December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!!!

@Riti: beterschap voor jullie allebei....:(

@panos: Fijn dat jij vanavond in ieder geval naar Najib kan! Jammer dat je niet samen kunt idd....maar wel leuk!!! :D

@vanavond: ik had zomaar wat gekocht voor Maud d'r verjaardag en Sint, en heb nog 3 dingetjes liggen die ze vanavond mag openmaken...En dan is het ECHT over! Pffff, ik had al een hele berg speelgoed in dozen gedaan voor de verhuizing, maar het heeft zich weer aardig aangevuld...:)

@dretjuh: ik heb niet helemaal goed gelezen wat er is voorgevallen met je familie, maar ik wil je wel ff een knufff geven :D

@roeltje: 5 uur! pfff, ik heb nog steeds veel bewondering voor je dat je uberhaupt nog leeft, hihi! :D:$

@jarige kindjes: wie is de volgende? Nu valt er tussen Amy en de volgende wel een gat van een weekje toch?

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Neeeeee! Ik weet het! LOTUS IS JARIG!!!!!
    HOERA!!!

Gefeliciteerd meisje!!! :D:D:D

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    LOTUS van harte met je verjaardag!!! heeeeel veel plezier vandaag!!

Zo, poeh eindelijk thuis..

Riti
    he getsie, beide ziek.. Haha arme Dennis.. Die is de pineut vandaag;)

Suus
    Pff, heb hier ook net alles opgeruimd en uitgezocht, maar als ik nadenk over zijn verjaardag zal het hier vast weer tot de nok toe gevuld zijn :D
    Haha valt mee hoor, sinds hij bij mij in bed komt liggen als hij wakker word.. binnen 5 minuten is alles weer in slaap ;) Maar dit was ook wel erg lekker hoor haha.

Man is weer afgezet, daarna nog wat bij mn werk gebracht, bakkie gedaan en weer naar huis.. Even een uurtje rust, dan broodje eten.. MVanmiddag CB met Lenn.. Pff, ben nu al moe :D

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gefeliciteerd Lotus!!!!!

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Meiden....gaat de date door morgen....niet dat ik daar voor niks sta..

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Chicken; Wat ik mij kan herinneren is dat Dretjuh nog even ging kijken of ze kon, en ik ging puzzelen of het een optie was en dat je in ieder geval een afspraak had met Dees, toch?
    Kan zijn dat ik wat gemist heb hoor, maar dat is wat ik er nog van weet.
    Ik heb mijn afspraak van morgen niet verzet, wij zijn er niet bij morgen. (al zijn we nu toch ook ziek geworden, maar goed)

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Riti....ok....ik weet het ook niet meer goed. Ik wacht Dees dan nog wel even af. Ik dacht dat Roeltje ook meeging eigenlijk?

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @chicken: Ik moet helaas werken op dinsdagen... Ben trouwens toevallig morgen wel vrij (vriend moet werken, dus we heben de papa en mama dag geruild). Weet alleen niet of ik er morgen energie voor heb... Uitje vandaag wordt laaaaat en ben al beetje moe (verder is het hebben van 2 kids echt heel leuk hoor ;)).

@riti: Dennis al moe van het zorgen en sloven?

@speelgoed: Hier valt het wel mee met de speelgoedberg. Arm kind! Heb 1 kist vol en wissel steeds af met speelgoed van boven. Uk1 is trouwens wel toe aan iets nieuws, dus haar verjaardag komt goed uit :). Vind het trouwens grappig dat het meest simpele speelgoed favo is en blijft (bakjes, boekjes, emmer). Emmer wordt gebruikt als handtas. Echt te schattig. Paradeert ze door de kamer met het hengsel van de emmer over haar onderarm.

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    @Lotus: gefeliciteerd lieve kleine meid!

@RiTi: oej da's minder :( beterschap

@Date morgen: Peter neemt morgen de auto mee naar zn werk en mn vader heeft de andere auto nodig dus ik heb geen vervoer helaas. en om nou peter in eindhoven af te zetten en zelf door te rijden naar utrecht is wel heel erg veel omrijden

@Speelgoed: hier voor sinterklaas express wat kleertjes erbij gekocht. Ze hebben TE veel naar mijn mening. Ik ga deze of volgende week veel uitzoeken en wegdoen zodat er ruimte gemaakt kan worden voor het nieuwe speelgoed.

@Suus: Nog even en dan krijg je alweer de sleutel van jullie nieuwe huisje :) Spannend!

@Hier: mn vader had de kerstboom al gezet! kids konden er ook niet vanaf blijven en hebben meegeholpen voor zover dat kan.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Meeting morgen
    Ik moet er vanaf zien.. Morgenvroeg auto naar de garage brengen, rammelt iets... Twee weken terug grote beurt gehad:(

Het regent het regent!

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Even totaal onzinnig klagen: Mijn baby is geen baby meer.... Hij heeft al 2 tandjes!! Gelukkig rolt ie nog niet en doet hij ook geen pogingen.... Laat hem nog maar lekker lang een klein (ok, groot dan) hulpeloos wezentje blijven... Anders moet ik weer voor vervanging gaan zorgen ;)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    :D:D Man kon niet slapen vrijdagnacht haha.. Lenn en ik wel :D

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ahhhhh Roeltje...wat een lieve fotoooo!!!!

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Even Milanspam..gisteren in het zwembad aan de tatjes.

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; wat een heerlijke foto!

@ chcicken; gezellig zeg! en wat een mooi zwembad, mooi zo met veel daglicht.

@ Panos; Dennis is nog niet echt veel thuis geweest, die is letterlijk allemaal boodschappen aan het doen. Hij is al ziek geweest dus hoop heel erg dat hij het niet ook krijgt, dit is niks zo.

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Hopelijk heeft Dennis zijn portie al gehad! Beterschap voor jullie!

@spam: Wat een lieve foto's!! Komt er ook 1 van mijn 2 monsters.... (moeten toch eens iets aan uk1 dr haar gaan doen geloof ik... haha!)

Bekijk bijlage 203953

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Riti..ja echt een mooi zwembad. Op de achtergrond is het peuterzwembadje...3 etages, echt heel leuk. Gisteren zijn we samen van de grote glijbaan geweest. Zo leuk, ging nog best hard...Milan hoefde ook niet zo nodig nog een keer..hihi

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nou, of het zo moet zijn....ik word net gebeld door het KDV, Milan heeft verhoging. Hij mag nu nog blijven, maar hij loopt te hoesten en te snotteren....dusssssssss....ik ga hem dan morgen ook maar niet meeslepen naar Utrecht. Gaat goed zo met de dates!!

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    wat een super leuke spam zie ik voorbij komen!
    lenn met mama lekker slapen, te cute!!

Lieve Milan en een grote duuk met zn grote zus :)
    Duuk dus toch tandjes, ik dacht toen al wat gezien te hebben, jeetje die is vlot daarmee zeg!

20. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Bijna klaar om lekker naar Den Haag te scheuren! Zin in een middagje/avondje uit! Ben alleen beetje gaar, dus terugrijden vanavond laat wordt nog een mooie uitdaging ;)

Deel Deze Pagina