oh ja, voor alle jarige jobjes van vandaag en dieik vergeten ben: Hieperdepiep hoera!! gefeliciteerd met jullie verjaardag!! hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!
@Dretjuh; Het akkoord geven voor een indicatie kan soms lang duren, been there done that. Dat ze er maar snel vaart achter zetten want hij heeft echt hulp nodig. @Joyce; Wauw!! Wat een prachtbuik! Hoe voel je je?
@ dees: prima eigenlijk vooral positief en blij dat alle grove klusjes van mijn lijstje zijn en het kamertje bijna af hihi en kaartje uitgezocht etc
Joyce Wow wat een prachtige buik! Nog even he Dretjuh Jeetje dat is niet niks.. Indicaties kunnen idd erg lang duren Succes! Nou keukentje is opgehaald.. Straks even naar zolder brengen, als Lenn m ziet......... Nog maar 2 weken.. Heb zo'n zin om m eigenlijk dit weekend al voor Sinterklaas te geven Doen we maar niet haha.. vanmiddag even langs de kruidvat voor wat simpele cadeautjes voor dit weekend..
@joyce; Maar jij bent goed bezig! Vooral dat de grote klussen al klaar zijn van je lijstje. Nu dus kwestie van zo lekker doorhobbelen en het lijstje afwerken. Nog niks te merken van rommelingen?
@ Roeltje; leuk keukentje! Deze hebben wij ook heel lang overwogen, hij is erg leuk en met veel spulletjes er bij ook. Leuk he, geven, nog even geduld. Weet niet of je nog meer speelgoed bij het kv nodig hebt (of spellen oid), bij 20 euro aan speelgoed 5 euro korting. @ joyce; mooie buik! @ dretjuh; zal ook niet 1-2-3 geregeld zijn allemaal maar fijn dat er wat gebeurt, dit gaat niet zo. @ hier; had het voornemen de vloer beneden te doen, maar niet zo'n puf meer voor. Net met Maura gezellig op pad geweest naar de kinderboerderij en op de terugweg stoofvlees meegenomen. Heb nog een heel oud receptje Indonesische hachee, liever dat dan de vloer .
Haha ja dan zou ik ook voor de hachee gaan Ja ben nog wel een aantal dingen nodig qua speelgoed.. Voor baby2 hebben we ook nog maar weinig ingeslagen dus zal eens kijken of er wat leuks bij zit..
Zo kwam ik dus aan 15 E voor mijn nichtjes, dus ben ik nog even teruggelopen en heb ik nog wat knutselspullen er bij genomen . En de luiers zijn in de aanbieding maar die ben ik dus vergeten. (2+1)
@Joyce: fijn dat je je goed voelt, vooral fijn idee dat alle grote klusjes al zijn gedaan! Kun je alleen nog maar genieten @Dees: ja kan lang duren, maar met dit soort situatie's versnelt hij de boel zelf wel. @Roeltje: Ben benieuwd wat Lenn van het keukentje vind! Hij gaat het vast heel erg leuk vinden Haha niet stiekem voor sinterklaas geven @RiTi: hmm verse hachee is lekker! Wat maakt de hachee indonesisch? *= benieuwd* @Hier: dani wilde steeds naar boven rennen...kon ik steeds van de gang afplukken bleek dat hij graag naar bed wilde. Dus die slaapt nu een dik uurtje al. Layla zit youtube filmpjes te kijken Alice in Wonderland nu scheetje
@ dretjuh; aah Dani zo lekker aan het slapen . Denk dat het de sambal en de ketjap zijn. De rest zit vaak ook wel in andere stoofschotels geloof ik (kruidnagel, laurier etc.) Maura spam, lekker in je pyjama cadeautjes aantreffen in je schoen .
Jaaaa camera gisteren gevonden! Had 'n waarschijnlijk al 6x in mn handen gehad, maar goed, dat gooien we maar op de zwangerschap Hier één van het croissantje eten in de dierentuin.. Ben nu filmpje van vanmorgen aan het uploaden op youtube..
@ dretjuh; even nav fb, wat balen van je heupen vooral zeg. Alleen met je schouders en nek dragen is leuk bij een baby maar kan ook echt niet te lang doorgaan. Niet doen dan dus ook, kan niet goed zijn. De rugdrager die we nu hebben is een hele simpele en konden we goedkoop overnemen. Voordeel is vooral de draagconstructie zoals die ook op backpacks zit. Die vielen ook altijd tegen aan het begin van de reis en gaandeweg wordt het makkelijker, je wordt gewoon sterker . @ Roeltje; wat een lekker mannetje is het!
Diertjes kijken op mijn bord.. - YouTube Zo, duurde even.. Ondertussen naar de bieb en groenteboer geweest.. Doe net de deur achter me dicht en begint te regenen.. net voor de bui aan dus.. Oja, Lenn noemt ze niet bij naam, dat kan hij nog niet, maar hij kent wel de geluidjes en welk dier erbij hoort.. Behalve dan de poes, dat is nanaaa
@RiTi: Maura Piet! Leuk Leuke pyama! Heeft Layla ook Nee lukt echt niet met mn heupen als ik ze draag of op mn schouders heb dan houd ik dat maar 5 minuten vol.
hihi Maura is net een kleine Dagobert Duck, bij die mini bilibobakjes zitten allemaal fishes in veel kleurtjes en ze is er helemaal weg van. Steeds sorteren op kleur in de bijbehorende bakjes en ze tellen, overgieten etc etc. Dat wordt nog wat als ze zakgeld krijgt tzt .