@ Joyce; komt nog bij dat wij hier het meegroeibed hebben, die is niet 70 maar 80 breed . Komt wel weer meer in de buurt van de 1 pers maat dus dat scheelt alvast een beetje.
@ riti: oh nog handiger ja ... maar dan kan 1persoons wel hoor.. je houd wat over, maar goed, beter te lang dan te kort. ik ga tukken voor er hier 1 wakker is.... voel me nog steeds bleh met vlagen.. maar goed.. weer wat van het to-do lijstje afgewerkt zojuist dus,...
@molton: Bij Prenatal hebben ze gewone moltons (dus niet de waterdichte) in de peutermaat. Althans, mijn vriend meent zich te herinneren dat ze bij de prentatal vandaan komen.... Wij hadden eerst de waterdichte van de hema en later heeft hij op mijn verzoek ook nog gewone gehaald. Passen prima om de peutermatras! @dretjuh: Wat rot dat je familie hun oordeel over jullie zo klaar heeft.... Probeer erboven te staan! Anderen afzeiken is het makkelijkste wat er er is... Kop op! Zoals ik ook al op facebook had gezet kunnen we dus niet naar Najib morgen. Zoooo jammer!! Schoonmoeder moest vanmorgen naar het ziekenhuis met allerlei vage pijnklachten...'Gelukkig' zijn het waarschijnlijk nierstenen, dus niet iets ernstigs. Ga nu weer verder met Feyenoord-PSV kijken. Kids slapen
@ Panos; dank! ik kom dus echt nooit meer bij de prenatal dus was ook echt vergeten dat het bestond. Balen van de voorstelling zeg . Hier alles fris, fruitig en klaar om naar Apeldoorn te gaan voor sinterklaas!
hallo! Ik moet er zo weer vandoor want er kan ieder moment visite voor de deur staan! Maar ik wilde even snel zeggen dat ik van Littlewonder een kaartje heb gekregen dat bedoeld was voor Maura....Allees er stond dus ons adres op! Foutje... Riti, zal ik 'm alsnog naar je doorsturen? @hier: druk druk druk! Maar dat zal de komende maand nog wel vaker gebeuren...Verhuizen met 2 van ukken is volgens mij best een hele onderneming hihi! Tot heeeeel snel (hoop ik!)
Ahh Dretjuh...niet rot voelen, julle doen het hartstikke goed! Ik heb zoveel bewondering ervoor hoe jullie het allemaal doen. Heel kortzichtig hoe ze reageren en ook superkinderachtig om te gaan zitten smoezen en je te negeren. Meid probeer je er niks van aan te trekken, ookal is dat moeilijk. Hele dikk knuffel. X
Zoef even voorbij.. Zit weer eens met pijnlijke harde buiken op de bank terwijl ik weinig heb gedaan vandaag.. En als ik heeeel eerlijk mag zijn? (mag het van niemand hardop zeggen lijkt het wel) IK BEN HET ZAT.. Het mag van mij wel doorzetten.. Oooooh heb het echt gezegd
Dretjuh Ah meid...wat sneu. Maar probeer het je idd niet teveel aan te trekken en het een beetje te relativeren. Met jou Peter en de kids (en je ouders) gaat het goed, dus dat is het allerbelangrijkst. Verder proberen de positieve puntjes ook te kunnen zien. En niet perse met iedereen vriendjes hoeven zijn, dus ook niet met tantes die je meer energie kosten dan goed voor je is.... Knuf! Roeltje Tja, als het van jou wel mag, wie ben ik dan om nee te zeggen? Hahaha. Nee joh, Houdt nog even binnen want anders moet je beebje straks in een couveuse de eerste daagjes en dat lijkt me ook niet fijn. Nog effe bikkelen meid! RiTi Keu lieve Maura spam weer! Gaaf servies! Helemaal goed! Piep en snotter ze... Hier Vanmiddag sint bij schoonouders gehad en weer heul veul kado's erbij. Ik moet hier de speelgoed hoek gaan opruimen want het past niet meer en begint de hele kamer over te nemen. Verder helemaal gesloopt...beuh. Morgen weer werken dubbel beuh...hahaha
Collo Ach ja, moet ook nog wel even blijven zitten, maar ben dat voorwerk zo vreselijk zat Haha hier ook iets teveel speelgoed, en dat terwijl we geen Sinterklaas hebben gevierd dit weekend Hup, lekker zitten/liggen en niks meer doen
Roeltje Snap dat je dat gerommel wel kunt missen en je bent natuurlijk ook kei-nieuwschierig naar je meisje. Nog even meid... Zit me hier helemaal misselijk te eten aan alles wat nog over is van de sint....kilo's snoepgoed....
super lief al jullie reactie's, het gaat gelukkig al iets beter.. Ik heb een nichtje die ook t een en ander heeft meegemaakt en ook genegeerd werd en flink over geroddeld werd, die komt niet meer en heeft alleen met mij contact. daar ga ik morgen even naartoe. Het roddelen is 1 ding... maar negeren en over mij lullen terwijl ik in dezelfde kamer zit gaat te ver. Anyway... mn schoonvader met vriendin waren net geweest voor de sint viering, kids liggen net pas op bed en het was gewoon super gezellig! Was heel fijn....
