Lizzy word volgende maand toch ook al 1 jaar ?? 19 Januari toch? *ff uit blote hoofd, knap he hihi* jeetje gaat echt TE snel he! Gaan zo eten heb: risotto met courgette & creme fraiche, broccoli extra erbij en tilapia filet met tomatensalsa uit de oven en is bijna klaar! Ziet er TE lekker uit! Ga me helemaal volvreten whahahaha
@ dretjuh; lekker allemaal, en gezond dus volvreten is niet zo'n slecht idee . Hier een opwarmertje uit de vriezer, stamppotje. Stoofvlees is nog niet ver genoeg voor Maura, dus dat eten we morgen.
ahh jammer... maar dan morgen lekker stoofpotje Hier zijn de kids weer om achter t behang te plakken (die denken dat een toetje een gezichtsmasker is) dalijk komt Peter thuis en dan gaan mn moeder en ik door naar de stad voor nog wat kleertjes voor de kids. Lang geleden dat ik alleen met mn moeder wat heb gedaan!
Poeh beide even uitbuiken geloof ik.. Stamppot rauwe andijvie gegeten.. Dat ging er prima in, stuk vlees ook..Uiteraard moest er een toetje bij.. Voor het eten half uurtje gespeeld (gestoeid eigenlijk meer) en nu zijn we allebei moeNog even half uurtje zitten en dan lekker douchen.. Kan hij daarna door naar bed..
Heerlijk! Dag *telkwijt* op rij zonder gemopper.. Heerlijke dag zo.. Lenn is gaan slapen zonder zeuren.. Begint wel het tijdrekken door te krijgen geloof ik.. Alles om te zorgen dat hij niet in bed hoeft Lekker boven gaan rommelen, 1x gaan kijken en weer weggelopen.. Niks aan de hand.. Geen smoes nodig gehad.. Hij leert het nog wel
Rustig hier vanavond.. Ik ga mijn bedje zo opzoeken.. Heb een leuk boek, die moet nog uit Tot morgen!
wilde ff snel kapsel spam doen.. heb al een aantal maanden mn haar niet geverfd (of met minder peroxide) en t flink met rust gelaten... vind dat er nu wel wat mee gedaan mocht worden dus ben aan t vlechten geslagen vandaag Had dit binnen 3 minuten erin zitten Bekijk bijlage 203136
oke en nu slapen truste iedereen.... de eerste december dag zit erop *zucht* Hopelijk een rustige nacht voor iedereen
ben benieuwd hoe de nacht hier verloopt, voor beau heb ik net de HAP gebeld omdat hij vreselijke pijn heeft aan zijn oren, zijn ook roodgloeiend! luca moest tijdens het avondeten ineens flink overgeven dus die kon gelijk door in bad. het gaat hier dus even niet zo lekker
Meiden, super bedankt voor jullie felicitaties en kaartjes. Echt super lief al die kaartjes. Ik mag ze ook niet meer op de kast zetten, Amy houdt ze zelf bij in haar koffertje. Zo leuk om die glimmende oogjes te zien als ze post krijgt. Joyce Wow, wat een prachtige buik. Nog geen tekenen van een aanstaande bevalling? Dretjuh Tja, het was wachten op escalatie... Hoop dat er nu een goede indicatie gegeven wordt zodat hij ergens terecht kan. Roeltje Heel leuk keukentje! Leuke prijs ook. Hij gaat er vast heel blij mee zijn. RiTi\ Oh fiches...dat zou ook wat voor Amy zijn... Hier helaas nog een kleine kruiper die ze waarschijnlijk opeet, dus nog maar even mee wachten. Dretjuh Groot respect! 19 januari is Lizzy idd jarig. Wat is het laatste jaar toch bizar snel gegaan. En tegelijk lijkt het alweer zo lang geleden dat ik ben bevallen... En begin ook wel weer baby-kriebels te krijgen hoor.... Maar ik moet mezelf nog even beheersen.... Wow, jouw avondeten klinkt echt te lekker.... Ik moet binnenkort eens even naar je toekomen als je in nl bent. Even de sint overleven...dan spreken we even wat af. Kunnen we lekker samen naar de 7 geitjes ofzo. Gaaf die vlecht! Dat je dat zelf kan... Dees Ah, die mannekes van je toch.... Wat zij de HAP?
Goedemorgen! Wat een prutnacht Blegh.. Lenn halve nacht liggen hoesten (wel slapend gelukkig) werd om 3 uur even wakker.. Buurmeisje lag ook te hoesten en hoorde haar ouders al praten .. Eigenlijk lag het halve blok dus wakker Nouja, uiteindelijk om 5 uur was hij klaar met hoesten en kon ik nog even slapen.. Net ontbeten, zo omkleden en douchen en dan eens kijken wat we kunnen doen..
@Collo: zit nu in NL en ga na sinterklaas weer terug naar engeland ben dan met kerst pas weer terug voor die paar dagen. Heb de steentjes nog hier staan ook hihi Amy heeft n leuke verjaardag gehad zo te lezen op FB? @Dees: Hoe is het nu met Beau en Luca? Nog naar de HAP geweest? @Roeltje: bleh... vandaag lekker rusten na zo'n nacht dus! @Hier: Dani is nu met mn moeder boven aan t schoonmaken, ik ga zo de koeling uitdoen samen met Layla. Lekker ff aan de poets. Verder n rustige nacht gehad, Peter is nu bij jeugdzorg dus ben benieuwd.
Nou idd, rustig hier Vanmorgen boodschappen gedaan en bij mn zus langs geweest.. Kwam er gisteren niet meer van.. Nu zitten we een broodje te eten en hoop dat Lenn nog even wil slapen.. Heeft al geslapen in de auto en is aardig uit zn hum.. Zullen zien..
Heb niet zo veel bij te lezen zo . Vanmorgen een leuke speeldate voor Maura, heenweg was een gok met de regen maar we zijn droog aangekomen en net terug zelfs heerlijk in de zon gefietst. Zij wonen midden in een recreatie/natuurgebied en het is zo prachtig er naar toe te fietsen.
Goeoeoedemiddag! Zeker rustig hier! @Riti heerlijk he, een stuk fietsen door de natuur...kan ik ook zoooo van genieten! Hier wat inspiratie opgedaan voor Milan z'n taart volgende week. Het wordt een Piet Piraat taart. Milan had vanochtend sinterklaasfeest op kdv. Ik mocht hem om 10.30 brengen en om 12.00 weer halen. Hij had rode wangen van opwinding! Ga nu eens even administratie bijwerken...jippieeeeee!
joehoe! @amy: dagje te laat, maar een dikke verjaardagskus van Sara! @all: halloooo! ik hoop in januari weer wat meer tijd en rust te vinden om gezellig mee te kletsen! volgend weekend gaan we verhuizen, weekend erna sara's verjaardag vieren, weekend daarna kerst, en dan alweer oud en nieuw. tussendoor ben ik veel alleen met de 2 guppen. stan slaapt overdag in de wagen, hij wordt standaard na een half uur wakker en op deze manier kan ik hem weer in slaap rijden. klinkt onhandig, maar wat eeb uitvinding!! mijn moeder helpt wel vaak mee hoor, maar man is al zijn vrije tijd in het huis (en dat is nodig!!) sorry, heel verhaal