeft ook een verlanglijstje opgesteld (dat scheelt!). Verder alleen voor mijn twee nichtjes iets verzinnen van ongeveer 10 euro, niet voor Maura. niet dat dat een probleem was want voor haar heb ik nog cadeaus liggen (nota bene ;)).

Amsterdam ligt hier trouwens maar 35 km vandaan, wel ver maar niet heul ver.

@ Dees; hebben we hier geen fijne tandartsen?
    De mijne verweet me direct dat ik Maura niet bij me had, hoe eerder hoe beter was zijn idee.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Haha, omdat J. uit Amsterdam komt en zijn tandarts heeft gehouden. Ik ben dus met hem mee gegaan en daar altijd nog blijven hangen.
    Ga vanavond even overleggen of we niet beter kunnen overstappen naar een tandarts hier in Maarssen/Utrecht.

@RiTi; Haha klopt, zo heel ver is het nou ook weer niet maar de weg naar de tandarts is mij altijd een raadsel..zit in oud-zuid.
    Geen idee of er hier fijne tandartsen zitten,morgen maar eens neuzen.

@hier; Bij de tandarts geweest dus samen met beau, schoonmoeder heeft op Luca gepast en schoonvader ging mee voor de routebegeleiding.
    Beau vond het interessant en heeft keurig in de stoel zitten wachten totdat ik klaar was.
    En ja hoor...ik heb mijn 1e gaatje te pakken :(
    Beau heeft een nieuwe tandenborstel gekregen, hij heeft er de hele week trots mee wezen doen :D

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; wat leuk dat Beau mee is geweest. Kan me goed voorstellen dat je baalt van je eerste gaatje.
    Met mijn wortelkanaalbehandelingen en kaakchirurgische ingrepen kan ik alleen maar dromen van zo'n status.

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Riti: ja hier echt een probleem, ik bedoel... je hebt vast hun speelkamer wel ns gezien.... heeft dan verder geen uitleg nodig waarom dit moeilijk is *whoeps*

Tja 35 km is opzich niet veel, maar je doet er zo lang over in a'dam zelf en de weg ernaartoe.

@Dees: hmm eerste gaatje... da's balen... hier al een stuk of 6 zeker gehad. Heb je meteen moeten boren?
    Knap van Beau dat hij zo lief is geweest :)

@Hier: Iemand een stuk behang over? De kinderen zijn nog NOOIT zo lastig geweest als nu.. echt belachelijk druk en baldadig... moe dus! Dus die gaan nu in de douche en dan lekker hun bedje opzoeken

ow ja... die vent van dat woonhuis kwam ook met een idee hoor.. Hij wil het huis te huur zetten en dan kunnen wij erin blijven tot hij een ander heeft gevonden die het voor meer geld wil huren.. ja dikke neus dus he! daar trappen wij niet in

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; wat een a sociaal idee zeg van die verhuurder :(.

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    jah idd... net zo idioot als het idee of we er na 3 maanden al uit wilden omdat hij weer terug bij zn vrouw was (2 weken later was t alweer over) die man is niet goed wijs :S

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou zeg.. Vanavond zonder problemen gaan slapen, maar is nu al 20 minuten wakker en kan alleen maar schreeuwen.. Zucht..

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Ik vind het echt wel een beetje eng te weten dat er een gaatje zit en deze dus gevuld moet worden...:)
    Die wortelkanaalbehandelingen ken ik ook van horen en zeggen, mijn moeder heeft ook een klein abbo'tje bij de tandarts daaraan.

@Dretjuh; Vandaag nog niet moeten boren, moet nog afspraak daarvoor maken.
    Wat een zot idee van die verhuurder!

@Roeltje; Te druk geweest vandaag op de opvang?

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Geen idee, maar was niet grappig.. Moet zeggen dat het ook al een hele tijd niet zo erg is geweest.. Hij slaapt nu eindelijk.. Ineens was het stil en na 10 minuten weer huilen.. Compleet overstuur, trilde ervan.. Weer even gekeken en toen ik de kamer in liep deed hij zijn ogen dicht.. Hartstikke moe wel natuurlijk.. Even bij hem gebleven en toen op ons bed gaan zitten.. Nu net weer beneden.. Ga de hond nog even naar buiten doen en dan ook maar naar bed.. zal nog wel aantal keer wakker worden vannacht..

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey dames..

Ben ik weer.. Levi ligt lekker tegen me aan:). Oww ik was zo bang dat ik misschien geen liefde kon geven aan twee kindjes, maar ben zowww verliefd op m'n beide mannetjes. Levi heeft echt n prachtig plekje in m'n hart veroverd:D. Ik kan m de hele dag wel knuffelen en kussen:)... Moest ik even delen:)..

Ben n spannende film op rtl8 aant kijken.. Ga zo ff terug lezen..

