jeej mn mannetje is weer thuis had t nog niet verteld, hij zou gisteren toch n telefonische intake krijgen? niemand had gebeld :S hoe idioot is dat!! super kwaad zijn we eigenlijk... stiefzoon nog niet thuis, maar ach mn mannetje is er nu.. @Suus: maar wel op 11-11-11 begonnen met weeën, toch grappig
Haha, ja toch jammer, die ene 2, anders had ik misschien de krant nog gehaald. Gijs is even met Boaz in de woonkamer, dus ik heb even 'rust'. Ondanks dat ik maar een uurtje heb geslapen na de bevalling voel ik me best oké(ga straks slapen als Boaz ook gaat slapen). Ik ging om 10 uur sagerijnig slapen omdat het dus niet doorzette, om half 12 werd ik wakker van rugpijn. Na de 3e wee zei ik tegen Gijs dat het ging beginnen en wat bleek; de weeen duurde meteen een halve minuut en ik had telkens maar een minuut rust. Om 12 uur verloskundige gebeld, pijn was verschrikkelijk, gijs heeft mn hele rug beurs gemasseerd. Om kwart voor 1 toen de vk bleek waarom; ik had al 9 cm ontsluiting. Laatste cm onder de douche weggeschreeuwd, en toen in 4 persweeen bevallen van onze reus (moest op het eind op handen en voeten gaan zitten, schoudertje bleef hangen, zo groot). Ik heb maar 2 hechtingen dus heb het er aardig goed van afgebracht vind ik zelf. Plassen/lopen etc. lukt al. Abel slaapt alleen maar, maar moet om de 3 uur per sé iets binnen krijgen(desnoods 20 cc bijvoeding) omdat hij zo groot was en de suikerwaardes niet goed waren(klinkt heel onlogisch, maar hij is dus zo gewend om veel te eten, dat het daardoor te snel kan zakken). Nou, zijn jullie(als 1 van de eerste) ook weer helemaal op de hoogte. Ik ga even mijn mooie reus bewonderen!
Meid, super gedaan Sta helemaal te stuiteren door de kamer haha.. (ben toch alleen, dus niemand die het ziet) Ben zo blij voor je dat het toch is doorgezet..
Ik zit al de hele ochtend met het gevoel dat ik snel ga bevallen. Ga dus mijn zh-tas inpakken.. Heb het meeste wel klaar liggen, maar zit nog niet in een koffer.. Hoop dat mijn gevoel het mis heeft.. Vanmiddag verjaardag van mijn neefje.. wordt 5, maar denk dat man en Lenn maar alleen moeten.. Weet niet waarom en waar het vandaan komt.. Vast door het babygeluk van Mroos
Mroos, wat een prachtig bevallingsverhaal. Dat van zijn suiker is natuurlijk heel logisch, hij pakt het vast goed op en gaat lekker wet drinken iedere 3 uur. Lekker uitrusten en genieten . Hoe ging het met Boaz vanmorgen?
@Mroos: zie het helemaal voor me, laatste cm uitschreeuwen in de douche jeetje wat zal dat heftig geweest zijn zeg! Op handen en voeten nog wel, hoe is dat gegaan?
Komt Sinterklaas in t durp, en wie besluit er eens even flink te gaan bijslapen? . Toen we hoorde dat ze richting wakker worden ging haar er maar snel uitgeplukt en zo door op de fiets nog heel even kijken. Overslaan was een prima optie (we gaan ze nog wel tegen komen de komende tijd), maar straks komt haar nichtje en die zijn ook naar een intocht geweest. Dus helemaal uitgelaten in de pietjesmood werkt dan niet zo. Ben zelf ook even afgehaakt, planning liep niet helemaal dus nu even extra relaxtijd en lekker alles aan kant en startklaar. Ben blij met mijn menuutje voor vanavond, ziet er al goed uit .
Mroos wat een verhaal joh!!! Fijn dat het erop zit En idd wat dretjuh zegt, op handen en knieën joh, hoe doe je dat dan? haha! Geniet lekker van jullie mannetje en we zien vast binnenkort wel een spammetje toch?
@Suus: spam van Abel staat op facebook! @Hier: nog steeds geen stiefzoon.... gaat ff foto'tjes van vandaag bekijken en bewerken, zijn ff lekker de speeltuin ingeweest, ff hoofd leeg en rennen met die kids
Jaaaaa hij is er!!!! Gefeliciteerd MRoos met de geboorte van jullie wolk van een zoon Abel! En ik maar denken dat Milan groot was....hihi....fijn dat het zo vlot is gegaan! X Oh ja, collega heeft vandaag terugplaatsing gehad van 2 emmy's..blijven plakken nu!
