Hier ook de eerste ronde sint erop zitten. Morgen deel 2 bij schoonouders. Al veel mooie kados gehad. Er volgt morgen nog veel meer... Zondagavond val ik echt uitgeput op de bank...poeh...
hahaha hard werken dat Sinterklaas vieren . @ Panos; maar jullie doen het mooi wel, er op uit en uit eten met vrienden! Volgende keer vast meer ontspannen (met slapende baby) @ Roeltje; wat heb je uiteindelijk allemaal voor lekkers gemaakt? @ hier; snotexplosie. Begon ik net weer lekker lucht te krijgen, slaat de verkoudheid toe en die plakt natuurlijk gelijk in mijn longen. Ben ik weer een naar lucht happende gup of een blaffende zeehond, bah. Vanmiddag/vanavond sinterklaas vieren, leuk! Zo even pepernoten bakken met Maura om mee te nemen.
Riti Vooraf een gebakken kipblokjes met druiven, salade en soort cocktailsaus maar dan anders.. (gooi er altijd van alles doorheen zeg maar) Hoofd rijst met spinazie en spek met een kaassausje.. Bij de koffie een soort Deense (of was het Noors?) koek.. Hier ook vreselijk verkouden.. Collega van mn man was ermee begonnen maandag en mijn man heeft het meegenomen Errug fijn.. Oja, weet niet eens of ik het al had gezegd, maar de auto is gekocht! Maandagmorgen moet ik hem nog wegbrengen en vrijdag neemt ie de auto mee naar huis.. Tenminste, als de verzekering rond is.. Is aangevraagd gisteren dus nu wachten op bevestiging en de groene kaart.. Heb een onwijs leuk filmpje van Lenn gemaakt net.. even uploaden..
Volgens mij zijn wij de enige die niks doen met Sinterklaas Heb wel een klein cadeautje, maar misschien dat ik m pas met zn verjaardag geef..
@ Roeltje; wauw, gefeliciteerd met jullie tweede auto, wat heerlijk zeg! Cocktailsaus a la Roeltje dus, jummie. Lekker menu zeg! Voor de liefhebber, oud oma servies komt goed van pas op bijzondere dagen . (heb helaas geen betere foto, maar ze was er helemaal gek mee op haar verjaardag en hield hem ook keurig bij het oortje hihi)
Haha wat een leuke foto! Hier zou dat kopje regelrecht door de kamer vliegen Poeh er is er één druk joh! Stuitert de hele kamer door (letterlijk stuiterend)
Lenn moet lekker even rondhollen blijkbaar hihi. Kopje mocht ook de kamer door, ik was ze aan het uitzoeken omdat het allemaal naar de kringloop mocht (had een compleet fout-servies aan allemaal verschillend oma-spul). Bedacht me nog net op tijd dat het wel leuk is om mee te spelen, en at is het dus ook. Verbaas me er ook over dat het nog heel is .
Haha misschien zijn meisjes zelfs op jonge leeftijd al voorzichtiger dan jongens? Of ons kind is gewoon lomp
ff ego bericht want alles loopt in de soep hier Gisteren de verjaardag was opzich wel gezellig maar ik zag dat een tante van mij met mn moeder aan t smoezen was en het ging gewoon over mij. Die tante keurt alles af wat we doen en vooral de situatie met stiefzoon.. (dat jongetje is zielig en wij doen het allemaal fout) ze heeft toegegeven aan mn moeder dat ze mij hierom negeert!!! Ze keek me de hele avond niet aan en dr kon geen hoi of doei vanaf. Ik heb de halve nacht op bed gehuild en niet geslapen. Mijn familie kan alleen maar over mij/peter en alles praten... terwijl ze niet alle informatie hebben. Uiteindelijk had Peter gisteren nog een mail gestuurd naar de familie, tja... zit nu al in angst om hun reacties. Had er al 1 ... opzich een nette maar ze vonden het kort door de bocht en wij doen maar alsof alles de normaalste zaak van de wereld is. dr gaat ook niks doet op dit moment in mijn leven he Behalve met layla en dani gaat het goed..... verder is alles 1 grote teringzooi
Ach Dretjuh, wat ontzettend vervelend zeg. Het zit ook inderdaad wle allemaal tegen momenteel bij jullie. Dikke knuffel van ons! Fijn dat het met jou en Peter en Dani en Layla goed gaat, en met je ouders ook toch?