En Levi maar even in z'n bedje leggen;)

Xxx

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: ik hoop toch op een goede nacht voor je !

@Dees: Ik zou het ook eng vinden hoor, je hebt nooit iets hoeven te laten doen bij de tandarts en nu wel, dat is onbekend. Maar boren valt best wel mee

@Lemi: wat mooi dat je dit zegt!
    En het klopt ook, bij je 2e zwangerschap denk je absoluut niet dat je nog voor een extra kindje zoveel liefde kan hebben als voor je eerste. Tot hij/zij er eenmaal is, dan groeit dat heel snel erin!

Ik ben nu al verliefd op ons 3e kindje die ooit gaat komen ;) whaha... wil het al sinds Dani's bevalling, maar weet te moeten wachten.
    Oke genoeg over mij ;)

Gaat slapen x

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lemi; Wat goed dat zo tevreden bent, leuk om te horen!
    En die liefde wordt alleen maar meer en meer ;)

@Dretjuh; Haha, als sinds Dani's bevalling ja? Ohw nee dat had ik echt niet toen Luca net geboren was.
    Maar goed, ook nu nog twijfels alom hier.
    truste meid

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    Thanks:). Zo echt...wat n liefde voel ik ook voor dit ventje...ik moet soms gewoon bijna huilen als ik alleen al naar m kijk:$!! Bij de prikjes moest ik zelfs huilen!! Hihi jullie derde kindje wordt vast n schatje:D
    Truste!!
    Oja, las t over die verhuurder...wat n gezeur:(. Knuf!

Dees
    :). Ben er zelf ook blij mee:D..Hij ligt nog steeds bij me..mis m als ie in z'n bedje ligt;) te erg hihi.
    Die derde komt er dus vast wel bij jullie;) wil J een derde?

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lemi; lekker in zijn eigen bedje leggen, dan leert hij ook om even alleen te zijn. Maar dat zul je vast wel weten ;)
    Ik had ook van die vreselijke knuffelmomenten met Luca, maar Beau heeft ze nu ingepikt nu Luca weer wat drukker is geworden :D
    J. twijfelt ook nog enorm...maar we hebben de tijd.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Hihi ja doe ik ook wel hoor:). Anders kan ik m strax nooit alleen laten. Hij ligt nu heel schattig;). Maar leg m regelmatig ook wakker weg:). Gaat gelukkig goed:)
    Ja n derde is ook niet niks;). Is n hele verandering! Wij misschien ook ooit, maar dan wel pas over n paar jaar.., eerst ff bijkomen van alles en genieten van deze plaatjes;)

Ga m nu wegleggen.. Belooft:p

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Whahaha...we veranderen hier allemaal langzaamaan in van die enorme moederkloeken met een elftal aan kids. We gaan gewoon over elkaar heen bieden hier. Dus bij jullie nog geen definitieve streep door een eventuele derde?
    Nieuwe werken gaan wij dus ook naartoe. Al zou ik niet weten waarom... we zijn een suffe woningcorporatie, hebben niks van doen met het buitenland, sterker nog. We komen niet eens de wijk/stad uit! Maar fijn dat wij straks ook savonds kunnen werken en geen vaste plaats meer hebben...NOT! Ik hou van mijn eigen bureau met mijn eigen prulletjes en foto's van de dames.... Gelukkig nog even de tijd om eraan te wennen totdat we naar het nieuwe pand gaan. En dat moet nog gebouwd worden (en wat er nu staat nog gesloopt), dus dat duurt nog wel even.

Tandarts
    Hier gaat Amy volgende week voor de eerste keer naar de tandarts. Zal ze wel niet erg leuk vinden...

Lemi
    Moet ook vaak mijn tranen wegslikken als ik naar mijn dames kijk. Hoe kan het toch...? Da;s dan het enige dat ik denk. Zo mooi....
    Maar denk dat iedereen dat gevoel wel een beetje kent.

Kwestie
    Ik voel me vaak schuldig omdat ik veel vaker met Amy op schoot zit, of zit te knuffelen dan met Lizzy. Nou is Amy ook echt een knuffelkont en Lizzy allesbehalve, maar.... Wil wel dat Lizzy weet dat ze ook altijd een knuffel bij mij mag komen halen.... En dat ik dus zeker evenveel van haar houdt als van Amy.
    Ferdy zegt: Gewoon heel vaak knuffelen. Of ze nou wil of niet.
    Iemand nog andere tips?

Derde
    ...ben wel weer vergeten om te beginnen met een nieuwe strip ac pil...hahaha:D. Dan wordt weer uitkijken deze maand. Wat een muts ben ik ook.... Die pillen zijn ook niks voor mij...daar ben ik veel te chaotisch voor.

Deel Deze Pagina