December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Riti: zeker mooi om door een natuurpark te fietsen!
    Vond Maura het leuk?

@Chicken: oehh piet piraat = leuheuk!!!!

@Doortje: je hebt het er maar druk mee, maar dan is zo'n kinderwagen zeker een uitvinding lijkt me!

@Hier: geen nieuws eigenlijk, layla is alleen nogal veeleisend en een echte commandant, als we samen kleien dan MOET ik perse maken wat zij wil en hoe zij het wil etc... niet erg maar wel een beeeeetje vervelend

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: oooh lekker fietsen! Fijn dat de zon nog even ging schijnen!
    @dretjuh: Layla heeft een duidelijk mening dus? ;)

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; Hoe vind Sara het allemaal? Jullie gaan al bijna over, spannend zeg en heel leuk natuurlijk. Zin in?

@ Dretjuh; moet je net zelf ook even de dag voor hebben om om te gaan met de kleine dame met de grote wil ;).

Maura vind fietsen heerlijk, en helemaal als er veel te zien valt. In dit geval erg veel water en verschillende dieren, heel mooi.
    Samen spelen ging ook erg goed en was heel gezellig.

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; vind de derde naam van Stan zo mooi, ken het uit een gedicht waar ik me afgezien van Raban echt niets meer van kan herinneren :D.

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Doortje: een heeeeeele sterke eigen wil!
    Net was ze een handdoek en een theedoek bij mn vader aan t knopen (waren slabbers) en ze mochten niet af en hij MOEST eten :p

@Riti: moet je inderdaad je dag voor hebben, heb ik opzich wel maar zo rond 4 uur (als die 2 gaan stuiteren) dan begint t pas net met de echte drukte en dan ben je al gaar....

dus mensen met een 3e kindjes wens... verzint eer ge begint ;)
    nu lijk ik mn oma wel :S

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dretjuh: hihi, die layla!
    @riti: sara vindt het enorm gezellig bij opa en oma! ze is helemaal gek op allebei! merk wel dat ze behoefte heeft aan kindjes om zich heen. Ze is gistern voor het eerst gaan wennen bij de nieuwe gastouder, pfff wat spannend weer! Raban is een mooie naam he? Is een familienaam van mij vaders kant. Oeh, ken dat gedichtje niet, ben wel heel benieuwd! Maura lekker op 2 oren?

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; wat heerlijk flexibel zijn ze toch, die kleintjes. Een nieuwe gastouder is natuurlijk heel erg spannend, ook weer wennen voor jullie natuurlijk. Wel heel gezellig voor Sara.
    Maura was flink moe na de uitgebreide ochtend en het werd ook veel later dan normaal dus ze lag er erg laat in. Fijn dat ze toch nog even lekker gaat slapen want dan ik ook even lekker bijkomen met een kop thee en de krant.

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    krant uit, thee op, droppot leeg, Maura wakker...perfecte timing hier :D

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Poeh, Lenn lag er een half uur geleden pas in.. Wilde na het broodje niet slapen, maar ook niet spelen.. Kortom: Moe, maar eigenwijs om te gaan slapen.. *zucht* Uiteindelijk was hij om 15.00 uur zo gaar dat hij overal mee begon te gooien, schreeuwen, gillen, slaan, schoppen....Moet ik nog doorgaan of is het beeld wel duidelijk:D Niet gezellig dus.. Na een uitbrander in de hoek liep hij naar de deur.. 'Mama moe' Ah, dus toch toe aan zn bed;) In bed gelegd en letterlijk binnen 1 minuut lag hij diep te slapen..

Hopelijk niet te lang, anders krijgen we vanavond weer ellende.. Maar goed, moet man toch ophalen, begin van de avond pas dus dan mag papa het oplossen:D:D:D *gemeeeeen!*

Pff man smste dat hij wel wil gourmetten maar zat vreselijk te zeiken over de geur die dan in huis blijft hangen:x Met een kwaaie kop gezegd dat ik wel weer wat anders verzin *stommmmm* dus nu een 3 gangen menu aan het uitzoeken.. Elk geval kipcocktails, rijst met spinazie en spek en dan nog een nagerecht, maar misschien trek ik wel een pak vla open..:)

En onze blauwe kliko is gejat:x

Ik haat de vrijdag

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    wat een baaldag Roeltje :(

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi!
    ikke weer ff.. wederom wat dingen afgewerkt: JOEPIE!
    kamertje is klaar!!! kadootjes voor sint ingepakt!! en proefdrukjes ontvangen en nog leuk ook!! gedoucht, stofgezogen, wasjes gedraaid en boodschappen gedaan :)
    goed he?

was net weer ff aant zoeken op bijten bij peuters.. wederom wat incidenten gehad... en kwam wel interessante info tegen, ms ook handig voor jullie (al ben ik volgens mij de enige met een bijtertje..)
    Hulp aan peuters, die bijten

12. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Heej meiden zoef even vooorb ij...
    Is hier erg spannend of ik nog even door mag lopen of ze me
    Toch gaan inleiden en als klap op de vurpijl vanmorgen wakker
    Geworden met een ontstoken oog ziet er niet uit!
    Nog nooit gehad maar erg vevelend.....