Jawel met mn ouders ook wel, maar ja die kids zijn wel vermoeiend... en dat is soms wel aan ze te zien. Dat vind de familie natuurlijk zielig.... en hebben meteen hun oordeel over ons. Ik vind t ook niet leuk en zit liever ook niet langer dan een weekend bij hun en dan weer lekker thuis. ze maken zich ook alleen zorgen over mn stiefzoon en niet om layla of dani.. ze zien ff niet dat hij bij ons komt en stanleymessen en kapotte scharen in zn jaszak heeft en dat hij wegloopt en ook layla en dani in de steek laat hiermee... daar kijken ze dan weer niet na zucht.... 1 ding weet ik wel.... ik ben geen open boek meer... ik zal mn mond voortaan houden op facebook of hyves, is altijd t verstandigste natuurlijk maar ik ben naief en denk daarmee iedereen netjes op de hoogte te houden terwijl als ze dat willen ze me maar moeten bellen of mailen. zucht..... kan alleen maar huilen en krijg niks door mn keel... in angst voor mailtjes terug :S
Ach meid toch Leuke familie dan zeg.. Oordelen is natuurlijk hartstikke makkelijk.. Dikke knuffel meid en je weet dat je het hier wel kwijt kan..
ja hier kan ik het gelukkig wel kwijt .... maar verder houd ik mn mond op i-net of familie. thnx xxx Vanavond komt peter's vader + vriendin eten en daarna vieren we sinterklaas. Dus dat word wel leuk van de kids en ik probeer daar zoveel mogelijk van te genieten.
@ dretju: kan niks anders zeggen dan sterkte... \@ hier: voor volgens mij de zoveelste ochtend op rij een nat bedje... zucht... maar goed.. alles weer de wasmachine in.. vanmorgen hier sint gedaan, eerst papa en lianne samen pepernoten gemaakt en toen pakjes, was echt super leuk! mannetje via de keuken naa buiten en aangeklopt en aangebeld en toen terug en stonden er dus ineens zakken in de gang. ze is helemaal blij met alles.. had gister overigens wel ff een baal moment.. schoonouders zouden een kleinigheidje in de schoen doen... komen we daar......... EEN BERG!!! en niet alleen voor lianne, ook voor ons.... zucht..... viund het hartstikke lief, maar was niet de afspraak.. voel me al schuldig ten op zichte van mijn familie om het dit jaar niet met hun te vieren, krijg je dit... als klap op de vuurpijl ook nog schoonzus die langskwam.. maw: toch een heel feestje.. mijn mannetje vroeg na een tijdje al wat er was dus heb ik met tranen in ogen verteld en schoonmoeder snapte het gelukkig wel dus hopelijk volgend jaar beter.... en daarbij wilde ik stiekem ook dat de happening bij ons was en nu leek de happening al geweest... stom he? ach ja hormoontjes.. @ panos: zag post van je over mijn zus, maar ff voor zekerheid: ging over zusje en niet je collega (lastig he ) @ hier verder: vanmorgen misselijk, bleh en soms draaierig, last van mijn rug... ben ik moe, ziek aan het werken, hoort het ij 38weken of is het aan het rommelen???. geeen idee.. Mannetje en ik zijn maar meteen ff alle batterijen aan het opladen enzo
@ peuterbed molton: ik wilde geen waterdichte dus heb 1 persoons moltons en doe die om het peutermaatje. niet ideaal maar toch.. @ "niet leuk": hier ook nieuw woord... en dan een heeel serieusgezichtje erbij..
@ joyce; Leuke sinterklaas, wat schattig dat Lianne ook zo blij was met alles. Jammer dat het bij je schoonouders een beetje doorschoot. Dank je voor je reactie over de molton, heb dus hetzelfde en kan geen goede vinden. Had ook al een 1 pers. en als jij al geen andere hebt kan ik gerust stoppen met zoeken, fijn!
@ riti: helaas.. ikea heeft namelijk geen moltons... stom he? ja waterdichte voor 2 persoons bedden maar niet voor peuterbedjes.. en hema heeft dus alleen waterdichte voor de peuterbedden en geen gewone.. overigens als ik dan toch tip mag geven.. heb er 2 van de kwantum, die zijn dunner en dus handiger over het matras te doen.. die van de hema zijn vrij dik en dus iets lastiger... maar goed.. hema peuterhoeslakens passen overigens wel over het peutermatras van de ikea, maar dan wel de strethc variant en ff goed stretchen na de was/droger.. en evt als je gaat opdekken nog eens..