@collo; geen toevoeging voor tips, zou precies hetzelfde adviseren @hier; trof net Luca mopperend aan in zijn bedje..wat denk je?!...had hij zijn hele bed onder gespuugd. Voordat hij naar bed ging en ik met hem in de gang liep spuugde hij ook al behoorlijk veel! Nu dus net weer zijn bedje verschoond en kon hem zo weer terugleggen in zijn bedje. Hij sliep weer rustig verder, nu ik nog
Goedenacht!!!! Oh het begint weer...het niet kunnen slapen snachts... @lemi...wat mooi gezegd! Ik vind het ook nog steeds gek dat ik straks net zoveel van de tweede ga houden, maar dat komt dus allemaal goed lees ik!! @derde..hier niet. Ik voel nu al dat we straks compleet zijn. En daarbij vind ik mezelf dan te oud worden. Zo grappig....als ik wakker lig snachts lijkt milan ook wat onrustiger, dan hoor ik hem draaien en zuchten. En de baby is nu ook wakker...hihi
goedemorgen! lenn heeft doorgeslapen tot 5uur! heeft me daarna wakker gemaakt, kus gegeven en is weer gaan slapen.. de lieverd.. nog even tv kijken en dan ontbijten
@ Chicken; he bah niet slapen, had je dat bij de zwangerschap van Milan ook? @ Roeltje; aah wat een lieverd is het toch. @ hier; beetje trage opstart vandaag. Maura had haar schoen gezet en was heerlijk aan het spelen dus ik heb op mijn gemakje de krant kunnen uitpluizen . Nu tijd voor aktie en lekker naar buiten!
Riti Traag opstarten is ook wel eens lekker Hier nu pas tijd voor de krant.. Lenn doet nooit aan traag opstarten helaas.. Haha ja was wel lief.. Kan 's nachts dus ook nooit boos op hem worden, draakje.. Lenn is op het KDV, ik zit krantje te lezen met kop thee.. straks even langs de bieb en dan VK.. Verder eigenlijk niks.. Misschien even langs mn zus als alles goed is bij de VK..
Zo, even geneusd voor een houten keukentje voor Lenn zn verjaardag.. http://www.gigaspeelgoed.nl/speelkeukentje/details/871/164/binnenspeelgoed/speelkeukentje/kinderkeuken/houten-keukentje.html Deze is het geworden.. Ga 'm vanmiddag ophalen.. Wel 3 kwartier rijden, maar goed.. Is niet erg..
@Collo: als je kindje geknuffeld wil worden dan komt ze wel. Zoiets kun je toch niet forceren. En bovendien kan het nog veranderen. Je kunt het uiteraard wel blijven vragen/proberen maar als ze niet wil heeft dat niks met jou te maken. @AC: hier ook een grote chaot maar wil toch niks anders dan de pil eigenlijk. @Dees: Ach gossie Luca alles onder gespuugd Hoe is het nu met hem? Zo sneu... @Riti: traag opstarten is heerlijk! beter dat dan gestresst toch @Roeltje: wat schattig hoe lenn je wakker maakt! Succes bij de VK en je zus @Hier: dani werd rond 4 uur wakker, kwam bij ons liggen en toen om 6 uur alweer. Vandaag een rustig dagje, heb eigenlijk niet veel zin om wat te doen. Alleen vanavond op zoek naar kleertjes voor de kids in de stad. Is Peter bij de kids ga ik met mn moeder alleen op pad, heb dr wel zin in.
Huh is het 1 dec? wow! Het is december! *ik leef nog even in het verleden geloof ik* AMY gefeliciteerd met je verjaardag meisje! Duh, het is 1 dec.
@Dretjuh; Denk toch dat het een toevalstreffer is geweest van Luca, ik zag net de spullen die ik uit bed had gehaald en daarbij trof ik zijn knuffelkonijn aan met 1 oor helemaal onder de spuug...denk dat hij die net te ver in zijn mondje heeft gestopt. @RiTi; Veel plezier buiten! @Roeltje; Echt een keukentje voor een jongen, stoere kleuren. Gewoon op controle bij de VK? @Chicken; Jou schrijven herinnerd me eraan dat ik destijds ook zo vaak wakker lag, en dan vooral van de pijn in mijn heupen en bekken..aii. Warme melk is altijd goed te doen, komt de stof melatonine van vrij waar je lekker soezig van wordt. @Collo; Gefeliciteerd met Amy haar 2e verjaardag!! @hier; Ahhhhh en toen werden we vanmorgen pas om 8.30 weer wakker!!! Ik gauw de kids gewassen en aangekleed, voorzien van ontbijt en tussentijds het KDV gebeld dat we iets later komen. Heb ze net om 9.30 kunnen afzetten...*oops* Het eerst vieze spuugwasje draait, daarna volgen er nog 2....lekker dan.. Om het feest compleet te maken viel net het rolgordijn naar beneden in Luca's kamertje..straks maar even schoonvader bellen of hij even wil helpen die rol er weer in te hangen
Dees Och arme Luca.. Had er helemaal over heen gelezen En als ze er nu van leren.... Maar nee, waarschijnlijk vergeet hij zo weer dat hij dat dus niet in zn keel moet steken Ben al weken op zoek naar een keuken, maar vond alleen of hele dure, of meisjesachtig.. Vanmorgen liep hij direct naar het keukentje op het KDV en ging afwassen.. Hoe blij kan je m maken Slecht slapen zwangerschap Ben ik dan de enige zwangere die totaal geen moeite heeft met slapen?
@roeltje; Kan gebeuren hoor. Luca is nogal van het alles in de mond stoppen, hij weet vaak ook zelf wel zijn speen te vinden maar moest dus nu schijnbaar ergens anders mee tutten. 1 ding scheelt weer dat ik die hoes van het matrasje kan wassen
haha dat is dan weer mooi meegenomen Zal mn spullen eens bij elkaar gaan zoeken.. Op naar de VK, daarna direct door naar Emmeloord.. Tot vanmiddag!
pff kreeg net weer telefoon van het gezinshuis.. stiefzoon heeft kennelijk gisteren een vechtpartij uitgelokt, moest politie te pas komen en sommige waren gewapend met messen :S zucht...
@Roeltje; Succes bij de VK, zal vast wel goed zijn daar. Tot vanmiddag en rij voorzichtig! @Dretjuh; Meen je...tijd dat er nu echt wat aan wordt gedaan
@Dees: morgenochtend vind er een afspraak met jeugdzorg plaats, dan gaan ze de aanmelding bespreken bij die instelling in Deurne. Moet jeugdzorgeen indicatie voor geven en die gesprekken duren altijd lang :S Maar gelukkig word er actie ondernomen.