Verder wel alles in gereedheid gebracht en man heeft
    Lekker vrij dus kan rustig aan doen

Fijn weekend

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    Jaaa kamertje klaar! Scheelt al een hoop he:) *zegt degene waarvan het bedje nog op zolder staat:)*

zwangerworden
    spannend:) We wachten (on)geduldig af:D

Nou, hier werd hij om tien voor 5 pas wakker.. Net de andijvie opgebakken die over was van gisteren.. Na het slapen was hij alsnog humeurig en vervelend, maar zit nu dapper zijn bordje leeg te eten.. Zo nog een toetje en dan maar wachten tot man belt.. Zal nog wel even duren.. Staat een filmpje op voor Lenn dus voorlopig moet het zo wel lukken:)

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Valt weer mee.. Man belde al, zijn onderweg.. Over 3 kwartier van huis.. Tot die tijd houden we het wel uit met Beertje Bruin:D

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Joyce: jeeej kamertje klaar, nu kan de beeb echt komen!
    Hier bijten ze gelukkig niet meer, hebben ze beide een paar weken gedaan en is vanzelf over gegaan *gelukkig*

@Zwangerworden: spannend hoor!
    auw ontstoken oog, da's minder charmant

@Roeltje: jeej je mannetje is er weer bijna :D

@Hier: hier kan peter ook zo thuis zijn, binnen nu en een minuutje of 40 is hij er wel.
    Kids zijn niet zo druk als de afgelopen 2 dagen, alleen Layla is nog steeds veeleisend en vraagt om heel veel aandacht.

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; Hopelijk draait Layla een beetje bij. Nog leuke planenn voor het weekend?

@ Roeltje; wat een rotdag zeg, gelukkig gaat vanaf nu alles weer meevallen :).

@ Joyce; wat een bezig bijtje ben je toch. Goed geregeld allemaal zeg! heb je al foto's van het kamertje? Ben helemaal niet nieuwsgierig of zo hoor ;).

@ handig; *zucht*. Dacht alvast de twee hele leuke nieuwe dekbedovertrekken voor Maura te wassen. Hang ik ze op, vind ik de een wel heel erg groot, of eigenlijk eentje wel erg klein....
    Heb ik een peuterbed maat hoes er bij terwijl we een groot dekbed hebben :(. En het is ook nog de leukste (en die blijkt er ook niet in het groot te zijn).
    Lekker handige aktie weer ;).

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: ehm.. ja morgen naar sinterklaas bij een winkelcentrum, 's avonds een verjaardag, en zondag naar mn oma...

als het doorgaat........ krijg net telefoon van Peter dat ie met autopech staat :S
    eerst reed de auto steeds maar 70 km/h en kwam niet verder en opeens helemaal niet meer, dus mn vader is m nu halen met n sleepkabel.
    hopelijk kan ie morgen gemaakt worden

Jij leuke plannen?
    whaha strakke aktie van je hoeslakens :) zou ook een actie voor mij kunnen zijn

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bleghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Zo dat moest er even uit!

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; niet blij? Wel weekend, scheelt dat?

@ dretjuh; he bah panne met de auto, niet leuk.
    uh plannen, oh ja. Morgen kerstspullen van zolder halen :D. En de commode naar beneden sjouwen (klinkt gemakkelijk, is het niet, erg groot en zwaar massief ding) want die hebben we verkocht.
    Morgenavond een date met Dennis en zondag naar mijn schoonouders voor Sinterklaas.

@ Maura's favo woord momenteel; is-niet-leuk! en dan zo heel licht nee schudje er bij :p. Schrok zich wezenloos toen de wasmachine ging centrifugeren voor haar neus, springt tegen me op en zegt 'is-niet-leuk!'. En zo gaat het met alles wat ze niet leuk, eng, pijnlijk of vervelend vind :D.

Vraagje aan mama's met een peuterbed:
    Waar halen jullie je molton vandaan?

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Alles behalve blij....kom vanmiddag thuis...zie ik door de stofwolken mn woonkamer niet meer...moest er toch nog wat gesloopt worden. G*tver!!! Ik snap echt de volgorde van werken van mijn man soms niet. Was blij dat stof eindelijk een beetje was gaan liggen, beginnen we weer opnieuw! Overal stof stof stof!!!! Milans kamer moet plafond nog in en verven en laminaat...dan de rest nog, alles nog schoonmaken, kamer inrichten, kantoor afmaken en oh jaaaaaa over week of 9 een bevallinkje...oh ja? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Zit er compleet doorheen. Ik sta er ieder weekend alleen voor met Milan en mn dikke buik, omdat man aan het klussen is....en het wordt gewoon steeds zwaarder. En daardoor kan ik niet eens winkelen voor spullen, want ik wil dat mannetje ook niet iedere keer op sleeptouw nemen. Kortom, ben erg humeurig.....enzo. En ik wil toch echt dat Milan nog even kan wennen voordat de baby er is.

Sorry hoor...bleghhhhh

Deel Deze Pagina