December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; ooow kan me er (helaas) wel iets bij voorstellen, niet leuk!
    Vreselijk frustrerend ook. Enige duidelijkheid wanneer het klaar kan zijn?
    Sterkte voor jullie!

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: leuke plannen!!!
    owww ja hier ook een loodzware commode! Die meubels van layla zijn haast niet te tillen dus ik weet dat je bedoeld. Leuk een date met je mannetje :)
    Kerstspullen doen wij woensdag, eerst thuis poetsen en dan meteen boom zetten.. kan niet wachten!!!!

@Chicken: he bah... kan me voorstellen dat je dat niks vind 30 weken zwanger en dan in die puinhoop.. maar tis voor een goed doel xx

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kom even snel trusten wensen.. Nog één optreden afkijken van the voice en dan lekker naar bed.. Tot morgen!

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    truste roeltje x

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Chicken
    Kunnen jullie niet iemand inhuren om even meters te maken? Dan is je man ook weer een beetje ontlast en kan hij jou weer helpen.

Zwangerworden
    Hier al 2x inleiden achter de rug. Ik zou er zo weer voor tekenen. Succes! Hoop voor jou dat het allemaal vanzelf gaat beginnen. Had je al eiwitten in je urine?

Hier
    Net 4 kilo gehaktballetjes staan bakken. Voel me nu helemaal vettig. Kado's zijn ingepakt voor de komende 2 dagen. Morgen nog even het huis opruimen en wat boodschapjes doen.
    Wat stom, ik heb ineens zin in een sigaret?
    Het is alweer over....hahaha...
    Ga zo maar eens slapen...

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ennn weer wakker!

@riti..mn man heeft beloofd dat alles op tijd af is...dus ik moet er maar op vertrouwen. Moeder komt helpen met schoonmaken.

@collo..zou wel kunnen, maar het budget is ook aardig aan het opraken. Als mn ouders terug zijn van vakantie, dan komt mn vader ook weer helpen, dus dan gaat het harder. Ach die hormonsters werken gewoon ook niet mee.

Zo, 4 kg gehaktballen!!! Wel altijd ontzettend lekkerrrrr!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    kan geloof ik alleen maar ego berichtjes schrijven de laatste tijd, sorry..
    hier een nacht met veel gerommel achter de rug.. man is nu ontbijten met Lenn zodat ik nog een uurtje kan slapen.. ben zwanger zijn even flink zat :(

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @roeltje..ook al zo'n lekker nachtje...had je last van je buik?

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: arme jij.. knuf!

@Chicken: jah zoiets kost klauwen met geld man :( Maar dit lijkt me ook super zwaar voor je man en ook voor jou natuurlijk

@Hier: opzich n rustige nacht gehad, kids kwamen beide rond 7 uur.. straks ns kijken of de auto gemaakt kan worden anders word t binnen zitten, naar t winkelcentrum voor sinterklaas kunnen we ook te voet *als t niet regent* en vanavond n verjaardag in Mierlo dus daar moeten we wel n auto voor hebben :S

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @dretjuh..balen van je auto zeg. En dan is het juist zulk rot weer...hier tenminste wel.
    Ik voel me al weer iets rustiger. Als je zo moe bent kun je ook niet veel hebben. We gaan straks even shoppen, man gaat gezellig mee. Even familytime! Jippeee!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja, ellendige voorweeën:x Bah. Ben ook echt niet gezellig haha..

Man is boodschappen doen en moest daarna nog langs zn pa..Dus ik dacht: Die brengt de boodschappen wel even langs voor hij naar zn pa gaat.. Zal nog wel een half uur duren (minstens) dus kan geen kant op voor vanavond.. Maar om 15.00 uur staat de hele zooi wel voor de deur.. Kamer is al aan kant, alleen nog de tafel opruimen en 2 stoelen regelen.. Maarja, had graag al zoveel mogelijk af willen hebben, maar dat zal wel niet lukken.. Bah, heb er vreselijk de pest in vandaag..

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, koken doet wonderen met je humeur;) Druiven zijn geschild, plakken spek zijn gebakken (ok, weinig van over, dus moet overnieuw, is heerlijk om het zo te eten:)) Koek is gebakken, straks even stukje proeven, heb het nog nooit eerder gemaakt en onze oven is aan vernieuwing toe dus ben benieuwd of het gelukt is..

Zo, de spinazie vast even bakken, hoeft dat vanavond ook niet meer.. Nog even de tafel opruimen en als Lenn op bed ligt stofzuigen en dweilen.. Man is naar de auto kijken, kon uiteraard niet wachten tot Lenn zn slaapje.. Koken met een peuter werkt voor geen meter;) Peuters eten meer op dan dat ze helpen :D:D

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wat een rotweer zeg en volgens de voorspellingen blijft het ook nog even zo, bleh.

De commode is de deur uit, verkocht, fijn want dat ruimt lekker op!
    Nu de kerstspullen alvast nalopen, geen idee meer wat we hebben ;).

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: whaha Lenn weer lekker aan het eten geslagen?
    Druiven schillen.. pff.. lijkt me een hels karwei!

@Riti: lekker hoor heb je meer ruimte! Zelf kan ik niet zonder de commode's, ook als ze later groot zijn wil ik sowieso die van layla behouden ergens in huis :)

@hier: net bij sinterklaas in t winkelcentrum geweest, dani was helemaal niet verlegen, maar was wel moe en begon na een minuutje of 10 echt te hangen bij Peter, Layla klom zo het podium op :)
    Maar ze vonden t wel leuk, heb ook wat nieuwe foto's op hyves gezet...

Kon vandaag een mooie foto maken van die schattige voetjes van Dani, die is erg mooi geworden.

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    tis weer zo rustig hier :( snik...
    anyway strakjes kids op bed leggen dan verjaardag van mn tante.... ben benieuwd hoe nieuwsgierig ze nu weer zijn naar ons leven...... ik ga iig zodanig mn mond houden dat ik ze geen roddelvoer kan geven, ben daar zo klaar mee..... ach ja we zien wel

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; veel plezier straks! Alleen maar leuke dingen vertellen, komt vast goed :).
    Dooie boel hier he.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kom even snel buurten:)
    Hebben heerlijk gegeten, iedereen volle maag en tevreden.. Lenn is lief gaan slapen, ook helemaal afgedraaid.. nu op de bank met een boek, laptop en tv :D

18. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Zit in de lucht ofzo? Was vandaag ook niet echt fijn gehumeurd. Ook leuk voor mijn directe omgeving ;). Net uiteten geweest bij de lopende band chinees met vrienden. Wat een gedoe met een baby van 4 maanden. Echt relaxed is anders... Vriend kon steeds achter uk1 aan (ze hebben zo'n leuke vijver met vissen). Op een gegeven moment had het zoontje van vrienden zelfs een levende schildpad opgevist... En ik zat met een vermoeide maar wakkere baby. Zucht. Weet niet of ze erg blij met ons waren ;)...

Nu met een theetje op de bank. Voel me alleen nog beetje opgefokt.

Zal morgen wat uitgebreider reageren.... Ben nu niet in staat tot gezellig en opbeurende posts :p

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Zeker rustig hier!

@panos..hihi...zeker meer trek in schildpaddensoep!

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hello

zijn onderweg naar huis. Sint gevierd bij m'n schoonouders! Was gezellig en wat zijn onze mannetjes verwend hihi. Milan was zo blij en dankbaar voor alle cadeautjes. Elke keer z'n handje voor z'n mond "ohhh mooi!!"!

Bijlezen ga ik na het weekend even doen, kan oogjes amper open houden!

Xxx

Deel Deze Pagina