RiTi Ik zou even op Mp kijken of 1 van je buren jouw spulletjes niet op MP aanbiedt. Toetjes van gisteren: Iemand heeft Jamie Oliver gekeken van de week.... Panos Wow, wat een reus! Heerlijk hoor! Lizzy was met 4 maanden 62 cm en 6400 gram. En dat was ook geen heel kleintje! Je broertje moet wel een dijk van een kraamkado meebrengen om het goed te maken. Anders kon hij van mij alsnog de boom in... Potje Gisteren heeft Amy op het potje gepoept. Ze was zelf nog trotser dan mama. Tegenwoordig vangen we elke dag wel minstens 1 plasje. Het gaat steeds beter! Lizzy Tand nummer 2 is gisteren doorgekomen. Maar jee, wat een stinkpoep gisteren zeg! Happy Van harte met je nieuwe neefje! Mroos Wow! Wat is het snel gegaan!!! Las bijna over je berichtje heen! Van harte met Abel, een heerlijke 10 ponder! Ben heel benieuwd naar de foto! Oh, zag net de foto. Wat een heerlijk koppie! Roeltje Liever jij nog even niet hoor! Nog effies wachten, is beter voor onze bloeddruk Dretjuh Zag net in de agenda dat wij vandaag eigenlijk iets afgesproken hadden. Hebben we alleen nooit meer details over afgesproken.... kwam voor jullie vandaag misschien ook niet zo handig uit. Wel jammer... Heb gisteren helemaal niet meer in mijn agenda gekeken anders had ik het wel gezien....sorry. Hier Net chocolate chip cookies gebakken en nu ietwat misselijk...oeps Warm waren ze zooooooverrukkelijk! Nu lekker op de bank en Pirates of the C deel 4 kijken.
blegh, vreselijk wijf die britt dekker....... fenk je gezellig ik hou van holland te kijken, komt zij vol in beeld
@Collo: ahh joh geeft niet, ik kwam er ook net pas achter, mn hoofd stond er ook totaal niet na vandaag inderdaad. Wauw wat goed van Amy!!! Hier is de zindelijkheid bij Dani nog niet eens aan bod gekomen.. hmm warme chocolate chip cookie's zoooow lekker!! die bakte ik altijd toen ik nog bij de subway werkte... whahaha zoow lekker @Roeltje: vind haar wel grappig.. zo'n dom mens whahahaha doet me goed whaha
Hoiii Vandaag mijn ouders over de vloer gehad, hadden in de planning vanmiddag wat leuks te gaan doen maar Luca besloot eens flink bij te gaan slapen van 10.30-15.30!! Beau sliep van 12.30-15.30...uiteindelijk dus lekker een stukje gewandeld door de wijk. Lig nu net op bed, ben moe en probeer ook wat bij te slapen. @Panos; hoe is het vandaag gegaan? Is het mooi geworden? @Collo; 2e tandje dus! Luca is nu met zijn kiezen bezig.. @hier; luca kan zwaaien! Ziet er zo lief uit
Dees Grappig dat Luca nu al aan zijn kiezen toe is en Lizzy net een tweede tandje. Ook fijn dat je mp vkopen lekker lopen, ik moet nog beginnen... Dretjuh Stiefzoon al terecht?
hier een enorme dip.. zit al een paar uur met harde buiken.. maagzuur maakt t er ook niet beter op.. doe een poging om te slapen maar het lukt niet echt..
Roeltje Is echt 1 van de grootste nadelen van hoogzwanger zijn...dat verrekte maagzuur. Heb je toch het idee dat er iets gaat beginnen of zijn dit bekende harde buiken? Je man is er nu toch he?
Mroos Levi kreeg sowieso bijvoeding vanwege zijn gewicht. Volgens de vk moest dat sowieso boven n bepaald gewicht! Maar Abel krijgt nu dus nog niks erbij?? Dretjuh gelukkig heb je je hoofd n beetje leeg kunnen maken. Maakt Peter zich net zo druk als jij? Of heb jij daar meer last van? Collo als t gewicht vh ziekenhuis klopt dan was Levi met 7 weken.....60cm en 6280!!!! Haha. Hij ziet er niet super dik uit eigenlijk.. Hier Levi nu n uur later z'n laatste voeding gegeven (21:10) en kwam om 5:45 weer! Echt super netjes. Oja en voor t eerst op z'n eigen kamertje!! Nu blijft ie de rest vd "nacht" ff bij mij, anders wordt milan wakker v zijn gekreun...
nou stiefzoon is terecht. Meneer kwam vannacht om 1 uur thuis. Lang gepraat...althans wij.. hij zei niet veel. Maar t komt erop neer dat hij geen zin had om naar zijn huis te gaan en ook niet naar ons wilde, zonder reden. Hij zit nu puur hier omdat een vriend hem stimuleerde. Waar is hij geweest? hij heeft heel Tilburg en omgeving afgefietst en gelopen, heeft de kromste route's genomen en heeft in het parkje op een bankje geslapen. Even in een notendop 3.45 lagen we in bed en om 7.00 werden de kids alweer wakker. Peter had de nacht daarvoor helemaal niet geslapen dus die zit er helemaal doorheen. Strakjes toch even naar de intocht van sinterklaas en daarna komt Littlewonder op bezoek en dan 's avonds hem wegbrengen naar t gezinshuis en daar weer zo'n gesprek hebben