Dretjuh Hè bah wat n gezeur zeg. Vervelend als mensen zo doen zonder alles te weten.. Lekker makkelijk.. Gelukkig was je avondje wel gezellig! Kids genoten? En nog mails van familie gehad? Succes morgen, kan je ff van je afbabbelen..
nee geen mails gehad verder. Kids hebben t zeker gezellig gehad, schoonvader kwam vanuit amsterdam nog over met zn vriendin, lekker sint muziekje opgehad, een paar cadeautjes (wij zijn meer van de kerst) Jullie nog sinterklaas plannen?
Gelukkig We hebben gisteren Sint bij schoonouders gevierd en vandaag bij m'n vader. Was gezellig. Ik ben ook meer vd kerst. M'n vader is eerste kerstdag jarig maar gaat dan met t vliegtuig naar n warm land. Dus daarom nu daar geweest..
Wow, hij heeft geslapen tot 5 uur! Voelt als doorslapen Toen kwam hij bij ons op de kamer om ons wakker te maken.. Heeft daarna ook niet meer geslapen, was klaarwakker.. Ik ook, daarna.. Lang geleden dat ik een hele nacht mocht doorslapen en merk nu pas dat ik daar ook aan toe was We hebben net ontbeten dus ga man zo uit bed halen en aankleden.. Dan man wegbrengen.. Waarschijnlijk blijven ze in de haven deze week, paar dagen slecht weer.. Zullen zien.. Vanmiddag met Lenn naar het CB.. Oeh en vanaf vandaag kan de tweede auto gebruikt worden, bevestigingsmail van de verzekering is binnen
@Roeltje: joehoe de 2e auto kan gebruikt worden, da's altijd fijn! In Engeland is een verzekering binnen een uurtje geregeld gelukkig, duurde dat hier langer dan? Ben benieuwd met Lenn bij het CB! @Chicken: goeiemoggel! @Hier: mn vader gaat straks de kerstboom zetten, lijkt me zo verwarrend voor alle kids, die hoppen van sint zo in de kerstsfeer.
Goedemorgen! Alles goed hier? Nog iets spannends gemist? Iedereen het Sinterklaasweekend overleefd? Volgens mij zijn wij de enigen geweest die het niet hebben gevierd. Hebben dit jaar alleen het schoenzetgebeuren gedaan. Volgend jaar starten we denk ik met pakjesavond. VOnd het wel best zo. Madame is volgende week ook gewoon jarig... Dus kadotjes genoeg @riti: Beterschap!! @roeltje: Ergens wel triest dat je tot 5uur slapen al doorslapen noemt.... Dat was 3 jaar geleden vast anders . @dretjuh: Alles weer een beetje achter je kunnen laten? Probeer je er niet teveel van aan te trekken. Dit gedrag zegt meer over hen dan over jou... En wat leuk dat jullie de kerstboom gaan opzetten! Heb trouwens een vriendin gevonden die meegaat naar Najib. Erg fijn, al ben ik nog een beetje teleurgesteld dat mijn vriend ik samen weer geen uitje hebben....
@Panos...wij hebben ook niet aan pakjesavond gedaan hoor, ook alleen een paar keer de schoen gezet. Wij vieren zondag Milan z'n verjaardag, dus ook kadootjes genoeg. We zullen er nog lang genoeg aan moeten geloven....hihihi
@ Roeltje; oh wat kan ik me voorstellen dat je het zat bent allemaal. Vind het zo knap van jou en je meisje dat jullie al zo ver zijn gekomen! @ Collo; balen dat je zo geen zin hebt in je werk, komt vast wel weer terug, toch? Lekkere verwen-sinterklaas gehad, goed zo . @ dretjuh; rotsituatie zeg, en ook behoorlijk lomp om dat zo in je gezicht te doen, bah. @ hier; Maura gisteren met 38.8 uit bed geplukt naar huis terwijl ik sinterklaas heb volgehouden op pufjes en snufjes. Vanmorgen allebei ziek, beuh. Wij hangen op de bank vandaag, Dennis is gelukkig vrij dus die sturen we op pad voor boodschapjes en zo .